IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> შემარჩევინეთ Impreza, მოდიფიკაციების განხილვა დამწყებთათვის
Forester2.0
გამოხმაურება Feb 23 2013, 06:09
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 56
რეგისტრ.: 13-November 10
მდებარ.: Earth
მომხმარებელი № 1,616




გამარჯობათ,

პირველ რიგში თხოვნა მექნება ირონიისა და შავი იუმორისაგან თავი შეიკავოთ თუ უადგილოდ ვიკითხავ რამეს, რადგან შორს ვარ სუბარუსაგან, თუმცა მანქანის მესმის რაღაც smile.gif

მოკლედ რა ხდება, მეგობარს უნდა მანქანის ყიდვა ახლო მომავალში, დღეს (უფრო სწორად გუშინ) მკითხა რა მანქანა ვიყიდოო და მისი მოთხოვნების შესაბამისად ვურჩიე იმპრეზა (მიუხედავად იმისა რომ მე BMW მყავს smile.gif )

ვიცი რაც არის ასე თუ ისე სუბარუ და არც რეკლამები და გაბუქებებია აუცილებელი crazy_pilot.gif

მოთხოვნები შემდეგია:
4კარიანი, სედანი
მაღალი კლირენსით (შეძლებისდაგვარად)
4X4 სისტემით (ამ უკანასკნელთან დაკავშირებით მექნება ბევრი შეკითხვა) უნდა კარგი გამავლობა, ანუ ბლოკირებებით
ნუ მანევრი გასაგებია და მეტ-ნაკლებად მისაღები იქნება ის რაც შერჩეულ მოდელს ექნება
არ უნდა ზედმეტი სიმძლავრე და აქედან გამომდინარე საწვავის ზედმეტი ხარჯი (220-280 ცხენის ფარგლებში განისაზღვრება სავარაუდოდ ძრავი)
უნდა მანქანა რომელიც იქნება ყოველდღიური გადაადგილების საშუალება, ივლის სოფელში (სადაც საკმაოდ ცუდი გზაა და 4X4-თან ერთად კლირენსიც მნიშვნელოვანია)
ტრასაზე და ქალაქშიც გასწრებისას სიმძლავრე უნდა ეყოს და ასე ვთქვათ მისი ჭია გაახაროს... სტარტზე ეფექტი უნდა ქონდეს ასე თუ ისე, მკვდარი ძრავი არ უნდა იყოს...
არ უნდა 1.5 და მსგავსი დამხრჩვალი კატები smile.gif

ამ ყველაფრიდან გამომდინარე ვურჩიე იმპრეზა, უტურბინო... WRX? აქ უკვე ვიჭედები... რომელი ვერსიაა კარგი ამ პირობებისათვის?

სავარაუდო 0-100 5 წამიდან 7-მდე (ნუ თუ კარგი ბლოკირებებით კლირენსით და ბევრად ნაკლები წვით იქნება მოდელი რომელიც სხვა კონფიგით არ გამოდის, ამ შემთხვევაში იყოს 7+ 8-მდე smile.gif




ასევე, სავარაუდოდ თუ ფინანსური მდგომარეობა გამომიკეთდა, იმ ადამიანთან საუბრის შემდეგ ნეტში გადავხედე ფასებს და ცოტა არ იყოს მეიაფა იმპრეზები, თუ გავწვდი იქნებ მეც ვიყიდო (ოღონდ სამომავლოდ drinks.gif )...


ვინც ერკვევით და არ შეიზარებთ ჩამახედეთ თქვენს სამზარეულოში smile.gif

ასევე მაინტერესებს ბოქსერის თავირებურებანი...

მსმენია 100 000-ზე ისტუკებაო და ბევრიც მიცინია ამაზე smile.gif თუმცა ბოქსერს რომ სახასიათო თავისებურებები ექნება ფაქტია და იქნებ გამიმხილოთ smile.gif

პ.ს. ფორესტერი არ უნდა, იხრჩობს თავს გაუსანთლავი თოკით smile.gif მითხრა ჯიპი არ მინდაო smile.gif არ არის ჯიპითქო და რაცაა არ მინდა და ვსიოოო smile.gif

და კიდევ, დიდი გამოცდილი მძღოლი ვერ არის, + რაც ყოლია LHD იყო და საჭის გადატანის ამბავი როგორ იქნება იმპრეზაზე? თუ გადადის მარტივად? და რა მოქმედებები უნდა ჩატარდეს ამისათვის?



პ.პ.ს ჩემს ნიკს რაც შეეხება, ადრე ერთი დავარეგისტრირე, ს20 ყავს, შედი რაღაცას გაიგებ საინტერესოს-თქო, თან ნაწილს ეძებდა და მერე არ შევდივარო smile.gif შემრჩა ესე smile.gif



ისა და... ტურბინიანი ძრავები რამდენს წვავს ისე? დიდი სხვაობა თუ არ არის.... მმმ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:25
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ეუუუფფფ, ამდენს რა დაწერს smile.gif
ყველა მაგ პირობას აკმაყოფილებს WRX კლირენსის გარდა, მაგრამ მაგასაც მარტივად ეშველება - ფორესტერის ამორტიზატორებით.
სტუკს და 100000-ს რაც შეეხება ძირითადად ტურბინიან სუბარუს გარბენი კი არ სტუკავს, არაბედ ის რომ ყველა დედას უკლავს. ისე 2000+ უფრო გამძლეებია, იმიტომ რომ ძრავის კვების სისტემა გააუმჯობესეს.
თავისებურება ისაა რომ კარგ ბენზინში და კარგ ზეთში ფული არ უნდა დაგენანოს და ძალიან თუ აგაზავებ 3000-ზე უნდა შეუცვალო ზეთი.
კარობკა: აქ უკვე პრიორიტეტები უნდა განსაზღვროთ, გაზაობა - მეანიკა, ოფროუდი - ტიპტრონიკი. ავტომატი უფრო გამძლეა, უბრალოდ იმიტომ რომ მექანიკას ყველა დედას უკლავს თორემ ადამინური მოპყრობით არც მექანიკა ფუჭდება იოლად.
საჭის გადატანას რაც შეეხება: გადააქვთ მცოდნე ხალხს, მაგრამ ამერიკული WRX-იც არაა ძვირი, უფრად მოსაძებნი კარგ მდგომარეობაში მყოფი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:29
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




Forester2.0


220-280 ცხენი თუ უნდა, უტურბინო იმპრეზა რანაირად გამოადგება? smile.gif




ეს ორი რამე ერთმანეთს გამორიცხავს:

ციტატა(Forester2.0 @ 23rd February 2013 - 07:09) [snapback]465235[/snapback]
არ უნდა ზედმეტი სიმძლავრე და აქედან გამომდინარე საწვავის ზედმეტი ხარჯი (220-280 ცხენის ფარგლებში განისაზღვრება სავარაუდოდ ძრავი)


ციტატა(Forester2.0 @ 23rd February 2013 - 07:09) [snapback]465235[/snapback]
ამ ყველაფრიდან გამომდინარე ვურჩიე იმპრეზა, უტურბინო



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:30
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ფაქტი ის, რომ იმპრეზა 4X4 ზეა და მაგრა იძვრება დგილიდან არ ნშნავს იმას, რომ უნდა დასტარტო და სტარტებით იკაიფო. ვერც ევო, ვერც იმპრეზა ვერც სხვა ძლიერი 4X4 მანქანა ვერ იტანს სტარტებს და შემდეგ ამას მოყვება მოწყენილი სახეები, ფულის ჩალიჩი, კარობკა, ცეპლენია ... მითუმეტე ვეერიქსი!!!
6 სიჩარიანი კარობკა ხო, მაგრამ ცეპლენია მაინც პრობლემა რჩება...

ტურბინიანის ძრავი მართლა ფაქიზია, მარტო კარგი ზეთი და ხშირი ცვლა არ უშველის. როგორც კი იყიდის, ეგრევე კომპიუტი გადაანასტროიკოს ჩენებურ ბენზინზე სამუშაოდ.

გადატანით გადადის, რთულადაც არა

მე ტუქბინიანი ოღონდ ავცს - ით ქალაქში მოკლე მანძილებზე პენსიონერულად სიარულით ზაფხულში მიწვავს 11.5-12, ზამთარში 12-12.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:32
გამოხმაურება #5


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Forester2.0 @ 23rd February 2013 - 07:09) [snapback]465235[/snapback]
ისა და... ტურბინიანი ძრავები რამდენს წვავს ისე? დიდი სხვაობა თუ არ არის.... მმმ...



