![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#4621
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,813 რეგისტრ.: 5-March 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,882 ![]() |
ციტატა(berdzena @ Jun 25 2013, 10:50) [snapback]505059[/snapback] გაუმარჯოს ყველას ! შეიძლება არიფულ კითხვას ვსვავ მაგრამ არცოდნა არცოდვააო ნათქვამია ![]() მადლობა წინასწარ. http://www.ebay.com/itm/181154208915 აუ ძაააან ხველი კონტროლერია არ გირჩევ :X 90$ კი ჯდება დაამატე 50 დოლარიც და მაგარი იყიდო გირჩევნია : )))) დადგომით დადგება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4622
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, მოკლედ შეიქმნა ასეთი პრობლემა. კოდიციონერს რო ვრთავ და მანქანა კარგადააგახურებული, გადადის სავარაუდოდ ავარიულ რეჟიმში ჩაირთვება-გამოირთვება, ჩაირთვება-გამორთვება. მყავდა ხელოსანთან და აჩვენა ძალიან დიდი წნევა სისტემაში. ანუ როცა კონდიციუონერი არ იყო ჩართული ენვა ადიოდა ძალიან მაღალ ნიშნულზე, მერე ირთვებოდა კონდიციონერი, ერთი პერიოდი ჩამოყავდა ნორმალურ წმევაზე და შემდეგ ისევ იმატებდა წნევა და რთავდა კონდიციონერს.
არის 2 ვარიანტი, ან ძაან ბევრი ფრეონი ასხია ან კონდიციონერის კრანი არის გაფუჭებულიო და ხომ არ იცით სად შეიძლება ეს კრანი რომ იყოს? როცა ჩართულია კონდიციონერი, მაშინ მაგარი გაყუინული ჰაერი მოაქვს. და სანამ გაცხელდება მანქანა, მანამდე რომ ცართო ჩვეულებრივად მუშოაბს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4623
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
FEOLA
ჩემიც შვება მასე. ადრეც შვებოდა და გავაკეთე კონდიციონერის მაგნიტი იჭედებოდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4624
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
berdzena
ციტატა(berdzena @ 25th June 2013 - 10:50) [snapback]505059[/snapback] გაუმარჯოს ყველას !შეიძლება არიფულ კითხვას ვსვავ მაგრამ არცოდნა არცოდვააო ნათქვამია . ეს კონტროლერი 2002 იან ტურბო სგ5 ზე ხო დადგება ? და საერთოდ როგორი ვეშია , ღიირს ყიდვა თუ არა ? მადლობა წინასწარ.http://www.ebay.com/itm/181154208915 დადგომით კი დადგება, მაგრამ 2002-იანის ECU არ ნასტროიკდება ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4625
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,813 რეგისტრ.: 5-March 11 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,882 ![]() |
ციტატა(VADA @ Jun 25 2013, 16:55) [snapback]505175[/snapback] berdzena დადგომით კი დადგება, მაგრამ 2002-იანის ECU არ ნასტროიკდება ??? ავტომატიკის არა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4626
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 364 რეგისტრ.: 6-April 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,636 ![]() |
VADA
SIT-STI გაიხარეთ , მადლობა ინფოსთვის .კინაღამ ვიყიდე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4627
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 13-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,311 ![]() |
2.5 არატურბო 2006 Forester-ზე თუ მიდის უფრო ადრინდელი SG-მოდელების (2002-2005) სამუხრუჭე ხუნდები ? და რომელი წარმოებლის მირჩევთ ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4628
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 101 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,669 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 25 2013, 16:12) [snapback]505168[/snapback] FEOLA ჩემიც შვება მასე. ადრეც შვებოდა და გავაკეთე კონდიციონერის მაგნიტი იჭედებოდა. მეც ეგეთი პრობლემა მაქვს, ხელოსანმა მაგნიტების ბრალი არისო და მსგავსი კონ/კომპრესორი მომიტანაეო და გადავიტანო შენსაზე... შენ როგორ მოაგვარე ეგ პრობლემა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4629
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
ერთი ესეთი კითხვა მაქვს
Apexi auto turbo timer_ზე თუ იცით როგორ ჩავრთო თვითონ რომ დათვალოს დრო, თუ აქვს საერთოდ ეს ფუნქცია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4630
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 410 რეგისტრ.: 8-November 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 540 ![]() |
დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა?
ფორიკაზე მინდა შეცვლა ს/20 ზე, სად და ვის შევაცვლევინო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4631
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 101 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,669 ![]() |
ციტატა(Alexander @ Jun 27 2013, 12:46) [snapback]505638[/snapback] დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა? ფორიკაზე მინდა შეცვლა ს/20 ზე, სად და ვის შევაცვლევინო? Knock Sensor შეცვლა ბოქსებში... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4632
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
zaza1987
ციტატა(zaza1987 @ 25th June 2013 - 22:42) [snapback]505231[/snapback] Apexi auto turbo timer_ზე თუ იცით როგორ ჩავრთო თვითონ რომ დათვალოს დრო, თუ აქვს საერთოდ ეს ფუნქცია. თუ Auto ტაიმერია, ექნება ეგ ფუნქცია და თუ აქვს, მაშინ მანუალში უნდა ნახო. https://docs.google.com/viewer?url=http://w...nstructions.pdf Alexander ციტატა(Alexander @ 27th June 2013 - 12:46) [snapback]505638[/snapback] დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა? knock sensor |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4633
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 410 რეგისტრ.: 8-November 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 540 ![]() |
ციტატა(oMo-oMo @ Jun 27 2013, 12:49) [snapback]505639[/snapback] Knock Sensor შეცვლა ბოქსებში... ხო ვნახე უკვე, მადლობა მაინც. სადაც აყენია ეგეც ვნახე, მე თვითონვე მივაცვლი ბოქსებში მეზარება ასვლა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4634
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ 25th June 2013 - 15:09) [snapback]505164[/snapback] ხალხნო და ჯამაათნო, მოკლედ შეიქმნა ასეთი პრობლემა. კოდიციონერს რო ვრთავ და მანქანა კარგადააგახურებული, გადადის სავარაუდოდ ავარიულ რეჟიმში ჩაირთვება-გამოირთვება, ჩაირთვება-გამორთვება. მყავდა ხელოსანთან და აჩვენა ძალიან დიდი წნევა სისტემაში. ანუ როცა კონდიციუონერი არ იყო ჩართული ენვა ადიოდა ძალიან მაღალ ნიშნულზე, მერე ირთვებოდა კონდიციონერი, ერთი პერიოდი ჩამოყავდა ნორმალურ წმევაზე და შემდეგ ისევ იმატებდა წნევა და რთავდა კონდიციონერს. არის 2 ვარიანტი, ან ძაან ბევრი ფრეონი ასხია ან კონდიციონერის კრანი არის გაფუჭებულიო და ხომ არ იცით სად შეიძლება ეს კრანი რომ იყოს? როცა ჩართულია კონდიციონერი, მაშინ მაგარი გაყუინული ჰაერი მოაქვს. და სანამ გაცხელდება მანქანა, მანამდე რომ ცართო ჩვეულებრივად მუშოაბს. oMo-oMo მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს. მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი. ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4635
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ Jun 27 2013, 13:24) [snapback]505652[/snapback] oMo-oMo მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს. მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი. ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს. კომპრესორის გათიშვას რას გულისხმობ ანუ თბილს უბერავს მაგ დროს? მეც მაქ პრობლემა მუშაობს კონდიციონერი მარა მომენტებში თბილს უბერავს, არ ვიცი რატო და რა ითიშება, ხელოსანმა გააკეთა ვითომ ყველაფერი რიგზეაო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4636
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
FEOLA
ყოჩაღი ხარ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4637
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 27th June 2013 - 12:28) [snapback]505653[/snapback] კომპრესორის გათიშვას რას გულისხმობ ანუ თბილს უბერავს მაგ დროს? მეც მაქ პრობლემა მუშაობს კონდიციონერი მარა მომენტებში თბილს უბერავს, არ ვიცი რატო და რა ითიშება, ხელოსანმა გააკეთა ვითომ ყველაფერი რიგზეაო სხვა იაპონურებსაც აქვს თუ არა არ ვიცი იგივენაირად, მაგრამ სუბარუზე საკმაოდ მოკლე ინტერვალებით მუშაობს კონდიციონერის კომპრესორი, მაგრამ ჰაერი ცივი მაინც მოდის. ანუ თავად კომპრესორი, რასაც რემენი ატრიალევბს, ის მოკლე ინტერვალებით მუსაობს, მაგრამ ამითი ჰაერი არ ცივდება. ამას მეც დავაკვირდი და გუშინ ხელოსანმაც მითხრა. ციტატა(shota @ 27th June 2013 - 12:30) [snapback]505656[/snapback] ყოჩაღი ხარ.. ფიტვი ფილტვი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4638
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 101 რეგისტრ.: 1-May 12 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 2,669 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ Jun 27 2013, 13:24) [snapback]505652[/snapback] oMo-oMo მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს. მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი. ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს. გაიხარე ძმა, მეც მივალ ამ შაბათ-კვირას, იქნებ ეგ პრობლემა იყოს ჩემთანაც და მაგით მოგვარდეს თორემ დავიკელი წონაში, ისედაც არ ვიყავი გაბარიტებში ![]() ციტატა(Alexander @ Jun 27 2013, 13:18) [snapback]505649[/snapback] ხო ვნახე უკვე, მადლობა მაინც. სადაც აყენია ეგეც ვნახე, მე თვითონვე მივაცვლი ბოქსებში მეზარება ასვლა. შეცვლა-დაყენება არაა პრობლემა ერთი ბოლტი უნდა მოუშვა, უბრალოდ როგორც ვიცი დასაშვებზე მეტად არ უნდა გადაუჭირო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4639
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
ციტატა(FEOLA @ 27th June 2013 - 13:24) [snapback]505652[/snapback] მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) ძმაკაცი მუშაობს მანდ სატვირთო მანქანების ტეხასმოტრს აკეთებენ მეც მითხრა მოიყვანე შეგიმოწმებო რასაც ვაკეთებთ ყველაფერსო და ვერ მოვახერხე გასვლა მაგარი აპარატურა-დანადგარები აქვთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4640
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ძებნას ვერ ვამუშავებ და ჩემ ძმამ იყიდა იაპონური ოპელ ასტრა და მონიტორი რაც უდგა მაგაზე მინდა ინფორმაცია, დამილინკეთ რა თუ გახსოვთ სად იყო განხილვა იაპონურ მაფონზე და მონიტორზე, ალბად ხელოსანიც მინდა ნორმალური და ნომერი თუ გაქთ
|
|
|
![]() ![]() |