გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Jun 11 2012, 15:51
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 |
დღეს მოუნდა უცბათ
|
|
|
|
Jun 11 2012, 16:07
გამოხმაურება
#22
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(Tandila @ 11th June 2012 - 12:08) [snapback]403758[/snapback] ფორიკის მაგივრად იმპრეზის ეკუ რომ დავეყენო ხო და პრაოდები გადავაადგილო ხო იმუშავებს? და ბუსტკონტროლერით ავწიო ბუსტი+სმესის კონტროლერი. ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი იქნება. |
|
|
|
Oct 13 2012, 19:17
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 |
თუ ვინმემ იცით ვფ25 და ვფ26 რით განსხვავდება და მეტყვით მადლობელი დაგრჩებით.
....... |
|
|
|
Dec 7 2012, 20:11
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 |
გადავწყვიტე ლეგასის კომპი შევცვალო ფორიკის კომპით და პარალელურ რეჯიმში იმუშაოს ტურბინებმა.
უბრალოდ არ ვიცი როდის გახსნის ტურბინებს ან მატორს ხო არ მოვკლავ? ამას იმიტომ ვაკეთებ რო ტურბო ლაგი აღარ ქონდეს 4-5მდე. |
|
|
|
Dec 8 2012, 00:07
გამოხმაურება
#25
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(Tandila @ 7th December 2012 - 21:11) [snapback]444772[/snapback] უბრალოდ არ ვიცი როდის გახსნის ტურბინებს 4000-დან იქნება სრულ ბუსტზე ციტატა(Tandila @ 7th December 2012 - 21:11) [snapback]444772[/snapback] მატორს ხო არ მოვკლავ? არა, მაგრამ მაინც სასურველია სმესი შეამოწმო |
|
|
|
Dec 8 2012, 00:58
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
მე მაქვს გრედის ეკუ. ანტილაგით, ლანჩკოტროლით. ინდივიდუალური ცილინდირის სმესის და ზაჟიგანიის კონტროლი ისე რომ აირფლოუ მეპი არ ირევა. ანუ ვოზდუხამერის ჩვენებას არ ცვლის ისე ცვლის ზაჟიგანიის კუთხეებსაც წინაც და უკანაც და ასევე ინჯექტორების დუტისაც. ასევე ხსნის ლიმიტსაც სიჩქარის და კიდევ ბევრი ++ აქვს ამ გრედის ეკუს.
ამიტომ თუ გინდა სრულად ნასტროიკებადი ეკუ და ახალი იმპრეზის შკივების პრავოდკის კომპის და ა.შ უამრავი რამის გადაკეთება ყველაზე კარგი ვარიანტი ესაა 350$ ვყიდი. რამოდენიმეჯერ არის ჩართული მარტო. მუშაობს ასევე შეუძლია მაფის ემულატორის ფუნქციის შესრულებაც. SPEED DENSITY ანუ ვოზდუხამერი გაუქმება. მაგრამ მაგისთვის დაგჭირდება ჰაერის ტემპერატურის სენსორი და ასევე MAP 3 ბარიანი სენსორი. ანუ GM IAT და GM MAP სენსორები. ასევე შეგიძლია ვოზდუხამერი შეცვალო დენსოთი. ძალიან ბევრს და ძალიან ხშირად უფუჭდება სტოკი ვოზდუხამერი. ბევრს 200 ლარიანი ვოზდუხამერი ახალი დაეწვა 1 წლის მანძილზეც და ამით შეგიძლია DENSO დააყენო ყოველგვარი ნასტროიკის და წვალების გარეშე. პირდაპირ. თან ირეცხება და არც ფუჭდება ამის მერე. მოკლედ მაგარი რაღაცაა და ძაან იაფად ვყიდი. ვისაც გინდათ დაფიქრდით. თითქმის STANDALONE ეკუა. |
|
|
|
Dec 8 2012, 01:09
გამოხმაურება
#27
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 8th December 2012 - 01:58) [snapback]444826[/snapback] ეგ მაგარი რმეა, მაგრამ ლეგასის ეკიზე 66 კოდს ვერ უშველის, ამიტომ ფორიკას ან იმპრეზას ეკუ მაინც სჭირდება |
|
|
|
Dec 8 2012, 02:31
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
მ
ციტატა(maxouni @ 8th December 2012 - 02:09) [snapback]444828[/snapback] ეგ მაგარი რმეა, მაგრამ ლეგასის ეკიზე 66 კოდს ვერ უშველის, ამიტომ ფორიკას ან იმპრეზას ეკუ მაინც სჭირდება მადლობა. მაგიტომაც ვყიდი 350$-ად მაგასაც რომ ხსნიდეს ედებოდა ორჯერ მეტი ფასი. მინიმუმ. სტოკი ეკუ მაინც უნდა მართალი ხარ ისე აგერ კარგი თემები http://forums.nasioc.com/forums/showthread...8449&page=4 http://www.3si.org/forum/f103/ultimate-ema...11/index87.html |
|
|
|
Dec 8 2012, 08:46
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 |
Tandila
მემქონდა გაპარალელებული და არ გირჩევ |
|
|
|
Dec 8 2012, 10:54
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,421 რეგისტრ.: 8-May 11 მდებარ.: Martyofi მომხმარებელი № 2,007 |
gentoo
ვიცი შენ რაც გაქვს მაგარი რამე ა მარა$$$ არაა. leqsoo შენ ლეგასის კომპი გეყენა და ფორიკის კომპზე პარალელური მგონია უფრო ადრე გახსნის. ნუ უნდა ვცადო და თუ არ იმუშავა მერე ტდ04 დავაყენებ. maxouni მადლობა მახო |
|
|
|
Dec 8 2012, 12:42
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
დაბალი კომპრესსით მართლა მაგრად დებილდება ლეგასი.
1.3მმ პრაკლადკით უნდა დამებერა 1.3 ბარი რო ოდნავ რაღაც მეგრძნო. 1.3 ბარზე კიდევ ტყუილად ცხელ ჰაერს უბერავ და დეტონაციებამდე მიგყავს ძრავი. ნუ პრაკლადკას გააჩნია სხვა კომპრესიას სხვა ზაჟიგანიის კუთხეები ჭირდება და სხვა სმესი. აი თუ არ დაანასტროიკე ივლის ფორესტერივით ან ოდნავ ნელა კიდე. დატოვე ლეგასის ტურბინები თუ td04-ის დაყენებას აპირებ და არც ანასტროიკებ რა აზრი აქვს მაშინ უარესად ივლის. ეგ ტვინტურბო ლაგიც შეიძლება დანასტროიკდეს ისე რომ გადართვის მომენტი შეუმჩნეველი გახდება. ყველა ვარიანტში გჭირდება კომპი რომელიც ნასტროიკდება ან 01 ეკუზე გადაკეთება. მე ვაყენებ სტოკ პრაკლადკას 0.55მმ წინ ინტერქულერს. ვტოვებ ტვინტურბო სისტემას. ვცვლი ვიხლოპს 3 ინჩიანზე. ჰედერებს ვტოვებ. 01 wrx densos ვოზდუხამერს. ინოვეიტის ვაიდბენდს სემსის და ზაჟიგანიის გასწორებას და ვფიქრობ რო ოდნავ უკეთესი იქნება. ჰოდა მერე 1.3 დაბერილი და ეხლა 1.3 დაბერილი სულ სხვა რამე იქნება ეხლა ნასტროიკის და ინტერქულერი გარეშე. წუთების ამბავია მატორის დასტუკვა მაგ წნევაზე, თან 9-ზე მეტი მაქვს სტატიკური კოპრესია. მქონდა უკვე მაგის გამოცდილება. მოკლედ ნასტროიკა არის ყველაზე მთავარი კომპონენტი. არის მეორე ვარიანტი გადადი ერთ ტურბინაზე და იარე უფრო ნელა. მაგრამ აზრი არ მესმის ამ კონვერტეიშენის მაშინ. ერთი ტურბინაზე რო გადაგყავს ეხლა რა აზრი თუ არ დაანასტროიკე. |
|
|
|
Dec 8 2012, 15:57
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(gentoo @ 8th December 2012 - 13:42) [snapback]444901[/snapback] ერთი ტურბინაზე რო გადაგყავს ეხლა რა აზრი თუ არ დაანასტროიკე. გადაიყვანს და მერე დაანასტროიკებს..... |
|
|
|
Dec 8 2012, 20:43
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
Black Jo
მაგას ვიძახი მერე ფული რო გექნება ერთიანად გააკეთო უნდა. თუმცა მეც არ მაქვს ვაიდბენდის ფული მარა მაინც ვაწყობ. პროსტა მე სტოკზე დაბალი წნევით ვივლი ეხლა. 0.5 ბარი მაინც რაიცი რახდება. მერე რესტრიქტორს ჩაუდებ 1.0 ზე ავიყვან სმესის დაჩიკი რომ მექნება. მერე უკვე თავისუფლად ვიხლოპსაც გამოვცვლი და ბუსტაც აუწევ, მაგრამ სანამ მაგას ვიზავ რამე დივაისი მინდა რომელიც თორქს გამისომავს ზუსტად. g-tech-ის მაგვარი, რომ აალების კუთხეები გავასწორო ზუსტად და უსაფრთხოდ. ეს არის ტუნინგი ძმაო დანარჩენი ყველაფერი არის პაკაზუხა, მაიმუნობა და კვერცხობა ანუ უაზრობა. მაგრამ ინტერქულერი მაინც გადმომაქვს წინ. არამგონია მაგან რამე დდააშავოს. პირიქით დეტონაციებს მოკლავს.. ასევე ვაკუუმის სისტემა უნდა ვიჩალიჩო რამენაირად. სტოკი არის მაიმუნობა. ბუსტზე ვერ ქაჩავს საერთოდ. არ შემედავო შავო. ბუსტზე მაგი მუშაობს პასიურ რეჟიმში. ვისოსი აქვს მხოლოდ გაზ აშვებულზე. მაგიტომ ქვია positive crankcase ventilation SYSTEM საქმე oil catch-ში კიარა არაა მარტო მანდ ვაკუუმიც საჭიროა თან ძალიან. დამიჯერე.. უარყოფითი წნევა კარტერში. ნუ რათქმაუნდა ისიც ძალიან მაგარია ზეთის ორთქლი, გამონაბოლქვი რომ აღარ დაბრუნდება წვის კამერაში და დეტონაციებისკენ არ წავა. |
|
|
|
Dec 8 2012, 22:31
გამოხმაურება
#34
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
33 ამოხმაურებიდან 13 არაა გაპარალელებაზე, აყროლდა თემა ოფის სუნით
|
|
|
|
Dec 8 2012, 23:01
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
maxouni
ბოდიში მეტნაკლებად გავაოფეთ მაგრამ ერთს გკითხავ მაშინ. გაპარალელებაზე. პროგრამულად არის იმის საშუალება რომ ისე მოხდეს ტუნინგი რომ გაპარელელებულზე უფრო ადრე დაატრიალოს ორივე ტურბინა. სმესის გამდიდრებით მაგალითად ან გაღარიბებით? მე ჩემ აზრს დავწერ. მანდ ორი ვარიანტია. EGT-ს მომატებით შეიძლება ტურბინების მალე დატრიალება. ეს ერთი. ეს შეიძლება მოხდეს თავიდან დაბალ აბაროტებზე გაღარიბებით რომ გამონაბოლქვის წნევა გაიზაროს შესაბამისად ტემპერატურად და სანამ ტურბინები სპლუვას დაიწყებს ერთბაშად გამდიდრება. ნუ რათქმაუნდა ეს გადასვლა შეიძლება უფრო რბილი გააკეთო. ეტაპობრივად გაამდიდრო ძაან. |
|
|
|
Dec 8 2012, 23:05
გამოხმაურება
#36
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(gentoo @ 9th December 2012 - 00:01) [snapback]445056[/snapback] პროგრამულად არის იმის საშუალება რომ ისე მოხდეს ტუნინგი რომ გაპარელელებულზე უფრო ადრე დაატრიალოს ორივე ტურბინა. სმესის გამდიდრებით მაგალითად ან გაღარიბებით? კი, ზუსტად ისევე როგორც დიდ ტურბინაზე, მაქსიმუმ 300 ბრუნით დაბლა ჩამოვა მდიდარი სმესით და ძალიან პოზდნით, მაგრამ სანამ დასპულავ ძალიან მოკდება. |
|
|
|
Dec 8 2012, 23:49
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
მდაა საინტერესოა. ღარიბითაც მოსულა ან ალეების კუთხით. რამე რეცეფტი ხომ არ არსებობს საიდუმლო კიდევ ?
ვაიმე როგორ ვეთანხმები იმ აზრს რომ ეგ ყველაფერი პროფესიონალურად უნდა გაკეთდეს |
|
|
|
Apr 5 2013, 13:51
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 |
მოკლედ ახალი თემა შეგნებულად არ გავხსენი,
ხალხებო ვინმეს გსმენიათ თბილისში რომ დადიოდეს 2000 წლიანი ლეგასი, შავი, (მუქი ფერის) 2.2 სტროკერი? 500+ ცხენით? HKS ტურბინა უყენიაოი და რამე. 15 მდე დამიჯდაო პატრონს რომ ველაპარაკე. |
|
|
|
Apr 5 2013, 14:43
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
ციტატა(ratikobaxa @ Apr 5 2013, 13:51) [snapback]482075[/snapback] მოკლედ ახალი თემა შეგნებულად არ გავხსენი, ხალხებო ვინმეს გსმენიათ თბილისში რომ დადიოდეს 2000 წლიანი ლეგასი, შავი, (მუქი ფერის) 2.2 სტროკერი? 500+ ცხენით? HKS ტურბინა უყენიაოი და რამე. 15 მდე დამიჯდაო პატრონს რომ ველაპარაკე. ეგეთი მანქანა ყავს და დრაგებზე არ ცანს და ნათებასთან არ მიდის??? -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
Apr 5 2013, 15:33
გამოხმაურება
#40
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
არსებობს ეგეთი მანქანა.
უფრო სწორედ არსებობდა. მერე პორშინი გაადნო და ეხლა სტანდარტი ძრავი აქ როგორც ვიცი |
|
|
|
![]() ![]() |