IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ძრავების EJ სერია, და Stroker Kit-ები ...
Black Jo
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:32
გამოხმაურება #41


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:29) [snapback]513901[/snapback]
მაგალითად ფორმულა1 ის როდრეიშა არის 2.4 ის ახლომახლო და მოტოების კდიე უფრო მეტი
რაცუფრო დიდია როდრეიშა პორშიი უფრო დიდ დროს ყოფს ზემოთ და უფრო დიდ დროს უნდება ქვემოთ წამოსასვლელად. შესაბამისად მაგდროს ინერცია პატარაა ძრავში და პლიუს დიდი დრო აქ სმესის შესატანად.

ფორმულა 1 და მოტოების ძრავებში პირიქით ხომ არ არის შემთვევით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:32
გამოხმაურება #42


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
კასტამ შატუნი კასტამ შატუნია. რა ზომასაც ეტყვი იმ ზომას გაგიკეთებენ.
თUგინდა 200 იანი გააკეთებინე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:33
გამოხმაურება #43


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:32) [snapback]513903[/snapback]
კასტამ შატუნი კასტამ შატუნია. რა ზომასაც ეტყვი იმ ზომას გაგიკეთებენ.
თUგინდა 200 იანი გააკეთებინე

ხოდა ეგ გკითხე, სისულელეა კასტომის დამზადება ჩემის აზრით სტრიტქარისთვის, მაგას კაი კასტომ ფულიც უნდა, გამზადებულში გადაიხდი ბარემ და უკეთ ივლის, რაღა მე ვაკეთო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:38
გამოხმაურება #44


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
მერე მაგას ვამბობ მეც სხვას კი არაფერს.
თუმცა კარგი კასტამ შატუნ პორშინით მაგარი რამ აიწყობა.
ფული თქვი თორე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 25 2013, 23:51
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 00:08) [snapback]513888[/snapback]
მე ნაწილებს ჩამოგიწერ და ტაო მიაწერს ჰაი კლასის ბრენდების ფასებს მერე შენ ელიავის ფასებზე გადათვალე

laugh.gif laugh.gif laugh.gif მე რომ ჰაი კლასის ბრენდების ჰაი კლასისნაწილების ფასები ჩამომეწერა ვადა ამ ფორუმზე საერთოდ აღარ შემოვიდოდა laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ჯუნ რეისინგი- ჰკს რეისი, პროდრაივ რეისი (საუბარია იმენა რეისებზე, კარილო--2.2 სტროკერი ფასები (კალენვალი, შატუნი, პორშინი, პრაკლატკა კლადიშები,7500, 6000, 10000, 5000 აი ფასები.... ვადა მე დაგიწერე რაც მე 4 ტვის მანძილზე ვიკითხე და ყველაზე იაფიანი და შესაბამისად კარგი ვარიანტი სტროკერის არის მანლეი პლატინიუმ სერიის რომელიც 2000 არ ცდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Jul 26 2013, 08:28
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=210768
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 11:20
გამოხმაურება #47


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TaO
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 00:51) [snapback]513912[/snapback]
ყველაზე იაფიანი და შესაბამისად კარგი ვარიანტი სტროკერის არის მანლეი პლატინიუმ სერიის რომელიც 2000 არ ცდება


ჰო ეგაა, მაგრამ ამას პლიუს ტურბინა გინდა შესაბამისი. ანუ GT35R და ესეც ახალი ერთი მაგდენი ღირს. პლიუს რამდენი წვრილმანი გამოჩნდება კიდევ ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 26 2013, 12:35
გამოხმაურება #48


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 12:20) [snapback]513965[/snapback]
ჰო ეგაა, მაგრამ ამას პლიუს ტურბინა გინდა შესაბამისი. ანუ GT35R და ესეც ახალი ერთი მაგდენი ღირს. პლიუს რამდენი წვრილმანი გამოჩნდება კიდევ ???

ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 26 2013, 15:21
გამოხმაურება #49


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 13:35) [snapback]513986[/snapback]
ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება

+1

10000000%
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 16:39
გამოხმაურება #50


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




TaO
ციტატა(TaO @ 26th July 2013 - 13:35) [snapback]513986[/snapback]
ჩვენ ძრავებზე ვსაუბროთ, თორემ სხვა ტურბინა მთელი რიგი გაგრილების სისტემის აფგრეიდი, კოლექტორები, დაუნფაიფი, ტორმუზების შეცვლა რომ წირდება ეგ ისედაც ნატელი ინება


biggrin.gif და მერე როგორი საჭირო იქნება biggrin.gif

ერთი ეს თქვი, 2.9-იან სტროკერში რისი კალენვალი ჯდება ???

და EZ30 ძრავზე თუ შეიძლება რამე მსგავსის გაკეთება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 26 2013, 17:50
გამოხმაურება #51


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
2.9 სტროკერი დაივიწყე. მაგარი ცუდი ძრავია.
ცარიელი ნიზია და რესურსი ვაფშე არ გაქ.

ეზ30 საც დაანებე თავი მაგაზე უკეთესი და იაფია ეგ33 და თუ გაინტერესებს მაგ ძრავს ჩაუღრმავდი მაგრამ ეგ ძრავი ბევრად დიდი სიმძლავრეებისა და ძვირიც დაგიჯდება.
მაგას სხვა კომპი უნდა სუბარუს კომპით ვერ მართავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 17:57
გამოხმაურება #52


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER
ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 18:50) [snapback]514086[/snapback]
ეგ33


იშოვი რო ამ ძრავს საერთოდ ??? 1997-ის მერე არც გამოუშვიათ მგონი. მაგრამ B22-ის 6 ცილინდრიანი ვარიანტის შექმნა როცა მოინდომეს, მგონი EG33 გამოუვიდათ biggrin.gif

ეს მატორი დგას Subaru Alcyone SVX-ებზე. გამოდიოდა მხოლოდ 1992-1997 წლებში. საინტერესო დიზაინის კუზაოა ისე smile.gif

მაგრამ ერთი რამ მაინტერესებს: რატომ გამოდიოდა მხოლოდ 4-იანი ავტომატით ???
რომ დამჭირდეს, რომელი მექანიკა კარობკა მივაბა ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 26 2013, 18:01
გამოხმაურება #53


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
იგივე ძრავია რაც 2.2 უბრალოდ ზედმეტი ორი ცილინდრი აქ დამატებული.
აგებულებით ძალიან გავს ეჯ ძრავის აგებულებას. პირდაპირ მიდის 2.2 ის პორშინები შატუნები და ყველაფერი.
კარობკასაც ნებისმიერს დააყენებ, უკანა მხარე იგივეა რაც ეჯ ძრავებზე.
ერთადერთი სხვაობა გალოვკებია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 18:13
გამოხმაურება #54


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER

და დაბუსტავასაც გაუძლებს ???

ისე რატომ არ დაყენეს თავის დროზე ტურბინა ??? თუ იმ დროისთვის საკმაო სიმძლავრე ჰქონდა ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 26 2013, 18:49
გამოხმაურება #55


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
ეხლა ვაოფებთ აღარგვინდა მაგ ძრავზე.
ისე კი ეგ ძრავი იმიტომ არ დაბუსტეს რომ ძალიან მძიმეა. პარნი რალი ტაიმატაკი მსგავსი შეჯიბრებებისთვის არ ვარგა.
ცხვირი ძალიან მძიმდება და მანქანა სამართავად საშინელი ხდები.
იმდროს კი დრაგზე საერთოდ არ ფიქრობდნენ smile.gif არც ეხლა იკლავენ თავს და 94 ში ხო ვაფშე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 18:59
გამოხმაურება #56


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




RACKER

ანუ მსგავსი თემა გვინდა EG და EZ სერიაზე biggrin.gif



ანუ ესე გამოდის, თუ ქალაქისთვის გინდა მანქანა და პლიუს დრაგისთვის, რეკომენდებულია 2.5-იანი ნიზზე აწყობილი 2.0-ის ბლოკი.
თუ მხოლოდ დრაგისთვის გინდა, მაშინ პირიქით. 2.5-იანის დესტორკერი უნდა ააწყო.

მაგრამ ტაოს ჩამონათვალში გილზებს ვერ მივაკვლიე. არა მგონია 93მმ-იან პორშინებს სტოკმა გილზმა გაუძლოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 26 2013, 19:02
გამოხმაურება #57


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




VADA
ჩემი აზრით ყველაზე იაფი და კარგი ქალაქისთვის იქნება პირდაპირ 2.5 ის აღება.
დანარჩენ სტროკერ დესტროკერები უკვე კაი კუშზე გადის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 26 2013, 19:41
გამოხმაურება #58


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 26th July 2013 - 20:02) [snapback]514102[/snapback]
ჩემი აზრით ყველაზე იაფი და კარგი ქალაქისთვის იქნება პირდაპირ 2.5 ის აღება.
დანარჩენ სტროკერ დესტროკერები უკვე კაი კუშზე გადის

სტროკერ კიტი არანაირად არ გადის დიდ კუშზე, ნაწილებში შედის კალენვალი (ეგრედწოდებული შავი), პორშინები კოვანები (ვისეკო), შატუნები კოვანები (მანლი), ვკლადიშები (ACL უმრავლესობას ეგრე მოყვება), და ეგ სიამოვნება თავისი განბაჟებით ჯდება 1600$-მდე. ამას პლიუს დამატებული ინჯექტორი, ინტერქულერი, ბენზონასოსი 2000$ უნდა, ჩემი აზრით დიდი კუში არ არის.


2.5-ს ყოლას მირჩევნია პირადად 2.0 მყავდეს შენ არ გეწყინოს ოღონდ wink.gif

ისე ერთი კითხვა მაქვს მაინც, რატომ დატოვეს იაპოშკებმა 2.0-ზე თავიანთი ძრავები მიუხედავათ იმისა რომ ბევრი მცდელობა ქონდათ გადასვლის 2.5-ზე? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 26 2013, 20:01
გამოხმაურება #59


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ციტატა(Black Jo @ 26th July 2013 - 20:41) [snapback]514120[/snapback]
2.5-ს ყოლას მირჩევნია პირადად 2.0 მყავდეს შენ არ გეწყინოს ოღონდ


+1

ციტატა(Black Jo @ 26th July 2013 - 20:41) [snapback]514120[/snapback]
ისე ერთი კითხვა მაქვს მაინც, რატომ დატოვეს იაპოშკებმა 2.0-ზე თავიანთი ძრავები მიუხედავათ იმისა რომ ბევრი მცდელობა ქონდათ გადასვლის 2.5-ზე?


სადღაც წავიკითხე, 2005 წლამდე არანაირად არ ვარგა 2.5-იანი ძრავები ტუნინგისთვისო. 2005-ის მერე კი უკვე შეიძლებაო.
მაგრამ 2.5-იანის ჩალიჩს მართლა მირჩევნია სტროკერი გამოვაცხო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jul 26 2013, 20:42
გამოხმაურება #60


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




ციტატა(VADA @ 26th July 2013 - 17:39) [snapback]514067[/snapback]
ერთი ეს თქვი, 2.9-იან სტროკერში რისი კალენვალი ჯდება ???

83მმ ყელის სიგრზით.... smile.gif შესაბამისად 105მმ დაბალი პორშინებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge