IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

501 გვერდი V  « < 82 83 84 85 86 > »   
Closed TopicStart new topic
> კლავიატურით გაზაობა, II
Tandila
გამოხმაურება Jan 23 2013, 19:31
გამოხმაურება #1661


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,421
რეგისტრ.: 8-May 11
მდებარ.: Martyofi
მომხმარებელი № 2,007




ციტატა(karoche @ 23rd January 2013 - 19:24) [snapback]456505[/snapback]
სად ხართ კლავიატურის მოგაზავეები, რეალურად ხო არ დრაგაობთ სადმე?

+1
გავტესტოთბატონო გიზო?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sti type ra
გამოხმაურება Jan 24 2013, 08:18
გამოხმაურება #1662


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,514
რეგისტრ.: 21-February 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,552




Black Jo ლეგასი RS ერთ ტურბინიანი ქარხნიდან ისედაც??? ვინ მოგატყუა ბიჯო ეგ? მე მყავდა ლეგასი რს და ორ ტურბინიანია? ეს ინჩა მაზალო ტიპე ტოოო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 24 2013, 18:33
გამოხმაურება #1663


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




sti type ra
მართალია.

ბლექჯო რა მოგივიდა ჯო? ხო არ გაცივდი გარაჟში? smile.gif

როდის დავდგეთ დროზე მიხედე ბაბინის პრობლემას და გამოოოო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zura09
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:18
გამოხმაურება #1664


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




რაგაც 3,2 ბმჯ მივართვი ვახშმად ნათებასთან ჩემ ლურჯას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:22
გამოხმაურება #1665


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




ციტატა(zura09 @ 24th January 2013 - 22:18) [snapback]456744[/snapback]
რაგაც 3,2 ბმჯ მივართვი ვახშმად ნათებასთან ჩემ ლურჯას

M3 თან ზურაა ??


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zura09
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:34
გამოხმაურება #1666


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




არა.ახალი აწყობილი იყო აბკატკა გავლილი რაგაც 3,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:35
გამოხმაურება #1667


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




რა კუზავაზე იყო ?? E36 ?? Mის ძრავზე ხო


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zura09
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:40
გამოხმაურება #1668


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




ხო დზველი კუზაო.რავი არ მიკითხია მ ძრავზე იყო თუ არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:40
გამოხმაურება #1669


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




32 იდეაში სხვა არაა და biggrin.gif რას შვები სხვა რამესთან არ გაგიტესტია ??


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zura09
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:45
გამოხმაურება #1670


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




არავინ იყო სხვა sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS-dziii
გამოხმაურება Jan 24 2013, 21:56
გამოხმაურება #1671


DZIDZI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,789
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,670




ეხლა ვიყავი მეც გავიარე გავჩერდი 20 წუთი შავი პატარა მანქანა ეყენა მარტო და წამოვედი ))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Jan 24 2013, 22:00
გამოხმაურება #1672


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




შავი პატარა მანქანა რა მანქანააა ?? biggrin.gif


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zura09
გამოხმაურება Jan 24 2013, 22:01
გამოხმაურება #1673


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 774
რეგისტრ.: 23-March 12
მომხმარებელი № 2,615




კოლტი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS-dziii
გამოხმაურება Jan 24 2013, 22:12
გამოხმაურება #1674


DZIDZI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,789
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 2,670




ციტატა(OZY @ Jan 24 2013, 22:00) [snapback]456760[/snapback]
შავი პატარა მანქანა რა მანქანააა ?? biggrin.gif


არც შემიხედია არც დავინტერესებულვააარ )) გვერდიდან შევხედე ვერ ვიცანი ზუსტად რა იყო )))))))))))))

კოლტი ყოფილა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 26 2013, 09:36
გამოხმაურება #1675


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(sti type ra @ 24th January 2013 - 09:18) [snapback]456603[/snapback]
Black Jo ლეგასი RS ერთ ტურბინიანი ქარხნიდან ისედაც??? ვინ მოგატყუა ბიჯო ეგ? მე მყავდა ლეგასი რს და ორ ტურბინიანია? ეს ინჩა მაზალო ტიპე ტოოო?

