IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ძრავების EJ სერია, და Stroker Kit-ები ...
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 20:47
გამოხმაურება #21


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
შენ რომ თორქი გაზარდო უნდა დაააყენო 2.5 ის კალენვალი და გრძელი შატუნი.
თუმცა დასათვლელია შენ რა პორშინი გაქ და იმის მიხედვით უნდა შეირჩეს შატუნი და მერე პრაკლადკა რომ კუმშვის ხარისხი ჯიგრული გამოვიდეს.
ეგეთი ძრავი მაღლებზეც საკაიფოდ იმუშავებს მსუბუქი პორშინის და დიდი როდრეშას ხარჯზე. ნუ როგორც ზემოAთ ვთქვი მკვლელი იქნება დაახლოებით 7800 მდე.

თუმცა ეს ძვირი სიამოვნებაა და მგონი შენ გირჩევნია პირდაპირ 2.5 ჩადო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 21:03
გამოხმაურება #22


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER

ჰო მაგრამ 2.5-ის გალოვკების პრობლემა არ მინდა biggrin.gif



პორშინები კი 25-იანი ოვერსაიზები მაქვს და პრაკლადკა საკმაოდ სქელი. კარგია მაღლებზეც კარგად თუ იმუშავებს, მაგრამ ბლოკი რამდენად გაუძლებს ამ თორქის გაზრდას ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 21:06
გამოხმაურება #23


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 21:09
გამოხმაურება #24


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 22:06) [snapback]513810[/snapback]
გალოვკა არა მარტო ნიზი შეცვალე და 2.0 ის გალოვკები დააფარე. მკვლელი გამოვა



ოოო. ეგრე კიდევ შეიძლება ...


მაგრამ რა გამოვა მერე მაგითი ???
გამეზრდება ძრავის მოცულობა, მაგრამ თორქი დარჩება იგივე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuraba
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:15
გამოხმაურება #25


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,057
რეგისტრ.: 26-March 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 940




კაი თემაა ძაან. გიშრომია. კაია ასეთი თემები, სიამოვნებით ვკითხულობ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:36
გამოხმაურება #26


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
რაგჭირს ბიჯო შენ გურული მაინც არ იყო ცოტა სხარტად იფიქრე ტოო biggrin.gif
რატო დაგრჩება იგივე თორქი.
პირიქით თორქი ბევრად უფრო გაგეზრდება და თან დაბლებზე. ერთადერთი მინუსი ის აქ 7400 მდე ივლის მანქანა კარგათ მერე დააკლდება გაწევა.
მარა მაქამდე მაგრად ივლის ძალიან.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:43
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




თემა ძალიან კარგია, საღოლ...
ხოდა ეხლა მე გეტყვი რა უნდა ქნა, რომ ბიუჭეტური ანუ (შედარებით ნაკლები ხარჯით) biggrin.gif biggrin.gif , ყიდულობ 2011 წლიანი ამერიკული სტი შავ კალენვალს 319 უსდ, მანლეის კოვან შატუნებს (მაქს 550-600 ცხენს უძლებს) 320 უსდ, მანლეი პლატინიუმ სერიის 2.19 მოკლე (92.5 მმ) პორშინებს -480 უსდ, კოსვორტის საიზ 1 კარენოის და შატუნის კლადიშებს 200 უსდ, არპ გალოვკის ბოლტებს 169 უსდ, კომეტიკის პრაკლატკებს 100 უსდ. და წვრილმანები (სალნიკების და ეგეთი მაუმუნობა) 100 უსდ... ხოდა?? საერთო ჯამშ 319+ 320+480+200+169+100+100=1688X18%+(განბაჭება+ ძრავის აწყობა) ხოდა მიიღებს სწორი ტურბინით და ნასტროიკით 500 ცხენს 100% გარანტიით მაგრამ ღიირს რო/??????????? თან ეს კითი ყველაზე იაფიანი ვარიანტია 2,19 მოცულობის მისაღებად... 92მმ პორშინებით მიიღება 2,17 მოცულობა ....93მმ პორშინებით 2,21 მოცულობა და ასშ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:44
გამოხმაურება #28


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 25th July 2013 - 23:36) [snapback]513851[/snapback]
რატო დაგრჩება იგივე თორქი.


რატომ დამრჩება იგივე თორქი და იმიტომ, რომ AVCS-იანი გალოვკები არა მაქვს. AVCS-ის გარეშე თორქი ერთი და იგივე აქვთ და AVCS-ებთან ერთად აქვს მომატებული თორქი. ეგრე ვიცი და ვცდები ???

ერთი ეგაა, რომ ამერიკულის 2.5-იანი უტურბინო ბლოკის აღება შეიძლება. პორშინებს შევცვლი და პრაკლადკით უნდა დავაგდო Степень сжатия.
გამომივა 2.5-იანი მატორი ცოტა უკეთესი გალოვკებით.

არაა ეგრე ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:46
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




TaO
სწორი მიმართულებაა. ხანგრძლივი ექსპლუატაციის საკმაოდ ძლიერი ძრავი გამოვა. 2.0 ზე ოდნავ ძლიერი ნიზით.
მაგრამ მე მაგხელა ფულს არ ჩავდებდი მაგ ძრავშI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:48
გამოხმაურება #30


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TaO

ამერიკულის სტი-ის კალენვალი, ანუ 2.5-იანის კალენვალია. 93-იანი პორშინები ცოტათი დიდია ვიდრე 2.0-იანისა.


ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:43) [snapback]513860[/snapback]
1688X18%+(განბაჭება+ ძრავის აწყობა) ხოდა მიიღებს სწორი ტურბინით და ნასტროიკით 500 ცხენს 100% გარანტიით მაგრამ ღიირს რო/???????????


და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 25 2013, 22:54
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




RACKER
მამენტ მართალი ხარ ცოტა დაამატო და დესტროკერი ააწყო გაცილებით აი გაცილებით ძლიერი ძრავი გამოგივა 2.32 მოცულობით

VADA
ანუ ყველა 2.0 ძრავს მოყვება 92მმ პორშძინები , ხოლო ,,რემონტნი არის 92.5მმ და 93მმ... შესაბამისად მოცულობა იზრდება.... რაც შეეხება კალენვალს ყველაზე კარგი კალენალი და შესაბამისად ტუნერების 2 წლიანი გამოცდილებით ითვლება ამერიკულო 2011 წლიანი სუბარუ იმპრეზა 2.5 იანის კალენვალი

ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 23:48) [snapback]513867[/snapback]
და რატომ არ ღირს ??? პლიუს მაგას უნდა მივუმატო ტურბინა ყველა ვარიანტში.

2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:00
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
და რა 2.0 ზე ავცს გექნება?
2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ?biggrin.gif
ისედაც ორივე რომ უავეცეესო აიღო 2.5 ბევრად უფრო სასიამოვნო სატარებელი მანქანა ყოველდღიურად. ბევრად მალე ისპულება მითუმეტეს 2.0 ის გალოვკაზე და თორქიც უფრო დაბლებზე აქ.TaO
დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:03
გამოხმაურება #33


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TaO
ციტატა(TaO @ 25th July 2013 - 23:54) [snapback]513870[/snapback]
2.5 იანი ძრავის დაპატარავება ბევრად ჯობია


2.5-იანი ძრავის დაპატარავება, სიმძლავრის მარლებზე გაზრდას ნიშნავს.

ეგ რა ხარჯებთანაა დაკავშირებული ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:03
გამოხმაურება #34


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:05
გამოხმაურება #35


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback]
და რა 2.0 ზე ავცს გექნება?
2.0 ზე თუ გექნება ეგ ავცს 25 ზე არ გადაყვება ?


რო არ მექნება მაგას გეუბნები biggrin.gif



RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:03) [snapback]513881[/snapback]
აი ეხლა მახო თუ შემოვიდა ამ თემაში მე და მახო არ გაგვაშველოთ იცოდეთ


დიდი სიამოვნებით მოგისმენდით biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:07
გამოხმაურება #36


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:00) [snapback]513875[/snapback]
დესტროკერი კარგია მაგრამ ყოველდღიურ მანქნააზე დესტროკერს არ ავაწყობდი. დაბლებზე 2.0 ზე უარესია და მაღლებზე ბეევრად ძლიერი. ყოველდღიურ ქალაქის ძრავად არცისე კარგი ვარიანტია. ყოველდღიურად 9-10 კ აბაროტს ვერ ატრიალებ

ამხელა ხარჯი როცა დება მანქანაში ყოველდღიურობა ნდა დაიციწყო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:08
გამოხმაურება #37


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
მე ნაწილებს ჩამოგიწერ და ტაო მიაწერს ჰაი კლასის ბრენდების ფასებს biggrin.gif მერე შენ ელიავის ფასებზე გადათვალე biggrin.gif
მოკლედ პირველი გინდა კალენვალი 2.0 ის სიმძლავრეს გააჩნია რაგინდა. ნიტრიტიტ 2.0 კალენვალი კატასტროფა ფასია და ძნელი საშოვნელია

მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს
მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო.
თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ
მეოთხე თვითო ბლოკი

თუმცა მე ამას ყოველდღიურ მანქანაზე არვიზამდი.
ნიუდობნი ძრავია. დაბლებზე უჭირს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:17
გამოხმაურება #38


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback]
მეორე პორშინი 2,5 ის. მე ასეთ პროექტზი კასტამ პორშინს გავაკეთებდი 2 მმ თი დაბალს
მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო.
თU სტანდარტ პორშინს დატოვებ +2 მმ და თუ პორშინს შეცვლი +4 მმ და 10კ აბაროტი გატოვ
მეოთხე თვითო ბლოკი


ეგეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა.

რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:28
გამოხმაურება #39


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback]
მესამე შატუნი აუცილებლად კასტამ შატუნია საჭირო.

უკაცრავად რომ საუბარში გეჭრებით, მაგრამ კასტომ შატუნი რა სიგრძის არის? biggrin.gif

მე ვიცი რომ ყველა სუბარუს, სტროკერი კიტის შატუნის ზომა 131.6მმ და დანარჩენი კიდევ 130.5მმ

სხვა რამე კიდევ არსებობს?

ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 00:17) [snapback]513895[/snapback]
რატომ გააკეთებდი 2მმ-ით დაბალ ქასთომ პორშინს ??? უფრო დიდი ხოდი რომ ჰქონდეს ???

სქელი პრაკლადკის დაყენებითაც მოცულობა იმატებს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:29
გამოხმაურება #40


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




რატომ გავაკეტებდი და არსებობს ასეთი კრიტერიუმი ძრავის სეფასების როდრეიშა
ანუ შატუნის სიგრძე გაყოფილი კალენვალის ხოდზე.
რაცუფრო დიდი როდრეიშა უფრო აბაროტისტია ძრავი და მაღლებზე უკეთესად მუშაობს.
მაგალითად ფორმულა1 ის როდრეიშა არის 2.4 ის ახლომახლო და მოტოების კდიე უფრო მეტი
რაცუფრო დიდია როდრეიშა პორშიი უფრო დიდ დროს ყოფს ზემოთ და უფრო დიდ დროს უნდება ქვემოთ წამოსასვლელად. შესაბამისად მაგდროს ინერცია პატარაა ძრავში და პლიუს დიდი დრო აქ სმესის შესატანად.
ციტატა(VADA @ 25th July 2013 - 20:17) [snapback]513895[/snapback]
გეთი ვარინატი ძალიან დიდ თანხებზე გავათავისთავად და ყოველდღიურობისთვის მართლა სისულელეა ამდენის დახარჯვა.

ხოდა ამიტომ არის სედარებით ბიუჯეტური და კარგი 2.5 ის ჩადება პირდაპირ. რომლის ნაწილებიც იშოვება და ყრია.
მაგალითისთვის 2.5 ისთვის შატუნს იყიდი 300-400 დოლარად საკაიფოს როცა კასტამ შატუნს 1000 მწვანილი ჟირდება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge