IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> wrx buggeye ecu on legacy
gentoo
გამოხმაურება Nov 19 2012, 00:48
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




იქნებ მითხრათ ეს შესაძლებელია?

მინდა რომელიმე ნასტროიკებად ეკუ ტენო თავის პრავოდკით.

ძრავი იმპრეზის ან ფორესტერის იქნება 2000 წლიანის.

გამოვა რამე?

http://www.rexnet.com.au/forum/index.php?/...is-it-possible/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
14 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (120 - 139)
gentoo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 15:20
გამოხმაურება #121


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353







ესეთები ვისაც გაქვთ მომეცით რა.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 22:34
გამოხმაურება #122


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ციტატა(gentoo @ Mar 6 2013, 17:28) [snapback]469131[/snapback]
მეც ვიფიქრე მაგრამ ზედმეტად რთული გამოდის.

რაც უფრო მოკლე იქნება მილები მით უფრო ადვილია.

ამიტომ მინდა ვ-მაუნტიც, რომ მოკლედ VR-4-ის ინერქულერი ფლოუ მეყოფა.

600 cfm რომ ქონდეს საკმარისია. დიდი ინტერქულერი ტყუილად რათ მინდა ლაგს გამიზრდის არა?? აი ეს თემა მირჩიეთ რა. იიმიტომ რომ ვერ ვერკვევი.

უნდა გადავაკეთო იმტიომ რომ ფინების განლაგების და შემშვების და გამომშვები პორტის განლაგება მაძლევს იმის საშუალებას რომ შემშვები პორტი ქვემოთ გაუკეთო და გამომშვები ზემოთ.

ვაბშე რას ვფიქრობ იცით? ჯერ ავაწყობ ესე სტოკი რადიატორს დავწევ ცოტა დაბლა რომ ინტერქულერი ნახევრამდე მაინც ჩანდეს და დავტობებ ეგრე. ცოტა ხანი. სანამ რადიატორს გავაკეტებ ან ჩამოვიტან ან აქვე ვიშოვი.

ეხლა ცოტა ხანში უნდა გავიდე და ძრავი ავაწყო.



გაუმარჯოს

გადავიკითხე თემა და მინდა გითხრა რომ რაღაც რაღაცეებს ძაან უკუღმა აკეთებ

1. ნუ ეკუს რაც შეეხება ვერ ჩავერევი, სუბარუს არ ვიცნობ მაგრამ პიჯიბეკი რომ დაგეყენებინა უფრო იოლი იქნებოდა ჩემი აზრით

2. ტურბოს და ბუსტის რაოდენობას რაც შეეხება ნამეტანი არასწორი მიმართულებით მიდიხარ, აყენებ ევო III ტურბინას რომელსაც ევოს ოჯაში ყველაზე პატარაა ცხელი მხარე აქვს, ეს ტურბინა ქარხმულად გათვლილია 0.6 ბარზე და შენ 1.6 ბარი უნდა დააბერინო, ჩემი აზრით ძაან გააცხელებს ჰაერს, მითუმეტეს რომ ვრ4 ქულერს აყენებ რომელსაც არც ტუ ისე კარგი efficiency აქვს, ანუ გარკვეულ მომენტში გარკვეული ჰაერის რაოდენობას არც თუ ისე კარგად აცხელებს

შედეგს მიიღებ იმას რომ დეტონაციებს ვერ მოიშორებ ნუ ნორმალური სმესის და ცოტა აგრესიული ზაჟიგანიის კუთხეებით, ან ერთს ან მეორეს თუ მოაკლებ მიიღებ დაბალ სიმძლავრეს და დაბალ მომენტს


მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო, ან ვაბშე მანქანა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 22:53
გამოხმაურება #123


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




გაგიმარჯოს.

ჩემი აზრით შენი პოსტი არასერიოზულია.
საკითხისადმი ძალიან ზედაპირული მიდგომა გაქვს და გეტყობა რომ შესწავლილი არ გაქვს.

ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 22:34) [snapback]470197[/snapback]
მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო, ან ვაბშე მანქანა


რა ვიცი რა გიპასუხო. არასერიოზულია უბრალოდ. მოდერი წაშლის ამ პოსტს.
მადლობა რჩევისთვის მაინც.

რაკერ. იმოქმედე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 22:57
გამოხმაურება #124


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback]
მოკლედ ჩემი რჩევაა ტურბო და ქულერი გამოცვალო

+1

ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback]
ან ვაბშე მანქანა

ეგეთი ლაპარაკი ნუ იცი biggrin.gif შენ ცვალე თუ გინდა მანქანები პანტაპუნტად biggrin.gif

ციტატა(gentoo @ 8th March 2013 - 23:53) [snapback]470214[/snapback]
ჩემი აზრით შენი პოსტი არასერიოზულია.
საკითხისადმი ძალიან ზედაპირული მიდგომა გაქვს და გეტყობა რომ შესწავლილი არ გაქვს.

ამ კაცს ესმის მიტსუს საკითხში ბევრი რამ, მაგაში ვერ დაგეთანხმები გურამ, არასერიოზული არაფელი უთქვამს იმის გარდა რომ მანქანა შეცვალეო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:20
გამოხმაურება #125


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://www.3sx.com/store/comersus_viewItem...idProduct=27218


ეს წაიკითხე რა.

ინგლ8ისური თუ არ იცი მაგდენი გუგლ ტრანსლეიტი გამოიყენე.

რაკერ შენ თვითონ გადაწყვიტე. მე პირადად მიმაჩნია ამ თემაში ეს პოსტები ზედმეტია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:26
გამოხმაურება #126


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback]
აყენებ ევო III ტურბინას რომელსაც ევოს ოჯაში ყველაზე პატარაა ცხელი მხარე აქვს, ეს ტურბინა ქარხმულად გათვლილია 0.6 ბარზე და შენ 1.6 ბარი უნდა დააბერინო,

მოიცა, ევოIII-ს რა ტურბინა უყენია? ტდ05 18G?
და ეს ტურბინა არაა გათვლილი 1.6 ბარზე?
მე არ ვიცი ევოს რა უყენია , მაგრამ თუ გინდა გაჩვენებ 1.8 ბარს რომ ვაბერინებ ტD05-18G-ს და ჰაერის ტემპერატურა 13 გრადუსზე ზემოთ რომ არ ადის? wink.gif
13 გრადუსი როცა გარეთ 6 გრადუსია, ანუ გარემო ტემპერატურას +7 გრადუსი

ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 00:20) [snapback]470243[/snapback]
ამ თემაში ეს პოსტები ზედმეტია

არაა ზედმეტი, უბრალოდ კაცმა თავის გამოცდილება გაგვიზიარა და გამოცდილება ნამდვილად აქვს.
ჰო და ნუ იქნები აგრესიული განსხვავებული გამოცდილების მიმართ

ციტატა(TwinTurbo @ 8th March 2013 - 23:34) [snapback]470197[/snapback]
პიჯიბეკი რომ დაგეყენებინა უფრო იოლი იქნებოდა ჩემი აზრით

უფრო იოლი კი იქნებოდა მაგრამ ქარხნულ ეკუს ნახევარსაც ვერ გააკეთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:32
გამოხმაურება #127


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ევო 3,4,5,6

აყენია ტურბინა:

16G6

ზუსტად ის რაც მე მაქვს.


გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე.

ცოტა არასერიოზულია.

ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში.

ვისაც მართლა არ აქვს გამოცდილება დებილები არ ვეგონოთ მაგიტომ არ უნდა იყოს ეს პოსტი აქ.

1.5 დაუბერავ. ინერქულერიც მეყოფა და ჩემ ძვირფას მანქანას არ გაყვიდი.


compressor map-აქვს ყველა ტურბინას და ქახნულად რამდენი აქვს ბუსტი მაგას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:46
გამოხმაურება #128


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:32) [snapback]470249[/snapback]
ევო 3,4,5,6

აყენია ტურბინა:

16G6

ზუსტად ის რაც მე მაქვს.
გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე.

ცოტა არასერიოზულია.

ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში. რატო უნდა ვეგონოთ დებილები როცა არ ვართ.


ნუ რა ვიცი, მე ჩემი გირჩიე მეგობარო, მანქანის შეცვლაზე ვიხუმრე უბრალოდ და ხუმრობაში გაგეტარებინა ჯობდა

ჩემი თუ არ გჯერავს აგერ უფრო მცოდნე ხალხი და მატ მოკითხე, უბრალოდ სასურველი შედეგი რომ ვერ მიიღო მერე არ გაგიკვირდეს



რაც შეეცება ტურბინებს, 16G სხვადასხვანაირია და ცივ მხარეს ნუ უყურებ შენ მარტო, მთავარი მაინც ცხელი მხარეა რამხელა მოცულობის არის ტურბინის ცხელი მხარე
გითხარი უკვე რომ ევო 3 აქვს ყველაზე პატარა ცხელი მხარე, სპულზე ადვილად გავა მაგრამ დიდ აბაროტებზე ჩაიჩუტება ამას პლიუს ჰაერს გაგიცხელებს კატასტროფულად







ციტატა(maxouni @ Mar 9 2013, 00:26) [snapback]470245[/snapback]
მოიცა, ევოIII-ს რა ტურბინა უყენია? ტდ05 18G?
და ეს ტურბინა არაა გათვლილი 1.6 ბარზე?
მე არ ვიცი ევოს რა უყენია , მაგრამ თუ გინდა გაჩვენებ 1.8 ბარს რომ ვაბერინებ ტD05-18G-ს და ჰაერის ტემპერატურა 13 გრადუსზე ზემოთ რომ არ ადის? wink.gif
13 გრადუსი როცა გარეთ 6 გრადუსია, ანუ გარემო ტემპერატურას +7 გრადუსი
არაა ზედმეტი, უბრალოდ კაცმა თავის გამოცდილება გაგვიზიარა და გამოცდილება ნამდვილად აქვს.
ჰო და ნუ იქნები აგრესიული განსხვავებული გამოცდილების მიმართ
უფრო იოლი კი იქნებოდა მაგრამ ქარხნულ ეკუს ნახევარსაც ვერ გააკეთებს



მახო, ტდ05 16G აქვს ევო 3, შენ 18G რასაც უყურებ იმას სხვა მოცულობის ცხელი მხარე აქვს და შესაბამისად დატვირთვაზე არ მუშაობს ტურბინა, ანუ არ იჭინთება და ჰაერსაც არ აცხელებს, შენ ხო მაინც იცი ამდენი smile.gif

ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:32) [snapback]470249[/snapback]
ევო 3,4,5,6

აყენია ტურბინა:

16G6

ზუსტად ის რაც მე მაქვს.
გამოცდილების გაზიარება და ტურბინა შეცვალე, ინტერქულერი შეცვალე და მანქანა შეცვალე.

ცოტა არასერიოზულია.

ფული მაქვს გადახდილი ამ ყველაფერში.

ვისაც მართლა არ აქვს გამოცდილება დებილები არ ვეგონოთ მაგიტომ არ უნდა იყოს ეს პოსტი აქ.

1.5 დაუბერავ. ინერქულერიც მეყოფა და ჩემ ძვირფას მანქანას არ გაყვიდი.
compressor map-აქვს ყველა ტურბინას და ქახნულად რამდენი აქვს ბუსტი მაგას არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს.


გასაგებია ფული რომ გაქვს გადახილი ამ ყველაფერში მაგრამ დამიჯერე რასაც შენ აკეთებ არაეფექტური იქნება, ყველაფერს თავი დავანებოთ WRX-ის ქულერს უფრო მეტი efficiency აქვს ვიდრე ვრ4-ის ქულერს

მოკლედ წარმატებები, უბრალოდ რომ ააწყობ და სასურველ შედეგს ვერ მიაღწევ მე გამიხსენე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:47
გამოხმაურება #129


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




TwinTurbo
ხუმრობაში მივიღე და საიდან მოიტანე რომ ტურბინის ან ძრავის გამო
ან თუნდაც ხუმრობის სახითაც რომ გეთქვა ეგ მანქანა შეცვალეო მეწყინებოდა.

პირადად თუ გინდა მეხუმრე. უბრალოდ ეს თემაა პროექტი.
მაინც ვთვლი რომ უადგილოა. შენი პოსტები.
ჯერ 0.6 ბარზე გათვლილიო, გეუბნები რომ 1.6 ბარს დაუბერავ და ინტერქულერიც მეყოფა.

შენ მაინც მეუბნები რომ გამიცხელებს და ძრავს ამიფეთქებს. რა აზრი აქვს ეხლა ჩვენს საუბარს. არ გეთანხმები. მადლობა. მაგრამ შენი რჩევებიდან ვერცერთს ვერ გავითვალისწინებ.

ნუ იმაში მართალი ხარ რომ პატარა ცხელი მხარე აქვს მაგრამ არანაირად არ ჩაიჩუტება და თუ დაგაინტერესებს ნასტროიკისას განახებ როგორ იმუშავებს.

მადლობა კიდევ ერთხელ. მე არც ხუმრობის წინააღმდეგი ვარ არც გამოცდილების მიღების არც რაიმეს ახლის სწავლის. პირიქით. უბრალოდ არსებობს დრო ადგილი და ფორმა. არ შეიძლება რომ ამ თემაში. ცოტა სერიოზულად განვიხილოთ საკითხები. ვიხუმროთ კიდეც არც მაგაშია პრობლემა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:53
გამოხმაურება #130


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




gentoo
ვრ4 ის ქულერი მეც არ მომწონს და ვიცი რომ არ ვარგა.
მაგიტომაც გირჩევდი ხტ ქულერი ამოვატრიალოთ და ისე დავაყენოთ.
დღეს მქონდა მოხსნილი და კაკრას კარგად დადგება მგონი.

ტურბინაზეც მართალია რომ ცხელი მხარე პატარა აქ მაგრამ შენ ეგ მანქანა რისთვისაც გინდა იმისთვს მგონი იდეალური იქნება. ძრავის და დანარჩენი დეტალების შესაბამისად.
ეს მანქანა დრაგსტერი არაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
გამოხმაურება Mar 8 2013, 23:58
გამოხმაურება #131


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




ციტატა(gentoo @ Mar 9 2013, 00:47) [snapback]470255[/snapback]
TwinTurbo
ხუმრობაში მივიღე და საიდან მოიტანე რომ ტურბინის ან ძრავის გამო
ან თუნდაც ხუმრობის სახითაც რომ გეთქვა ეგ მანქანა შეცვალეო მეწყინებოდა.

პირადად თუ გინდა მეხუმრე. უბრალოდ ეს თემაა პროექტი.
მაინც ვთვლი რომ უადგილოა. შენი პოსტები.
ჯერ 0.6 ბარზე გათვლილიო, გეუბნები რომ 1.6 ბარს დაუბერავ და ინტერქულერიც მეყოფა.

შენ მაინც მეუბნები რომ გამიცხელებს და ძრავს ამიფეთქებს. რა აზრი აქვს ეხლა ჩვენს საუბარს. არ გეთანხმები. მადლობა. მაგრამ შენი რჩევებიდან ვერცერთს ვერ გავითვალისწინებ.

ნუ იმაში მართალი ხარ რომ პატარა ცხელი მხარე აქვს მაგრამ არანაირად არ ჩაიჩუტება და თუ დაგაინტერესებს ნასტროიკისას განახებ როგორ იმუშავებს.

მადლობა კიდევ ერთხელ. მე არც ხუმრობის წინააღმდეგი ვარ არც გამოცდილების მიღების არც რაიმეს ახლის სწავლის. პირიქით. უბრალოდ არსებობს დრო ადგილი და ფორმა. არ შეიძლება რომ ამ თემაში. ცოტა სერიოზულად განვიხილოთ საკითხები. ვიხუმროთ კიდეც არც მაგაშია პრობლემა.



ოკ, შენი საქმისა შენ უკეთესად იცი, წარმატებები

უბრალოდ სწორ გზაზე მინდა დაგაყენო თორე შენ რასაც აკეთებ ეგ უკვე გამოვლილი მაქვს და ვიცი რომ არ მუშაობს



ციტატა(RACKER @ Mar 9 2013, 00:53) [snapback]470259[/snapback]
gentoo
ვრ4 ის ქულერი მეც არ მომწონს და ვიცი რომ არ ვარგა.
მაგიტომაც გირჩევდი ხტ ქულერი ამოვატრიალოთ და ისე დავაყენოთ.
დღეს მქონდა მოხსნილი და კაკრას კარგად დადგება მგონი.

ტურბინაზეც მართალია რომ ცხელი მხარე პატარა აქ მაგრამ შენ ეგ მანქანა რისთვისაც გინდა იმისთვს მგონი იდეალური იქნება. ძრავის და დანარჩენი დეტალების შესაბამისად.
ეს მანქანა დრაგსტერი არაა.


ყოველ შემთხვევაში 1.6 ბარს ვერ აიტანს ეგ ფაქტია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 9 2013, 01:15
გამოხმაურება #132


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




TwinTurbo
დიდი მადლობა. მაშინ თხოვნა იქნება გააგრძელე შენი რჩვევები. ვაფასებ კეთილი სურვილები რომ გაქვს.

აქ ძირითადად ეს გვამოძრავებს ყველას.

ხოდა მაშინ დარჩი აქ და მონაწილეობა მიიღე. მე პირადად ვაფასებ გამოცდილებიდან მიღებულ ცოდნას. უფრო ვაფასებ ვიდრე რაღაც წაკითხულს.


არც მე მომწონს ინტერქულერი. სიმართლე გითხრა კუზაოც არ მომწონოს biggrin.gif მისი წონის გამო. თორე სიმართლე გითხრა მანევრით ყველას მირჩევნია. იმპრეზაზეც ვარ ნაჯდომი ფორიკაზეც. გახედნილიც მყავს და ყველაზე კარგათ მაინც ჩემს მანქანაზე ვგრძნობ თავს.

ამიტომ ჯერ ჯერობით ინტერქულერზე, დავწერე კიდეც ზემოთ რომ განვიხილოთ მეთქი. გამოცდილება რომ გაქვს და თან იმის სურვილიც რომ ჩვენ გაგვიზიარო და დაგვეხმარო მაგას უფრო მეტად ვაფასებ biggrin.gif გაიხარე მადლობა.

I will second Audiosavvy. I have and evoIII-16G with meth...power comes on early and it just keeps pulling all the way to redline...this is at 22psi with the meth. I have a few more goodies planned...EWG, headers, larger meth nozzle...hoping to push it to 24psi. These turbos also really come alive when you start to crank the boost. They just love it.

ეს წაიკითხეთ რა. 22 psi უჭირავს თავისუფლად რედლაინამდე.

24 უნდა ჩავტენოო ალკოჰოლთან ერთად.

These turbos also really come alive when you start to crank the boost. They just love it.

ეხლა ვეღარ გავიგე. ვერ ბუსტავს EVOIII 16G მაგის თქმა გინდათ?
მახო, რაკერ თქვით რამე. თორე გადავაგდებ ამ ტურბინას. ეს რა მიყიდია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 9 2013, 01:28
გამოხმაურება #133


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 02:15) [snapback]470265[/snapback]
ეხლა ვეღარ გავიგე. ვერ ბუსტავს EVOIII 16G მაგის თქმა გინდათ?

ევოს ტურბინაზე რა გითხრა აბა? 16G ტდ-ო05 მე ვიცი იმპრეზის როგორია, ვიცი მაგის პომპრესორ მეპი როგორია და ევოს ცხელი მხარის მეპს თუ სადმე მაჩვენებ მერე გეტყვი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 9 2013, 03:09
გამოხმაურება #134


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni

ტურბინას როცა არჩევ ხო კომპრესორ მეფს უყურებ?
ცხელი მხარე რა ვიცი. თუ ადრე დაბუსტავს. ძალიან კარგი.
ვთქვათ კომპრესორ მეფს თუ დაუჯერებთ დაუბერავს 1.6 თავისუფლად
თავის ეფიშენსი რეიჯიდან არ გავა.
დაუშვათ 3000 აბაროტზე დაიჭირა 1.6 ბარი. დაუშვათ.
ჰაერს არ გააცხელებს იმიტომ რომ ვიცით ზუსტად იმენა ამ ტურბინის კოპმრესორის
მეფი. აბაროტი რომ მოიამტებს შეიძლება დაეცეს ბუსტი. მაგრამ ჰაერს რა გაახურებს
ამ შემთხვევაში?

16G არსებობს 3 ტიპის:

big
small
და
EVOIII

ყველაზე მეტი ფლოუ აქვს EVOIII -ს 550 cfm
ძალიან ბევრი იყენეებს ამ ტურბინას nasioc-ზე... და იძახიან რომ
2.0L ძრავისთვის იდეალური ტურბინააო. მეც ამიტომ ვიყიდე mellow.gif

big 16G-ს აქვს 505 cfm ხომ ასეა? თუ მეშლება რამე?

EVOIII- 550 cfm. ეს აღებულია რამდენ ბარზე?


რა მნიშვნელობა აქვს ცხელ მეპს. აგერ წერია რომ 1.6 ბუსტზე ექნება ამდენი და ამდენი ფლოუ და ამდენი და ამდენი ეფიშენსი ხო ესეა მახო? 0.6 მეტზე გათვლილი არაა მაინც ანუ?
ეხლა ეს 1.6 ვერ დაიჭერს ბოლომდე?

აბა როგორ დებენ იმენა ამ ტურბინაზე 380 ცხენს იმენა EVOIII სუბარუს 2.0 ძრავებით?


http://www.stealth316.com/images/td05hr-16g6-jlspec.gif

TwinTurbo
უნდა ვაღიარო რომ არაფერი არ ვიცი ტურბინების შესახებ.
მადლობა კიდევ ერთხელ დახმარებისთვის.
http://hondaswap.com/forced-induction/comp...dummies-129194/
ეს არ მქონდა წაკითხული და გააზრებული.

უნდა მცონდონა ჩემი ძღავის მიახლოებით VE ყველა აბაროტზე.
უნდა მენახა მეფზე რა ზონაში მოხვდება ტურბინა კონკრეტულ ბუსტზე და ძრავის ფლოუზე. განიცდის თუარა surge-ს ან რეინჯიდან ხო არ ვარდება.

ბოლოს და ბოლოს ყველაფერი იქამდე დადის რო თქვენი დახმარების და ცოდნის იმედზე ვარ. ამიტომ არსებობენ ტუნერები.
რომ დავასრულებ მექნიკურ მხარეს. ავალ რაკერასთან და დავანასტროიკებთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 9 2013, 04:19
გამოხმაურება #135


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 9th March 2013 - 04:09) [snapback]470283[/snapback]
უნდა მცონდონა ჩემი ძღავის მიახლოებით VE ყველა აბაროტზე. უნდა მენახა მეფზე რა ზონაში მოხვდება ტურბინა კონკრეტულ ბუსტზე და ძრავის ფლოუზე. განიცდის თუარა surge-ს ან რეინჯიდან ხო არ ვარდება.

ცოდნის მიღება გვიანი არასდროს არაა
http://horsepowercalculators.net/turbocalc...lator-explained

VE შეგიიძლია ჩათვალო 85%
დანარჩენი აქ ნახე და გეცოდინება შენს ძრავს სად რამენი ცფმ აქვს
http://www.lovehorsepower.com/joomla/index...f&Itemid=49
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 10 2013, 02:54
გამოხმაურება #136


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(maxouni @ 9th March 2013 - 04:19) [snapback]470293[/snapback]
ცოდნის მიღება გვიანი არასდროს არაა


ნამდვილად ეგრეა.ოკ. დღეს ახალი ცოდნა მივიღე.
არასდროს არაა გვიანი. არასდროს. ალიოშობას ჯობია აღიარო რომ რაღაც არ იცი
და ისწავლო. ბევრი შეცდომებზე სწავლობს და ჭკივანი კაცი სხვის შეცდომებზე.
უფრო ჭკივანი კაცი კი ინტერნეტს იყენებს და სხვის გამოცდილებას იზიარებს და შეცდომებს
არ იმეორებს.
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/turbo/turbo.htm

http://www.sdsefi.com/techheader.htm


ხო იცით რომ ევოზე ტურბინა აყენია ქვემოთ ზუსტად ისეთივე კოლექტორი აყენია როგორიც მე დავდე სურათზე.

ხოდა ხომ არ იცით ტურბინიდან ზეთი რაც გამოდის როგორ ბრუნდება ძრავში?

მე ვფირქობ რომ სკავენჯ ფამფი საუკეთესო გამოსავალია.

სტოკში ტურბინა საკმაოდ მაღლაა და თვითდინებით გალოვკაში ჩაედინება.

სიმაღლე მეყოფა მე იმისთვის რომ იგივე ვარიანტი კარტერში გაუშვა.

მაგრამ კარტერში რა სიტუაციაა 7000 აბაროტზე კაცმა არ იცის. შეიძლება ეს ზეთი უკან ტურბინაში გამოიტანოს. ამიტომ გეკიითხებით.


ევოზე როგორ არის ხო არ იცით ვინემემ. ხვალ კი ჩავიხედავ და ვნახავ მაგრამ თუ იცით დაწერეთ.




ჩემი ხელით მაქვს მოხსნილი და შემეხედა რა biggrin.gif



აი ამ სიმაღლეზე იქნება ჩემიც აწეული დაახლოებით.



კარტერში ჩაედინება როგორც ჩანს.




აი ესე ადამიანურად გაეკეთებინად არ ჯობდა?

95 წელს გააკეთა ეგ მიტსუმ. ტურბინაც მაგაზე ადრე შექმნა.





http://www.turboneticsinc.com/install_instructions

ასევე კარტერში არ უნდა იყოს დადებითი წნევა.

blow by რაც მე მექნება მე მგონი. მაღალ ბუსტზე ყველა ძრავს აქვს.
განსაკუთრებით მაღალი გარბენით ძრავებს. კოლცოები დამჯდარი როა და ცილინდრები დახაზული.

მე ეჭვი მაქვს რომ მექნება ეგ ბლოუბაი. ამიტომ ვაყენებ კარტერის გაზების ევაკუაციის სისტემას. ან მოროზოს ან კიდევ მახოუნი იმედია დამაკვალიანებს ვაკუუმზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Mar 10 2013, 10:34
გამოხმაურება #137


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 10th March 2013 - 03:54) [snapback]470685[/snapback]
blow by რაც მე მექნება მე მგონი. მაღალ ბუსტზე ყველა ძრავს აქვს.

+1
ჯერ მე თვითონაც ძიების პროცესში ვარ, პირდაპირი დანიშნულება რომ კარტერის ვენტილაცია ჰქონდეს - რასაც მივაგენი ძალიან ძვირებია, იმიყომ რომ კორვეტებზე აყენია და კორვეტის ნაწილების ფასი ალბათ წარმოგიდგენია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 10 2013, 18:50
გამოხმაურება #138


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




დღეს ბლოკი შევკარი.

ყველაფერი ზის ზაზორებში.

პორშინები არ მივარგა არც კოლცოები.
არ მინდა ბევრი ბლოუბაი მქონდეს ამიტომ გადავწყვიტე ახლები ჩავდგა.

მირჩიეთ კოვანი ვიყიდო თუ სტოკი.
და სტოკიდან
ესენი ვარგა და გაუძლებს 1.6 ბუსტს?

http://www.ebay.com/itm/02-05-Subaru-Impre...58f&vxp=mtr


და ინჯექტორები რომელიც ჯობია?
800 ან 1000-იან უნდა დავაყენო.

ტოპ ფიდები არ დადგება wrx-ის ან ფორიკას პაუკზე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drifter_Silvia
გამოხმაურება Mar 10 2013, 20:02
გამოხმაურება #139


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,230
რეგისტრ.: 23-October 10
მომხმარებელი № 1,548




gentoo
კაროჩე აქ იმდენი რამე იწერება ნახევარზე მეტი არმესმის მარა წარმატებები და გბაალეშიკობ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 10 2013, 20:24
გამოხმაურება #140


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მადლობა დიდი. ბევრი რამე მეც არ მესმის. ვკითხულობ მაგრამ პრაქიკაში გამოყენებას დიდ გამოცდილება და ცოდნა უნდა რაც მე არ მაქვს და ამიტომ გავხსენი ეს თემა.
მარტო ვერ ვიზავ ამდენ რამეს.

გაიხარე იმედია გამოვა კარგი. წესით და რიგით უნდა გამოვიდეს იმიტომ რომ ამ კაი ხალხის იმედი მაქ და იმედია გამოგვივა რამე ერთად.
ბევრი ხალხი მეხმარება ძალიან და უნდა გამოვიდეს. აი მე და ბაკომ დღეს კარგი რაღაცეები ჩავატარეთ ძალიან....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge