![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
მოკლედ , გავაგრძელოთ აქ ჯაჭვების თემა! ვეცდები მოვიძიო ინფო ამის შესახებ.
საკმაოდ ძვირი სიამოვნებაა ცეპები, მაგრამ არის იაფი ალტერნატივები : აი ერთ-ერთი მათგანი: http://www.amazon.com/gp/product/B000VAFN5...;pf_rd_i=507846 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,690 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 16 ![]() |
iraklik
გაგაზე იაფი ვარიანტებიც არის ,თან მშობლიურ ელიავაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ფასებში ვერ ვერკვევი და არ ვიცი ძვირია თუ იაფი მარ აშკარად არის აქაც და ჩამოტანა ღირს თუ არა არ ვიცი
![]() http://www.myauto.ge/parts_details.php?part_id=859130 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(subaruge @ Nov 4 2009, 15:28) [snapback]48899[/snapback] iraklik გაგაზე იაფი ვარიანტებიც არის ,თან მშობლიურ ელიავაზე ![]() 40 ლარში იყიდი? ხარისხიანია? მე 160 ლარზე ნაკლებად ვერ ვნახე, ისიც რაღაც უხარისხო იყო. რა ადგილასაა ? ეს ქე მაინც ნორმალური მეტალისაა (იმედია) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
მაინც საბურავი ჯობია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,460 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 360 ![]() |
საბურავი ჯობიაა კაიი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(subchika @ Nov 4 2009, 15:46) [snapback]48907[/snapback] საბურავი ჯობიაა კაიი ![]() აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია? იქ სადაც ზამთრის საბურავებით ვერ გახვალ , ჯაჭვებით ზაპროსტო , ამიტომ მგონია,რომ რომ თუნდაც ზამთრის საბურავი გეყენოს, მაინც უნდა გეგდოს ჯაჭვები. მითუმეტეს თუ ზაფხულის საბურავები გიყენია. განმავლობის მხრივ მგონი ჯაჭვიანი ზაფხულის საბურავი აჯობებს უჯაჭვო ზამთრისას. ხო კიდევ ყოფილა, ეგრეთ წოდებული "ნასკები" . მთლიანად ბორბალს ეცმევა და ზამთრის საბურავის ალტერნატივად მიიჩნევა. http://www.amazon.com/AutoSock-Standard-X3...1806&sr=1-1 აი სხვა ვარიანტიც : http://www.snobootz.com/ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(iraklik @ 4th November 2009 - 16:04) [snapback]48929[/snapback] აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია? რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი ![]() 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(iraklik @ Nov 4 2009, 16:08) [snapback]48929[/snapback] აბა არგუმენტირებულად, რატომ და როდის ჯობია? იქ სადაც ზამთრის საბურავებით ვერ გახვალ , ჯაჭვებით ზაპროსტო , ამიტომ მგონია,რომ რომ თუნდაც ზამთრის საბურავი გეყენოს, მაინც უნდა გეგდოს ჯაჭვები. მითუმეტეს თუ ზაფხულის საბურავები გიყენია. განმავლობის მხრივ მგონი ჯაჭვიანი ზაფხულის საბურავი აჯობებს უჯაჭვო ზამთრისას. ხო კიდევ ყოფილა, ეგრეთ წოდებული "ნასკები" . მთლიანად ბორბალს ეცმევა და ზამთრის საბურავის ალტერნატივად მიიჩნევა. http://www.amazon.com/AutoSock-Standard-X3...1806&sr=1-1 აი სხვა ვარიანტიც : http://www.snobootz.com/ რაც შეეხება იმას თუ რამდენი ცეპი უნდა დაუყენო 4 ვედუშიანს: აგერ აა კაი სტატია. : http://www.4x4abc.com/ML320/ml_chains.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჯაწვები უნდა იყიდო იმ შემთხვევაში თუ გუდაურში და დიდ თოვლში გინდა სიარული.
ქალაქში და ჩვეულებრივ ცხოვრებაში ჯაჭვები ვერ ცვლის საბურავს. მე რომ დავთრიო ჯაჭვები კიდე შეიძლება ზიმნები მაქ და ძალიან ყინულზე გადავაცმევდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
RACKER
ბიჯო პონტია არაა რო დაუტკეპნავ თოვლში ჯაჭვებიანმა ფორესტერმა ზიმნებზე კარგათ იაროს. პოლი პოლი და პოლის დადებას არ შველის ჯაჭვი. ფორესტერი კიარა ნივით შევჯექი ერთხელ ისეთ თოვლში 5კაცი ვაწვებოდით ძვრა ვერ ვუწენით და მერე კრასბორერმა ამოგვათრია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 4 2009, 12:23) [snapback]48944[/snapback] RACKER ბიჯო პონტია არაა რო დაუტკეპნავ თოვლში ჯაჭვებიანმა ფორესტერმა ზიმნებზე კარგათ იაროს. პოლი პოლი და პოლის დადებას არ შველის ჯაჭვი ივლის ივლის. არის ადგილები სადაც პოლს არ დეფ და მაინც ვერ ადიხარ. მაგალითად საკაიფო აღმართში. ჯაჭვეი საბურავის შემცვლელი არაა, უბრალოთ მოყინულზე აქ მაგარი პრივილეგია. სხვათაშორის ტალახშიც მაგარია ჯაჭვები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 4 2009, 16:12) [snapback]48935[/snapback] რატომ ჯობია ეხლავე აგიხსნი ![]() 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. მაშინ მე გავაგრძელებ ოღონდ ჯაჭვების + ებზე . 1) ცეპები უნდა გეყაროს ამნქანაში და უცებ რო მოგიწევს ტოვლში გადასვლა უნდა ამოიღო ჩააცვა და გააგრძელო გზა (ანუ დისკომფორტია რა) დისკომფორტი არის, მაგრამ , როცა გჭირდება (სეზონზე) ხო ცვლი ოთხივე საბურავს, მოხსნა დაყენების ხარჯი რო იანგარიშო + ბალანსირება შეიძლება დაფიქრდე ღიირს კი მაგდენი ხარჯი ამ კომფორტს. 2) ხშირად არისხოლმე რომ მსრალ გზაზე მოძრაობ და უცებ გაიჩითება მოყინული (ჩემი ქუჩა ეგეთია იმიტო რო ცრდილიანია) ხოდა არის საშიში . ამ შემთხვევაში ჯობია, მაგრამ შენც ნელა გაიარე იმ ადგილას ![]() 3) არასებობს რო შენ ფორესტერის პასადკით ჟაჭვებით გაიარო და სხვა ფორესტერმა ვერ გაიაროს ზამთრის საბურავით. ოოო აი მაგი უკვე სადავოა, და ალბათ რეალური ფაქტები დაგვანახებს სინამდვილეს. თანახმა ვარ მოვაწყოთ მინი შეჯიბრი. ![]() აბა წარმოვიდგინოთ მაღალი მოყინული და თოვლიანი აღმართი.(ოხრად გვაქვს საქართველოში ასეთი ადგილები) მანდ პასადკას უკვე არა აქვს მნიშვნელობა, მანდ მნიშვნელობა აქვს მოჭიდებას, რაც ცეპებს ცალსახად უფრო მეტი აქვს. 4) ზამთრის საბურავით შეგილია იმიძრაო ჩქარა რასაც ცეპით ვერ იზავ. მოყინულ ტრასაზე კი უფრო ჩქარა ივლი. მაგრამ ზოგიერთი მოდელის ცეპებით მაქს, 40-50კმ/სთ მდე სიჩქარით შეგიძლია იარო და აი თუნდაც თოვლიან და მოყინულ სერპანტინებზე მგონი ცეპებით უფრო თამამად, შედეგად უფრო სრაფადაც ივლი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
თქვენი კამათი მემგონი არასწორი მიმართულებით წავიდა
ცეპები არ არის ზიმნების შემცვლელი და არც ზიმნებია ცეპების შემცვლელი !!!!!! აი ეს არის აქსიომა ![]() ვამბობთ რომ უმაგრესი ზიმნები გვაქვს და ნებისმიერ ყინულზე და თოვლზე გავალო კლირენსმა თუ გამიშვაო, მოდით მაშინ ესეთ კითხვას დაგისვავთ, რატო შიპავენ საბურავებს ???? თუ ესეთი მაგარია ცარიელი რეზინა რაღატო იხდის ხალხი დიდი ფულს და რატო ყიდულობენ დაშიპულებს რუსეთში, უკრაინაში, ფინეთში, შვედეთში დ.ა.შ. ანუ ცარიელი რეზინა (რაგინდ მაღალი ხარისხის და რაგინდ მაგარი პროტექტორის) ხშირად უძლურია გარკვეული საფარის მიმართ კლირენსი გინდა გიშვებდეს გინდა არა... ამ დროს კიდო შიპებია საჭირო, ხოდა მაგ შიპებზე უფრო დიდი ეფექტი აქვს ჯაჭვებს ![]() ![]() ადამიანს თუ ზიმნების შეძენის საშუალება არ აქვს მაშინ ჯაჭვები მაინც უნდა იყიდოს ბაკურიანში და გუდაურში რომ არ შერცხვეს... და არამარტო მანდ, ტალახში და უბედურებაშიც მშვენივრად მუშაობს ეგ მექანიკური მოწყობილობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
სრულიად მართალია კრიმსონა, ზიმნი არის იმისთვის, რომ ზამთარში ნაკლები პრობლემა გქონდეს მოჭიდებაზე, თუნდაც ქალაქის პირობებში. მაგრამ ცალსახად, ვერაფერი შეცვლის შიპებს და ჯაჭვებს გარკვეულ რთულ ზედაპირზე, უფრო ისეთი სადაც მოსლიკინებულ მოყინულია, სხვა მანქანის ნაბუქსავებ-ამოთხრილია-მოსლიკინებულია (აქ ავდ-მ შეიძლება გიშველოს თუ ის სხვა მანქანა მონო პრივოდი იყო).
და მთავარი არის დამუხრუჭება. აი მანდ ზეტნი ზიმნი ძალიან პატარა სხვაობას იძლევა და შიპი და ჯაჭვი ფაქტიურად არ ცნობს ყინულს მაგ დროს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(iraklik @ Nov 4 2009, 16:12) [snapback]48936[/snapback] რაც შეეხება იმას თუ რამდენი ცეპი უნდა დაუყენო 4 ვედუშიანს: აგერ აა კაი სტატია. : http://www.4x4abc.com/ML320/ml_chains.html ეგ სტატია არ ვიცი რაზეა, სუბარუ საერთოდ არ არის მანდ ნახსენები ![]() ![]() და მე სუბარუს მანუალში წავიკითხე რომ ცეპები მხოლოდ წინა ბორბლებზე უნდა გაუკეთო ![]() Tire chains Driving on snowy grades or icy roads may require the use of tire chains, in which case put the chains on the front wheels only. Use only SAE class S type chains that are of the correct size for your tires so as not to damage the vehicle body or suspension. When driving with tire chains, drive at speeds below 19 mph (30 km/h). When a temporary spare tire is on a front wheel, replace the temporary spare tire with the rear tire on the same side of the vehicle, and then fit chains on the front tires. Always use the utmost care when driving with tire chains — overconfidence because you are driving with tire chains could easily lead to a serious accident. ციტატა(giogagnidze @ Nov 4 2009, 19:28) [snapback]49026[/snapback] სრულიად მართალია კრიმსონა, ზიმნი არის იმისთვის, რომ ზამთარში ნაკლები პრობლემა გქონდეს მოჭიდებაზე, თუნდაც ქალაქის პირობებში. მაგრამ ცალსახად, ვერაფერი შეცვლის შიპებს და ჯაჭვებს გარკვეულ რთულ ზედაპირზე, უფრო ისეთი სადაც მოსლიკინებულ მოყინულია, სხვა მანქანის ნაბუქსავებ-ამოთხრილია-მოსლიკინებულია (აქ ავდ-მ შეიძლება გიშველოს თუ ის სხვა მანქანა მონო პრივოდი იყო). და მთავარი არის დამუხრუჭება. აი მანდ ზეტნი ზიმნი ძალიან პატარა სხვაობას იძლევა და შიპი და ჯაჭვი ფაქტიურად არ ცნობს ყინულს მაგ დროს. შიპიანი საბურავი კარგია ისეთ გზაზე სადაც სულ თოვლი და ყინულია, ასფალტზე თუ გადახვალ, შიპებს დააყრევინებ ეგრევე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
PAINKILLER
ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული. ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ცეპების დაყენებას რაც შეეხება, ზევით ირაკლიმ ახსენა რომ თუნდაც წინა საბურავებზე რომ გაუკეთოვო, მონოპრივოდი გახდებაო... მინდა სავსებით დავეთანხმო და მემგონი ყველა ხვდება რო მართლა ეგრე იქნება
ციტატა(PAINKILLER @ 4th November 2009 - 18:30) [snapback]49027[/snapback] და მე სუბარუს მანუალში წავიკითხე რომ ცეპები მხოლოდ წინა ბორბლებზე უნდა გაუკეთო ეგ ალბათ ავტომატზე ხო? მექანიკას უკან რო გავუკეთო რა მოხდება? მემგონი არცარაფერი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(crimson @ Nov 4 2009, 19:14) [snapback]49024[/snapback] თქვენი კამათი მემგონი არასწორი მიმართულებით წავიდა ცეპები არ არის ზიმნების შემცვლელი და არც ზიმნებია ცეპების შემცვლელი !!!!!! აი ეს არის აქსიომა ![]() ვამბობთ რომ უმაგრესი ზიმნები გვაქვს და ნებისმიერ ყინულზე და თოვლზე გავალო კლირენსმა თუ გამიშვაო, მოდით მაშინ ესეთ კითხვას დაგისვავთ, რატო შიპავენ საბურავებს ???? თუ ესეთი მაგარია ცარიელი რეზინა რაღატო იხდის ხალხი დიდი ფულს და რატო ყიდულობენ დაშიპულებს რუსეთში, უკრაინაში, ფინეთში, შვედეთში დ.ა.შ. ანუ ცარიელი რეზინა (რაგინდ მაღალი ხარისხის და რაგინდ მაგარი პროტექტორის) ხშირად უძლურია გარკვეული საფარის მიმართ კლირენსი გინდა გიშვებდეს გინდა არა... ამ დროს კიდო შიპებია საჭირო, ხოდა მაგ შიპებზე უფრო დიდი ეფექტი აქვს ჯაჭვებს ![]() ![]() ადამიანს თუ ზიმნების შეძენის საშუალება არ აქვს მაშინ ჯაჭვები მაინც უნდა იყიდოს ბაკურიანში და გუდაურში რომ არ შერცხვეს... და არამარტო მანდ, ტალახში და უბედურებაშიც მშვენივრად მუშაობს ეგ მექანიკური მოწყობილობა გეთანხმები ! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Nov 4 2009, 19:34) [snapback]49029[/snapback] PAINKILLER ბაზარი არ არის, რომ დააყრევინებ შიპებს, ამიტომ საჭიროა ზიმნი საბურავი და ცეპები ექსტრემალურ ვითარებაში. შიპები საქართველოში არ არის რეკომენდირებული. ჯაჭვები კი უკანა თვლებზე უფრო ეფექტურია (ნუ წინა ვედუშის არ ვგულისმობ ![]() LSD-ს დაბრედვაზე არაა, კაკრაზ პირიქით, LSD-ს ძალა ადგება კაკრაზ პრაბუქსოვკის დროს ![]() მანდ სხვა ამბავია, ქვემოდ დავწერე მაგაზე ![]() და ზემოთ რომ დავდე მანუალიდან ამონაწერი, ეგ ჩემი მოგონილი არაა, ოფიციალური მანუალია ![]() ციტატა(crimson @ Nov 4 2009, 19:39) [snapback]49030[/snapback] ცეპების დაყენებას რაც შეეხება, ზევით ირაკლიმ ახსენა რომ თუნდაც წინა საბურავებზე რომ გაუკეთოვო, მონოპრივოდი გახდებაო... მინდა სავსებით დავეთანხმო და მემგონი ყველა ხვდება რო მართლა ეგრე იქნება ეგ ალბათ ავტომატზე ხო? მექანიკას უკან რო გავუკეთო რა მოხდება? მემგონი არცარაფერი... არანაირად არ გახდება მონოპრივოდი ![]() სუბარუების უმეტესობას აქვს უკანა LSD, რაც ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ უკანა ხიდის მოცურების შანსი ნაკლებია ![]() ამიტომ მანუალშიც უწერია რომ ცეპები წინა ბორბლებზე უნდა დააყენო მხოლოდ ![]() მექანიკაზეც იგივეა, მაგრამ ავტომატიკის შემთხვევაში ACTIVE AWD-ზე უფრო მნიშვნელოვანია წინა ხიდის მოჭიდება, იმიტომ რომ უკანა ხიდზე კაკრაზ მოცურების შემთხვევაში გადააქვს თორქი, თან არც თუ ისე პლავნად, ამიტომ წინ კარგი მოჭიდება უნდა ჰქონდეს ![]() და საერთოდ წინა ბორბლებზე კარგი მოჭიდება უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე უკანაზე, იმიტომ რომ წინა ბორბლებით მანქანას მიმართულებას აძლევ, უკანათი კი უბრალოდ წინ წასვლაში ეხმარები ![]() ხოდა ნუ მოვიგონებთ ველოსიპედს, RTFM ![]() Put the chains on the front wheels only !!! -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |