![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წელს რომ ბახმაროში ვიყავი, ძალიან დატვირთული მივდიოდი ბახმაროს პერევალებზე. ჰოდა მამაჩემისგან ერთი ლექციაც მოვისმინე. ძველი მძღოლია და საკმაოდ კარგ რაღაცეებს მასწავლის ხოლმე.
![]() სცეპლენიით ორმაგი გათიშვა !!! რას ნიშნავს ? ჩემი ფორიკათი როცა მივდივარ მეორეთი, სანამ თითქმის არ გაჩერდება, პირველში ვერ გადამაქვს. რასაც ბევრჯერ დიდი დისკომფორტი შეუქმნია, როცა მეორეში მაქვს, მივდივარ 30-ით და მინდა რომ ამ დროს მივადგა. აბაროტი თუ აკრიფა ხომ კაი, მაგრამ სანამ აკრიფავს ??? როცა ადტვირთული მანქანით მიდიხარ აღმართში მეორეთი, შეიძლება რომ ძალები აღარ ეყოს მანქანას და ჩაქრეს. ან კიდევ ატყობ რომ უკვე მანქანას უჭირს, წინ კი აღმართის დახრილობა მტულობს და ატყობ რომ აუცილებელია დაბალი გადაცემა რომ აღმართი დაძლიო. იგივე სიტუაციაა. მოკლედ, 2 საათი ვუსმინე ორმაგი გათიშვის შესახებ ლექციას და ჩოხატარუიდან ნაბეღლავამდე და გაომივიდა ალბათ ერთი ორჯერ. ![]() იქედან ჩამოსულმა კი ერთი რამ დავამუღამე. გახალასტოებას საერთოდ არ სჭირდება სცეპლენიის გათიშვა ![]() გუშინ მთელი დღე მანქანით დავდიოდი. მთელი ქალაქი მოვიარე. დილიდანვე გამახსენდა ეს პონტი და ვამუღამებდი. ჰოი საოცრებავ !!! რამდენჯერმე სიჩქარეშიც კი ჩავაგდე სცეპლენიის გათიშვის გარეშე ! ![]() დღეს კი აი ეს ვიდეოც მოვძებნე: ანუ მექანიკა შეიძლება ისე გამოიყენო როგორც ტიპტრონიკი ![]() რა იცით ამის შესახებ ? გამიზიარეთ გამოცდილებები ... P.S. ამდენი გაზაობაა, მიდი მოდი, გავასწარი გაგასწარი. კლავიატურითაც მშვენივრად გონკაობენ, მაგრამ ესეთი რამეები თეორიულად მაინც იცით ვინმემ ? თუ იცით, ალბათ უზიარებთ ერთმანეთსაც. შეხვედრების დროს და ალბათ ვარჯიშობთ კიდეც სადმე. კარგია ! მაგრამ უკეთესი იქნება თუ ამ ცოდნას სხვასაც გაუზიარებთ. თუნდაც მე ![]() მოდერ, თემა არ ვიცოდი სად გამეხსნა და აქ გავხსენი. თუ საჭიროა გადაიტანე სხვაგან გთხოვ. |
|
|