როგორც ჩაადგამ ისე დაწვავს biggrin.gif 10 ლიტრიდან 20 ლიტრამდე და ზემოთ wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:36
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




აი ისეთი რაღაცეები დაწერე, იმენა ტურბინიანი ფორესტერია შენ ძმაკაცზე გამოჭრილი და იქნებ ჩაგეგონებია რომ ეგ წაადგება ყველაზე მეტად smile.gif)

ბევრად პრაქტიკულია და ხმაებაშიც უფრო გაუსწორდება ფორიკა smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Feb 23 2013, 10:42
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(ratikobaxa @ Feb 23 2013, 11:36) [snapback]465269[/snapback]
აი ისეთი რაღაცეები დაწერე, იმენა ტურბინიანი ფორესტერია შენ ძმაკაცზე გამოჭრილი და იქნებ ჩაგეგონებია რომ ეგ წაადგება ყველაზე მეტად smile.gif)

ბევრად პრაქტიკულია და ხმაებაშიც უფრო გაუსწორდება ფორიკა smile.gif)



+1111111111111



ჩემი ფორიკა იყიდოს, იაფად ვყიდი biggrin.gif


http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=11512



იმპრეზას მანევრი აქვს და ფორესტერის პადასკა, სალონი და კომფორტი ლეგასის დონეზე, ნავაროტებიც შესაბამისი wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 23 2013, 11:10
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




სედანი უნდა ხალხნო სედანიიი!!!!
თორემ მოთხოვნებს რომ ფორიკა აკმაყოფილებს ყველაზე მეტად, ეგ თემის ავტორმაც უთხრა მყიდველს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Feb 23 2013, 11:25
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




მოიცა კაცო: თან უტურბინო და თან 280 ცხენიანი ეკონომიური მანქანა, თან სედანი და ოღონდ პანიჟენიით და ხიდების ბლოკებით, თან მაღალი სოფელში სასიარულოდ, ესეთი მანქანა ჯერ არ შეუქმნიათ biggrin.gif...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 23 2013, 11:39
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(shota @ 23rd February 2013 - 12:25) [snapback]465280[/snapback]
მოიცა კაცო: თან უტურბინო და თან 280 ცხენიანი ეკონომიური მანქანა

ვერ ერკვევა ეს კაცი და იმიტომ იკითხა, რა გჭირთ?
უტურბინოებში 220+ ცხენი მარტო 3.0 ძრავებს აქვთ ჩვენთან, მაგრამ ბევრი ცხენი და ეკონომია ცოტა შეუთავსებელი რამეებია თუ ბენზინზე მუშაობს მანქანს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Feb 23 2013, 12:41
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




maxouni
ციტატა(maxouni @ 23rd February 2013 - 11:25) [snapback]465262[/snapback]
ყველა მაგ პირობას აკმაყოფილებს WRX კლირენსის გარდა, მაგრამ მაგასაც მარტივად ეშველება - ფორესტერის ამორტიზატორებით.

ხო, ჩემი მანქანა აკმაყოფილებს, თან ამორტიზატორების გარეშეც ფორიკაზე მაღალი კლირენსი აქვს ამჟამად biggrin.gif ეგეთი უნდა რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:10
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




Forester2.0
ჩემი აზრით შენი მეგობარი ერთხელ ცხოვრობს და არაფერი არ უნდა დაიკლოს... მე მაგის ადგილას ვურჩევდი 2001+ იმპრეზა WRX STI და არა WRX. კერ იმიტომ რომ გინდა 1 გინდა მეორე ჩათვალე ერთიდაიგივეს წვას...მერე იმიტომ რომ სტი მოყვება ბრემბოს დიდი ტორმუზების სისტემა, 6 სიჩქარიანი გადაცემატა კოლოფი, შესაბამისად გაცილებით კარგი ტურბინა, და რაც არ უნდა იყოს უფრო ილოად გაყიდის ვიდე ვრქს... რაც შეეხება ბლოკირებას ჩვეულებრივ სტი წინ და უკან აქვს ბლოკირება და ვრხ მარტო უკან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:21
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(TaO @ 23rd February 2013 - 14:10) [snapback]465298[/snapback]
ჩვეულებრივ სტი წინ და უკან აქვს ბლოკირება

ყველას არ აქვს. მაგალითად ჩემს კარობკას არ აქვს, შენსას კი აქვს smile.gif
აი პროდრაივ ვერსიაბსაც არ აქვს წინა ბლოკირება
ციტატა(TaO @ 23rd February 2013 - 14:10) [snapback]465298[/snapback]
მე მაგის ადგილას ვურჩევდი 2001+ იმპრეზა WRX STI და არა WRX.

მაღალი პასადკა და ოფროუდიო კაცოოო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorguna22
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:22
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




სოფლის გზებზე და უგზოობაზე იმპრეზა ძალიან, ძალიან შორსაა smile.gif მიუხედავად იმისა, რომ 4X4 არის და საკმაოდ კარგი ბლოკირება და კლირენსი აქვს ვარაზის ხევში ორჯერ ზედიზედ ასვლის მერე თირკმელი დამეწია 10 სანტიმეტრით biggrin.gif მაგისი 4X4-ის პლიუსი და კაიფი არის ტოვლში და ყინულზე კაიფი, ორღო ჩოღრო გზებს მაქსიმალურად უნდა მოარიდო. ჩემი არის დაახლოებით 300 ცხენამდე და იღებს ეგრე, დაახლოებით 5 წამში, ჯერ ჯერობით BMჭ -ეს ცხვირიც კი არ გაუწევია არცერთ შუქნიშანზე biggrin.gif... "ტაქსაობის" რეჟიმით სიარულით თბილისში წვავს 10 ლიტრ ვისოლის სუპერს smile.gif ტრასაზე 90 კმ სიჩქარით 8 ლიტრს. მაგრამ ზემოთ, რომ ვახსენე 100 კმ-ს აღება 5 წმ-ში მაგ რეჟიმით სიარულისას საწვავის ხარჯი ზუსტად გაორმაგდება და საშუალოდ 18-22 ლიტრამდე ადის.

რაც შეეხება მარჯვენა საჭეს, არასდროს არ ვმჯდარვარ და პირველად დავჯექი 2 კვირის წინ მარჯვენასაჭიან მექანიკაზე და გმირთა მოედნის, სააკაძის, პეკინის, ჭავჭავაძე აბაშიძის გავლის შემდგომ ზუსტად ისე დავდივარ როგორც მარცხენით დავდიოდი, ორი კვირის წინ ნამდვილად არ მეგონა ამ სიტყვებს თუ ვიტყოდი smile.gif მოკლედ იმპრეზა არის ყველაზე მაგარი მანქანა მსოფლიოში smile.gif უბრალოდ ხრიგინა გზები არ უყვარს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:34
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giorguna22 @ 23rd February 2013 - 14:22) [snapback]465302[/snapback]
სოფლის გზებზე და უგზოობაზე იმპრეზა ძალიან, ძალიან შორსაა მიუხედავად იმისა, რომ 4X4 არის და საკმაოდ კარგი ბლოკირება და კლირენსი აქვს ვარაზის ხევში ორჯერ ზედიზედ ასვლის მერე თირკმელი დამეწია 10 სანტიმეტრით

ჰო და ზუსტად მაგიტომ ვურჩიე ფორიკას ამორტიზატორებზე შეყენება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WEW080
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:34
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,008
რეგისტრ.: 12-July 12
მომხმარებელი № 2,811




giorguna22

შენი ავტოდრომი გვანახე რა


რაც შეეხება თემას ჯობია კროსპორტი ან სგ9 დაითრიოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:38
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




კი მარა ჩემს იმპრეზას რა ამოები უყენია ასეთი, 18"-იანი დისკებით დავდივარ და არაფერი ისეთი დისკომფორტი არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorguna22
გამოხმაურება Feb 23 2013, 13:51
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




karoche
ციტატა(karoche @ 23rd February 2013 - 14:38) [snapback]465307[/snapback]
კი მარა ჩემს იმპრეზას რა ამოები უყენია ასეთი, 18"-იანი დისკებით დავდივარ და არაფერი ისეთი დისკომფორტი არაა

ჩემსასაც 18 -იანები უყენია და იამკებზე გადასვლისას საძაგელი შეგრძნება აქვს, მემგონი ამორტიზატორი საერთოდ არ აქვს და მისვარკულია პირდაპირWEW080
ციტატა(karoche @ 23rd February 2013 - 14:38) [snapback]465307[/snapback]
შენი ავტოდრომი გვანახე რა

ვეღარ მოვაბი თავი რა smile.gif მოგვიანებით გავაკეთებ.


თემის ავტორმა წაიყვანოს თავისი მეგობარი, დაუსვავს რომელიმე ფორიკას პატრონს გვერძე, და მიხვდება რო ფორიკა უნდა smile.gif უტურბინო იმპრეზა არის ურქო ჯიხვი, ტურბინიან იმპრეზას სოფელში არაფერი არ ესაქმება ჩემი აზრითsmile.gif

დასკვნა: ზემოთაღნიშნულ შემთხვევაში, ავტორის მეგობარს კარგი 2002+ იანი XT დახატავდა, რომლით ხშირი სიარულის შემდეგ თემის ავტორიც მოიცილებდა BMჭ-ს და გადმოჯდებოდა იაპონელ ჯიხვზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Feb 23 2013, 14:15
გამოხმაურება #19


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




მე გირჩევ უცებ smile.gif იყიდოს უტურბინო 2.0 ხოდა მიეჩვევა რა ეგრევე სტი აბა როგორ შეიძლება wink.gif კაროჩე 155 ცხენუკა არაა ცოტა თან ცოტას წვავს და უტურბინოა რ. wink.gif პ.ს. მეც მასე დავიწყეეე და მოგყიდით ჩემ იმპრეზას

უტურბინო მასეთ იმპრეზას დედამიწის გარშემო ჰააჰააა რამდენიმე ნახო


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forester2.0
გამოხმაურება Feb 23 2013, 20:05
გამოხმაურება #20


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 56
რეგისტრ.: 13-November 10
მდებარ.: Earth
მომხმარებელი № 1,616




პირველ რიგში ყველას დიდი მადლობა გამოხმაურებისათვის...

დღეს ტურბინიან ფორიკაზე დავსვი და კარგად დადის მაგრამ ჯიპი არ მინდაო smile.gif მეთქი იდეაში იგივე ბაზაა დაგრძელებული და ცოტა მაღალიათქო, ვერ შევტენე ფორიკა მის თავში... ამიტომ იმპრეზა...

ტურბინიანი იმიტომ არა რომ:
1. მოკვდება! არაა ისეთი მძღოლი ეგ მანქანა დაიმორჩილოს
2. ბენზინი უნდა ურჩიო, რაც (გურიაში ვარ მე, და აქ მით უმეტეს დიდი ფუფუნებაა კარგი ბენზინი)
3. ძრავის რესურსი აქვს ნაკლები ტურბინიანს
4. უტურბინოს ძალა სრულებით უნდა ეყოს მის ,,გიჟმაჟ სურვილებს" smile.gif

გასაგებია რომ დიმიტრი გელოვანისნაირი მანქანა არ არსებობს, თუმცა, ამიტომ დაგეკითხეთ, მეტ-ნაკლებად ეს ყველაფერი დაბალანსებული რო იყოს რა მოდელი ავიღოთ-თქო...

ბიუჯეტში მთლად მგელი ვერ არის, ამიტომ 2000+ სავარაუდოდ ვერ მოუვა, თან მგონი ჯობია ცოტა ბებერი იყოს მანქანა და გამართული + ის რაც უნდა და არა ახალი და ბლოკირებების გარეშე მაგალითად.


კლირენსი არის ძალიან მნიშვნელოვანი რადგან სოფელი აქვს სადაც ხშირად დადის და ცუდი გზაა იქ, კლირენსიც უნდა და ტალახიც ბლომადაა თორემ რეალური ოფფროუდიც ვიცი რა არის და იმას არ ვგულისხმობ რა თქმა უნდა smile.gif


220-280 ცხენი კიდევ რაღაც რუსულ კატალოგში ვნახე WRX -ს ეწერა, ალბათ რაღაც უაზროდ იყო ან მე ვერ დავაკვირდი...

მოდი დავალაგოთ პრიორიტეტები რომ უფრო გამარტივდეს საქმე:

1.წინა უკანა და ცენტრის ბლოკი (აუცილებლად, თორემ გაუსანთლავი თოკი მზად აქვს smile.gif )
2. კლირენსი, ზემოთხსენებული სოფლის გამო, + არ ივლის ისე რომ კლირენსმა მანევრზე ხელი შეუშალოს, (სავარაუდოდ ზემოთ დაიწერა ფორიკას ამოები გადავაო და მაგითაც აიწევს)
3. ტურბინიან ძრავზე დავწერე ზევით, თან თქვენც დაწერეთ რესურსი მეტი აქვს უტურბინოსო... (თუმცა მოვლა პრობლემა არ არის, კარგი ზეთი და დანასტროიკების შემდეგ შერჩეული საწვავის ჩასხმა (კარგი იდეაა ეს უკანასკნელი) )
4. აქსელერაცია ნუ რჩება ძალაში ის დროები (შეძლებისდაგვარად)
5. მექანიკა აუცილებლად (უდიერი მოპყრობა ნაკლებად ექნება კოლოფს, არც არასწორი დატვირთვები) + საშინლად სასურველია 6-იანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფი...
6. უტურბინო კიდევ ერთხელ იმიტომ არა რომ მისმა მეუღლემც უნდა იაროს იმ მანქანით რომელიც არც ისე კარგი მძღოლია (მაგ. როცა თოვს ვერ ატარებს რადგან ეშინია რომ ფანტელები დაეჯახება და მისთანანი smile.gif ანუ ექსტრემალური სიტუაცია იქნება ამ ადამიანისთვის ფაქტიურად ტურბინის ჩართვის მომენტი ...)
7. მანქანა უნდა დასატოვებლად, ანუ 4-5 წელი მაინც გაიჩერებს რა, თუ მეტი არა...
8. მანქანა მოემსახურება ოჯახს როგორც სედანი რომელიც არაფერზე ამბობს უარს smile.gif (შეძლებისდაგვარად)
9. ასევე დღეს გამოთქვა სურვილი (რის ჩაცხრობა-ჩაკვლაც ვეცადე) გაზის აპარატურას დავაყენებო...

ბიუჯეტი წინასწარ არ არის გაწერილი თუმცა სავარაუდო მაქსიმუმი არის 7-8 000$ (რაც ნაკლები მით უკეთესი) (( იდეაში ამ თანხაში უნდა შევიდეს გაზის დაყენება 4G თავისი ნასტროიკებით და სიყვარულებით))


თუ ზე-მძლავრი ცხოველი არ იქნება და სხვანაირად ეს ,,ნავაროტკები" ვერ დააკმაყოფილა, დაე იყოს ტურბინიანი (უკიდურესად)

ასევე ითვალისწინებს საწვავის ხარჯს (რადგან ყოველდღიურ მანქანად უნდა)

კიდევ ერთხელ აღვნიშნავ, რომ, არასწორი დატვირთვები მანქანას არ ექნება და სწორი ექსპლუატაციის პირობებში იმედია არ იქნება მალფუჭებადი...







ეხლა რაც შეეხება ჩემს მანქანას, ეს ცოტა მომავლის პერსპექტივააა რადგან ამ ეტაპზე რომც გავყიდო ჩემი დასამატებელი არაფერი მაქვს, + ჩემი არის 4X4 E30, უკან 100% ბლოკირებული LSD, ცენტრი 100% დაბლოკილი და წინ ღია (თუმცა ხშირია როცა წინ ორივე ასე ვთქვათ ბუქსაობს smile.gif ასე რომ მთლად ტრაკს რომ იქნევს იი მანქანა არ მყავს smile.gif აქედან გამომდინარე არაა სასწრაფო ჩანაცვლება სუბარუთი.



კიდევ მაინტერესებს ეს ბლოკები და რამე რუმეები როგორ მუშაობს? იმას არ ვგულისხმობ რიჩაგი აქვს თუ არა სალონში, ანუ ვისკომუფტაა თუ რამე სხვა?


ფორუმზე ვნახე პოსტები, უკან LSD აქვს მაგრამ რეალურად ვერ დაბლოკაო და მისთანანი (ფორიკაზე) და იგივე მომენტი ხომ არ იქნება აქ?





დაგაყარეთ კითხვები RPK - სავით, მაპატიეთ, თუმცა თქვენს იქეთ გზა არ მაქვს smile.gif


კიდევ ერთხელ გმადლობთ ყურადღებისათვის...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge