![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 11 2009, 16:38) [snapback]51313[/snapback] ლეტური ტორმუზი დგას კარობკაში აი დარტყმების მკურნალობა შეიძლება მაგის რეგულირებით. გარედან აყენია ბოლტი და ცვეთას აკომპენსირებ. 98 ის მეორე ნახევრიდან ლენტიანი ტორმუზი ფრიქციონულით შეცვალეს. მოიცა იაპონურებს არც ATF ის მაღალი ტემპერატურის დაჩიკი აქვს ? ATF-ის ტემპერატურის დატჩიკი ყველა კარობკას აქვს ![]() ტორმუზზე მივხვდი რასაც ამბობ, ადრე ვიღაცამ დადო რუსული ფორუმიდან წამოღებული მანუალი, როგორ უნდა დაარეგულირო რომ არ ურტყავდეს 1-2 სიჩქარეებზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
http://www.subaru-car.ru/for1/for_01_trans_2.pdf
აი აქ არი 18-ე გვერდზე სიმძლავრეების გადანაზილებების ზოგადი ცხრილი, აი ეს: ![]() აქ FWD რეჟიმში "-" უსვია, თუმცა იმითი თუ ვიმსჯელებთ, რომ throttle posiotion,- fully closed მდგომარეობაში 5%-ია უკან სიმძლავრე, ნაკლები ვერც FWD-რეჟიმში უნდა იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(chrdili @ Nov 11 2009, 16:52) [snapback]51320[/snapback] http://www.subaru-car.ru/for1/for_01_trans_2.pdf აი აქ არი 18-ე გვერდზე სიმძლავრეების გადანაზილებების ზოგადი ცხრილი, აი ეს: ![]() ხო, ეგრეა, 5%-ია ბლოკირება გაზაშვებულზე, 10%-ია დაახლოებით საშუალო სიჩქარით სიარულის დროს სწორ გზაზე, ანუ 1500-2000 აბაროტებზე ![]() 95%-იანი ბლოკირება ნიშნავს რომ თორქის თითქმის 50% მიდის უკან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#104
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(nika @ 11th November 2009 - 20:04) [snapback]51381[/snapback] ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში? on demand ტიპის ტრანსმისია არ ვიცი რა არი, მაგრამ ამ შემთხვევაში ცენტრალური გიფერენციალი საერთოდ არ არი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
TOD ის მსგავსია რაც გამოიყენება ისუზუზე...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
იტოგში ღირს თუ არა იმის გაკეთება რაც მახომ აღწერა თუ პირველი და მისი ჯანი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 11 2009, 20:04) [snapback]51381[/snapback] ფაქტიურად გამოდის რომ აქ კლასიკური ტიპის დიფერენციალი არაა. ანუ სატელიტები და ეგეთები არაა. on demand ტიპის ტრანსმისიაა. თუ ვცდები რამეში? Active AWD სისტემაში კლასიკური დიფერენციალი არ არის, წინა ხიდზე პირდაპირ კარობკის გამომავალი ღერძიდან კბილანით გადაეცემა თორქი, უკანა ხიდზე კი ჰიდრომექანიკური მუფტის საშუალებით ![]() რეალურად ეს არ არის On Demand ტიპის ტრანსმისია, ანუ უკანა ხიდი არ ითიშება არასოდეს, ისე როგორც CR-V-ზე და მსგავს სისტემებში ხდება, უბრალოდ აქ უკანა ხიდზე თორქის გადატანა ხდება დატვირთვის მიხედვით, საკმაოდ პლავნად, რაც დიდი პლიუსია პადკლუჩაემი ხიდებთან შედარებით ![]() ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 00:56) [snapback]51527[/snapback] იტოგში ღირს თუ არა იმის გაკეთება რაც მახომ აღწერა თუ პირველი და მისი ჯანი. რეალურად 80% შემთხვევებში 1 პოზიცია საკმარისია, მაგრამ თუ ჩქარა სიარული გინდა თოვლზე დაბლოკილი დიფერენციალით, მაშინ ღირს სალონში ღილაკის დაყენება, ოღონდ არ უნდა დაგავიწყდეს მშრალ ასფალტზე ბლოკირების გამორთვა ![]() VTD-ზე კი არანაირი აზრი არა აქვს მაგას, მანდ ნამდვილი დიფერენციალი მუშაობს და უფრო სწრაფად ხდება თორქის გადატანა იმ მხარეს სადაც მეტი მოჭიდებაა, და დაბლოკვაც უფრო ეფექტურია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
მაშ ვაკეთებ და ეგაა რა!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
Vajika
ბოკას პოსტიდან გამომდინარე უფრო არ ვაკეთებ. აი VTD karobkis daTreva sxva sakiTxia. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
Raven
ბიჯო ბოკა არი კრისტიკოსთა კრიტიკოსი(აი ასობის ასობი რო იყო ხო გახსოვს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
Vajika
ხოდა არ მოიწონა მთლად ბოლომდე. ამაშია საქმე. 80% არ დაგჭირდებაო და. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Nov 12 2009, 01:57) [snapback]51584[/snapback] Vajika ხოდა არ მოიწონა მთლად ბოლომდე. ამაშია საქმე. 80% არ დაგჭირდებაო და. ზოგს შეიძლება საერთოდ არ დასჭირდეს, თუ ზამთარში მუდმივად თოვლიან ადგილებში არ დადის ![]() ზოგისთვის კი ნამდვილად გამოსადეგი რამეა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
PAINKILLER
ხოდა მე ნაღდად არ დავდივარ სულ თოვლიან ადგილებში, მარა მაინც საინტერესოა რა გამოვა. ველოდებით ვაჟიკას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
CR-V-ზეც ეგრეა მგონი. ანუ შენით ვერ მართავ. საჭიროების შემთხვევაში პროგრესულად ემატება უკანა ხიდზე გადაცემული მომენტი. ბოლომდე ითიშება თუ არა ეგ არ ვიცი ნამდვილად თუმცა ეგ არაა იმდენად საინტერესო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ცრვ-ზე ბოლომდეა გათიშული უკანა ხიდი და პრაბუქსოვკის მერე ერთვება
თავი დაანებეთ ამ ავტომატიკებს და გადმოჯექით მექანიკებზე, ნამდვილ რეალურ სიმეტრიულ AWD-ზე 50/50 !!! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 12 2009, 14:33) [snapback]51656[/snapback] PAINKILLER CR-V-ზეც ეგრეა მგონი. ანუ შენით ვერ მართავ. საჭიროების შემთხვევაში პროგრესულად ემატება უკანა ხიდზე გადაცემული მომენტი. ბოლომდე ითიშება თუ არა ეგ არ ვიცი ნამდვილად თუმცა ეგ არაა იმდენად საინტერესო. CR-V-ზე საერთოდ გათიშულია უკანა ხიდი, სანამ წინა არ მობუქსავდება ![]() ![]() და ეგ არის ზუსტად მნიშვნელოვანი, რომ უკანა ხიდის ჩართვას დრო სჭირდება, რაც საკმაოდ ცუდია თოვლზე და ყინულზე... ანუ რეაგირება გვიან ხდება და არც ისე მარტივი დასამორჩილებელია მერე მანქანა ![]() ციტატა(crimson @ Nov 12 2009, 14:49) [snapback]51665[/snapback] ცრვ-ზე ბოლომდეა გათიშული უკანა ხიდი და პრაბუქსოვკის მერე ერთვება თავი დაანებეთ ამ ავტომატიკებს და გადმოჯექით მექანიკებზე, ნამდვილ რეალურ სიმეტრიულ AWD-ზე 50/50 !!! ![]() VTD სისტემა სჯობია მექანიკას, როგორც მე საბოლოოდ დავადგინე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
მე მეზარება ამ ეტაპზე მაგ გადამრთველის დაყენებაზე ჩალიჩი. როგორც შევატყე დიდი საჭიროება არ ექნება მაგას ჩემთვის. თუ ათასში ერთხელ მომიცურდა მე თვითონ მოვახდენ რეაგირებას
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
CR-V-ს უკანა დიფერენციალში აქვს რაღაც მუფტა თუ ფრიქციონები მაგდენი აღარ ვიცი. ჩვეულებრივი სიარულისას გახსნილია და ხალასტოიზე ტრიალებს. დაბუქსავებისას პროგრესულად იზრდება გადაცემული მომენტი.
ამიტო უნდა უკანა დიფერში მაგას სპეც ზეთი. ეჭვი მაქ რო LSD-სთვის განკუთვლინი ტრანსმისიის ზეთი ან ATF მიდის მარა Honda ამას არ ამხელს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 12 2009, 15:39) [snapback]51688[/snapback] CR-V-ს უკანა დიფერენციალში აქვს რაღაც მუფტა თუ ფრიქციონები მაგდენი აღარ ვიცი. ჩვეულებრივი სიარულისას გახსნილია და ხალასტოიზე ტრიალებს. დაბუქსავებისას პროგრესულად იზრდება გადაცემული მომენტი. ამიტო უნდა უკანა დიფერში მაგას სპეც ზეთი. ეჭვი მაქ რო LSD-სთვის განკუთვლინი ტრანსმისიის ზეთი ან ATF მიდის მარა Honda ამას არ ამხელს. ხოდა მაგაშია მუღამი, ეგ რაღაც მუფტა, ანუ ფრიქციონების პაკეტი (Dual Hydraulic Pump Rear Differential) საერთოდ გათიშულია სანამ წინა ხიდი არ მოცურდება ![]() ![]() აი აღწერაც: Its a dual pump system, when there is a different between the two pumps, it opens a valve, pushing the multi clutch pack engaging the rear wheels. Basically when the front wheels slip, it causes a difference in pressure between the two pumps in the rear differential ( one pump is powered by the propeller shaft, and the second by the rear half shafts ) the difference in pressure pushes open a valve, and pushed the clutch pack toghter causing power to be sent to the rear shafts, once traction is restored to the front wheels, or if the differential over heats, the valve is closed and the clutch pack is released. the Dual Pump Fluid II not only powers the hydraulic system, but it also lubricates and cools the differential. the rear differential also has a "breathing tube" on the top. after so many miles ( it depends on driving habbits, conditions, and debris/contaminates in the fluid ) the fluid needs to be replaced, the clutch packs will eventually need to be burnished, and the differential may need to be flushed. და ამ სისტემაში ელექტრონიკა საერთოდ არ ერევა ![]() სპეციალური სითხე სჭირდება ნამდვილად ![]() ახალ CRV-ებს უკვე ცოტა გააუმჯობესეს და დაახლოებით Active AWD-ს პონტშია ![]() და ყველაზე ცუდი ისაა მაგ სისტემაში, რომ თუ დიფერენციალის ზეთი ძველია ან აკლია, შეიძლება ნებისმიერ დროს ჩაირთოს უკანა ხიდი და რა მოხდება არავინ იცის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |