გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Nov 9 2009, 12:22
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია.
ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
Nov 9 2009, 12:27
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 14:22) [snapback]50616[/snapback] სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? |
|
|
|
Nov 9 2009, 12:28
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
არამგონია რამე აერიათ ინჟინრებს. კაპოტის ზედა ნაწილიდან იღებს ჰაერს, სავარაუდოდ დიდ წყალში გავლაზეა გათვლილი, ეგრევე რო არ შეასხას
|
|
|
|
Nov 9 2009, 12:28
გამოხმაურება
#4
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(Sturbo @ Nov 9 2009, 10:22) [snapback]50616[/snapback] დააკვირდით Forester -ი ჰაერს საიდან იღებს. იღებს ყველაზე ცხელი წერტილიდან ვიც მატორებში ერკვევა მიხვდება რომ ეს ძალიან ცუდია. ეხლა აცივდა მაგრამ აგვისტოში მაგრა ქლიავდებოდა განსაკუთრებით პროპკაში დგომის შემდეგ თან კონგიციონერს თუ ჩართა მგონი 70 გრაგუსიან ჰაერს ყლაპავს და მაგ დროს ბურსტზე არც იოცნებოთ. ლეგასიზე ვნახე ადამიანურათაა გაკეთებული გარედან იღებს და არა კაპოტის შიგნიდან როგორც ფორესტერზე. სუბარუს ინჟინრებმა რაღაც აურიეს იქნებ გამოვასწოროთ ? არაფერი არ აურიეს. სუბარუ უნივერსალია და ცუდ გზებზეც გიწევს სიარული. ლეგასით წყალში რო გაიარო იდნავ რაღაცა და ეგრევე წყალს შეიტანს. ფორიკამ კიდე ეგ რომ არ ქნას მაგიტომ იღებს ჰაერს კაპოტიდან. და ისე არს თუ სე ცხელი ადგილია ეგ. |
|
|
|
Nov 9 2009, 12:54
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(RACKER @ Nov 9 2009, 14:28) [snapback]50623[/snapback] არაფერი არ აურიეს. სუბარუ უნივერსალია და ცუდ გზებზეც გიწევს სიარული. ლეგასით წყალში რო გაიარო იდნავ რაღაცა და ეგრევე წყალს შეიტანს. ფორიკამ კიდე ეგ რომ არ ქნას მაგიტომ იღებს ჰაერს კაპოტიდან. და ისე არს თუ სე ცხელი ადგილია ეგ. ლეგასიზე ფარებს თუ აცდა წყალი შეიწოვს, ფორესტერზეც იგივე მოხდება . ლეგასი კი სულ ცივ ჰაერს ყლაპავს |
|
|
|
Nov 9 2009, 12:57
გამოხმაურება
#6
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
Sturbo
ფორესტერით ვიარე ისეთ წყალში რო რო შევარდი თავზე გადამასხა წყალი,. აი პაჯეროს აქ ზუსტად ლეგასივით და ჩემმა მეგობარმა იგივე ადგილას რომ გაიარა პაჯეროთი მეორე დღეს კაი თანხაც Dაუჯდა. |
|
|
|
Nov 9 2009, 12:59
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
რამოდენიმე მანქანა მყავდა და ესეთი რამე პირველად ვნახე თანაც ფორესტერზე. ლეგასიზე ნორმალურადაა იმპრეზა არ ვიცი ნახვა უნდა.
|
|
|
|
Nov 9 2009, 13:17
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ფორესტერზე ჰაერის შემწოვს ნახვრეტი ქვევით ააქვს, უცებ რო დაარტყავს წყალი, რომ არ შეასხას. თუ გინდა გადაიტანე სხვა ადგილას, მაგრამ არა მგონია მაგითი რაიმე მოემატოს, მგონი პირიქით
ისე სპორტული ფილტრები რომელ მანქანასაც უყენია ყველა შიგნიდან იღებს ჰაერს, თუ გინდა კაპოტზე ნახვრეტები გაუკეთე და ეგაა |
|
|
|
Nov 9 2009, 13:43
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
რას ნიშნავს ცხელი ჰაერი - ეს ნიშნავს დაბალ სიმკვრივეს ე.ი. დაბალ სიძლავრეს მართალი ვარ ?
