IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> 2.0XT / 2.0 / 2.5 / გაზზე, სუბარუს ძრავები გაზზე
ngabu
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:02
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 25
რეგისტრ.: 11-October 12
მომხმარებელი № 3,014




გამარჯობათ,
არ ვიცი, შეილება გაზზე უკვე მემილიონე თემა იხსნება (თუ ასეა ბოდიში), მაგრამ ფორუმზე თვალის არცთუისე მსუბუქად გადავლებით ვერ ვნახე ჩემთვის დამაკმაყოფილებელი ინფორმაცია სუბარუს ძრავების (კერძოდ 2.0 პრასტოი, 2.0XT და 2.5 პრასტოი ძრავების გაზზე გადაყვანის და საერთოდ ექსპლუატაციის პლიუს მინუსებზე, რომელიმე ერთ თემაში.

ასე რომ შევეცდები მოკლედ და გარკვევით აგიხსნათ თუ რა მაინტერესებს smile.gif)

მოკლედ მაინტერესებს 2002-დან 2004 წლამდე სუბარუ ფორესტერის 2.0 პრასტოის, 2.0XT და ამერიკული 2.5 პრასტოის საექსპლუატაციო პლიუს მინუსები, რა პრობლემები აქვთ ხოლმე ძირითადად (ტურბინიანებზე ზეთის კლება, ჭამა, კარობკა, მატორი და ა.შ) აქვთ თუ არა სამივეს ერთნაირი პრობლემები თუ გამოირჩევიან სხვადასხვა ავადმყოფობებით? smile.gif)

და გაზზე გადასვლის შემთხვევაში თუ იჩენს ხოლმე რამე პრობლემა თავს.
გამოგიტყდებით და გეტყვით რომ 2.0XT მომწონს და მაინტერესებს საექსპლუატაციოდ რამდენად მარტივი და ადვილი მოსავლელია (ხარჯები, ნაწილები) გაზზე თუ აქ პრობლემა დანარჩენ ორ დედმამიშვილთან შედარებით?

კარობკას რაც შეეხება, უნდა იყოს "აფტამატი" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:08
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ngabu

საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც biggrin.gif


ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:10
გამოხმაურება #3


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ngabu
აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407

გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ wink.gif

მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ngabu
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:24
გამოხმაურება #4


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 25
რეგისტრ.: 11-October 12
მომხმარებელი № 3,014




ციტატა(shota @ Jun 4 2013, 14:08) [snapback]498968[/snapback]
ngabu

საზოგადოდ, მანქანა ტუ კარგად მუშაობს ბენზინზე, გაზზეც კარგად მუშაობს, თუ ბენზინზე პრობლემები აქვს, შესაბამისად გაზზეც ექნება...თქმა იმისა ესა თუ ის მანქანა გაზისთვისაა შექმნილი უზარობაა.. დალშე იქსტი მშვენიალურია, გაზითაც და უგაზოთაც biggrin.gif
ეს პოსტი გაზების თემაში რო დაგეწერათ უკეთესი იქნებოდა ისე... მართლა 10 თემაა გაზზე...


ეტყობა არასწორად გაიგე ჩემი კითხვა. ეგ რათქმაუნდა, თუ მანქანას პრობლემა აქვს ეს პრობლემა ექნება მიუხედავად იმისა, ბენზინზე ამუშავებ, გაზზე თუ ქვანახშირზე. მე უბრალოდ მაინტერესებს ტურბინიან ფორიკას თუ აქვს რაიმე ზედმეტი თავის ტკივილი გაზზე ან თუნდაც ბენზინზე მუშაობისას ატმოსფერულ ფორიკასთან შედარებით (არ ვგულისხმობ ტურბინის მოვლას, ეგ თავისთავად იგულისხმება). ზეთს ხომ არ ჭამს, ტურბოს რესურსი ხომ არ მცირდება გაზზე და ა.შ.

ციტატა(karlo-fan @ Jun 4 2013, 14:10) [snapback]498971[/snapback]
ngabu
აი ნახე: http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=6070407

გაზზე იდეალურად მუშაობს, სუბარუს კლუბშია დაყენებული 2 თვის წინ და ბენზინისგან გარჩევა გაგიჭირდება. არანაირი პრობლემა, არანაირი ზეთის ჭამა და არანაირი კარობკის პრობლემა. ეგ ყველაფერი კი იმის ხარჯზე, რომ გაკეთებული აქვს სპეც ნასტროიკა გაზზე ვაიდბენდ ლამბდით, რომელსაც მხოლოდ სუბარუს ბოქსებში აკეთებენ wink.gif

მოსავლელად კიდევ ძალიან ადვილია. ძალიან გამძლე სავალი ნაწილი აქვს და ზოგადად მანქნაც ძალიან გამძლეა... მითუმეტეს უკვე მომრავლდა და თუ რამეა ნაწილებიც იშოვება ნორმალურ ფასად


ძაან კარგი მანქანაა, წარმატებები გაყიდვაში wink.gif
მაგრამ აქ ყიდვას არ ვაპირებ. თუ ვიყიდი აუცილებლად იაპონიაში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:28
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ngabu

გაზის დაყენებას თუ აპირებ ასარჩევად არა გაქვს საქმე, ტურბინიანი უნდა იყიდო...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WEDMAK
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:45
გამოხმაურება #6


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 464
რეგისტრ.: 13-July 12
მომხმარებელი № 2,814




ngabu

გირჩევნია ბენზინი ასხა, თუ მაგის საშვალება გაქვს.. ჩემი რჩევაა.......... ან იყიდე პატარა ძრავიანი მანქანა და ეგაა რა biggrin.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:50
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




WEDMAK
რაიყო გაგაწამა? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ngabu
გამოხმაურება Jun 4 2013, 13:58
გამოხმაურება #8


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 25
რეგისტრ.: 11-October 12
მომხმარებელი № 3,014




shota

კი გეთანხმები, ყველას უნდა რომ მაქანას გაწევა ქონდეს და არ კვდებოდეს, ამიტომ ტურბინა კარგია მაგ საქმისთვის, მაგრამ მე მაინტერესებდა პრობლემები, პლიუსები და მინუსები და არა უბრალოდ რჩევა თუ რომელი ვიყიდო (თუმცა ვაფასებ სენ გემოვნებას და რჩევას wink.gif ). აქაც იმიტომ დავწერე, რომ ვიფიქრე გამოცდილი ხალხია ამ საქმეში და დაწერენ თუ რას უნდა მივაქციო ყურადღება, ა გავითვალისწინო და ა.შ. და როცა უკვე გავიგებ დეტალურ ინფორმაციას, მერე მე თვითონ გადავწყვეთ თუ რომელი ვიყიდო ამ სამიდან


WEDMAK

biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WEDMAK
გამოხმაურება Jun 4 2013, 14:04
გამოხმაურება #9


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 464
რეგისტრ.: 13-July 12
მომხმარებელი № 2,814




shota

ახლობელი გააწამა biggrin.gif

სუბარუ თუ გინდა ბენზინზე უნდა იყოს ჩემი აზრით, თუარადა იყიდეთ ჩინკო ჩენკოები biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 14:05
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ngabu
უტურბინო ბენზინზეც მკვდარია და გაზზე მითუფრო, პროვოდების პრობლემა აქვს გაზზე, სილიკონები უნდა დააყენო... სხვამხრივ პროფილაქტიკაში მისვლა არ მოგიწევს ძალიან დიდი ხანი, გამძლე და უპრობლემო მანქანაა...

ტურბინიანი, ექშენია, ადრენალინი, თუმცა ერთ მშვენიერ დღეს შეილება ეზოში რო გამოხვალ მერე გაგახსენდეს რო მანქანა მატორისტთან გყავს დაშლილი... კარგი ზეთი, კარგი ბენზინი და ნაკლები გაზაობა უყვარს...

ზოგადად კი სუბარუ, მგონი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ngabu
გამოხმაურება Jun 4 2013, 14:45
გამოხმაურება #11


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 25
რეგისტრ.: 11-October 12
მომხმარებელი № 3,014




ციტატა(shota @ Jun 4 2013, 15:05) [snapback]498986[/snapback]
ngabu
უტურბინო ბენზინზეც მკვდარია და გაზზე მითუფრო, პროვოდების პრობლემა აქვს გაზზე, სილიკონები უნდა დააყენო... სხვამხრივ პროფილაქტიკაში მისვლა არ მოგიწევს ძალიან დიდი ხანი, გამძლე და უპრობლემო მანქანაა...

ტურბინიანი, ექშენია, ადრენალინი, თუმცა ერთ მშვენიერ დღეს შეილება ეზოში რო გამოხვალ მერე გაგახსენდეს რო მანქანა მატორისტთან გყავს დაშლილი... კარგი ზეთი, კარგი ბენზინი და ნაკლები გაზაობა უყვარს...

ზოგადად კი სუბარუ, მგონი ყველაზე უპრობლემო მანქანაა ...


აი ესეთი ინფორმაციები უკვე მომწონს smile.gif)
ესეიგი ტურბინიანს თუ არ გააწვალებ და წარამარა არ აგაზავებ, + კაი ბენზინს, ზეთს, ფილტრებს კარგს ჩაასხავ და თავის დროზე გამოცვლი და ხანდახან, შიგადაშიგ გაზის პედალსაც არ დაივიწყებ და ჩააჭერხოლმე (ოღონდ, მხოლოდ შიგადაშიგ) არანაირი პრობლემა არ ექნება მანქანას ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 14:50
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ngabu
არანაირი... მთავარია კარგი მანქანა აარჩიო, კარგი ზეთი ასხა და სულ გაზგაყრილმა არ იარო, სხვა მხრივ არანაირი პრობლემა არ გექნება მანქანაზე... ნუ 15 ათასი რო არ უნდა გაიაროს ზეთმა იაპონურ მანქანაზე კი გეცოდინება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L_D
გამოხმაურება Jun 4 2013, 15:06
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,727
რეგისტრ.: 14-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,008




ngabu
მე ჩემს 2002 X20-ზე გეტყვი რომ ადრენალინი გამორიცხე და სხვა მხრივ ყველანაირად მხარში დაგიდგება და არ გიღალატებს, ხადავოი მართლა მაგარი ქონია ფორსტერს,გაზზე რომ გადავიყვანე სვეჩის პროვოდები დავაყენე ბოქსებში, 300 ლარიანი, სხვაგან ვერ იშოვნი. სვეჩების შევცვალე და კი დადის იმაზე უკეთ როგორი მოლოდინიც მქონდა დაგაზულ მანქანაზე.
ზანტია და ეგაა მაგის პრობლემა, სხვა არაფერი. მაქსიმალურ სიჩქარეს კი მიაღწევ მარა გვიან biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ngabu
გამოხმაურება Jun 4 2013, 15:08
გამოხმაურება #14


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 25
რეგისტრ.: 11-October 12
მომხმარებელი № 3,014





L_D
მაქსიმალურ სიჩქარეს კი მიაღწევ მარა გვიან biggrin.gif
[/quote]

biggrin.gif biggrin.gif smile.gif))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gardi
გამოხმაურება Jun 4 2013, 15:22
გამოხმაურება #15


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 181
რეგისტრ.: 1-January 13
მომხმარებელი № 3,184




shota
L_D
კი გეთანხმებით რო ტურბინიანი ციმბარუ გიჟია, მაგრამ ამ უტურბინოებს მთლად ნუ მოვკლავთ და ნუ იტყვით მკვდარიაო, თავის პონტში ატრაკებს რა უტურბინო ცუმბარუც biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 4 2013, 15:29
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




gardi
მე არაფერს არ ვკლავ პირიქით... მარა გაზზე ვერ წარმომიდგენია ეგ მანქანა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 4 2013, 15:31
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ყველანაირად დასაგაზად ტურბინიანი მანქანა ჯობია.
ეხლა დავწერ რატომ.
პირველი უკვე დაწერა შოთამ სვეჩებზე და პრაოდებზე. ახალ ტურბინიანებს ბაბინები აქ უკვე და პრაოდები ტვინს არ ღლის.
მეორე ის რომ ტურბინიანს გაზზეც კი მშვენიერი სიმძლავრე რჩება და არსად შეგარცხვენს.
მესამე ის რომ ხშირად ეწყება ხოლმე გაზიან მანქანებს კლაპნების პრობლემა? რატომ? იმიტომ რომ უტურბინო მანქანა არაა მაღალ ტემპერატურაზე გათვლილი და კლაპნები უფრო ცვდება. იკლებზ ზაზორი და მერე უკვე ზაზორების რეგულირება ხდება საჭირო.
ტურბინინი მანქანის კლაპნები კი ამ ყველაფერს უფრო ადვილად იტანს, იმიტომ რომ კლაპნები ისედაც მაღალ ტემპერატურაზე სამუშაოდ არის გათვლილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio680
გამოხმაურება Jun 4 2013, 16:10
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,274
რეგისტრ.: 29-January 10
მომხმარებელი № 770




უტურბინო გაზზე მართლაც ძალიან კვდება, მე უკვე მე-2 ტურბინიანი ფორიკა მყავს გაზზე და მშვენივრად მუშაობს, რათქმაუნდა ბენზინს ვერ შეედრება, მაგრამ იაფად და სწრაფად მაინც დადის და პედალს რომ ჩაადგამ ბენზინის მაჩვენებელს შიშით არ უყურებ. გაზაობ გაზაობით, ჩემი კროსით 20 ლარით ქალაქში 150-კმს-ს გავდივარ, ბენზინზე 20 ლარით 70 კმ-ს გავდიოდი smile.gif ისე რამდენადაც მსმენია ზეთს გაზზე გადაყვანის შემდეგ უფრო შესამჩნევად იკლებს მანქანა. ჩემმა 5000-ზე ნახევარი ლიტრი ჩაიმატა, რაც პრობლემა არ მგონია. წინა სტაი2-ზე არაფერს იმატებდე 5000-ზე ისე ვცვლიდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L_D
გამოხმაურება Jun 4 2013, 19:08
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,727
რეგისტრ.: 14-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,008




მე ხშირად ვამოწმებ ზეთს და ზედა ნახვრეტზე დგას სულ ცივზე, იკლებს ალბათ რა თქმა უნდა მარა ისე უმნიშვნელოდ რომ ჩამატება არაა საჭირო
6500-ზე ზევით არ გამომიცვლია ზეთი და არც ვგაზაობ, რა აზრი აქვს smile.gif
ოჯახს ემსახურება საკაიფოდ და ჯიბესაც სასიკეთოდ
ისე ყველა დაგაზული მანქანის დედაც, გაუმარჯოს ბენზინს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WEDMAK
გამოხმაურება Jun 4 2013, 20:23
გამოხმაურება #20


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 464
რეგისტრ.: 13-July 12
მომხმარებელი № 2,814




ციტატა(L_D @ Jun 4 2013, 20:08) [snapback]499034[/snapback]
ისე ყველა დაგაზული მანქანის დედაც, გაუმარჯოს ბენზინს



+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge