![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
შენ რომ თორქი გაზარდო უნდა დაააყენო 2.5 ის კალენვალი და გრძელი შატუნი. თუმცა დასათვლელია შენ რა პორშინი გაქ და იმის მიხედვით უნდა შეირჩეს შატუნი და მერე პრაკლადკა რომ კუმშვის ხარისხი ჯიგრული გამოვიდეს. ეგეთი ძრავი მაღლებზეც საკაიფოდ იმუშავებს მსუბუქი პორშინის და დიდი როდრეშას ხარჯზე. ნუ როგორც ზემოAთ ვთქვი მკვლელი იქნება დაახლოებით 7800 მდე. თუმცა ეს ძვირი სიამოვნებაა და მგონი შენ გირჩევნია პირდაპირ 2.5 ჩადო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ჰო მაგრამ 2.5-ის გალოვკების პრობლემა არ მინდა ![]() პორშინები კი 25-იანი ოვერსაიზები მაქვს და პრაკლადკა საკმაოდ სქელი. კარგია მაღლებზეც კარგად თუ იმუშავებს, მაგრამ ბლოკი რამდენად გაუძლებს ამ თორქის გაზრდას ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 22:06) [snapback]513810[/snapback] გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა ოოო. ეგრე კიდევ შეიძლება ... მაგრამ რა გამოვა მერე მაგითი ??? გამეზრდება ძრავის მოცულობა, მაგრამ თორქი დარჩება იგივე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
კაი თემაა ძაან. გიშრომია. კაია ასეთი თემები, სიამოვნებით ვკითხულობ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
რაგჭირს ბიჯო შენ გურული მაინც არ იყო ცოტა სხარტად იფიქრე ტოო ![]() რატო დაგრჩება იგივე თორქი. პირიქით თორქი ბევრად უფრო გაგეზრდება და თან დაბლებზე. ერთადერთი მინუსი ის აქ 7400 მდე ივლის მანქანა კარგათ მერე დააკლდება გაწევა. მარა მაქამდე მაგრად ივლის ძალიან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
თემა ძალიან კარგია, საღოლ...
ხოდა ეხლა მე გეტყვი რა უნდა ქნა, რომ ბიუჭეტური ანუ (შედარებით ნაკლები ხარჯით) ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 23:36) [snapback]513851[/snapback] რატო დაგრჩება იგივე თორქი. რატომ დამრჩება იგივე თორქი და იმიტომ, რომ AVCS-იანი გალოვკები არა მაქვს. AVCS-ის გარეშე თორქი ერთი და იგივე აქვთ და AVCS-ებთან ერთად აქვს მომატებული თორქი. ეგრე ვიცი და ვცდები ??? ერთი ეგაა, რომ ამერიკულის 2.5-იანი უტურბინო ბლოკის აღება შეიძლება. პორშინებს შევცვლი და პრაკლადკით უნდა დავაგდო Степень сжатия. გამომივა 2.5-იანი მატორი ცოტა უკეთესი გალოვკებით. არაა ეგრე ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
TaO
სწორი მიმართულებაა. ხანგრძლივი ექსპლუატაციის საკმაოდ ძლიერი ძრავი გამოვა. 2.0 ზე ოდნავ ძლიერი ნიზით. მაგრამ მე მაგხელა ფულს არ ჩავდებდი მაგ ძრავშI |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TaO
ამერიკულის სტი-ის კალენვალი, ანუ 2.5-იანის კალენვალია. 93-იანი პორშინები ცოტათი დიდია ვიდრე 2.0-იანისა. ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:43) [snapback]513860[/snapback] 1688X18%+(განბაჭება+ ძრავის აწყობა) ხოდა მიიღებს სწორი ტურბინით და ნასტროიკით 500 ცხენს 100% გარანტიით მაგრამ ღიირს რო/??????????? და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
RACKER
მამენტ მართალი ხარ ცოტა დაამატო და დესტროკერი ააწყო გაცილებით აი გაცილებით ძლიერი ძრავი გამოგივა 2.32 მოცულობით VADA ანუ ყველა 2.0 ძრავს მოყვება 92მმ პორშძინები , ხოლო ,,რემონტნი არის 92.5მმ და 93მმ... შესაბამისად მოცულობა იზრდება.... რაც შეეხება კალენვალს ყველაზე კარგი კალენალი და შესაბამისად ტუნერების 2 წლიანი გამოცდილებით ითვლება ამერიკულო 2011 წლიანი სუბარუ იმპრეზა 2.5 იანის კალენვალი ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 23:48) [snapback]513867[/snapback] და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში. 2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
და რა 2.0 ზე ავცს გექნება? 2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ? ![]() ისედაც ორივე რომ უავეცეესო აიღო 2.5 ბევრად უფრო სასიამოვნო სატარებელი მანქანა ყოველდღიურად. ბევრად მალე ისპულება მითუმეტეს 2.0 ის გალოვკაზე და თორქიც უფრო დაბლებზე აქ.TaO დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TaO
ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:54) [snapback]513870[/snapback] 2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია 2.5-იანი ძრავის დაპატარავება, სიმძლავრის მარლებზე გაზრდას ნიშნავს. ეგ რა ხარჯებთანაა დაკავშირებული ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback] და რა 2.0 ზე ავცს გექნება? 2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ? რო არ მექნება მაგას გეუბნები ![]() RACKER ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:03) [snapback]513881[/snapback] აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ დიდი სიამოვნებით მოგისმენდით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback] დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ ამხელა ხარჯი როცა დება მანქანაში ყოველდღიურობა ნდა დაიციწყო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
VADA
მე ნაწილებს ჩამოგიწერ და ტაო მიაწერს ჰაი კლასის ბრენდების ფასებს ![]() ![]() მოკლედ პირველი გინდა კალენვალი 2.0 ის სიმძლავრეს გააჩნია რაგინდა. ნიტრიტიტ 2.0 კალენვალი კატასტროფა ფასია და ძნელი საშოვნელია მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ მეოთხე თვითო ბლოკი თუმცა მე ამას ყოველდღიურ მანქანაზე არვიზამდი. ნიუდობნი ძრავია. დაბლებზე უჭირს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback] მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ მეოთხე თვითო ბლოკი ეგეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა. რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback] მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო. უკაცრავად რომ საუბარში გეჭრებით, მაგრამ კასტომ შატუნი რა სიგრძის არის? ![]() მე ვიცი რომ ყველა სუბარუს, სტროკერი კიტის შატუნის ზომა 131.6მმ და დანარჩენი კიდევ 130.5მმ სხვა რამე კიდევ არსებობს? ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 00:17) [snapback]513895[/snapback] რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ??? სქელი პრაკლადკის დაყენებითაც მოცულობა იმატებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
რატომ გავაკეტებდი და არსებობს ასეთი კრიტერიუმი ძრავის სეფასების როდრეიშა
ანუ შატუნის სიგრძე გაყოფილი კალენვალის ხოდზე. რაცუფრო დიდი როდრეიშა უფრო აბაროტისტია ძრავი და მაღლებზე უკეთესად მუშაობს. მაგალითად ფორმულა1 ის როდრეიშა არის 2.4 ის ახლომახლო და მოტოების კდიე უფრო მეტი რაცუფრო დიდია როდრეიშა პორშიი უფრო დიდ დროს ყოფს ზემოთ და უფრო დიდ დროს უნდება ქვემოთ წამოსასვლელად. შესაბამისად მაგდროს ინერცია პატარაა ძრავში და პლიუს დიდი დრო აქ სმესის შესატანად. ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 20:17) [snapback]513895[/snapback] გეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა. ხოდა ამიტომ არის სედარებით ბიუჯეტური და კარგი 2.5 ის ჩადება პირდაპირ. რომლის ნაწილებიც იშოვება და ყრია. მაგალითისთვის 2.5 ისთვის შატუნს იყიდი 300-400 დოლარად საკაიფოს როცა კასტამ შატუნს 1000 მწვანილი ჟირდება ![]() |
|
|
![]() ![]() |