ფორესტერზე სიცხეში არ შეგიმჩნევიათ გაზს ადგავ არ მიდის თითქოს ტურბინა გამორთო ვინმემ. ECU აკეთებს მაგ ფოკუსს ჰაერის მაღალი ტემპერატურის გამო დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად. ტემპერატურა კი ინტერქულერამდე იზომება და სანამ 60 ით არ ივლი 2-3 კილომეტრს და ცოტას არ დაუბერავს მკვდარია. |
|
|
|
Nov 9 2009, 13:57
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ციტატა(Sturbo @ 9th November 2009 - 15:43) [snapback]50643[/snapback] რას ნიშნავს ცხელი ჰაერი - ეს ნიშნავს დაბალ სიმკვრივეს ე.ი. დაბალ სიძლავრეს მართალი ვარ ? ფორესტერზე სიცხეში არ შეგიმჩნევიათ გაზს ადგავ არ მიდის თითქოს ტურბინა გამორთო ვინმემ. ECU აკეთებს მაგ ფოკუსს ჰაერის მაღალი ტემპერატურის გამო დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად. ტემპერატურა კი ინტერქულერამდე იზომება და სანამ 60 ით არ ივლი 2-3 კილომეტრს და ცოტას არ დაუბერავს მკვდარია. კიბატონო ჰაერი როცა ცხელია, სიმკვრივე დაბალი აქ და შესაბამისად ძრავში ნაკლები რაოდენობის ჰაერი ხვდება, თუმცა შენ ის გავიწყდება, რომ ეგ ჰაერი პირდაპირ ძრავში არ შედის, ჯერ ტურბინაში და შემდეგ ინტერკულერში გადის სადაც შედარებით ცივდება. გარეთ გამოტანამ არა მგონია რაიმე საგრძნობი ეფექტი მოგცეს, შიგნით სადაცაა, არც ისე შორსაა კაპოტში ჰაერის შესასვლელიდან. თუ არ გეზარება ცადე გარეათ გამოტანა და შევადაროთ სტოკს ისე ჰაერის შემკრებივით თუ გაუკეთებ რამეს (დიდი ძაბრის მსგავსს) სიჩქარის მომატებასთან ერთად წნევასაც გაგიზრდის +ინტერქულერზე მძლავრი ელექტრო ვინტილატორების დამატებაც შეიძლება |
|
|
|
Nov 9 2009, 15:35
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
წყალი არ შევა პაუკში არანაირად თუ კაპოტამდე წყალში არ ჩახვედი, მაგ მილის მერე არის ფაერის ავზი (მარჟვნა კრილოში ) ამ ავზს უნდა ქონდეს დაბლიდან დირკა საიდანაც მოხვედრილი წყალი გამოდის , ჩემს ლეგასს არც ეგ ავზი ქონდა და არც პადკრილნიკი და ზამთარში იმდენი ვიბზრიალე თოვლში რომ მივასტუკე კიდევაც
|
|
|
|
Nov 10 2009, 10:25
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 9 2009, 17:35) [snapback]50671[/snapback] წყალი არ შევა პაუკში არანაირად თუ კაპოტამდე წყალში არ ჩახვედი, მაგ მილის მერე არის ფაერის ავზი (მარჟვნა კრილოში ) ამ ავზს უნდა ქონდეს დაბლიდან დირკა საიდანაც მოხვედრილი წყალი გამოდის , ჩემს ლეგასს არც ეგ ავზი ქონდა და არც პადკრილნიკი და ზამთარში იმდენი ვიბზრიალე თოვლში რომ მივასტუკე კიდევაც მართალია, ლეგასის ჰაერის ამკრები აქვს კაპოტის წინა ნაწილში რადიატორის ცოტა ზემოთ და წყალი ვერანაირად ვერ შევა თუ მთლიანად არ დაფარავს კაპოტს და თუ მაინც მოხვდა ცოტა წყალი, რეზონატორის ბაჩოკიდან ჩამოვა ისევ უკან სამაგიეროდ ცივ ჰაერს იღებს მუდმივად, ფორიკასგან განსხვავებით ფორიკაზე შიგნიდან ხდება ჰერის აღება, რაც არც ისე კარგი არ უნდა იყოს მატორისთვის... მართალია ინტერქულერი ცდილობს გაგრილებას, მაგრამ ეგ მხოლოდ მაღალ სიჩქარეზე ხდება -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Nov 14 2009, 19:43
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 |
მეც ბევრჯერ მიფიქრია მაგაზე, ადრეც ვწერდი მაგაზე. ჩემი ფორიკა რომ ჩამოვიდა , საჰაერო პლასტმასი კრილოს ფართუკში ქონდა გატანილი იაპოშკას, რაც ალბათ შედარებით გრილი ჰაერის აღების მიზნით იყო გაკეთებული, მაგრამ ზატო საქართველოში რომ ჩამოვიდა იმდენი მტვერი და ნაგავი შეიტანა, რომ ფილტრების ცვლას ვერ ავუდიოდი. მე კიდევ ერთი რამ მაინტერესებს , საჰაერო პლასტმასი როგორც გახსოვთ კრილოში უხვევს და მერე ისევ კაპოტში შემოდის, აამს წინათ რომ ვნახე მოხვევის ადგილში დირკები აქვს პლასტმასს ხელოვნურად გაკეთებული. ანუ ეგ წარმოადგენს თუარა პრობლემას ან საერთოდ რა აზრი აქვს მაგის დადირკვას, ჰაერის კომპრესიის გერმეტულობა არ ირღვევა მაგით ?
|
|
|
|
Nov 14 2009, 20:29
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
ციტატა(Forik @ 14th November 2009 - 20:43) [snapback]52503[/snapback] ანუ ეგ წარმოადგენს თუარა პრობლემას ან საერთოდ რა აზრი აქვს მაგის დადირკვას, ჰაერის კომპრესიის გერმეტულობა არ ირღვევა მაგით ? პრობლემაა იმ მხრივ რომ ბევრი ნაგავი შემოვა, პადკრილნიკი ვერ დაიჭერს ბოლომდე მტვერს და ტალახს, ხოლო პლიუსი ისა აქვს, რომ უფრო თავისუფლად, უფრო მეტი და უფრო გრილი ჰაერი შევა ფილტრში... |
|
|
|
Nov 16 2009, 10:15
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Matador @ Nov 14 2009, 22:29) [snapback]52509[/snapback] პრობლემაა იმ მხრივ რომ ბევრი ნაგავი შემოვა, პადკრილნიკი ვერ დაიჭერს ბოლომდე მტვერს და ტალახს, ხოლო პლიუსი ისა აქვს, რომ უფრო თავისუფლად, უფრო მეტი და უფრო გრილი ჰაერი შევა ფილტრში... რას ვერ დაიჭერს პადკრილნიკი, საერთოდ როგორ უნდა შევიდეს მანდ ჰაერი, ვერ ვხვდები, თითქმის არ არის დატოვებული ნახვრეტი გარედან რომ ჰაერი შევიდეს კრილოს ქვეშ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Nov 16 2009, 13:31
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 16 2009, 12:15) [snapback]52694[/snapback] რას ვერ დაიჭერს პადკრილნიკი, საერთოდ როგორ უნდა შევიდეს მანდ ჰაერი, ვერ ვხვდები, თითქმის არ არის დატოვებული ნახვრეტი გარედან რომ ჰაერი შევიდეს კრილოს ქვეშ ჰო ჟაბრები მაგარი სექსუალური გამოვა რამდენიც არ ვუყურე ვერაფერი მოვიფიქრე ადგილი არ დატოვეს ამ იაპოშკებმა რომ საიდანმე ჰაერი აიღო. ეხლა აღარაა აქტუალური ზაფხულისთვის კი რამეს მოვიფიქრებ. |
|
|
|
Nov 16 2009, 14:29
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ Nov 16 2009, 15:31) [snapback]52771[/snapback] ჰო ჟაბრები მაგარი სექსუალური გამოვა რამდენიც არ ვუყურე ვერაფერი მოვიფიქრე ადგილი არ დატოვეს ამ იაპოშკებმა რომ საიდანმე ჰაერი აიღო. ეხლა აღარაა აქტუალური ზაფხულისთვის კი რამეს მოვიფიქრებ. მეც ვეცადე რამე ადგილი მეპოვა, მაგრამ არანაირად არ გამოდის ატმოსფერულს კიდევ არ სჭირდება იმდენი ჰაერი, კაპოტის ღრიჭოებიდან შეიტანს მეტნაკლებად, ტურბოზე მაგარი პრობლემაა ეგ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jun 8 2010, 13:33
გამოხმაურება
#18
|
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 16 2009, 15:29) [snapback]52776[/snapback] მეც ვეცადე რამე ადგილი მეპოვა, მაგრამ არანაირად არ გამოდის ატმოსფერულს კიდევ არ სჭირდება იმდენი ჰაერი, კაპოტის ღრიჭოებიდან შეიტანს მეტნაკლებად, ტურბოზე მაგარი პრობლემაა ეგ... მეც მაგრად მაინტერესებს ეგ ამბავი. გამოვცადე ჩემი სტი- თი პრობკაში დგომის მერე როგორ უჭირს დაძვრა. მე მგონი ყველაზე კარგი იქნებოდა კაოტზე რო პატარ ვოზდუხა ზაბორნიკი დაგვემატებინა ფილტრის მხარეს, ან მეორე მხარესაც არ აწყენს არანაირად. სადღაც რუსულ საიტზე მაქვს ნანახი სურათი და მაგრად ქონდათ გაკეთებული. მე პირადად მაგრად მინდა და თუ გეგულებათ ისეთი ხელოსანი რო მოგვეხმაროს ამ საქმეში და არ დაამახინჯოს კაპოტი. და კიდევ მსურველი ხომ არ შემომიერთდება ვინმე ? |
|
|
|
Jun 8 2010, 13:41
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(xrinco @ Jun 8 2010, 13:33) [snapback]144648[/snapback] მეც მაგრად მაინტერესებს ეგ ამბავი. გამოვცადე ჩემი სტი- თი პრობკაში დგომის მერე როგორ უჭირს დაძვრა. მე მგონი ყველაზე კარგი იქნებოდა კაოტზე რო პატარ ვოზდუხა ზაბორნიკი დაგვემატებინა ფილტრის მხარეს, ან მეორე მხარესაც არ აწყენს არანაირად. სადღაც რუსულ საიტზე მაქვს ნანახი სურათი და მაგრად ქონდათ გაკეთებული. მე პირადად მაგრად მინდა და თუ გეგულებათ ისეთი ხელოსანი რო მოგვეხმაროს ამ საქმეში და არ დაამახინჯოს კაპოტი. და კიდევ მსურველი ხომ არ შემომიერთდება ვინმე ? იმპრეზებს აქვთ კაპოტზე საჰაეროები, ეგეთივე უნდა დააყენო ფორიკაზე და ხოშიანი იქნება -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jun 8 2010, 13:42
გამოხმაურება
#20
|
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 |
ციტატა(PAINKILLER @ Jun 8 2010, 14:41) [snapback]144652[/snapback] იმპრეზებს აქვთ კაპოტზე საჰაეროები, ეგეთივე უნდა დააყენო ფორიკაზე და ხოშიანი იქნება მეც მაგას ვამბობ და ვინ გააკეთებს რო? |
|
|
|
![]() ![]() |