![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() SCG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,291 რეგისტრ.: 3-November 10 მდებარ.: Batumi მომხმარებელი № 1,572 ![]() |
მაინტერესებს როგორი სიარული ჯობია ფორესტერიტ ტოვლში...
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 34 რეგისტრ.: 16-February 13 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,258 ![]() |
მადლობა ბიჭებო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 20th February 2013 - 12:21) [snapback]464088[/snapback] მეც ესე ვიცი რომ 1,2,3 რომელშიც არ უნდა ჩააგდო 1-ით ძრავს ყოველთვის და მე-2 ან მე-3 ზე მაღლა აღარ გადააქვს ზოგადად ეგრეა ავტომატური კოლოფი, მაგრამ სუბარუს შემთხვევაში როდესაც ცპეციალური ჰოლდ ღილაკი არა აქვს მეორეში ჩამოტანისას მეორეთი იძვრება... შემოვა კიდევ ვინმე ვინსაც ამერიკული ფორიკა ყავს და დაწერს ალბათ ისიც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
+ karlo-fan არ ვიცი ამაზე ვერაფერს გეტყვი რაც ვიცი მე ეგ დავწერე და ეგ ალბათ ეგრეა როგორც შენ იძახი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
ნიკორწმინდაში ვიყავი, ზამტარში.
დიდი თოვლი იდო მაშინ. გზა გადატკეპნილი იყო. ჰოლდით ვიარე, მერე აღმართზე წინა მანქანა მოცურდა და კი აღმოვჩნიდთ დაკიდებულ დაღმართში, საცობში. (ანუ აღმართში). აათრიეს ერთი მანქანა, მერე მეორე... დადგა ჩემი რიგიც, ჩავურთე პირველი და ისე ავედი რომ მთელი "საცობი" ჩემს ფორიკას უყურებდა პირდაბჩენილი. მაშინ ნაკლებად იცნობდნენ ამ მოდელს. მოყინულზეც მომიწია ქალაქში სიარულმა... ბეზ პრაბლემ'. ასე რომ, კაცებო'ყველაფერი დამოკიდებულია საჭის ცდონასა და რა ტქმა უნდა საბურავებზე... (ზამთრის (მაშინ ახალი ![]() ![]() პ.ს. უკან, მაზდას ჯიპი (დიდი) მომყვებოდა (ნიკორწმინდიდან), ლამის გადმოცვივდნენ მანქანიდან ისე ქანაობდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 20th February 2013 - 12:21) [snapback]464088[/snapback] მეც ესე ვიცი რომ 1,2,3 რომელშიც არ უნდა ჩააგდო 1-ით ძრავს ყოველთვის და მე-2 ან მე-3 ზე მაღლა აღარ გადააქვს მე როცა ტიპტრონიკში ვაგდებ ერთვება Sport რეჟიმი (აყოვნებს გადართვებს და უფრო სხარტუი ხდება) გაჩერებულზე მაძლევს საშუალებას 1-დან მე-2 გადავრთო (უფრო მაღლა არა). როგორც ვიცი ეს იმიტომაა, რომ თოვში მე-2 დაძრას უფრო მარტივია, რომ არ მოსრიალდეს როცა 1-ში არის მაშინ თანაბრად არის განაწილებული წინა და უკანა ხიდევის ძალა 50/50. ეს ისედაც იგრძნობა აღმართზე როცა 1-ში არის უფრო კარგად არის და რომ გადართო ეგრევე აგდებს სიჩქარეს. თუმცა არ მგონია, რომ 1-ში დიდ ხნით შეიძლება სიარული (ეს ჩემი ვარაუდია) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
ციტატა(w202mb @ 18th May 2015 - 20:41) [snapback]657320[/snapback] თუმცა არ მგონია, რომ 1-ში დიდ ხნით შეიძლება სიარული (ეს ჩემი ვარაუდია) მუაშში ხარ ნამყოფი? ის აღმართი სულ პირველით ავიარე. არ ვიცი "დიდ ხანში" რამდენს გულისხმობ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(subaru97 @ 18th May 2015 - 20:43) [snapback]657321[/snapback] მუაშში ხარ ნამყოფი? ის აღმართი სულ პირველით ავიარე. არ ვიცი "დიდ ხანში" რამდენს გულისხმობ. არა არ ვარ ნამყოფი. სიჩქარესაც გააჩნია ალბათ. მე ვიგულსხმე, რომ მუფტის გადახურება არ მოხდესთქო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
ციტატა(w202mb @ 18th May 2015 - 22:07) [snapback]657329[/snapback] სიჩქარესაც გააჩნია ალბათ. მე ვიგულსხმე, რომ მუფტის გადახურება არ მოხდესთქო. ნუ ახლა, პირველზე რომ გაზს არ უნდა დააწვე (იგაზაო) ეს კი უნდა იცოდე ![]() პირველს, მე პირადად მხოლოდ ძალიან მაღალ პადიომზე ვხმარობ! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(subaru97 @ 18th May 2015 - 22:13) [snapback]657331[/snapback] პირველს, მე პირადად მხოლოდ ძალიან მაღალ პადიომზე ვხმარობ! მე ფუნიკულიორის და კუსტბის აღმართძე მე-3 ვაყენებ ხოლმე და ჩამოხვლაზეც ხამ მე-3 ხან მე-2 მაქვს რომ ძრავით დავამუხრუჭო და არ გადამიხურდეს კალოდკები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მთავარია ფორიკას აღმართზე დიაგონალკა არ აჰკიდო გაჩერებულზე თორემ ასვლით ყველგან ავა, მაგ საქმეში მამალია
![]() კროსი მყავდა ტურბინიანი, ძალიან დაკიდებულ და უტალახიანეს აღმართზე გავჩერდი, ისე რომ უკან მოსრიალებდა მანქანა და დავძარი უპრობლემოდ. ხალხი გამოჩეჩეტდა რო მიყუებდნენ, უბრალოდ დიდი გაზი დამჭირდა ძალიან... აი ამ ვიდეოში 1:55_დან რაც არის მაგაზე უარესი აღმართი იყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 91 რეგისტრ.: 12-August 11 მომხმარებელი № 2,169 ![]() |
w202mb
უგზობა ვიგულისხმე. karlo-fan ციტატა(karlo-fan @ 18th May 2015 - 23:28) [snapback]657347[/snapback] მთავარია ფორიკას აღმართზე დიაგონალკა არ აჰკიდო გაჩერებულზე ვერ მივხვდი რას გულისხმობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
subaru97
აღმართზე ისე არ გაგიჩერდეს რომ 2 ბორბალი ჰაერში იყოს დიაგონალურად, მაგ დროს ვერ დაძრავ თუ vdc არ აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
უპანიჟენიო მანქანების აღმართებზე და დიდ დატვირთვებზე წვალება მიზანშეწონილი არაა..კარობკას დიდი ნაგრუზკა ადგება,ზეთი გაცხელდება და დადგება ჯორივით
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
კარობკის გადახურება ახალ ფორესტერს უნდა ვკითხოთ: ვარიატორი უყენია და ჩათვალე არაფრად ვარგა თიოვლში
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 122 რეგისტრ.: 20-August 15 მომხმარებელი № 5,521 ![]() |
Rampage დარწმუნებული ვარ რო ნებისმიერი ავტომატიკა სუბარუ ჩაცურდებოდა მანდ ზღვაში.
ერთი ბ4 მიამატე მაგ ადგილს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 231 რეგისტრ.: 19-October 15 მდებარ.: ყვარელი მომხმარებელი № 5,635 ![]() |
ჩემ ფორიკას VDC აქვს და მაგრად დადის თოვლში მითუმეტეს ლეტნი საბურავებით ვიარე არ გაუჭირდა არაფერი.
HOLD რეჟიმიც კი ვიცოდი რაც იყო მარა დიდი არაფერია მხოლოდ მძღოლს იცავს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 6-January 16 მდებარ.: ბათუმი მომხმარებელი № 5,786 ![]() |
ხან თოვლის რეჟიმში მაქ როდესაც მინდა არ მომასრიალოს მაშინ,,, და თუ პირიქით მაშინ ვთიშავ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7 რეგისტრ.: 20-February 16 მომხმარებელი № 5,915 ![]() |
მეგობრებო HOLD-ს როცა რთავთ რაიმე მაჩვენებელი ააქვს პრიბორზე, ან სპიდომეტრზე რომ HOLD-ი ჩართულია?
კიდევ WINTER რომ აწერია ეს რაღაა, დაწერეთ ვინც იცის კაცურად. ეხლა ვიყიდე ფორესტერი და შეგუების პროცესში ვარ ![]() |
|
|
![]() ![]() |