ძველ კუზაოზე მაქვს საუბარი ლაშა, პირველ მოდელზე. smile.gif

გაცივებული და ეს ინჩა ნახეთ აქეთ biggrin.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy

First generation (1989–1994) - BC, BJ, BF

The introduction of the Legacy was a notable departure from Subaru products in the past. The Legacy was formally released January 23, 1989 in Japan, with an introductory price of ¥2,550,000 for the turbocharged RS (approx. USD $18,800 at 1989 yen exchange rate).[2] The first Legacy was available at Japanese dealerships on February 1, 1989, with worldwide distribution starting in 1990.
Subaru had earned a reputation of building vehicles that were regarded as "quirky" and other Asian manufacturers were bringing more upscale and conventional appearing models to the market. The Legacy broke with many Subaru traditions, such as no longer locating the spare tire in the engine compartment, behind the engine and above the transmission, a tradition started with the 1966 Subaru 1000. The Legacy was an all-new model, and positioned above the Leone, XT, Justy, and kei cars Rex and Sambar in Subaru's model range at the time. The Legacy also introduced an entirely new flat-4 engine series, called the Subaru EJ engine, which was quieter and more powerful than the previous Subaru EA engine.
The DOHC 2.0 liter turbocharged 217 bhp (162 kW; 220 PS) EJ20G engine was introduced in the Japan-spec Legacy RS, RS-RA and GT in 1989 and later used in the Impreza WRX when it was introduced to Japan in 1992. International versions of the Legacy turbo were offered the DOHC 2.0 liter engine with a water-cooled intercooler starting with 1991, with a manual transmission only in the RS and RS-RA version, the GT version was available with an automatic transmission.
The USA-spec EJ22T SOHC 2.2 liter 163 bhp (122 kW; 165 PS) turbo was not offered any intercooler when it was introduced to them in 1991 as the Legacy Sport Sedan, and was available with either a manual or automatic transmission. In 1992, the Legacy Touring Wagon made its debut, but was only available with an automatic 4-speed transmission. Both turbo models, the Sport Sedan and Touring Wagon, had upgraded components. Brakes had ventilated rotors both front and rear with ABS standard, a 4EAT automatic transmission capable of handling the additional turbo's power, thicker sway bars, and wider tires were some of the included performance improvements. Turbo models were only available with AWD.
The Legacy began with a 5-door wagon or 4-door sedan body styles with FWD and an optional full-time AWD package, and was introduced in North America, the UK, Germany, the Benelux region of Northern Europe, Japan and Australia. Options included 4-channel ABS, licensed from Bosch and air suspension height control, which lowered the vehicle at speeds above 50 mph (80.5 km/h), and also allowed the driver to increase the vehicle's ground clearance for off-road conditions.
The USA-spec included the 'passive restraints' (motorized seat belts) through the 1994 model year. Driver's side airbags were an option midway through the 1992 model year and became standard in 1993. Passenger airbags weren't available until the 2nd generation arrived in 1995.

ეს კიდევ უკვე 2 ტურბინით wink.gif
Second generation (1994–1999) - BD, BG, BK

Second generation sales in Japan began October 7, 1993, and an introductory price of ¥2,753,000 for the twin turbo GT (approx USD $25,250 at 1993 yen exchange rate),[2] with an introduction for model year 1995 in North America with a full body and chassis revision. The exterior was designed by Olivier Boulay, who was hired by Subaru on a short-term basis. The tail light appearance on both the sedan and wagon was influenced by the taillights on the SVX. In 1996, Subaru decided to make AWD standard equipment in all vehicles produced for the North American market from that year to 2012. Subaru still offered a choice between FWD and AWD for its domestic market vehicles for this generation. The increased ground clearance Outback was introduced with this generation in 1995 with AWD only internationally, and the air suspension with height control was no longer offered.
USA-spec GT models, first offered in 1990 as a turbocharged sedan or wagon in Japan, and as a trim package for the USA version in 1994, became a top level model upgrade in 1996, using the new EJ25D DOHC 2.5 L naturally aspirated engine. "Limited" trim level editions were introduced, offering heated leather, or cloth, seats and trim and a tinted, glass moonroof. The term "Limited" appeared on the "GT", known as the "GT Limited" in 1998. The term "Limited" was used by itself on the Outback in 1998. Driver and front passenger airbags were added with the redesigned interior as standard equipment in accordance with USA Federal Government regulations. 1999 marked the 30th anniversary of Subaru in America, and the last of the second generation in North America. There was a special 30th Anniversary Edition offered in the USA with upgraded interior and sunroof, spoiler, alloy wheels on the "L" trim level cars. The USA-spec "Brighton" trim level also carried over from the facelifted first generation version that was priced below the "L" trim option.
In Japan, the GT spec B was introduced in 1994 with lowered and stiffened suspension and a higher performance rear differential. The next generation of the GT-B was introduced June 1996, with the front and rear struts supplied by Bilstein,[3] with the upgrade also available on the RS. The "B" designation stood for Bilstein. Turbocharged versions continued to be available in markets that used right hand drive configurations. Specialty touring and racing versions were available in Japan, as well as the DOHC 2 liter twin sequential turbocharged EJ20H version on both the Legacy GT sedan and wagon with an automatic transmission and the RS sedan and GT-B wagon with the EJ20R and a manual transmission and a slightly higher horsepower rating, both identified as "Boxer 2-stage Twin Turbo" on the engine cover shroud.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jan 26 2013, 09:45
გამოხმაურება #1676


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




zura09
ამერიკული M იქნებოდა სხვა არაფერია მაგ კუზაოზე მაგ ძრავით biggrin.gif


ჰა აბა დრეს არ დრაგაობთ???/ გამიყოლეთ ვინმემ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 26 2013, 18:02
გამოხმაურება #1677


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




შატუნი გავწყვიტე გუშინ.

რევ ლიმიტერი მოვხსენი დაწევა მინდოდა 7-მდე ისე მოხდა მერე რაღაც საქმე გამომიჩნდა და 8000-ზე დავტოვე. ნოუთბუქიც დამრჩა სხვაგან და ვეღარ მოვასწარი ჩამოწევა.

ჰოდა გუშინ დრაგაობისას გამიწყდა.

კარგად კი წავიდა მაგრამ რომ ავხადე კაპოტი აღმოვაჩინე რომ 1 ბაბინაც გამოვარდნილი ყოფილა ბუდიდან მოჭერილი არ იყო ეტყობა და ვიბრაციაზე ბოლომდე მოძვრა. არადა პერებოი ვერ შევატყვე.

პ.ს რულზეც მე არ ვმჯარვარ მთვრალი ვიყავი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tandila
გამოხმაურება Jan 26 2013, 18:42
გამოხმაურება #1678


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,421
რეგისტრ.: 8-May 11
მდებარ.: Martyofi
მომხმარებელი № 2,007




gentoo

ძაან ცუდი/!!ეხლა კიდე თავიდან უნდა ამოიღო ძრავი და ახლიდან ააწყო? შენა ადგილზე გავრეკავდი.
წარმატებები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jan 26 2013, 20:05
გამოხმაურება #1679


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




gentoo
აუ ღადაობ ტო? sad.gif


მე არარ გავეკარებოდი ვაბშე სუბარუს შენს ადგილზე და აღარც იაპონიას

მანქანით იმენა ვერ იკაიფე რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drifter_Silvia
გამოხმაურება Jan 26 2013, 20:25
გამოხმაურება #1680


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,230
რეგისტრ.: 23-October 10
მომხმარებელი № 1,548




ციტატა(TRULOVI @ 26th January 2013 - 20:05) [snapback]457097[/snapback]
მე არარ გავეკარებოდი ვაბშე სუბარუს შენს ადგილზე და აღარც იაპონიას

მანქანა რაშუაშია თვითონ დაავიწყდა რაღაცის გაკეთება :X ტეხავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

501 გვერდი V  « < 82 83 84 85 86 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge