IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

509 გვერდი V  « < 230 231 232 233 234 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ერთჯერადი საავტომობილო შეკითხვები
SIT-STI
გამოხმაურება Jun 25 2013, 13:19
გამოხმაურება #4621


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,813
რეგისტრ.: 5-March 11
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,882




ციტატა(berdzena @ Jun 25 2013, 10:50) [snapback]505059[/snapback]
გაუმარჯოს ყველას !
შეიძლება არიფულ კითხვას ვსვავ მაგრამ არცოდნა არცოდვააო ნათქვამია rolleyes.gif . ეს კონტროლერი 2002 იან ტურბო სგ5 ზე ხო დადგება ? და საერთოდ როგორი ვეშია , ღიირს ყიდვა თუ არა ?
მადლობა წინასწარ.
http://www.ebay.com/itm/181154208915


აუ ძაააან ხველი კონტროლერია არ გირჩევ :X 90$ კი ჯდება დაამატე 50 დოლარიც და მაგარი იყიდო გირჩევნია : )))) დადგომით დადგება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Jun 25 2013, 15:09
გამოხმაურება #4622


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ხალხნო და ჯამაათნო, მოკლედ შეიქმნა ასეთი პრობლემა. კოდიციონერს რო ვრთავ და მანქანა კარგადააგახურებული, გადადის სავარაუდოდ ავარიულ რეჟიმში ჩაირთვება-გამოირთვება, ჩაირთვება-გამორთვება. მყავდა ხელოსანთან და აჩვენა ძალიან დიდი წნევა სისტემაში. ანუ როცა კონდიციუონერი არ იყო ჩართული ენვა ადიოდა ძალიან მაღალ ნიშნულზე, მერე ირთვებოდა კონდიციონერი, ერთი პერიოდი ჩამოყავდა ნორმალურ წმევაზე და შემდეგ ისევ იმატებდა წნევა და რთავდა კონდიციონერს.

არის 2 ვარიანტი, ან ძაან ბევრი ფრეონი ასხია ან კონდიციონერის კრანი არის გაფუჭებულიო და ხომ არ იცით სად შეიძლება ეს კრანი რომ იყოს?

როცა ჩართულია კონდიციონერი, მაშინ მაგარი გაყუინული ჰაერი მოაქვს. და სანამ გაცხელდება მანქანა, მანამდე რომ ცართო ჩვეულებრივად მუშოაბს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 25 2013, 15:12
გამოხმაურება #4623


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




FEOLA
ჩემიც შვება მასე.
ადრეც შვებოდა და გავაკეთე კონდიციონერის მაგნიტი იჭედებოდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 25 2013, 15:55
გამოხმაურება #4624


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




berdzena
ციტატა(berdzena @ 25th June 2013 - 10:50) [snapback]505059[/snapback]
გაუმარჯოს ყველას !შეიძლება არიფულ კითხვას ვსვავ მაგრამ არცოდნა არცოდვააო ნათქვამია . ეს კონტროლერი 2002 იან ტურბო სგ5 ზე ხო დადგება ? და საერთოდ როგორი ვეშია , ღიირს ყიდვა თუ არა ? მადლობა წინასწარ.http://www.ebay.com/itm/181154208915



დადგომით კი დადგება, მაგრამ 2002-იანის ECU არ ნასტროიკდება ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SIT-STI
გამოხმაურება Jun 25 2013, 16:04
გამოხმაურება #4625


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,813
რეგისტრ.: 5-March 11
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,882




ციტატა(VADA @ Jun 25 2013, 16:55) [snapback]505175[/snapback]
berdzena
დადგომით კი დადგება, მაგრამ 2002-იანის ECU არ ნასტროიკდება ???


ავტომატიკის არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berdzena
გამოხმაურება Jun 25 2013, 17:46
გამოხმაურება #4626


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 364
რეგისტრ.: 6-April 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,636




VADA
SIT-STI
გაიხარეთ , მადლობა ინფოსთვის .კინაღამ ვიყიდე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crisis
გამოხმაურება Jun 25 2013, 19:37
გამოხმაურება #4627


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 40
რეგისტრ.: 13-March 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,311




2.5 არატურბო 2006 Forester-ზე თუ მიდის უფრო ადრინდელი SG-მოდელების (2002-2005) სამუხრუჭე ხუნდები ? და რომელი წარმოებლის მირჩევთ ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oMo-oMo
გამოხმაურება Jun 25 2013, 20:08
გამოხმაურება #4628


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 101
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,669




ციტატა(RACKER @ Jun 25 2013, 16:12) [snapback]505168[/snapback]
FEOLA
ჩემიც შვება მასე.
ადრეც შვებოდა და გავაკეთე კონდიციონერის მაგნიტი იჭედებოდა.


მეც ეგეთი პრობლემა მაქვს, ხელოსანმა მაგნიტების ბრალი არისო და მსგავსი კონ/კომპრესორი მომიტანაეო და გადავიტანო შენსაზე...

შენ როგორ მოაგვარე ეგ პრობლემა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaza1987
გამოხმაურება Jun 25 2013, 21:42
გამოხმაურება #4629


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 776
რეგისტრ.: 22-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,393




ერთი ესეთი კითხვა მაქვს
Apexi auto turbo timer_ზე თუ იცით როგორ ჩავრთო თვითონ რომ დათვალოს დრო, თუ აქვს საერთოდ ეს ფუნქცია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexander
გამოხმაურება Jun 27 2013, 11:46
გამოხმაურება #4630


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 410
რეგისტრ.: 8-November 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 540




დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა?


ფორიკაზე მინდა შეცვლა ს/20 ზე, სად და ვის შევაცვლევინო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oMo-oMo
გამოხმაურება Jun 27 2013, 11:49
გამოხმაურება #4631


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 101
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,669




ციტატა(Alexander @ Jun 27 2013, 12:46) [snapback]505638[/snapback]
დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა?
ფორიკაზე მინდა შეცვლა ს/20 ზე, სად და ვის შევაცვლევინო?



Knock Sensor

შეცვლა ბოქსებში...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jun 27 2013, 11:54
გამოხმაურება #4632


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




zaza1987
ციტატა(zaza1987 @ 25th June 2013 - 22:42) [snapback]505231[/snapback]
Apexi auto turbo timer_ზე თუ იცით როგორ ჩავრთო თვითონ რომ დათვალოს დრო, თუ აქვს საერთოდ ეს ფუნქცია.


თუ Auto ტაიმერია, ექნება ეგ ფუნქცია და თუ აქვს, მაშინ მანუალში უნდა ნახო.


https://docs.google.com/viewer?url=http://w...nstructions.pdf


Alexander
ციტატა(Alexander @ 27th June 2013 - 12:46) [snapback]505638[/snapback]
დეტონაციის დაჩიკი ინგლისურად როგორაა?

knock sensor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexander
გამოხმაურება Jun 27 2013, 12:18
გამოხმაურება #4633


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 410
რეგისტრ.: 8-November 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 540




ციტატა(oMo-oMo @ Jun 27 2013, 12:49) [snapback]505639[/snapback]
Knock Sensor

შეცვლა ბოქსებში...

ხო ვნახე უკვე, მადლობა მაინც.

სადაც აყენია ეგეც ვნახე, მე თვითონვე მივაცვლი ბოქსებში მეზარება ასვლა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Jun 27 2013, 12:24
გამოხმაურება #4634


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53





ციტატა(FEOLA @ 25th June 2013 - 15:09) [snapback]505164[/snapback]
ხალხნო და ჯამაათნო, მოკლედ შეიქმნა ასეთი პრობლემა. კოდიციონერს რო ვრთავ და მანქანა კარგადააგახურებული, გადადის სავარაუდოდ ავარიულ რეჟიმში ჩაირთვება-გამოირთვება, ჩაირთვება-გამორთვება. მყავდა ხელოსანთან და აჩვენა ძალიან დიდი წნევა სისტემაში. ანუ როცა კონდიციუონერი არ იყო ჩართული ენვა ადიოდა ძალიან მაღალ ნიშნულზე, მერე ირთვებოდა კონდიციონერი, ერთი პერიოდი ჩამოყავდა ნორმალურ წმევაზე და შემდეგ ისევ იმატებდა წნევა და რთავდა კონდიციონერს.

არის 2 ვარიანტი, ან ძაან ბევრი ფრეონი ასხია ან კონდიციონერის კრანი არის გაფუჭებულიო და ხომ არ იცით სად შეიძლება ეს კრანი რომ იყოს?

როცა ჩართულია კონდიციონერი, მაშინ მაგარი გაყუინული ჰაერი მოაქვს. და სანამ გაცხელდება მანქანა, მანამდე რომ ცართო ჩვეულებრივად მუშოაბს.


oMo-oMo

მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს.

მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი.

ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jun 27 2013, 12:28
გამოხმაურება #4635


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ციტატა(FEOLA @ Jun 27 2013, 13:24) [snapback]505652[/snapback]
oMo-oMo

მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს.

მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი.

ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს.


კომპრესორის გათიშვას რას გულისხმობ ანუ თბილს უბერავს მაგ დროს? მეც მაქ პრობლემა მუშაობს კონდიციონერი მარა მომენტებში თბილს უბერავს, არ ვიცი რატო და რა ითიშება, ხელოსანმა გააკეთა ვითომ ყველაფერი რიგზეაო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jun 27 2013, 12:30
გამოხმაურება #4636


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




FEOLA
ყოჩაღი ხარ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Jun 27 2013, 12:41
გამოხმაურება #4637


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 27th June 2013 - 12:28) [snapback]505653[/snapback]
კომპრესორის გათიშვას რას გულისხმობ ანუ თბილს უბერავს მაგ დროს? მეც მაქ პრობლემა მუშაობს კონდიციონერი მარა მომენტებში თბილს უბერავს, არ ვიცი რატო და რა ითიშება, ხელოსანმა გააკეთა ვითომ ყველაფერი რიგზეაო


სხვა იაპონურებსაც აქვს თუ არა არ ვიცი იგივენაირად, მაგრამ სუბარუზე საკმაოდ მოკლე ინტერვალებით მუშაობს კონდიციონერის კომპრესორი, მაგრამ ჰაერი ცივი მაინც მოდის. ანუ თავად კომპრესორი, რასაც რემენი ატრიალევბს, ის მოკლე ინტერვალებით მუსაობს, მაგრამ ამითი ჰაერი არ ცივდება. ამას მეც დავაკვირდი და გუშინ ხელოსანმაც მითხრა.

ციტატა(shota @ 27th June 2013 - 12:30) [snapback]505656[/snapback]
ყოჩაღი ხარ..


ფიტვი ფილტვი biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oMo-oMo
გამოხმაურება Jun 27 2013, 13:11
გამოხმაურება #4638


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 101
რეგისტრ.: 1-May 12
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 2,669




ციტატა(FEOLA @ Jun 27 2013, 13:24) [snapback]505652[/snapback]
oMo-oMo

მოკლედ მოვაგვარე ეს პრობლემა და აქაც დავწერ ვინმეს რომ დაჭირდეს.

მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ) კონდიციონერების ხელოსანთან სახელად - გიორგი მობ. 593338973. აქვს სპეციალური აპარატი რომელიც ახდენს ფრეონის ამოტუმბვას და მერე ისევ ჩატუმბვას სისტემაში. მოკლედ ამოტუმბეს ფრეონი, ზუსტად იმდენი იყო რამდენიც უნდა ყოფილიყო 550 გრამი, ანუ ზედმეტი არ ყოფილა რაოდენობა. შემდეგ იგივე აპარატით დაავაკუუმეს, ანუ მოახდინეს სისტემაში არსებული ზედმეტი ჰაერის გამოდევნა, რაც წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად იყო დაგროვილი, ჩაასხეს ისევ იგივე ფრეონი და მორჩა. იდეალურად მუშაობს ყველაფერი.

ანუ პრობლემა იმაში მდგომარეობდა, რომ ფრეონთან ერთად სისტემაში იყო ჰაერი, რაც საბოლოოდ კომპრესორის მუშაობისას ქმნიდა ზედმეტ წნევას და შემდეგ ავარიულ რეჟიმში თიშავდა კომპრესორს.



გაიხარე ძმა, მეც მივალ ამ შაბათ-კვირას, იქნებ ეგ პრობლემა იყოს ჩემთანაც და მაგით მოგვარდეს თორემ დავიკელი წონაში, ისედაც არ ვიყავი გაბარიტებში biggrin.gif





ციტატა(Alexander @ Jun 27 2013, 13:18) [snapback]505649[/snapback]
ხო ვნახე უკვე, მადლობა მაინც.

სადაც აყენია ეგეც ვნახე, მე თვითონვე მივაცვლი ბოქსებში მეზარება ასვლა.



შეცვლა-დაყენება არაა პრობლემა ერთი ბოლტი უნდა მოუშვა, უბრალოდ როგორც ვიცი დასაშვებზე მეტად არ უნდა გადაუჭირო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L_D
გამოხმაურება Jun 27 2013, 13:45
გამოხმაურება #4639


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,727
რეგისტრ.: 14-April 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,008





ციტატა(FEOLA @ 27th June 2013 - 13:24) [snapback]505652[/snapback]
მივიყვანე ტოიოტას ცენტრის გვერდზე არსებულ სახელოსნოში( მანდ ამოწმებენ ამორტიზატორებს ზედ მანქანაზე, სპეციალური სტენდი აქვთ და მაგითი შიძლება იცოდეთ რომელ სახელოსნოზე ვამბობ)

ძმაკაცი მუშაობს მანდ
სატვირთო მანქანების ტეხასმოტრს აკეთებენ
მეც მითხრა მოიყვანე შეგიმოწმებო რასაც ვაკეთებთ ყველაფერსო და ვერ მოვახერხე გასვლა
მაგარი აპარატურა-დანადგარები აქვთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jun 27 2013, 14:25
გამოხმაურება #4640


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ძებნას ვერ ვამუშავებ და ჩემ ძმამ იყიდა იაპონური ოპელ ასტრა და მონიტორი რაც უდგა მაგაზე მინდა ინფორმაცია, დამილინკეთ რა თუ გახსოვთ სად იყო განხილვა იაპონურ მაფონზე და მონიტორზე, ალბად ხელოსანიც მინდა ნორმალური და ნომერი თუ გაქთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

509 გვერდი V  « < 230 231 232 233 234 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge