|  Cold Air Intake, Tuning | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  Cold Air Intake, Tuning | 
|  Apr 5 2013, 13:17 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				მოკლედ ჰაერის ფილტრებზე ინთეიქებზე   არარის თემა რაც  ტურბინიან მანქანებში საკმაოდ აქტუალურია  და საკმაოდ გამოსადეგარი ნივთია ვინ რომელი ფილტრს ვანიჭებთ უპირატესობას რატომ დაასე სემდეგ ვისაუბროთ მაგალითად hks ფილტრი არავის არ მოწონს ყველა ამბობს ნაგავიაო მაგრამ რატომ ერთ ერთი წამყვანი ბრენდია ზოგადად პერფომანსშიდა ფილტრი ვერ გაკეტეს ნიუჟელი?? ხოდა კიდევ ვოზდუხამერის დაბრედვასთან დაკავშირებით ზოგს უყენიაარ იბრიდება ზოგს უყენია და ებრიდება მანდაც რარაც სხვაში მგონია საქმე თორე ხო ყველას დაებრიდებოდა ეხლა ვაპირებ მე მაგალითად აი ამ ფილტრის ჩამოტანას http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK საკმაოდ კარგად გამოიუყრება თან თავიც მოხდილი აქვს ( ანუ სადაც დადგება ეგრევე ჰაერს აიღებს ) და პახოდუ გადავღობავ კიდევაც მალევე რო ცივმა ჰაერმა იმოძრაოს       | 
|  | |
|  | 
|  Apr 5 2013, 13:26 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | 
				perrin-ი ძაან სექსი ფილტრებია
				
				
				
			 -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 14:17 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
| Member    ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312  | 
				სპორტული ფილტრის პრობლემა საქართველოში ისაა რომ თითქმის არავინ არ რეცხავს და მერე სპეციალურ ფილტრის ზეთს არ ასხავს. მე უკვე 2 წელია k&N მაქვს, ყოველ 10 000კმ-ში ერთხელ ვრეცხავ,ვზეთავ და კი არის გოჭივით. არც ვოზდუხომერი ფუჭდება და არც არაფერი   . შესაბამისად თუ მოუვლით სპორტულ ფილტრს არაფერი დაემართება არც ფილტს და არც მატორს. | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 15:29 
				 გამოხმაურება
					#4
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | 
				APEX №1     | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 16:51 
				 გამოხმაურება
					#5
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353  | 
				ერთდაერთი რაც ამ ტემასთან დაკავშირები მაქვს დასაწერი არის ის რომ პადკრილნიკის გარეშე  ეგ ფილტრი კრილოს ქვეშ არ დააყენოთ! სტუკი ზედ გაქვს ერტი ტალახი ან ცვიმა და გუბე თუ მოხვდა. ტოიტა ჰაილუქსზე არ ეყენა პადკრილნიკი ტალახებში მოუწია სიარული და მატორისტმა რომ დაშალა ძრავი. ხელით იხებდა ტალახებს. ძრავი გაჭედილი იყო. მთავარია არ ამოგანგლოს დალახმა ანუ რია არიყოს. პატარა წვიმებს და რაღაცეებს უძლებს უპრობლემოდ. მე AEM მიყენია და სპეციალური სარეცხი და ზეთი მივასხი 20$ მივცი 2 ბოთლია წელიწადში ერთხელ ვრეცხავ ან ყოველ 30-40 ათასზე. მაგდენი არ დამცალდა რო მევლო მარა მაინც  PERRIN მირჩევნია მაქედან ყველას. ან K&N ვოზდუხამერს კალიბრაცია არ ჭირდება მაგ ფილტრებზე. | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 17:23 
				 გამოხმაურება
					#6
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(gentoo @ 5th April 2013 - 17:51) [snapback]482138[/snapback] PERRIN მირჩევნია მაქედან ყველას.  ან K&N ვოზდუხამერს კალიბრაცია არ ჭირდება მაგ ფილტრებზე. თუ ვოზდუხამერს არ ჭირდება კალიბრაცია ე.ი. იმდენ ჰაერს ატარებს რამდენსაც სტოკი ხო? და მაშინ რა აზრი აქ მაგის დაყენებას? | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 18:55 
				 გამოხმაურება
					#7
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
				ეხლა თქვენ რასაც წერთ ეგ არის ამ საქმის მეცნიერების 1%   ანუ ....0... არსებობს  ავტოსპორტში და ა.შ რამოდენიმე სახეობის ინთეიქები....აქედან ყველაზე გავრცელებული არის ---ქოლდ აირ ინთეიქი, შორთ რამ ინთეიქი  და დროპბოქსი....მთავარია ავტოს მეპატრონემ ზუსტად იცოდეს რომელი მიმართულებით აპირეს თავის საკუთრებაში მყოფი ავტოს აფგრეიდს.... მაგ. ქოლდ აირ ინთეიქი.....ეს მოდელები გამოირჩევა იმით, რომ ჰაერს იღებს ძრავის სიმხურვალიდან მოშორებით, რომელიც განთავსებულია ავტოს ,,შიტოკში ან სახურავზე ან აბლიცოვკაში"... ამ ინთეიქებს მარტო მაშინ აყენებენ როდესაც მანქანა ოფროუდია--ანუ---ყოველდღიური მოხმარების არ არის...რადგანაც იგივე წყლის ან ტალახის მოხვედრის დროს ძრავი გიდრო დარტყმას მიიღებს და დაენძრევა სასტიკად  ადგნენ მერე მწარმოებლები და გააძრეს ამ ფილტრების დამცავი რომელსაც ,,ატიჰიდროშოკი"-გლეხურად---ჩულქის პოტია რა წამოაცმევ ფილტრს და 70 პროცენტით დაზღვეული ხარ, რომ ჭარბი წყლის ნაკადში ან ტალახში მოხვედრისას რეაგირებას მოახდენ და გათიშავ ძრავს ან რამეს მოიფიქრებ....ვინც ქოლდ აირ ინთეიქებს აყენებ ისინი მილის დიამეტრებს ზრდიან საგრძნობლად და მწარმოებლებმა დაარქვეს ,,ბიგ მაფ ინტეიქი"---ამას უეჭველი კალიბრაცია სჭირდება...აუცილებლად უნდა იყოს მილის სიგთავსი 100% პოლირებული და ლაქ დასხმული...რადგანაც შეუზღუდავი წინაღობა შეუქმნას ჰაერის ნაკადს, ასევე სასურველია არ იყოს ეს მილი რამოდენიმე ნაწილისაგან შემდგარი,,,ანუ გადაბმების გარეშე, უნდა იყოს ყველაზე კარგ ვარიანტში ალუმინის და გარედან კერამიკით დამუშავებული..რაც შეეხება ფილტრებს ....კონკრეტულ ინთეიქზე რომელიც ოფროუდზე გამოიყენება არის გუპკის, გუპკა ნარევი ქაღალდი ან მთლიანი ნერჟავეიკის სეტკის (ეს კონკრეტული ყველაზე ძვირია    )..ბრენდები კი ძალიან ბევრია....მე პირადად ბლიტზს, შიმოტა პრო, კ.N ორიგინალ რეისს ვანიჭებ უპირატესობას... შესაბამისად სანამ ფილტრს შეიძენს პოტენციური მყიდველი იქამდე უნდა იცოსდეს რა ზომის წირდება...ჰაერის რაოდენობას რამდენს გაატარებ, (აქედან ჭუჭყს, მტვერს რამდენ მიკრონში ფილტრავს და ასშ).... გაითვალისწინეთ რომ იაპონური ბრენდები არ აწარმოებენ ქოლდ აირ ინთეიქებს (მილებს რა) მოკლედ არ იყიდოთ         ამდენი წერით დავიღალე ცოტახანში დავწერ შორთ რამ ინთეიქზე და დროფბოქზე  სულ დამავიწყდა ჩითავს ცოლდ აირ ინთეიქები მთლიანი ,,დრაიკარბონის "-ნახეხი კარბონის რომელიც უმსუბუქესია ფაქტიურად არაფერს იწონის მაგრამ ფასები ბოლოში უეჭველი 000 ნოლიანიტაა და წინა ცივრი ბრენდის წარმომავლობაზეა დამოკიდებული | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 19:01 
				 გამოხმაურება
					#8
					
				
			 | |
| Member    ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 100 რეგისტრ.: 30-March 13 მომხმარებელი № 3,350  | 
				დიდი ხნის ძებნის შემდეგ შევარჩიე მშრალი aem=ის ფილტრი 1წელია რაც მიყენია და უსერიოზულესად ფილტრავს რამდენჯერ შევამოწმე  | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 19:14 
				 გამოხმაურება
					#9
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353  | 
				TaO  ANS-555 ანუ ზოგ გარაჟში გაკეთებულ ინთეიქს ახასიათებს MAF-ის პარამეტრების არევა. ანუ ჰაერს ვერ ითვლის ზუსტად რაღაც დიაპაზონში სწორად. ეს ყველაფერი მარტივად გამოჩნდება სმესის დაჩიკით ლოგირებით და შემდგომი ნასტროიკით. ვინც მაგას აყენებს ძირითადად ნასტროიკასაც უკეთებენ ამიტომ ეგ პრობლემა მოხსილია. დანარჩენი ზემოთ ვინც ერკვევა უფრო დაწერეს აგერ უკვე. მე მიყენია ტუმანიკთან პირადაპირ ანუ წინა შიტოკში, მალე ტურბინასაც მანდ გადავიტან და ვიხლოპსაც ასერომ ეგ ინთეიქი იქვე დარჩება. რამე კარგ ფილტრს წამოვაცმევ. ქვემოდან პადკრილნიკი და ძრავის "ზაშიტა" დაიცავს. ტალახებისგან და წყლისგან. დანარჩენზე პრობლემა არაა. | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 21:38 
				 გამოხმაურება
					#10
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				TaO  ლექსო მე რო დავდე მაგის ყიდვას ვაპირებ არც ზომითაა დიდი ( მგონი კალიბრაციაარ დაჭირდება ) + ამას ვაპირებ გადაღობვას და ცივი ჰაერის აღებას ( ოღონდ არა კრილოდანდა ტუმანიკიდან ) ხოდა რაც დავდე მემგონი ნორმალური ვარიანტია მინდა მშრალი ფილტრი ანუ როარ ჭირდებოდეს შეზთვა და ამბები მემგონი მაგ ფილტრს არ ჭირდება ეგ ამბები აი ამაზე მაქ ლაპარაკი http://www.amazon.com/AEM-AEM-21-201D-XK-U...=AEM-21-201D-XK gentoo გადამყვაი რა დაგიჯდა ან სად იყიდე | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 22:16 
				 გამოხმაურება
					#11
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150  | ციტატა(gentoo @ 5th April 2013 - 20:14) [snapback]482174[/snapback] ანუ ზოგ გარაჟში გაკეთებულ ინთეიქს ახასიათებს MAF-ის პარამეტრების არევა.  ანუ ჰაერს ვერ ითვლის ზუსტად რაღაც დიაპაზონში სწორად. ხო მარა თუ ინთეიქის დიამეტრი არ შეცვალე მაშინ არ უნდა დაჭირდეს წესით კალიბრაცია... | 
|  | |
|  Apr 5 2013, 23:12 
				 გამოხმაურება
					#12
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353  | 
				ANS-555  ზოგს ჭირდება. ტურბულენტობის გამო. მე ასე ვიცი. TRULOV გადამყვანი არ დამჭირდა. სტოკი აირბოქსი დავტოვე და მაგ აირბოქსიდან ჩავიყავანე პადფარნიკამდე ფილტრი AEM-ის ტრუბით. | 
|  | |
|  Apr 6 2013, 08:38 
				 გამოხმაურება
					#13
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				რომელი AEM  გაქვს? მე გამოვიწერე ეხლა ის AEM რო დავდე ვნახოთ რა ჩამოვა და როგორ დადგება ზაეზდებისთვისაც მივაღებინებ ცივ ჰაერს საკაიფოდ ( ფარიდან ხო შედის კრილოში რო ბაჩოკი დგას და მაქედან ხო ამოდის ჰაერი ხოდა მაგ ბაჩოკში ჩავყრი მშრალ ყინულს ხოდა იმენა ცივ ჰაერს ამოიტანს ბოლომდე თან იქ გადავღობავ რო ძრავის ჰაერი არ შემოიტანოს | 
|  | |
|  Apr 6 2013, 09:56 
				 გამოხმაურება
					#14
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | |
|  | |
|  Apr 6 2013, 10:11 
				 გამოხმაურება
					#15
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				რა ბრენდი იყო ბოლო ფილტრი მაგარი გაფილტრა იმენა    | 
|  | |
|  Apr 6 2013, 21:43 
				 გამოხმაურება
					#16
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353  | 
				მაგ გადაღობვასთან ფრთხილად იყავი ძალიან დიდ წინაღობას შეუქმნი.  2 ფილტრი ჩადო ჯობია. ერთი ცივი ჰაერის თავისი და მეორე სტოკ ბოქსში რაც დევს ის. ასე დაიზღვევ თავს და გამტარობასაც არ შეამცირებს ძალიან. ჩემ ცივი ჰაერის ფილტრს ჰაერი წნევით ხვდებოდა. ფატფარნიკთან ყველაზე მეტი ნაკადი ხვდება ჰაერის როცა ჩქარა მიდიხარ. თითქმის დადებითი წნევაა. სულ მეყენა ანუ სულ მაგით დავდიოთი. ოღონ რაც ზემოთ დავწერე. პადკრილნიკი აუცილებლად ანუ ტალახებში რომ გაივლი არ უნდა ეშხეფებოდეს ფილტრს არაფერი. წვიმისას კი წინიდან ხუფს გაუკეთებ და მორჩა. AEM-ის ხო ნახე ჩემთან როგორც მეყენა თუ არ მინახებია? ლურჯი როა. | 
|  | |
|  Apr 7 2013, 07:52 
				 გამოხმაურება
					#17
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				gentoo  აუ არა არ მინახია ნაღდად შენთან როგორ დგას ციტატა მაგ გადაღობვასთან ფრთხილად იყავი ძალიან დიდ წინაღობას შეუქმნი. ანუ ბევრ ჰაერს ვერარ აიღებს და ნიხვატკაში დარჩება?? ერთი ცივი ჰაერის თავისი და მეორე სტოკ ბოქსში რაც დევს ის. ასე დაიზღვევ თავს და გამტარობასაც არ შეამცირებს ძალიან. ანუ სტოკ ბოქსში ჩავდო თუ როგორ მეუბნები ვერ მიხვდი პადკრილნიკს და რაღაცებს არ ვხსნი ვიცი როარ შეილება აივსება ტალახით ძრავი  | 
|  | |
|  Apr 7 2013, 13:08 
				 გამოხმაურება
					#18
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(TRULOVI @ 7th April 2013 - 08:52) [snapback]482671[/snapback] ანუ ბევრ ჰაერს ვერარ აიღებს და ნიხვატკაში დარჩება?? გადაღობვამ რატომ უნდა შეუქმნას წინაღობა მაინც ვერ მივხვდი მომკალი თუ გინდა   ფილტრს და ძრავის ატსეკს თუ გამოყოფ და განაცალკევებ მაგაზე უკეთეს რას იზამ, ძრავის ტემპერატურა არ იმოქმედებს ჰაერის ფილტრის შემსვლელ ჰაერზე   | 
|  | |
|  Apr 7 2013, 20:37 
				 გამოხმაურება
					#19
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				Black Jo  ხოდა მეც ეგ ვიკიტხე რავი მე სენსაზე მერაბაზე კიდე ვაჟიოკაზე ლიოზე დარავი ბევრზე მაქვს ნანახი გადაღობილიხოდა მეც გადავღობავ მეც საკმაოდ სხვაობაა ინიმუმ 5 გრადუსშუა სხვაობა | 
|  | |
|  Apr 7 2013, 21:12 
				 გამოხმაურება
					#20
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353  | 
				როგორ და აირბოქსის მეორე მხარეს ტრუბა ხო არის ჩახვეული ლოკოკინასავთი რაღაც ბაჩოკი როა ყინულის ჩაყრას სადაც აპირებ. აი მაგას გადაჭრი ტრუბას გაუკეთებ და კრილოსქვეშ დატოვებ ფილტრს. ეგრე მაქვს მეც განახებ და მიხვდები. აქეთ თუ მოხვდები შემოდი ჩემთან და ნახავ. სტოკ ფილტრს, ტრუბას და რაღაცეებს ვაბშე არ ეხები. მე მგონი მიახლოებით მაინც ავხსენი. დანარჩენი თუ არ ნახე ძნელია ასე ახსნა. | 
|  | |
|   |