![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 202 რეგისტრ.: 21-October 10 მდებარ.: batumi მომხმარებელი № 1,542 ![]() |
ციტატა(chekura. @ Nov 23 2011, 17:14) [snapback]335267[/snapback] ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Likvidator @ Nov 23 2011, 16:14) [snapback]335240[/snapback] მე ეგ პრობლემა სულ ადვილად გადავწყვიტე, შურუპი ჩავხრახნე რუჩნიკის ქვეშ ისე რომ როცა რუჩნიკს დაუშვებ ბოლომდე არ დადის, ანუ ოდნავ წამოწეული რჩება და ფარებიც ქვრება ![]() ![]() აუ მაგრად ვიცინე, საღოლ ![]() და ამოწეული რუჩნიკისას დაშბორდზე წითლად ანთებული ნათურა უფრო ნერვების ამშლელი არაა ვიდრე წინ ფარების? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Likvidator @ 23rd November 2011 - 16:14) [snapback]335240[/snapback] მე ეგ პრობლემა სულ ადვილად გადავწყვიტე, შურუპი ჩავხრახნე რუჩნიკის ქვეშ ისე რომ როცა რუჩნიკს დაუშვებ ბოლომდე არ დადის, ანუ ოდნავ წამოწეული რჩება და ფარებიც ქვრება აუუუუ, მაგარი ვიხალისე ![]() ![]() ![]() საღოლ ძმაო ![]() ჩაგეხსნა პლოვოდი შიგნით ღილაკზე ქემაინც მასე თუ აპირებდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მდაააააა
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
წინა კუზაოზე როგორ ხდება მაგის გათიშვა??? იცით ვინმემ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
აქ არავინააა???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
ძველ ფორიკაზე როგორ უნდა გამოვრთოთ დაგვეხმარეთ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
buta17
ეს თემა სწორედ ძველ ფორიკაზეა... მაგაზე ძველი აღარ გამოსულა და რავიცი.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 13-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,311 ![]() |
თავის დროზე დამაინტერესა ეს საკითხი, და ასეთი გზით გადავწვიტე. ფაქტიურად, ბარდაჩოკის უკან DRL-ბლოკს რომ ეძახით, არის ჩვეულებრივი დიოდი B95 სქემაზე რომ აწერია:
![]() ისე მეც არა ვარ ალალი მომხრე შუადღისით მოძრაობის დროს ჩართული „ბლიჟნი“-ს, რომელიც საგრძნობლად ამცირებს საკმაოდ ძვირი ნაწილების - ქსენონის ნათურების და აკუმულიატორის რესურსს და საბედნიეროდ ჯერ არც არის რეგლამენტირებული საქართველოს კანონებით, განვითარებული ქვეყნების ნაწილთან განსხვავებით. IMHO ქალაქში და ავტობანზე მაგი სულ არ არის საჭირო. მაგრამ მაგალითად, ხაშურის იქით დასავლეთის ტრასაზე და სხვებზე, სადაც ვაი-შუმახერები საფრთხეს უჩენენ არა მარტო საკუთარ სიცოცხლეს, ნებაყოფლობითი Day Running Lights სულაც ზედმეტი არ არის. გავიხსენოთ, ჩვენ ხომ ინსტინკტურად უფრო ყურადღებით ვეკიდებით იმ სატრანსპორტო საშუალებას, რომელიც ანთებული ფარებით მოძრაობს?– ამიტომ, თუ ეს ზომა შეუწყობს ხელს უფრო შორიდან დაგინახონ და უცებ გზა არ გადაგირბინონ ან „ლობოვოი ობგონ“-ი არ მოგართვან, მარტო დადებითი ეფექტი იქნება. აქედან გამომდინარე გადავწყვიტე მთლად DRL არ გამეუქმებინა და „ცხელი“ კომუტაციის საშუალება გამითვალისწინებინა. ხო და ტორპედოში დავამონტაჟე ჩვეულებრივი რელე, რომლის დანიშნულებაა – ამ DRL-დიოდის კომუტაცია, და იმართება ასევე სალონიდან, სადაც საჭის მარცხვნივ დამატებითი გადასართველისთვის გათვალისწინებულია ადგილი და დაფარულია „ზაგლუშკით“. თუ რელეს არ ჩავთვლით, ეს გადასართველი ამ გადაკეთების ერთადერთი ხარჯია - დაშლილებში ფეიქრის ქუჩაზე 20 ლარად შევიძინე, ელიავაზე კი საერთოდ 30 დამიფასეს! გაბარიტების +12v-დან ამ გადასართველის შიდა ნათურებს მივაწოდე კვება, რომ ამუშავდეს ღილაკის ინდიკაცია და განათება სიბნელეში: ![]() ანუ ამ მომენტიდან თქვენ ოპერატიულად წყვიტავთ, ჩართოთ DRL თუ არა )) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 870 რეგისტრ.: 30-October 12 მომხმარებელი № 3,054 ![]() |
აი საღოოლ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 3-November 13 მდებარ.: zugdidi მომხმარებელი № 3,718 ![]() |
გამარჯობათ! ტუმანიკები ისე რომ დალნიზე და ბლიჟნიზეც იყოს როგორ გავაკეთო? არ ვიცი სად გავხნა თემა. ეს კარგი თემა იყო თან სურათებით მაგრა დამეხმარა მარტივად გავაკეთე მადლობა თემის ავტორს. სუბარუ მყავს ფორესტერი 2003 წლის 2.5 უტურბინო...
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(crisis @ Aug 4 2013, 21:19) [snapback]516248[/snapback] თავის დროზე დამაინტერესა ეს საკითხი, და ასეთი გზით გადავწვიტე. ფაქტიურად, ბარდაჩოკის უკან DRL-ბლოკს რომ ეძახით, არის ჩვეულებრივი დიოდი B95 სქემაზე რომ აწერია: ![]() ისე მეც არა ვარ ალალი მომხრე შუადღისით მოძრაობის დროს ჩართული „ბლიჟნი“-ს, რომელიც საგრძნობლად ამცირებს საკმაოდ ძვირი ნაწილების - ქსენონის ნათურების და აკუმულიატორის რესურსს და საბედნიეროდ ჯერ არც არის რეგლამენტირებული საქართველოს კანონებით, განვითარებული ქვეყნების ნაწილთან განსხვავებით. IMHO ქალაქში და ავტობანზე მაგი სულ არ არის საჭირო. მაგრამ მაგალითად, ხაშურის იქით დასავლეთის ტრასაზე და სხვებზე, სადაც ვაი-შუმახერები საფრთხეს უჩენენ არა მარტო საკუთარ სიცოცხლეს, ნებაყოფლობითი Day Running Lights სულაც ზედმეტი არ არის. გავიხსენოთ, ჩვენ ხომ ინსტინკტურად უფრო ყურადღებით ვეკიდებით იმ სატრანსპორტო საშუალებას, რომელიც ანთებული ფარებით მოძრაობს?– ამიტომ, თუ ეს ზომა შეუწყობს ხელს უფრო შორიდან დაგინახონ და უცებ გზა არ გადაგირბინონ ან „ლობოვოი ობგონ“-ი არ მოგართვან, მარტო დადებითი ეფექტი იქნება. აქედან გამომდინარე გადავწყვიტე მთლად DRL არ გამეუქმებინა და „ცხელი“ კომუტაციის საშუალება გამითვალისწინებინა. ხო და ტორპედოში დავამონტაჟე ჩვეულებრივი რელე, რომლის დანიშნულებაა – ამ DRL-დიოდის კომუტაცია, და იმართება ასევე სალონიდან, სადაც საჭის მარცხვნივ დამატებითი გადასართველისთვის გათვალისწინებულია ადგილი და დაფარულია „ზაგლუშკით“. თუ რელეს არ ჩავთვლით, ეს გადასართველი ამ გადაკეთების ერთადერთი ხარჯია - დაშლილებში ფეიქრის ქუჩაზე 20 ლარად შევიძინე, ელიავაზე კი საერთოდ 30 დამიფასეს! გაბარიტების +12v-დან ამ გადასართველის შიდა ნათურებს მივაწოდე კვება, რომ ამუშავდეს ღილაკის ინდიკაცია და განათება სიბნელეში: ![]() ანუ ამ მომენტიდან თქვენ ოპერატიულად წყვიტავთ, ჩართოთ DRL თუ არა )) და უბრალოდ რომ გაგეუქმებინა და როცა ჩართვა დაგჭირდებოდა ასევე ხელით ჩაგერთო ბლიჟნი ვერა? ანუ წვალებად ღირს ამის გაკეთება? რა აზრი აქვს როცა ჩართვა ხელით ისედაც შეგიძლია? ციტატა(JIKO88 @ 7th November 2013 - 12:10) [snapback]540975[/snapback] გამარჯობათ! ტუმანიკები ისე რომ დალნიზე და ბლიჟნიზეც იყოს როგორ გავაკეთო? ეს მეც მაინტერესებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 2-March 14 მომხმარებელი № 4,064 ![]() |
2007-იან ფორესტერზეც მაგ ადგილას იქნება ნეტა ფარების ჩამქრობი?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(V.Subo @ 4th July 2014 - 16:33) [snapback]602378[/snapback] 2007-იან ფორესტერზეც მაგ ადგილას იქნება ნეტა ფარების ჩამქრობი? კი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 2-March 14 მომხმარებელი № 4,064 ![]() |
დამატებითი გადამრთველი რომ შეიძინეთ და დაამონტაჟეთ ანუ თქვენ როცა მოგინდებათ ჩართავთ ფარებს ხო და შესაბამისად გამორთავთ,მაგისაა ეს ღილაკი?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 13-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,311 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ Nov 7 2013, 14:20) [snapback]541032[/snapback] და უბრალოდ რომ გაგეუქმებინა და როცა ჩართვა დაგჭირდებოდა ასევე ხელით ჩაგერთო ბლიჟნი ვერა? ანუ წვალებად ღირს ამის გაკეთება? რა აზრი აქვს როცა ჩართვა ხელით ისედაც შეგიძლია? რა ვერ მოიფიქრეს იაპონელებმა ![]() ძალიან უბრალო მიზეზების გამო: 1. „ბლიჟნი“-ს ხმარემის შემთხვევაში ნათურებზე სრული 12v მიეწოდება და გაცილებით უფრო სწრაფად გასდით რესურსი, დღის შუქების შემთხვევაში კი ძაბვის ნაწილი ვარდება რეზისტორზე, ნათურებზე მიდის 10-11v, რაც მუშაობის ხანგრძლიობას მნიშნოლოვნად ზრდის. 2. „ბლიჟნი“-სთან ერთად წინა და უკანა გაბარიტები და ნომრის ნათურებიც აუცილებლად ანათებენ, დღის შუქების დროს — არა. თან დღის შუქები ირთვება ავტომატიურად ოღონდ მოტორის რეალური დაქოქვის შემდეგ. V.Subo: კი, მაგისაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 17-October 09 მომხმარებელი № 479 ![]() |
ციტატა(V.Subo @ Jul 4 2014, 16:33) [snapback]602378[/snapback] 2007-იან ფორესტერზეც მაგ ადგილას იქნება ნეტა ფარების ჩამქრობი? 2006-2009 და შეიძლება უფრო ახლებზეც: უბრალოდ გამოაძრეთ ეს შტეკერი როგორც სურათზეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3 რეგისტრ.: 25-April 18 მომხმარებელი № 6,756 ![]() |
გამარჯობა 2012 სუბარუ ფორესტერზე ვინმეს ხომ არ გქონიათ მსგავსი გამოცდილება.
ინტერნეტში წავიკითხე ბევრგნან დაახლოებით ეს ეწერა 013 Subaru Crosstrek XV, 2009-2012 Subaru Forester There is a DRL resister that is only employed during DRL on time so when this resister is disconnected it defeats the DRLs and only the DRLs, all other light functions bypass this resister and are not affected by the removal of this resister being out of circuit. This makes it easy to defeat, but it takes a little effort to get to the resister/connector that is located in front and down of the engine intake air filter housing, mounted to the front of a sheet metal fender cross support. I removed the air filter housing to gain access to the resister connector that has 2 wires green and white going to the resister that is approximately 3 inches long 2 inches wide and 3/4 inch thick, you can also access from the bottom by removing the plastic splash guard. I simply disconnected the resister connector folding back the wire and tying it to itself and making sure the connector points down so as not to collect water. ხომ არ იცით სად შეიძლება ჩავაქრო ![]() -------------------- გღნნ გღღნნ
|
|
|
![]() ![]() |