IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

21 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cold Air Intake, Tuning
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 5 2013, 13:17
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე არარის თემა რაც ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია


ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ


მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი??



ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა














ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK

საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს )

და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს


















Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZY
გამოხმაურება Apr 5 2013, 13:26
გამოხმაურება #2


BOOSTAHOLIC
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,458
რეგისტრ.: 28-June 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,780




perrin-ი ძაან სექსი ფილტრებია


--------------------
Real Eyes ✪
Realize ✪
Real Lies ヅ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WRC-100
გამოხმაურება Apr 5 2013, 14:17
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 221
რეგისტრ.: 7-August 10
მომხმარებელი № 1,312




სპორტული ფილტრის პრობლემა საქართველოში ისაა რომ თითქმის არავინ არ რეცხავს და მერე სპეციალურ ფილტრის ზეთს არ ასხავს. მე უკვე 2 წელია k&N მაქვს, ყოველ 10 000კმ-ში ერთხელ ვრეცხავ,ვზეთავ და კი არის გოჭივით. არც ვოზდუხომერი ფუჭდება და არც არაფერი smile.gif. შესაბამისად თუ მოუვლით სპორტულ ფილტრს არაფერი დაემართება არც ფილტს და არც მატორს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Apr 5 2013, 15:29
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




APEX №1 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 5 2013, 16:51
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ერთდაერთი რაც ამ ტემასთან დაკავშირები მაქვს დასაწერი არის ის რომ პადკრილნიკის გარეშე
ეგ ფილტრი კრილოს ქვეშ არ დააყენოთ!


სტუკი ზედ გაქვს ერტი ტალახი ან ცვიმა და გუბე თუ მოხვდა.

ტოიტა ჰაილუქსზე არ ეყენა პადკრილნიკი ტალახებში მოუწია სიარული და მატორისტმა რომ დაშალა ძრავი. ხელით იხებდა ტალახებს. ძრავი გაჭედილი იყო.

მთავარია არ ამოგანგლოს დალახმა ანუ რია არიყოს. პატარა წვიმებს და რაღაცეებს უძლებს უპრობლემოდ.

მე AEM მიყენია და სპეციალური სარეცხი და ზეთი მივასხი 20$ მივცი 2 ბოთლია წელიწადში ერთხელ ვრეცხავ ან ყოველ 30-40 ათასზე. მაგდენი არ დამცალდა რო მევლო მარა მაინც biggrin.gif


PERRIN მირჩევნია მაქედან ყველას.
ან
K&N
ვოზდუხამერს კალიბრაცია არ ჭირდება მაგ ფილტრებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Apr 5 2013, 17:23
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(gentoo @ 5th April 2013 - 17:51) [snapback]482138[/snapback]
PERRIN მირჩევნია მაქედან ყველას.
ან
K&N
ვოზდუხამერს კალიბრაცია არ ჭირდება მაგ ფილტრებზე.

თუ ვოზდუხამერს არ ჭირდება კალიბრაცია ე.ი. იმდენ ჰაერს ატარებს რამდენსაც სტოკი ხო?
და მაშინ რა აზრი აქ მაგის დაყენებას?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Apr 5 2013, 18:55
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ეხლა თქვენ რასაც წერთ ეგ არის ამ საქმის მეცნიერების 1% biggrin.gif ანუ ....0... არსებობს ავტოსპორტში და ა.შ რამოდენიმე სახეობის ინთეიქები....აქედან ყველაზე გავრცელებული არის ---ქოლდ აირ ინთეიქი, შორთ რამ ინთეიქი და დროპბოქსი....მთავარია ავტოს მეპატრონემ ზუსტად იცოდეს რომელი მიმართულებით აპირეს თავის საკუთრებაში მყოფი ავტოს აფგრეიდს....
მაგ. ქოლდ აირ ინთეიქი.....ეს მოდელები გამოირჩევა იმით, რომ ჰაერს იღებს ძრავის სიმხურვალიდან მოშორებით, რომელიც განთავსებულია ავტოს ,,შიტოკში ან სახურავზე ან აბლიცოვკაში"... ამ ინთეიქებს მარტო მაშინ აყენებენ როდესაც მანქანა ოფროუდია--ანუ---ყოველდღიური მოხმარების არ არის...რადგანაც იგივე წყლის ან ტალახის მოხვედრის დროს ძრავი გიდრო დარტყმას მიიღებს და დაენძრევა სასტიკად biggrin.gif ადგნენ მერე მწარმოებლები და გააძრეს ამ ფილტრების დამცავი რომელსაც ,,ატიჰიდროშოკი"-გლეხურად---ჩულქის პოტია რა წამოაცმევ ფილტრს და 70 პროცენტით დაზღვეული ხარ, რომ ჭარბი წყლის ნაკადში ან ტალახში მოხვედრისას რეაგირებას მოახდენ და გათიშავ ძრავს ან რამეს მოიფიქრებ....ვინც ქოლდ აირ ინთეიქებს აყენებ ისინი მილის დიამეტრებს ზრდიან საგრძნობლად და მწარმოებლებმა დაარქვეს ,,ბიგ მაფ ინტეიქი"---ამას უეჭველი კალიბრაცია სჭირდება...აუცილებლად უნდა იყოს მილის სიგთავსი 100% პოლირებული და ლაქ დასხმული...რადგანაც შეუზღუდავი წინაღობა შეუქმნას ჰაერის ნაკადს, ასევე სასურველია არ იყოს ეს მილი რამოდენიმე ნაწილისაგან შემდგარი,,,ანუ გადაბმების გარეშე, უნდა იყოს ყველაზე კარგ ვარიანტში ალუმინის და გარედან კერამიკით დამუშავებული..რაც შეეხება ფილტრებს ....კონკრეტულ ინთეიქზე რომელიც ოფროუდზე გამოიყენება არის გუპკის, გუპკა ნარევი ქაღალდი ან მთლიანი ნერჟავეიკის სეტკის (ეს კონკრეტული ყველაზე ძვირია biggrin.gif biggrin.gif )..ბრენდები კი ძალიან ბევრია....მე პირადად ბლიტზს, შიმოტა პრო, კ.N ორიგინალ რეისს ვანიჭებ უპირატესობას... შესაბამისად სანამ ფილტრს შეიძენს პოტენციური მყიდველი იქამდე უნდა იცოსდეს რა ზომის წირდება...ჰაერის რაოდენობას რამდენს გაატარებ, (აქედან ჭუჭყს, მტვერს რამდენ მიკრონში ფილტრავს და ასშ).... გაითვალისწინეთ რომ იაპონური ბრენდები არ აწარმოებენ ქოლდ აირ ინთეიქებს (მილებს რა)

მოკლედ არ იყიდოთ laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ამდენი წერით დავიღალე ცოტახანში დავწერ შორთ რამ ინთეიქზე და დროფბოქზე biggrin.gif

სულ დამავიწყდა ჩითავს ცოლდ აირ ინთეიქები მთლიანი ,,დრაიკარბონის "-ნახეხი კარბონის რომელიც უმსუბუქესია ფაქტიურად არაფერს იწონის მაგრამ ფასები ბოლოში უეჭველი 000 ნოლიანიტაა და წინა ცივრი ბრენდის წარმომავლობაზეა დამოკიდებული
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tazo 1jz
გამოხმაურება Apr 5 2013, 19:01
გამოხმაურება #8


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 100
რეგისტრ.: 30-March 13
მომხმარებელი № 3,350




დიდი ხნის ძებნის შემდეგ შევარჩიე მშრალი aem=ის ფილტრი 1წელია რაც მიყენია და უსერიოზულესად ფილტრავს რამდენჯერ შევამოწმე

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 5 2013, 19:14
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




TaO
ANS-555
ანუ ზოგ გარაჟში გაკეთებულ ინთეიქს ახასიათებს MAF-ის პარამეტრების არევა.

ანუ ჰაერს ვერ ითვლის ზუსტად რაღაც დიაპაზონში სწორად.

ეს ყველაფერი მარტივად გამოჩნდება სმესის დაჩიკით ლოგირებით და შემდგომი ნასტროიკით.
ვინც მაგას აყენებს ძირითადად ნასტროიკასაც უკეთებენ ამიტომ ეგ პრობლემა მოხსილია.

დანარჩენი ზემოთ ვინც ერკვევა უფრო დაწერეს აგერ უკვე.

მე მიყენია ტუმანიკთან პირადაპირ ანუ წინა შიტოკში, მალე ტურბინასაც მანდ გადავიტან და ვიხლოპსაც ასერომ ეგ ინთეიქი იქვე დარჩება. რამე კარგ ფილტრს წამოვაცმევ. ქვემოდან პადკრილნიკი და ძრავის "ზაშიტა" დაიცავს. ტალახებისგან და წყლისგან.
დანარჩენზე პრობლემა არაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 5 2013, 21:38
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




TaO
ლექსო მე რო დავდე მაგის ყიდვას ვაპირებ არც ზომითაა დიდი ( მგონი კალიბრაციაარ დაჭირდება )

+ ამას ვაპირებ გადაღობვას და ცივი ჰაერის აღებას ( ოღონდ არა კრილოდანდა ტუმანიკიდან )


ხოდა რაც დავდე მემგონი ნორმალური ვარიანტია მინდა მშრალი ფილტრი ანუ როარ ჭირდებოდეს შეზთვა და ამბები

მემგონი მაგ ფილტრს არ ჭირდება ეგ ამბები




აი ამაზე მაქ ლაპარაკი

http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK





gentoo
გადამყვაი რა დაგიჯდა ან სად იყიდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Apr 5 2013, 22:16
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(gentoo @ 5th April 2013 - 20:14) [snapback]482174[/snapback]
ანუ ზოგ გარაჟში გაკეთებულ ინთეიქს ახასიათებს MAF-ის პარამეტრების არევა.

ანუ ჰაერს ვერ ითვლის ზუსტად რაღაც დიაპაზონში სწორად.

ხო მარა თუ ინთეიქის დიამეტრი არ შეცვალე მაშინ არ უნდა დაჭირდეს წესით კალიბრაცია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 5 2013, 23:12
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ANS-555
ზოგს ჭირდება.

ტურბულენტობის გამო. მე ასე ვიცი.


TRULOV
გადამყვანი არ დამჭირდა.

სტოკი აირბოქსი დავტოვე და მაგ აირბოქსიდან ჩავიყავანე პადფარნიკამდე ფილტრი AEM-ის ტრუბით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 6 2013, 08:38
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




რომელი AEM გაქვს?


მე გამოვიწერე ეხლა ის AEM რო დავდე ვნახოთ რა ჩამოვა და როგორ დადგება


ზაეზდებისთვისაც მივაღებინებ ცივ ჰაერს საკაიფოდ


( ფარიდან ხო შედის კრილოში რო ბაჩოკი დგას და მაქედან ხო ამოდის ჰაერი ხოდა მაგ ბაჩოკში ჩავყრი მშრალ ყინულს ხოდა იმენა ცივ ჰაერს ამოიტანს ბოლომდე თან იქ გადავღობავ რო ძრავის ჰაერი არ შემოიტანოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 6 2013, 09:56
გამოხმაურება #14


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




http://forums.evolutionm.net/evo-engine-tu...est-results.htm
http://mkiv.com/techarticles/filters_test/1/blitz.jpg
http://mkiv.com/techarticles/filters_test/1/hks.jpg
http://mkiv.com/techarticles/filters_test/1/k&n.jpg
http://mkiv.com/techarticles/filters_test/1/apex.jpg




Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 6 2013, 10:11
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




რა ბრენდი იყო ბოლო ფილტრი მაგარი გაფილტრა იმენა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 6 2013, 21:43
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მაგ გადაღობვასთან ფრთხილად იყავი ძალიან დიდ წინაღობას შეუქმნი.

2 ფილტრი ჩადო ჯობია.

ერთი ცივი ჰაერის თავისი და მეორე სტოკ ბოქსში რაც დევს ის.
ასე დაიზღვევ თავს და გამტარობასაც არ შეამცირებს ძალიან.

ჩემ ცივი ჰაერის ფილტრს ჰაერი წნევით ხვდებოდა. ფატფარნიკთან ყველაზე მეტი ნაკადი ხვდება ჰაერის როცა ჩქარა მიდიხარ. თითქმის დადებითი წნევაა.

სულ მეყენა ანუ სულ მაგით დავდიოთი. ოღონ რაც ზემოთ დავწერე. პადკრილნიკი აუცილებლად
ანუ ტალახებში რომ გაივლი არ უნდა ეშხეფებოდეს ფილტრს არაფერი.
წვიმისას კი წინიდან ხუფს გაუკეთებ და მორჩა.

AEM-ის ხო ნახე ჩემთან როგორც მეყენა თუ არ მინახებია? ლურჯი როა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 7 2013, 07:52
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




gentoo
აუ არა არ მინახია ნაღდად შენთან როგორ დგას


ციტატა
მაგ გადაღობვასთან ფრთხილად იყავი ძალიან დიდ წინაღობას შეუქმნი.



ანუ ბევრ ჰაერს ვერარ აიღებს და ნიხვატკაში დარჩება??

ერთი ცივი ჰაერის თავისი და მეორე სტოკ ბოქსში რაც დევს ის.
ასე დაიზღვევ თავს და გამტარობასაც არ შეამცირებს ძალიან.



ანუ სტოკ ბოქსში ჩავდო თუ როგორ მეუბნები ვერ მიხვდი




პადკრილნიკს და რაღაცებს არ ვხსნი ვიცი როარ შეილება აივსება ტალახით ძრავი biggrin.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 7 2013, 13:08
გამოხმაურება #18


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TRULOVI @ 7th April 2013 - 08:52) [snapback]482671[/snapback]
ანუ ბევრ ჰაერს ვერარ აიღებს და ნიხვატკაში დარჩება??

გადაღობვამ რატომ უნდა შეუქმნას წინაღობა მაინც ვერ მივხვდი მომკალი თუ გინდა biggrin.gif


ფილტრს და ძრავის ატსეკს თუ გამოყოფ და განაცალკევებ მაგაზე უკეთეს რას იზამ, ძრავის ტემპერატურა არ იმოქმედებს ჰაერის ფილტრის შემსვლელ ჰაერზე smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Apr 7 2013, 20:37
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




Black Jo

ხოდა მეც ეგ ვიკიტხე რავი
მე სენსაზე მერაბაზე კიდე ვაჟიოკაზე ლიოზე დარავი ბევრზე მაქვს ნანახი გადაღობილიხოდა მეც გადავღობავ მეც საკმაოდ სხვაობაა ინიმუმ 5 გრადუსშუა სხვაობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 7 2013, 21:12
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




როგორ და აირბოქსის მეორე მხარეს ტრუბა ხო არის ჩახვეული ლოკოკინასავთი რაღაც ბაჩოკი როა ყინულის ჩაყრას სადაც აპირებ. აი მაგას გადაჭრი ტრუბას გაუკეთებ და კრილოსქვეშ დატოვებ ფილტრს.

ეგრე მაქვს მეც განახებ და მიხვდები.

აქეთ თუ მოხვდები შემოდი ჩემთან და ნახავ.

სტოკ ფილტრს, ტრუბას და რაღაცეებს ვაბშე არ ეხები.
მე მგონი მიახლოებით მაინც ავხსენი. დანარჩენი თუ არ ნახე ძნელია ასე ახსნა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge