IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> გამონაბოლქვი გაზის რეცირკულაციის კლაპანი, ეგრ კლაპანი
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Aug 27 2010, 22:04
გამოხმაურება #1


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ვაგრძელებ დამწყები სუბაროლოგისთვის განკუთვნილ შემეცნებით პოსტებს და ამჯერად ამ კლაპნის განხილვას შევუდგები: ეგრ კლაპანი ხელს უწყობს საწვავის უკეთესად წვას და ასევე ამცირებს გარემოს დაბინძურების დონეს. მუშაობს შემდეგნაირად: მანქანის გამონაბოლქვის გარკვეულ ნაწილს აბრუნებს აფეთქების კამერაში (ცილინდრში, შემშვები კოლექტორის გავლით) რაც გასაოცარია და იწვევს აფეთქების კამერაში ტემპერატურის დაწევას (აზოტ ქვეჟანგ!!). როგორც კლაპნების უმეტესობა ეს კლაპანიც შიეძლება გაეჭედოს ან გახსნილ ან დახურულ მდგომარეობაში განვიხილოთ ორივე ვარიანტი:
თუ ეს კლაპანი გაეჭედა გახსნილ მდგომარეობაში, აუცილებლად გამოიწვევს ვაკუუმის დაკარგვას, შემშვებ კოლექტორში იქნება საჭიროზე გაცილებით მეტი გამონაბოლქვი რაც გამოიწვევს არაეფექტურ აფეთქებას, უქმ სვლაზე ძრავის კანკალს და ათას უბედურებას - ეს ყველაფერი იმიტომ მოხდება რომ ძრავში არასაკმარისი ჟანგბადის რაოდენობა იქნება და ზედმეტი გამონაბოლქვი.
თუ ეს კლაპანი გაეჭედა დახურულ მდგომარეობაში გასაკვირია მაგრამ ამ შემთხვევაში დეტონაციასთან გვექნება საქმე.
ფაქტი ისაა რომ გაჭედვის ან დაბინძურების შემთხვევაში მანქანის წვა საგრძნობლად იმატებს. ზე-ზოგადი მიმოხილვის შემდეგ გადავალ პირდაპირ სუბარუს ეგრ კლაპანზე რომელიც თავისი არქიტექტურით თითქოს სტანდარტულია მაგრ ამ ამავდროულად ნავაროჩენი (რაც უფრო ნავაროჩენია მით უფრო ცუდია უბრალო მოკვდავი ხალხისთვის 170 $$ უკაკუნებს)

სუბარუს შემთხვევაში გამონაბოლქვის რეცილკულაციის სქემას კიდევ რამოდენიმე კომპონენტი აქვს დამატებული მათ შორის ელექტრომაგნიტური მართვის კლაპანი ემკ და წნევის გარდამქნელი წგ.

1 - გამონაბოლქვის გამოსასვლელი
2 - დროსელი კორპუსი
3 - ეგრ ს კორპუსი
4 - ეგრ ს ელექტრომაგნიტური მართვის კლაპანი
5 - წ.გ.

ეგრ კლაპნის გახსნის დონე დამოკიდებულია დროსელის წგ ს განმუხტვის დონეზე. ანუ ამ სქემის მეშვეობით შესაძლებელია ძრავის მომარაგება გამონაბოლქვით მოთხოვნის შესაბამისად. ბლა-ბლა-ბლა-ბლა და გადავედით უკვე გაწმენდის პროცედურაზე:

1. პირველ რიგში უნდა მაიხსნას biggrin.gif ამ ეტაპს გადავახტეთ რადგან ცოტა ცუდი პროცესია და გადავიდეთ შემდეგზე
2. კლაპანი ხელში უნდა გვეჭიროს და ძალიან ფრთხილად უნდა მივუკაკუნოთ ჩაქუჩის მაგვარი რაიმე ნივთი და შემდგომ გადმოვფერთხოთ შიგნით არსებული ნაგავი.
3. უხეში მავრთულიანი ჩოთქით უნდა გავწმინთოთ ზედაპირი რომლითაც შემშვებ მილებს უერთდება.
4. დიაფრაგმაზე ოდნავ ზემოქმედებით უნდა შევიჭყიტოთ დირაში და დავრწმუნდეთ რომ შიგნით ნადები აღარ არის, ნადების არსებობის შემთხვევაში, კველავ შემოვალაწუნებთ გარშემო ჩაქუჩს.
5. პატარა ატიორკით გავწმინდოთ კლაპნის შემავალი და გამომავალი მილები.
არავითარ შემთხვევაში არ გამოიყენოთ რაიმე სახის ხსნარი ამ კლაპნის გასაწმენდად
ხო ეხლა რაც შეეხება დიაგნოსტიკას, ამ კლაპნის დაზიანების შემტხვევაში წესით კომპიუტერმა უნდა აანთოს ჩეკი, მაგრამ შეიძლება არც აანთოს, ზემოთ აღნიშნული სიმპტომების დროს სავსებით შესაძლებელია რომ ამ კლაპანს ქონდეს პრობლემა. შემთხვევები ყოფილა როდესაც ყველაფრის დაცვლის შემთხვევაშიც კი მანქანა წვავს ძალიან ბევრს, ამ დროს ნამდვილად ღირს ამ კლაპნის გამენდა მაინც.
ხო ნუ ყველაზე მარტივი დიაგნოსტიკის მეთოდი არის უბრალოდ ჩახსნა და მანქანის ქცევაზე დაკვირვება
ესეც თვითონ ეგრ:



ყველანაერი შენიშვნა და რჩევა გათვალისწინებული იქნება.
ჯერ-ჯერობით ჩემი არ გამიწმენდია.

Raven

სზვა სურათი ვერ ვნახე sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Aug 27 2010, 22:32
გამოხმაურება #2


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




სად დგას კაპოტში ეგ სურათი რო იყოს ცუდი არ იქნება.................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 28 2010, 06:29
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




დავამატებ 205 ზე ეგ კლაპანი არ დგას და მგონი ტურბინიან ძრავზე საერთოდ არ აყენებენ.
მე მოვხსენი და გავწმინდე ამერიკულ 2.5 ზე მგონი 251 ძრავზე . დგას პაუკზე მარჯვენა მხარეს 4 ე ცილინდრის მილზე (წინიდან როცა უყურებ) 10 წუთის ამბავია.
სუბარუს EGR კლაპანი ელექტრონული მართვითაა ანუ ბიჯური (რუსულად შაგოვი) ძრავით. როგორც კონსტრუქციიდან მივხვდი მგონი პოზიციის კონტროლიც აქვს ანუ როცა ECU ეტყვის კლაპანო ჩაიკეტე, კლაპანი შესაბამისი კონტაქტის შეკვრით უდასტურებს რომ ჩაიკეტა თუ დადასტურება არ მოხდა მივიღებთ ანთებულ ჩეკს.
რაც შეეხება გაწევას ნისანზე მაქვს შემოწმებული როცა EGR ი არ მუშაობდა (დაკეტილი იყო დარჩენილი) მანქანა ცუდათ ეწეოდა.

კატალიზატორის ამოღების შემთხვევაში EGR სისტემა ან საერთოდ აღარ მუშაობს ან მუშაობს 2 ჯერ უფრო ცუდათ (დამოკიდებული მოდელზე). კიდევ ერთი მიზეზი რატომ არ შეიძლება კატალისატორის ამოღება, ეკოლოგიას რომ თავი გავანებოთ.

მადლობა mishaj ს სტატიების სერია მაგარი საქმეა და ბევრს გამოადგება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suxooo
გამოხმაურება Aug 28 2010, 10:45
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,168
რეგისტრ.: 15-July 10
მდებარ.: ქუთაისი
მომხმარებელი № 1,260




ციტატა(Sturbo @ Aug 28 2010, 07:29) [snapback]168196[/snapback]
დავამატებ 205 ზე ეგ კლაპანი არ დგას და მგონი ტურბინიან ძრავზე საერთოდ არ აყენებენ.
მე მოვხსენი და გავწმინდე ამერიკულ 2.5 ზე მგონი 251 ძრავზე . დგას პაუკზე მარჯვენა მხარეს 4 ე ცილინდრის მილზე (წინიდან როცა უყურებ) 10 წუთის ამბავია.
სუბარუს EGR კლაპანი ელექტრონული მართვითაა ანუ ბიჯური (რუსულად შაგოვი) ძრავით. როგორც კონსტრუქციიდან მივხვდი მგონი პოზიციის კონტროლიც აქვს ანუ როცა ECU ეტყვის კლაპანო ჩაიკეტე, კლაპანი შესაბამისი კონტაქტის შეკვრით უდასტურებს რომ ჩაიკეტა თუ დადასტურება არ მოხდა მივიღებთ ანთებულ ჩეკს.
რაც შეეხება გაწევას ნისანზე მაქვს შემოწმებული როცა EGR ი არ მუშაობდა (დაკეტილი იყო დარჩენილი) მანქანა ცუდათ ეწეოდა.

კატალიზატორის ამოღების შემთხვევაში EGR სისტემა ან საერთოდ აღარ მუშაობს ან მუშაობს 2 ჯერ უფრო ცუდათ (დამოკიდებული მოდელზე). კიდევ ერთი მიზეზი რატომ არ შეიძლება კატალისატორის ამოღება, ეკოლოგიას რომ თავი გავანებოთ.

მადლობა mishaj ს სტატიების სერია მაგარი საქმეა და ბევრს გამოადგება.

თუ არასწორად დავწერე მაპატიეთ, ეხლა კითხვა 2.0 უტურბინო ლეგასზე თუ დგას ეს კლაპანი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Aug 28 2010, 11:00
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ეს თემა არ ჯობია "გააკეთე შენით"- ში იყოს? მიშა ტაკ დერჟატ ok.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forester2006
გამოხმაურება Nov 3 2010, 23:14
გამოხმაურება #6


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 291
რეგისტრ.: 15-October 10
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 1,515




გაიხარე ძმაო (Y) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Sep 6 2011, 16:53
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ლეგასის აქვს ეგ კლაპანი?
სხვა ყველა კლაპანი ვნახე და გავწმინდე გარდა ამისა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaimprezza
გამოხმაურება Mar 11 2013, 21:31
გამოხმაურება #8


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 231
რეგისტრ.: 3-January 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,427




ეგეერის გაუქმებაც შეიდზლება მე 16 ლიტრს მიცვავდა გამოვაძრე შტეკერი და 10 ლიტრზე ჩამოვიდა ჰონდა 2.2 ვიტეკი პრელუდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L_D
გამოხმაურება Mar 13 2013, 10:39
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,727
რეგისტრ.: 14-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,008




კატალიზატორის ამოღება არ შეიძლება გასაგებია, მაგრამ ეგ კატალიზატორი ვეჩნად კარგ მდგომარეობაშია?
არ იჭედება ან რამდენ ათასზე უნდა რემონტი (თუ რემონტდება საერთოდ)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge