IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ჯაჭვები თუ ზამთრის საბურავები, + ები, - ები , ოპტიმალური ვარიანტები
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:24
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




მოკლედ , გავაგრძელოთ აქ ჯაჭვების თემა! ვეცდები მოვიძიო ინფო ამის შესახებ.
საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა ცეპები, მაგრამ არის იაფი ალტერნატივები :

აი ერთ-ერთი მათგანი:

http://www.amazon.com/gp/product/B000VAFN5...;pf_rd_i=507846

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:28
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




iraklik
გაგაზე იაფი ვარიანტებიც არის ,თან მშობლიურ ელიავაზეsmile.gif ამრიკიდან რო არ ათრიო....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:35
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




ფასებში ვერ ვერკვევი და არ ვიცი ძვირია თუ იაფი მარ აშკარად არის აქაც და ჩამოტანა ღირს თუ არა არ ვიცი smile.gif

http://www.myauto.ge/parts_details.php?part_id=859130
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:42
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(subaruge @ Nov 4 2009, 15:28) [snapback]48899[/snapback]
iraklik
გაგაზე იაფი ვარიანტებიც არის ,თან მშობლიურ ელიავაზეsmile.gif ამრიკიდან რო არ ათრიო....



40 ლარში იყიდი? ხარისხიანია? მე 160 ლარზე ნაკლებად ვერ ვნახე, ისიც რაღაც უხარისხო იყო. რა ადგილასაა ? ეს ქე მაინც ნორმალური მეტალისაა (იმედია)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:44
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




მაინც საბურავი ჯობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SuBchika
გამოხმაურება Nov 4 2009, 13:46
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,460
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 360




საბურავი ჯობიაა კაიიwink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:08
გამოხმაურება #7


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(subchika @ Nov 4 2009, 15:46) [snapback]48907[/snapback]
საბურავი ჯობიაა კაიიwink.gif


აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია?
იქ სადაც ზამთრის საბურავებით ვერ გახვალ , ჯაჭვებით ზაპროსტო , ამიტომ მგონია,რომ რომ თუნდაც ზამთრის საბურავი გეყენოს, მაინც უნდა გეგდოს ჯაჭვები. მითუმეტეს თუ ზაფხულის საბურავები გიყენია.

განმავლობის მხრივ მგონი ჯაჭვიანი ზაფხულის საბურავი აჯობებს უჯაჭვო ზამთრისას.

ხო კიდევ ყოფილა, ეგრეთ წოდებული "ნასკები" . მთლიანად ბორბალს ეცმევა და ზამთრის საბურავის ალტერნატივად მიიჩნევა.

http://www.amazon.com/AutoSock-Standard-X3...1806&sr=1-1

აი სხვა ვარიანტიც :

http://www.snobootz.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:12
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(iraklik @ 4th November 2009 - 16:04) [snapback]48929[/snapback]
აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია?

რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი smile.gif
1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა)
2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში
3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით.
4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:12
გამოხმაურება #9


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(iraklik @ Nov 4 2009, 16:08) [snapback]48929[/snapback]
აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია?
იქ სადაც ზამთრის საბურავებით ვერ გახვალ , ჯაჭვებით ზაპროსტო , ამიტომ მგონია,რომ რომ თუნდაც ზამთრის საბურავი გეყენოს, მაინც უნდა გეგდოს ჯაჭვები. მითუმეტეს თუ ზაფხულის საბურავები გიყენია.

განმავლობის მხრივ მგონი ჯაჭვიანი ზაფხულის საბურავი აჯობებს უჯაჭვო ზამთრისას.

ხო კიდევ ყოფილა, ეგრეთ წოდებული "ნასკები" . მთლიანად ბორბალს ეცმევა და ზამთრის საბურავის ალტერნატივად მიიჩნევა.

http://www.amazon.com/AutoSock-Standard-X3...1806&sr=1-1

აი სხვა ვარიანტიც :

http://www.snobootz.com/


რაც შეეხება იმას თუ რამდენი ცეპი უნდა დაუყენო 4 ვედუშიანს:

აგერ აა კაი სტატია. : http://www.4x4abc.com/ML320/ml_chains.html

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:18
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ჯაწვები უნდა იყიდო იმ შემთხვევაში თუ გუდაურში და დიდ თოვლში გინდა სიარული.
ქალაქში და ჩვეულებრივ ცხოვრებაში ჯაჭვები ვერ ცვლის საბურავს. მე რომ დავთრიო ჯაჭვები კიდე შეიძლება ზიმნები მაქ და ძალიან ყინულზე გადავაცმევდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:23
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




RACKER
ბიჯო პონტია არაა რო დაუტკეპნავ თოვლში ჯაჭვებიანმა ფორესტერმა ზიმნებზე კარგათ იაროს. პოლი პოლი და პოლის დადებას არ შველის ჯაჭვი. ფორესტერი კიარა ნივით შევჯექი ერთხელ ისეთ თოვლში 5კაცი ვაწვებოდით ძვრა ვერ ვუწენით და მერე კრასბორერმა ამოგვათრია biggrin.gif რა ცეპი რი ცეპი

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:27
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(mixa @ Nov 4 2009, 12:23) [snapback]48944[/snapback]
RACKER
ბიჯო პონტია არაა რო დაუტკეპნავ თოვლში ჯაჭვებიანმა ფორესტერმა ზიმნებზე კარგათ იაროს. პოლი პოლი და პოლის დადებას არ შველის ჯაჭვი

ივლის ივლის.
არის ადგილები სადაც პოლს არ დეფ და მაინც ვერ ადიხარ. მაგალითად საკაიფო აღმართში. ჯაჭვეი საბურავის შემცვლელი არაა, უბრალოთ მოყინულზე აქ მაგარი პრივილეგია. სხვათაშორის ტალახშიც მაგარია ჯაჭვები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 14:34
გამოხმაურება #13


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(mixa @ Nov 4 2009, 16:12) [snapback]48935[/snapback]
რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი smile.gif
1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა)
2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში
3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით.
4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ.


მაშინ მე გავაგრძელებ ოღონდ ჯაჭვების + ებზე .
1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა)
დისკომფორტი არის, მაგრამ , როცა გჭირდება (სეზონზე) ხო ცვლი ოთხივე საბურავს, მოხსნა დაყენების ხარჯი რო იანგარიშო + ბალანსირება შეიძლება დაფიქრდე ღიირს კი მაგდენი ხარჯი ამ კომფორტს. 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში . ამ შემთხვევაში ჯობია, მაგრამ შენც ნელა გაიარე იმ ადგილას smile.gif
3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით.
ოოო აი მაგი უკვე სადავოა, და ალბათ რეალური ფაქტები დაგვანახებს სინამდვილეს. თანახმა ვარ მოვაწყოთ მინი შეჯიბრი.smile.gif
აბა წარმოვიდგინოთ მაღალი მოყინული და თოვლიანი აღმართი.(ოხრად გვაქვს საქართველოში ასეთი ადგილები) მანდ პასადკას უკვე არა აქვს მნიშვნელობა, მანდ მნიშვნელობა აქვს მოჭიდებას, რაც ცეპებს ცალსახად უფრო მეტი აქვს.

4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ.
მოყინულ ტრასაზე კი უფრო ჩქარა ივლი. მაგრამ ზოგიერთი მოდელის ცეპებით მაქს, 40-50კმ/სთ მდე სიჩქარით შეგიძლია იარო და აი თუნდაც თოვლიან და მოყინულ სერპანტინებზე მგონი ცეპებით უფრო თამამად, შედეგად უფრო სრაფადაც ივლი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:14
გამოხმაურება #14


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




თქვენი კამათი მემგონი არასწორი მიმართულებით წავიდა

ცეპები არ არის ზიმნების შემცვლელი და არც ზიმნებია ცეპების შემცვლელი !!!!!! აი ეს არის აქსიომა smile.gif

ვამბობთ რომ უმაგრესი ზიმნები გვაქვს და ნებისმიერ ყინულზე და თოვლზე გავალო კლირენსმა თუ გამიშვაო, მოდით მაშინ ესეთ კითხვას დაგისვავთ, რატო შიპავენ საბურავებს ???? თუ ესეთი მაგარია ცარიელი რეზინა რაღატო იხდის ხალხი დიდი ფულს და რატო ყიდულობენ დაშიპულებს რუსეთში, უკრაინაში, ფინეთში, შვედეთში დ.ა.შ. ანუ ცარიელი რეზინა (რაგინდ მაღალი ხარისხის და რაგინდ მაგარი პროტექტორის) ხშირად უძლურია გარკვეული საფარის მიმართ კლირენსი გინდა გიშვებდეს გინდა არა... ამ დროს კიდო შიპებია საჭირო, ხოდა მაგ შიპებზე უფრო დიდი ეფექტი აქვს ჯაჭვებს biggrin.gif შიპების მინუსი ისაა რომ ასფალტზე რო გადმოხვალ დედას უტირებ მალე, ჯაჭვებს კიდე მოხსნი და შეინახავ. მაგრამ ჯაჭვის ქონა არ ნიშნავს რომ ზიმნები არ უნდა გქონდეს wink.gif

ადამიანს თუ ზიმნების შეძენის საშუალება არ აქვს მაშინ ჯაჭვები მაინც უნდა იყიდოს ბაკურიანში და გუდაურში რომ არ შერცხვეს... და არამარტო მანდ, ტალახში და უბედურებაშიც მშვენივრად მუშაობს ეგ მექანიკური მოწყობილობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:28
გამოხმაურება #15


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




სრულიად მართალია კრიმსონა, ზიმნი არის იმისთვის, რომ ზამთარში ნაკლები პრობლემა გქონდეს მოჭიდებაზე, თუნდაც ქალაქის პირობებში. მაგრამ ცალსახად, ვერაფერი შეცვლის შიპებს და ჯაჭვებს გარკვეულ რთულ ზედაპირზე, უფრო ისეთი სადაც მოსლიკინებულ მოყინულია, სხვა მანქანის ნაბუქსავებ-ამოთხრილია-მოსლიკინებულია (აქ ავდ-მ შეიძლება გიშველოს თუ ის სხვა მანქანა მონო პრივოდი იყო).


და მთავარი არის დამუხრუჭება. აი მანდ ზეტნი ზიმნი ძალიან პატარა სხვაობას იძლევა და შიპი და ჯაჭვი ფაქტიურად არ ცნობს ყინულს მაგ დროს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:30
გამოხმაურება #16


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(iraklik @ Nov 4 2009, 16:12) [snapback]48936[/snapback]
რაც შეეხება იმას თუ რამდენი ცეპი უნდა დაუყენო 4 ვედუშიანს:

აგერ აა კაი სტატია. : http://www.4x4abc.com/ML320/ml_chains.html

ეგ სტატია არ ვიცი რაზეა, სუბარუ საერთოდ არ არის მანდ ნახსენები smile.gif ML-ის ხიდები კი ვიცი როგორიც არის, არცერთი ბლოკირება არა აქვს smile.gif


და მე სუბარუს მანუალში წავიკითხე რომ ცეპები მხოლოდ წინა ბორბლებზე უნდა გაუკეთო smile.gif



Tire chains

Driving on snowy grades or icy roads may require the use of tire chains, in which case put the chains
on the front wheels only. Use only SAE class S type chains that are of the correct size for your tires so as
not to damage the vehicle body or suspension. When driving with tire chains, drive at speeds below
19 mph (30 km/h). When a temporary spare tire is on a front wheel, replace the temporary spare tire with the rear tire on
the same side of the vehicle, and then fit chains on the front tires.

Always use the utmost care when driving with tire chains — overconfidence because you are driving
with tire chains could easily lead to a serious accident.

ციტატა(giogagnidze @ Nov 4 2009, 19:28) [snapback]49026[/snapback]
სრულიად მართალია კრიმსონა, ზიმნი არის იმისთვის, რომ ზამთარში ნაკლები პრობლემა გქონდეს მოჭიდებაზე, თუნდაც ქალაქის პირობებში. მაგრამ ცალსახად, ვერაფერი შეცვლის შიპებს და ჯაჭვებს გარკვეულ რთულ ზედაპირზე, უფრო ისეთი სადაც მოსლიკინებულ მოყინულია, სხვა მანქანის ნაბუქსავებ-ამოთხრილია-მოსლიკინებულია (აქ ავდ-მ შეიძლება გიშველოს თუ ის სხვა მანქანა მონო პრივოდი იყო).
და მთავარი არის დამუხრუჭება. აი მანდ ზეტნი ზიმნი ძალიან პატარა სხვაობას იძლევა და შიპი და ჯაჭვი ფაქტიურად არ ცნობს ყინულს მაგ დროს.

შიპიანი საბურავი კარგია ისეთ გზაზე სადაც სულ თოვლი და ყინულია, ასფალტზე თუ გადახვალ, შიპებს დააყრევინებ ეგრევე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:34
გამოხმაურება #17


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




PAINKILLER

ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული.

ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ biggrin.gif )და სუბარუს წინაზე იმიტომ უნდა დაუყენდესო, რომ ლსდ-ს არ დაერხასო, ასე წამიკითხავს. უკანებმა ჯობია პრაბუქსოვკა თავისუფლად გააკეთონ, რომ ლსდ არ დაზიანდესო.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:39
გამოხმაურება #18


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ცეპების დაყენებას რაც შეეხება, ზევით ირაკლიმ ახსენა რომ თუნდაც წინა საბურავებზე რომ გაუკეთოვო, მონოპრივოდი გახდებაო... მინდა სავსებით დავეთანხმო და მემგონი ყველა ხვდება რო მართლა ეგრე იქნება

ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2009 - 18:30) [snapback]49027[/snapback]
და მე სუბარუს მანუალში წავიკითხე რომ ცეპები მხოლოდ წინა ბორბლებზე უნდა გაუკეთო

ეგ ალბათ ავტომატზე ხო? მექანიკას უკან რო გავუკეთო რა მოხდება? მემგონი არცარაფერი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Nov 4 2009, 17:46
გამოხმაურება #19


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(crimson @ Nov 4 2009, 19:14) [snapback]49024[/snapback]
თქვენი კამათი მემგონი არასწორი მიმართულებით წავიდა

ცეპები არ არის ზიმნების შემცვლელი და არც ზიმნებია ცეპების შემცვლელი !!!!!! აი ეს არის აქსიომა smile.gif

ვამბობთ რომ უმაგრესი ზიმნები გვაქვს და ნებისმიერ ყინულზე და თოვლზე გავალო კლირენსმა თუ გამიშვაო, მოდით მაშინ ესეთ კითხვას დაგისვავთ, რატო შიპავენ საბურავებს ???? თუ ესეთი მაგარია ცარიელი რეზინა რაღატო იხდის ხალხი დიდი ფულს და რატო ყიდულობენ დაშიპულებს რუსეთში, უკრაინაში, ფინეთში, შვედეთში დ.ა.შ. ანუ ცარიელი რეზინა (რაგინდ მაღალი ხარისხის და რაგინდ მაგარი პროტექტორის) ხშირად უძლურია გარკვეული საფარის მიმართ კლირენსი გინდა გიშვებდეს გინდა არა... ამ დროს კიდო შიპებია საჭირო, ხოდა მაგ შიპებზე უფრო დიდი ეფექტი აქვს ჯაჭვებს biggrin.gif შიპების მინუსი ისაა რომ ასფალტზე რო გადმოხვალ დედას უტირებ მალე, ჯაჭვებს კიდე მოხსნი და შეინახავ. მაგრამ ჯაჭვის ქონა არ ნიშნავს რომ ზიმნები არ უნდა გქონდეს wink.gif

ადამიანს თუ ზიმნების შეძენის საშუალება არ აქვს მაშინ ჯაჭვები მაინც უნდა იყიდოს ბაკურიანში და გუდაურში რომ არ შერცხვეს... და არამარტო მანდ, ტალახში და უბედურებაშიც მშვენივრად მუშაობს ეგ მექანიკური მოწყობილობა


გეთანხმები ! smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 5 2009, 09:45
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(giogagnidze @ Nov 4 2009, 19:34) [snapback]49029[/snapback]
PAINKILLER

ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული.

ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ biggrin.gif )და სუბარუს წინაზე იმიტომ უნდა დაუყენდესო, რომ ლსდ-ს არ დაერხასო, ასე წამიკითხავს. უკანებმა ჯობია პრაბუქსოვკა თავისუფლად გააკეთონ, რომ ლსდ არ დაზიანდესო.

LSD-ს დაბრედვაზე არაა, კაკრაზ პირიქით, LSD-ს ძალა ადგება კაკრაზ პრაბუქსოვკის დროს smile.gif


მანდ სხვა ამბავია, ქვემოდ დავწერე მაგაზე smile.gif


და ზემოთ რომ დავდე მანუალიდან ამონაწერი, ეგ ჩემი მოგონილი არაა, ოფიციალური მანუალია smile.gif

ციტატა(crimson @ Nov 4 2009, 19:39) [snapback]49030[/snapback]
ცეპების დაყენებას რაც შეეხება, ზევით ირაკლიმ ახსენა რომ თუნდაც წინა საბურავებზე რომ გაუკეთოვო, მონოპრივოდი გახდებაო... მინდა სავსებით დავეთანხმო და მემგონი ყველა ხვდება რო მართლა ეგრე იქნება
ეგ ალბათ ავტომატზე ხო? მექანიკას უკან რო გავუკეთო რა მოხდება? მემგონი არცარაფერი...

არანაირად არ გახდება მონოპრივოდი smile.gif

სუბარუების უმეტესობას აქვს უკანა LSD, რაც ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ უკანა ხიდის მოცურების შანსი ნაკლებია smile.gif

ამიტომ მანუალშიც უწერია რომ ცეპები წინა ბორბლებზე უნდა დააყენო მხოლოდ smile.gif

მექანიკაზეც იგივეა, მაგრამ ავტომატიკის შემთხვევაში ACTIVE AWD-ზე უფრო მნიშვნელოვანია წინა ხიდის მოჭიდება, იმიტომ რომ უკანა ხიდზე კაკრაზ მოცურების შემთხვევაში გადააქვს თორქი, თან არც თუ ისე პლავნად, ამიტომ წინ კარგი მოჭიდება უნდა ჰქონდეს smile.gif

და საერთოდ წინა ბორბლებზე კარგი მოჭიდება უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე უკანაზე, იმიტომ რომ წინა ბორბლებით მანქანას მიმართულებას აძლევ, უკანათი კი უბრალოდ წინ წასვლაში ეხმარები smile.gif



ხოდა ნუ მოვიგონებთ ველოსიპედს, RTFM wink.gif

Put the chains on the front wheels only !!!


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge