IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

14 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> wrx buggeye ecu on legacy
gentoo
გამოხმაურება Dec 15 2012, 02:11
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




The reason is nothing of the sort. Cylinder 4 is actually the first to get fuel. Cylinder 3 is the last.

Subaru has purposely added more timing to cylinder 4. It varies from 0 to 3 degrees based on the engine in question, the load and RPM. This is done because the knock sensor is right next to cylinder 4. If they add extra timing to cylinder 4, then cylinder 4 is always the first to detonate. This ensures that detonation is caught early before it strikes all the cylinders at once. It also means that if they can keep detonation out of cylinder 4, there is no question that they can keep it out of all the cylinders (provided everything else is working properly).

Cylinders 4 and 2 receive approx 20% more airflow than the other cylinders as well. We discovered this when flow testing the factory intake manifold when we were designing our own intake manifold. This isn't really an issue however because these same two cylinders have a longer, narrower exhaust runner which results in more back pressure on that side thus evening the flow numbers. However, some aftermarket exhaust manifolds fix the back pressure issue and cause cyl 2 and 4 to get more air. THAT makes them the lean cylinders.

ესეთი რაღაც წავიკითხე უბრალოდ საინტერესოა და დავდევი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Dec 26 2012, 04:45
გამოხმაურება #42


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




დამეხმარეთ ძალიან გთხოვთ.

მოკლედ ვერ მოვიფიქრე ვერაფერ პრავოდკის ჩაბმაზე.

მაქვს 4-4 არხი.
4 -channel ignition, ასევე 4 ინჯექტორისთვის.

აალების არხები ერთდება ასე. პირველი ბაბინის პროვოდი იჭრება და ერთდება გრედის პირველი არხის სადენზე. აქ ყველაფერი გასაგებია.
მეორე არხის ასადენი ერთდება გრედის მესამეზე პროვოდზე, მეორე-მესამეზე და მეოთხე მეოხეზე.

ანუ 1,3,2,4 ამ თანმიმდევრობით. აალების თანმიმდევრობის მიხედვით ანუ ჯერ აალდება 1 ცილინდრი, მერე 3, მერე 2, და 4.
და შეერთებაც არეულად ხდება...


მანუალში გარკვევით ცალკე წერია, რომ ეს თანმიმდევრობა თუ არ დაიცავი არ იმუშავებს აალების კონტროლი.

მაგრამ
ინჯექტორებზე არაფერი წერია.
რა მაინტერესებს. ინჯექტორებიც ხო იდეაში ამ ნამიმდევრობით ასხავს ბენზინს? თუ არა?

ასე რო შევაერთო?
ch1 - 1 inj
ch2 - 2 inj
ch3 - 3 inj
ch4 - 4 inj

ზაჟიგანიის და ინჯექტორების ჩენელები განხსვავდება? ანუ არის 8 ზაჟიგაანის სადენი და 8 აალების. აალებას აერთებ როგორც ქახნული თანმიმდევრობა მოითხოვს. 1,3,2,4 მაგრამ ინჯექტორი?

მოკლედ დავიბენი.
ინჯექტორები პირდადპირ შევაერთო? 1-1ზე, 2-2,ზე 3-3-ზე და აშ?
თუ ზაჟიგანიასავით?


მახო/რაკერ თქვენი დახმარების იმედი მაქვს. გავიჭედე help.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 26 2012, 11:39
გამოხმაურება #43


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




თანამიმდევროვა რა თქმ უნდა ერთნაირია ინჟექტორებშიც და აალებაშიც, მაგრამ გრედის როგორ აქვს გათვლისწინებული ინჟექტორები, მგას ვერ გეტყვი, ლოგიკურდ ეგეც იგივე მიმდევრობით უნდა ჰქონდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Dec 26 2012, 12:41
გამოხმაურება #44


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ხო მადლობა. ეგრე გავაკეთებ. უძილო ვარ თან და ვერ მოვიფიქრე რო ეგრე უნდა მადლობა გაიხარე.

ახლა მთავარია დაიქოქოს. აუ რა მაზოხიზმია. 50 მდე პროვოდი გადავაბიიი X(((
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 10 2013, 01:15
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://www.3si.org/forum/f103/e-manage-ult...density-297726/

ვიწყებთ! smile.gif

ჩემთვის დავაგდე ლინკი რო არ დამეკარგოს.

მოკლედ დავქოქე. მაგრამ 2 დღეში ვოზდუხამერმა გააფართხალა.

ეხლა მაგის ყიდვის ხალისი არ მაქვს. ამიტომ სპიდ დენსიტიზე გადავდივარ.
ვიყიდი honda-ს iat-ს და map-ს.
თავისი ქახნული ხო დგას. ეგ იმუშავებს -1 bar-დან 0.8-მზე. მეორე 0.8-1.6-მდე. ანუ 2 მაპი 2 ბარიანი მყოფნის და დაჟე ხურდაც მრჩება.
ამ დარჩენილს ვოლტაჟებს გამოვიყენებ სქეილის გაფართოებისთვის რომ უფრო ზუსტი იყოს.

მაქვს 32X32 ზაჟიგანიის და 32X32 სმესის მეპები. აქსელერაციის და ტემპერატურის კომპენსაციის მეფებიც. მე მგონი ყველაფერი მზად არის. SD-სთვის. ბარომეტრს დავკლამპავ პროსტა 1-ბარზე თუ რამდენიცაა ჩვენთან იმდენზე რომ სტოკმა ეკუმ კომპენსაციები არ აკეთოს სხვადასხვა სიმაღლეზე და ეგ არის. აი op/cl ლუპებს რა უნდა უქნა არ ვიცი.

ჯერ MAF-ს შევაერთებ ვივლი. ყველანაირ ლოად ზონებში დავლოგავ.
data sampling მაპებით. მერე ამ მეფებს უკვე ხელით დავაკორექტირებ.
და შევინათ airflow output map-ში და ვოზდუხამერს ამოვიღებ საერთოდ.

შემიძლია ნებისმიერ rpm-ზე და ლოადზე გაუშვა 100% tps სიგნალი და ეგრევე ოპენ ლუფში გაუშვებს. მაგრამ მაგას მირჩევნია როგორც კი მაპი დადებით წნევას აჩვენებს მაგ დროს გაუშვას 100% დროსელი.

ან არ ვიცი სხვა ვერ მოვიფიქრე თქვენ რას მეტყვით?
ლამბდა რომ ჩავხსნა საერთოდ.


ისე დღეს აღმოვაჩინე ერთი ძალიან უცნაური მოვლენა.
4 წვერიანი ვოზდუხამერი 1 წვერი მიდის მეოთხე ბაბინაზე? რატომ?

გამიგია რომ GM-ს აქვს ბევრნაირი მექანიზმები ავვარიის დროს ბენზონასოს თიშავს და მინახავს ბევრჯერ ნაავარიები ფორდები რომ არიქოქებოდა.
მინახავს 1 პროვოდი ვოზდუხამერიდან რომ ბენზინის ნასოსზე მიდის მაგრამ ბაბინა? what da fuck?


პ.ს შეიძლება ეს არ არის ნამდვილი speed density რაც გინდათ დაარქვით.

მაფის როლს შეასრულებს. ტურბინა მალე დაისუპულებს. ბუსტ ლიკები კიდია.
არ ფუჭდება არაფერი. ნაკლები რესტრიქშენი ექნება. ნებისმიერი ზომის და ფორმის
ინთეიქის დაყენება შემეძლება. პაუკსაც მოვატრიალებ.
მოკლედ ეს სისტემა მეტ ნაკლებად მაწყობს.
რათქმაუნდა მაფი ჯობია, რომ არ ფუჭდებოდეს. რომ არ ქონდეს 400whp ლიმიტი და რომ არ ღირდეს 200 ლარი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 17:08
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




დღეს two-step launch control-ი ჩავრთე და ბუსტავს ადგილზე ძალიან ბევრს....

თან ისვრის მარა ეტყობა აშკარად რომ ვიხლოპი მაგარი ბანძია.

-20 გრადუსითაც გადავწიე ზაჟიგანია და ძალიან ბევრს ბუქნაობს... -15 ვცადე ეგეც ბევრი შეიძლება ვაბშე 0-ზე დავაყენო...

მოკლედ კაია მარა მეშნინია რამე არ დაუზიანდეს ჩემს ციცქნა ტურბინებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 14 2013, 17:10
გამოხმაურება #47


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
ტურბინას არაფერი მარა ლამბდები გადამალე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 17:12
გამოხმაურება #48


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
რააიზა ტოოოოო. ტიშტო არ გადამრიო შოთა ჩემს ახალთახალ ვაიდბენდს რო რამე მოვუვიდეს თავს დავიწვავ.


სმესს გულისხმობ თუ რამე მოუვა ?

სმესი ვიცი რო ბედნი იქნება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 17:17
გამოხმაურება #49


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




gentoo
ანუ იმას გეუბნება რო ტემპერატურა ვიხლოპში ბევრი გექნება რო აფეთქებს და სახეს გაათლის შენ ლამბდებს! ვიდბენდი მაინც ვერ მუშაობს წლობით რამოდენიმე ასეულ საათზეა გათვლილი (ყოველშემთხვევაში ნორმალურ ქვეყანაში)

ისე შენ რა იჩალიჩე შენი გადააკეთე მექანიკაზე თუ სხვა გაყიდე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 18:05
გამოხმაურება #50


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




leqsoo
ლექსო ორი წელია ვამწადებ და ვგეგმავ უკვე ამას.

მოკლედ. დეფის დაჩიკები ტყუილად არ მაქვს. EGT-ც მაქვს მათ შორის.

ლამბდა ხო უნდა გახურდეს კარგად რომ იმუშავოს ისედაც და 5-10 წამი რასუზავს.
გააფუჭებს ვითომ?

რაც შეეხება ვაიდბენს თვეში ერთხელ გავაკალიბრებ და წელიწადში ერთხელ გამოვცვლი სენსორს 60$ ღირს.
1 -2 წელი მუშაობენ მაგენი სუპერზე კარგად. ამერიკელებს უფრო ხშირად უფუჭდებათ ალაბთ მაგათი ძღენი ბენზინის გამო.


მე მანქანა გავცვალე 1-1ში მექანიკაში და რაღაცეები გასაკეთებელი ქონდა ამას და გაუკეთე. მატორი ვაბშე 0 ავაწყვე.
დიდი ვიხლოპი მინდა ეხლა წინ ინტერქულერი და cald air intake.


თან მე ლამბდა მჭირდება 1 საათით მარტო. სანასტროიკოდ მერე ჩავხსნი თუ გინდა სულ მარა მირჩევნია მაინც წყანარად ვიქნები სმეს რო გავაკონტროლებ ანუ შევხედავ.

და ვოზდუხამერს ვაუქმებ კიდე ვაბშE.

აუ ძაან ძერსია ლაუნჩი. მაგარია ძალიან :DDDDD


რომელ აბაროტზეც გინდა იმაზე ტოვებს და ზაჟიგანიასაც რამდენზეც გინდა იმდენზე გიყენებს და ადგილიდან გარბის მაგრა... laugh.gif

აუ როდის დავაყენებ ტურბო ბექს ვეგარ ვითბენ რა პატარა ბავშვივით ვარ.

თანაც ეს გასართობად დავაყენე და არ ნიშნავს იმას რომ სულ გამოვიყენებ.

აი flat foot shifting-ი კიდევ ბევრად ასწორებს. ბევრად უფრო რბილად და ავილად ვარდება სიჩქარეებში და კარობკაზეც ნაკელბი დატვითვა მოდის ესე ვიდრე როცა სწრაფად შიფტავ.

ერთი ორჯერ თუ დავსტარტავ არაფერიც არ მოუვა. ნასიოკზე წლობით უუეყნიათ და გაზაობენ მაგით.
თუ დღედაღამე არ დანჯე არაფერიც არ მოუვა და რესკად არ აუშვი ცეპლენიას.
ყველა სენსორი და დაჩიკი მაქვს თAნ და ვაკონტროლებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 14 2013, 22:59
გამოხმაურება #51


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ანტილაგი აფუჭებს.
როცა გარეთ ფეთქდება მაშინ.
ტურბინისგან რაც შორს იქნება ლამბდა მით უკეთესი. ხანგძლივი სიცოცხლისთვის.
კოლექტროში არაფერი არ შეიძლება.
რაც უფრო ცხელია კოლექტორი უფრო კარგათ მუშაობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 23:21
გამოხმაურება #52


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER

ხო როცა ფეთქდება დაჟე shim-ები ვარდება და ტყდებაო.

დახურულ კლაპანს აწვება ეს წნევა და ზემოდან შაიბებს აგდებსო smile.gif სუბარუზე ადვილად ვარდება.

თან მე ამერია ამომშვების შაიბები აწყობისას smile.gif
უნდა დავარეგულირო. რალიში საერთოდ როცა მაგ ანტილაგს იყენებს პრჟინებს ცვლიან და შიმლესზეც გადადიან.

აფეთქებით დიდხანს თუ გააჩერე მაგ შემთხვევაში ისვრის უკნიდა და დიდი ბათქანის ხმებია.
1-2 წამი და 1 ბარს ჯიგრულად ბუსტავს. მეტიც შეიძლება ბუსტი არაა პრობლემა.

ჩემს კოლექტორში EGT და ლამბდა გათხრილი. ლამბდა ქახნულად ქონდა ეგრე. მეორე ლამბდას ალბათ ტურბინის უკან გაუკეთებ.

იაპოშკას ქონდა EGT მე მგონი მესამე ცილინდრთან არის. მეთხესთან ყოფილიყო ჯობა მე მგონი ბევრად.

შოთა ერთიც დამეხმარე რა.



აგერ აქ რა ვოლტაჟიც მომცა ის რო გადავიტანო აუტპუტ მაპში. იმუშავებს.

მაგრამ იგივე ბუსტზე და იგივე აბაროტზე მაღალ დატვირთვაზე სხვა ვოლტაჟს მიჩვენებს.

ეხლა როგორც არის რო შEვიტანო მაშინ ან მაღალში უნდა იმუშაოს კარგად ან დაბალში.
რა აზრი აქვს ამ მეფს ან როგორ გააუქმებ ამით ვოზდუხამერს ვერ ვიგებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 14 2013, 23:30
გამოხმაურება #53


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ხპირველ რიგში კოლექტორიდან მოაშორე ლამბდა და ეგტ თუ ლანჩს და ანტილაგს ხმარობ თორე მოტეხავს ტურბოში წაიღებს და მერე მეყოლე კარგათ.


მაგ მეპს რაც შეეხება.
უმარტივესია როგორ ვერ ხვდები
დაბლები რატო გაქ მარტო შევსებული მაღლებიც უნდა შეავსო და რაც შეიძლეა მეტი წერტილი,
მერე უნდა დადგე და ვაიდბენდით სმესი და ტარგეთ აფრ ლოგო.
მერე ამ ორი მონაცემით ერორს დათვლი რამდენი გაქ პროცენტულად და მერე იმ პროცენტულობით უკვე დააკორექტირებ იმ აუთფუთის მეპს.
ასე იზამ ბევრჯერ სანამ სმესი არ დაჯდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 14 2013, 23:49
გამოხმაურება #54


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




RACKER
მადლობა უჯიგრესი კაცი ხარ.

ანტილაგს ვხმარობ ხანდახან. დღეს შუქნიშანზე დგომისას სასტავს ვეღადავე laugh.gif
იშვიათად რა.
2-3 წამი მაქსიმუმ. თან EGT-ს რო შევაერთებ ვნახავ smile.gif ოკ მადლობა. მჯერა.

დაბლები იმიტომ მაქ შევსებული მარტო რომ ჯერ ზეთი ნააბკატკარია მაინც და არ ვადგავ.
ეს პროსტა ვნახე როგორ კეთდებოდა. უმარტივესია მართლაც.
მაგრამ 0.01 ვოლტი შეიძლება გაჩვენოს იგივე ლოადსელში იმისდა მიხედვით როგორი სისწრაფით დააჭერ გაზს. ან თუ აჩარების რეჟიმში ხარ ან ანელებ. მოკლედ მაგის გამო აგერ ტიპმა იწვალა ერთი კვირა და საშუალო არითმეტიკული გამოიყვანა smile.gif http://miatajoe.50megs.com/


სმეს რაც შეეხება მაქვს ერთი კარგი მაფი. target A/F map ქვია. შემიძლია თარგეთი სმესი მივცე და თვითონ აკორექტირებს. მაგრამ მაინც ხელით ვიზავ. მიჩვეული ვარ ყველაფერს ხელით ვაკეთებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 15 2013, 00:08
გამოხმაურება #55


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 15th January 2013 - 00:49) [snapback]454364[/snapback]
ანტილაგს ვხმარობ ხანდახან. დღეს შუქნიშანზე დგომისას სასტავს ვეღადავე იშვიათად რა. 2-3 წამი მაქსიმუმ. თან EGT-ს რო შევაერთებ ვნახავ

ეგტ-ს და ანტილაგს შორის უნდა გააკეთო არჩევანი, ეგ ორი რამე ერთად ძალიან საშიშია.
იმიტომ რომ ეგტ-ს აზრი არ აქვს ტურბინის შემდეგ და ტურბინამდე ძალიან საშიშია

ციტატა(gentoo @ 15th January 2013 - 00:49) [snapback]454364[/snapback]
მიჩვეული ვარ ყველაფერს ხელით ვაკეთებ.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jan 15 2013, 00:37
გამოხმაურება #56


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(maxouni @ 15th January 2013 - 01:08) [snapback]454372[/snapback]
მიჩვეული ვარ ყველაფერს ხელით ვაკეთებ.


ეგ ძველი აიტიშნიკური პრივიჩკაა. ანტილაგს იშვიათად ვხმარობ, მარა რაღაცას მოვიფიქრებ. ან ერთს დავთმობ ან მეორეს )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 4 2013, 00:26
გამოხმაურება #57


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ვიცი ამ ფორუმზე ძალიან ბევრი სისულელე და უაზრობა მაქვს ნაბოდიალები : ) უადგილოდ ზოგჯერ ძალიან ბევრ სისულელეს და უაზრობას ვწერ. უსაქმურობისგან ძირითადად. ზოგჯერ არაფხიზელ მდგომარეობაში და ა.შ smile.gif

კარგი იქნება თუ დავსერიოზულდებით და ერთ კარგ თემას გამოვაცხობთ.
მოდერაციას ვთხოვ რომ დამეხმარონ ამის გაკეთებაში.
მასოუნსი ან რაკერას მივმართავ, მათ შორის მეც, თუ რაიმეს არაკორექტულს დავწერ დამსაჯონ ბანი დამადონ რაც უნდათ ის მიქნან. თუ ითავებთ რომელიმე მოდერირებას ძალიან კარგს იზავთ.

ამიტომ გთხოვთ. ეს თემა მინდა გამოვიყენო ფლატფორმად ჩემი მიმდინარე პროექტისთვის. არა მარტო ჩემთვის, რომ სარგებელი მივიღო დახმარებით არამდედ ზოგადად თემა რომ იყოს კარგია ყველასთვის მე მგონი.

ვაპირებ აი ამის გაკეთებას.


ასევე ვაპირებ V-mount intercooler-ის ჩადგმას.



დღეს დავიწყე ძრავის აწყობა. ნიზის.
ამ ყველაფრის გასაკეთებლად ცხადია დამჭირდება ფული რომელიც ამჟამად არ მაქვს. ამიტომ სამწუხაროდ პროექტი ცოტა ნელი ტემპებით წარიმართება მაგრამ გპირდებით რომ ბოლომდე მივიყვან!!! smile.gif

მჭირდება ინჯექტორები, fuel rail-სისტემის გადაკეთებას ან ყიდვასაც ვაპირებ და ა.შ ძალიან დიდ ხარჯებთან არის ეს დაკავშირებული ამიტომ დღეს და ხვალ ვერ გავაკეთებ. ვერც ერთ თვეში და ვერც 5-ში ალბათ sad.gif
ესეთი გადაწყვეტილება მივიღე რატომღაც. ასე მინდა.
მანქანას რისთვის ვაწყობ? ჩემთვის smile.gif ამიტომ ისეთი იქნება როგორიც მე მინდა და როგორსაც ზოგიერთი აქაური მირჩევს იმედია smile.gif

ასევე ვაყენებ მოროზოს სისტემის ევაკუაციას. ან ვაკუუმს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 4 2013, 00:42
გამოხმაურება #58


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მშვენიერია.
პირადად რაკერას ვთხოვ ამ თემის გაწმწნდას ყველანაირი სისულელეებისგან და მივცეთ ნორმალური პროექტის სახე.
ყველა ოფი დაისაჯოს მკაცრად.
ციტატა(gentoo @ 4th March 2013 - 01:26) [snapback]467988[/snapback]
ასევე ვაპირებ V-mount intercooler-ის ჩადგმას

ეგ ძალიან კარგო აზროა, მაგრამ ქასთომ რადიატორი არ დაგჭირდება?
აუცილებლად დაგჭირდება და სად შეიძლება თბილისში მაგის გაკეთება? ჩამოტანა ზღაპარია, იმიტომ რომ 400 ლარი მარტო გზა ჯდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 4 2013, 00:51
გამოხმაურება #59


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
ქასტომ უნდა გაკეთდეს.
ჩამოტანა ზღაპარი არ არის ჩამომიტანია უკვე.

150 მაქსიმუმ 200 ლარი ჯდება ტრანსპორტირება.

თუ ვიპოვეთ მაგის გამკეთებელი ანუ რადიატორის. მაშინ შეიძლება ინთეიქის გაკეთებაც smile.gif ვიხლოპისაც და პაიპინგისაც. იდეალურ ვარიანტში ერთმა კაცმა უნდა გააკეთოს ეგ.


V-mount იმიტომ მინდა რომ ფრონ მაუნტი ფარავს სტოკ რადიატორს და წყალი დუღილს იწყებსო ძალიან ადრეო....


ხო მახო. ძალიან კარგს იზავ მაგას თუ გააკეთებ.
ეს თემა საერთოდ იქიდან დავიწყეთ რომ შენი მოცემული კომპი უნდა ჩავსვა
ძველ ლეგასში. თემაც ამის ირგვლივ იტრიალებს.

ხვალ ვიწყებ უკვე პრავოდკის ხელით კეთებას.
სურათებიც იქნება.
ძრავსაც ხვალ შევკრავ ალბათ.

მადლობელი ვარ თქვენი. და თქვენი დახმარების იმედი მაქვს. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 4 2013, 01:44
გამოხმაურება #60


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 4th March 2013 - 01:51) [snapback]467996[/snapback]
150 მაქსიმუმ 200 ლარი ჯდება ტრანსპორტირება.

არ ვიცი რთი ჩამოგაქვს, მაგრამ ეგ არაა მთავარი, მაგის გაკეთებას მეც ვფიქრობ, მაგრამ ძალიან მაფოქრებს წყლის რადიატორის ქვედა მხარე, რომელიც წინ უნდა გამოიწიოს, რომ ტურბინაც ჩაეტიოს მატორსა და რადიატორს შორის და აქ უკვე ძალინ საშიშ ადგილას ხვდება რადიატორი, ანუ პატარა მიტრყმის დროსაც კი აბსოლუტურად დაუცველი რჩება. მე პირადად არ მაწყობს ეგ იქედან გამომდინარე რომ ვარჯიშის დროს საკმაოდ ხშირად ხდება საბურავებზე დაჯახება და პირდაპირ რადიატორით რომ დავეჯახო - ეგრევე გასკდება. თან რავარია ქასტომ რადიატორის გახეთქვა?




Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 გვერდი V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge