IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცენტრალური დიფერენციალის მართვა, მხოლოდ ავტომატიკაზე
maxouni
გამოხმაურება Nov 9 2009, 12:53
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას.
მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი.
ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50
გადაკეთება საკმაოდ მარტივია.
1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება.
2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ.
3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით.
4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს).
5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია)
6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს
7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს
8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ.
შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50.
კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით
ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50.
გისურვებთ წარმატებებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (100 - 119)
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 11 2009, 14:48
გამოხმაურება #101


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Nov 11 2009, 16:38) [snapback]51313[/snapback]
ლეტური ტორმუზი დგას კარობკაში აი დარტყმების მკურნალობა შეიძლება მაგის რეგულირებით. გარედან აყენია ბოლტი და ცვეთას აკომპენსირებ.
98 ის მეორე ნახევრიდან ლენტიანი ტორმუზი ფრიქციონულით შეცვალეს.
მოიცა იაპონურებს არც ATF ის მაღალი ტემპერატურის დაჩიკი აქვს ?

ATF-ის ტემპერატურის დატჩიკი ყველა კარობკას აქვს smile.gif LSD-ზე არ გამიგია მე...



ტორმუზზე მივხვდი რასაც ამბობ, ადრე ვიღაცამ დადო რუსული ფორუმიდან წამოღებული მანუალი, როგორ უნდა დაარეგულირო რომ არ ურტყავდეს 1-2 სიჩქარეებზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Nov 11 2009, 14:52
გამოხმაურება #102


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




http://www.subaru-car.ru/for1/for_01_trans_2.pdf
აი აქ არი 18-ე გვერდზე სიმძლავრეების გადანაზილებების ზოგადი ცხრილი, აი ეს:


აქ FWD რეჟიმში "-" უსვია, თუმცა იმითი თუ ვიმსჯელებთ, რომ throttle posiotion,- fully closed მდგომარეობაში 5%-ია უკან სიმძლავრე, ნაკლები ვერც FWD-რეჟიმში უნდა იყოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 11 2009, 14:56
გამოხმაურება #103


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(chrdili @ Nov 11 2009, 16:52) [snapback]51320[/snapback]
http://www.subaru-car.ru/for1/for_01_trans_2.pdf
აი აქ არი 18-ე გვერდზე სიმძლავრეების გადანაზილებების ზოგადი ცხრილი, აი ეს:

ხო, ეგრეა, 5%-ია ბლოკირება გაზაშვებულზე, 10%-ია დაახლოებით საშუალო სიჩქარით სიარულის დროს სწორ გზაზე, ანუ 1500-2000 აბაროტებზე smile.gif

95%-იანი ბლოკირება ნიშნავს რომ თორქის თითქმის 50% მიდის უკან smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 11 2009, 18:04
გამოხმაურება #104


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Nov 11 2009, 20:39
გამოხმაურება #105


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(nika @ 11th November 2009 - 20:04) [snapback]51381[/snapback]
ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში?

on demand ტიპის ტრანსმისია არ ვიცი რა არი, მაგრამ ამ შემთხვევაში ცენტრალური გიფერენციალი საერთოდ არ არი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BUB-010
გამოხმაურება Nov 11 2009, 21:16
გამოხმაურება #106


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,998
რეგისტრ.: 14-May 09
მდებარ.: SUBARLANDIA
მომხმარებელი № 88




TOD ის მსგავსია რაც გამოიყენება ისუზუზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 11 2009, 22:56
გამოხმაურება #107


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




იტოგში ღირს თუ არა იმის გაკეთება რაც მახომ აღწერა თუ პირველი და მისი ჯანი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 11 2009, 23:46
გამოხმაურება #108


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Nov 11 2009, 20:04) [snapback]51381[/snapback]
ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში?

Active AWD სისტემაში კლასიკური დიფერენციალი არ არის, წინა ხიდზე პირდაპირ კარობკის გამომავალი ღერძიდან კბილანით გადაეცემა თორქი, უკანა ხიდზე კი ჰიდრომექანიკური მუფტის საშუალებით smile.gif

რეალურად ეს არ არის On Demand ტიპის ტრანსმისია, ანუ უკანა ხიდი არ ითიშება არასოდეს, ისე როგორც CR-V-ზე და მსგავს სისტემებში ხდება, უბრალოდ აქ უკანა ხიდზე თორქის გადატანა ხდება დატვირთვის მიხედვით, საკმაოდ პლავნად, რაც დიდი პლიუსია პადკლუჩაემი ხიდებთან შედარებით smile.gif

ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 00:56) [snapback]51527[/snapback]
იტოგში ღირს თუ არა იმის გაკეთება რაც მახომ აღწერა თუ პირველი და მისი ჯანი.

რეალურად 80% შემთხვევებში 1 პოზიცია საკმარისია, მაგრამ თუ ჩქარა სიარული გინდა თოვლზე დაბლოკილი დიფერენციალით, მაშინ ღირს სალონში ღილაკის დაყენება, ოღონდ არ უნდა დაგავიწყდეს მშრალ ასფალტზე ბლოკირების გამორთვა smile.gif

VTD-ზე კი არანაირი აზრი არა აქვს მაგას, მანდ ნამდვილი დიფერენციალი მუშაობს და უფრო სწრაფად ხდება თორქის გადატანა იმ მხარეს სადაც მეტი მოჭიდებაა, და დაბლოკვაც უფრო ეფექტურია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Nov 11 2009, 23:48
გამოხმაურება #109


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




მაშ ვაკეთებ და ეგაა რა!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 11 2009, 23:51
გამოხმაურება #110


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




Vajika
ბოკას პოსტიდან გამომდინარე უფრო არ ვაკეთებ. აი VTD karobkis daTreva sxva sakiTxia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Nov 11 2009, 23:55
გამოხმაურება #111


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




Raven

ბიჯო ბოკა არი კრისტიკოსთა კრიტიკოსი(აი ასობის ასობი რო იყო ხო გახსოვს biggrin.gif biggrin.gif ) ბოკამ თუ იდეა მოიწონა ესე იგი ეგააა და გააამრთლებს რა biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 11 2009, 23:57
გამოხმაურება #112


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




Vajika
ხოდა არ მოიწონა მთლად ბოლომდე. ამაშია საქმე. 80% არ დაგჭირდებაო და.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 09:01
გამოხმაურება #113


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 01:57) [snapback]51584[/snapback]
Vajika
ხოდა არ მოიწონა მთლად ბოლომდე. ამაშია საქმე. 80% არ დაგჭირდებაო და.

ზოგს შეიძლება საერთოდ არ დასჭირდეს, თუ ზამთარში მუდმივად თოვლიან ადგილებში არ დადის smile.gif

ზოგისთვის კი ნამდვილად გამოსადეგი რამეა smile.gif როგორც ვხვდები ეგ მახინაცია რუსებმა მოიფიქრეს, სადღაც ვლადივოსტოკში, სადაც სულ თოვლია biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Nov 12 2009, 09:48
გამოხმაურება #114


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




PAINKILLER
ხოდა მე ნაღდად არ დავდივარ სულ თოვლიან ადგილებში, მარა მაინც საინტერესოა რა გამოვა. ველოდებით ვაჟიკას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 12 2009, 12:33
გამოხმაურება #115


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




PAINKILLER
CR-V-ზეც ეგრეა მგონი. ანუ შენით ვერ მართავ. საჭიროების შემთხვევაში პროგრესულად ემატება უკანა ხიდზე გადაცემული მომენტი. ბოლომდე ითიშება თუ არა ეგ არ ვიცი ნამდვილად თუმცა ეგ არაა იმდენად საინტერესო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 12 2009, 12:49
გამოხმაურება #116


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ცრვ-ზე ბოლომდეა გათიშული უკანა ხიდი და პრაბუქსოვკის მერე ერთვება

თავი დაანებეთ ამ ავტომატიკებს და გადმოჯექით მექანიკებზე, ნამდვილ რეალურ სიმეტრიულ AWD-ზე 50/50 !!! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 13:08
გამოხმაურება #117


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Nov 12 2009, 14:33) [snapback]51656[/snapback]
PAINKILLER
CR-V-ზეც ეგრეა მგონი. ანუ შენით ვერ მართავ. საჭიროების შემთხვევაში პროგრესულად ემატება უკანა ხიდზე გადაცემული მომენტი. ბოლომდე ითიშება თუ არა ეგ არ ვიცი ნამდვილად თუმცა ეგ არაა იმდენად საინტერესო.

CR-V-ზე საერთოდ გათიშულია უკანა ხიდი, სანამ წინა არ მობუქსავდება smile.gif და მაგას დიფერენციალიც არა აქვს შუაში, რაღაც სტრანნი გადაცემაა, არ დავინტერესებულვარ რომ გამერკვია smile.gif

და ეგ არის ზუსტად მნიშვნელოვანი, რომ უკანა ხიდის ჩართვას დრო სჭირდება, რაც საკმაოდ ცუდია თოვლზე და ყინულზე... ანუ რეაგირება გვიან ხდება და არც ისე მარტივი დასამორჩილებელია მერე მანქანა smile.gif



ციტატა(crimson @ Nov 12 2009, 14:49) [snapback]51665[/snapback]
ცრვ-ზე ბოლომდეა გათიშული უკანა ხიდი და პრაბუქსოვკის მერე ერთვება

თავი დაანებეთ ამ ავტომატიკებს და გადმოჯექით მექანიკებზე, ნამდვილ რეალურ სიმეტრიულ AWD-ზე 50/50 !!! wink.gif


VTD სისტემა სჯობია მექანიკას, როგორც მე საბოლოოდ დავადგინე smile.gif ჯერ ერთი იმიტომ რომ შეუძლია მექანიკურად დაბლოკოს 50/50-ზე რაც არ შეუძლია ვიაზკომუფტას (მექანიკაზე რაც დგას), და მეორეც, უფრო პლავნად შეუძლია თორქის განაწილება დატვირთვის მიხედვით, ასევე უფრო სწრაფად შეუძლია დიფერენციალის დაბლოკვა ერთერთი ხიდის მოცურების შემთხვევაში, ვიაზკომუფტას ცოტა დროს სჭირდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Nov 12 2009, 13:27
გამოხმაურება #118


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




მე მეზარება ამ ეტაპზე მაგ გადამრთველის დაყენებაზე ჩალიჩი. როგორც შევატყე დიდი საჭიროება არ ექნება მაგას ჩემთვის. თუ ათასში ერთხელ მომიცურდა მე თვითონ მოვახდენ რეაგირებას biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 12 2009, 13:39
გამოხმაურება #119


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




CR-V-ს უკანა დიფერენციალში აქვს რაღაც მუფტა თუ ფრიქციონები მაგდენი აღარ ვიცი. ჩვეულებრივი სიარულისას გახსნილია და ხალასტოიზე ტრიალებს. დაბუქსავებისას პროგრესულად იზრდება გადაცემული მომენტი.

ამიტო უნდა უკანა დიფერში მაგას სპეც ზეთი. ეჭვი მაქ რო LSD-სთვის განკუთვლინი ტრანსმისიის ზეთი ან ATF მიდის მარა Honda ამას არ ამხელს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 14:23
გამოხმაურება #120


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(nika @ Nov 12 2009, 15:39) [snapback]51688[/snapback]
CR-V-ს უკანა დიფერენციალში აქვს რაღაც მუფტა თუ ფრიქციონები მაგდენი აღარ ვიცი. ჩვეულებრივი სიარულისას გახსნილია და ხალასტოიზე ტრიალებს. დაბუქსავებისას პროგრესულად იზრდება გადაცემული მომენტი.

ამიტო უნდა უკანა დიფერში მაგას სპეც ზეთი. ეჭვი მაქ რო LSD-სთვის განკუთვლინი ტრანსმისიის ზეთი ან ATF მიდის მარა Honda ამას არ ამხელს.

ხოდა მაგაშია მუღამი, ეგ რაღაც მუფტა, ანუ ფრიქციონების პაკეტი (Dual Hydraulic Pump Rear Differential) საერთოდ გათიშულია სანამ წინა ხიდი არ მოცურდება smile.gif ჩართვის მერე უკვე თვითონ არეგულირებს თორქის გადაცემას, მაგრამ ჩართვის დრო არის საკმაოდ დიდი smile.gif



აი აღწერაც:

Its a dual pump system, when there is a different between the two pumps, it opens a valve, pushing the multi clutch pack engaging the rear wheels.

Basically when the front wheels slip, it causes a difference in pressure between the two pumps in the rear differential ( one pump is powered by the propeller shaft, and the second by the rear half shafts ) the difference in pressure pushes open a valve, and pushed the clutch pack toghter causing power to be sent to the rear shafts, once traction is restored to the front wheels, or if the differential over heats, the valve is closed and the clutch pack is released. the Dual Pump Fluid II not only powers the hydraulic system, but it also lubricates and cools the differential. the rear differential also has a "breathing tube" on the top. after so many miles ( it depends on driving habbits, conditions, and debris/contaminates in the fluid ) the fluid needs to be replaced, the clutch packs will eventually need to be burnished, and the differential may need to be flushed.

და ამ სისტემაში ელექტრონიკა საერთოდ არ ერევა smile.gif

სპეციალური სითხე სჭირდება ნამდვილად smile.gif

ახალ CRV-ებს უკვე ცოტა გააუმჯობესეს და დაახლოებით Active AWD-ს პონტშია smile.gif


და ყველაზე ცუდი ისაა მაგ სისტემაში, რომ თუ დიფერენციალის ზეთი ძველია ან აკლია, შეიძლება ნებისმიერ დროს ჩაირთოს უკანა ხიდი და რა მოხდება არავინ იცის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge