გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Oct 5 2013, 10:18
გამოხმაურება
#2701
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 20-January 13 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 3,213 |
ციტატა(WESHAPO @ Oct 5 2013, 10:57) [snapback]531247[/snapback] leviko56 თუ კიდე გამეორდება, გირჩევ ჰიდრავლიკის სითხე შეცვალო! ზოგიერთებს ქონდათ ეგ პრობლემა და უშველა. ადგილზე ვთქვათ ასვალტზე რო ვდგევარ და დავატრიალო რული ცოტა ხმა აქ. 18-7.5ჟ მიყენია დისკები. ვთქვათ კალონკაზე მოზაიკაზე რო ვდგევარ ან გარაჟში კაფელზე საერტოდ არააქ ხმა. არა რემნები კარგებია. შენაცვლელებია იაპონიაში გარე რემნები. |
|
|
|
Oct 5 2013, 10:40
გამოხმაურება
#2702
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ Oct 5 2013, 10:37) [snapback]531242[/snapback] ეკონომიურობაში მშვენიერი მანქანაებია ისე, ქალაქში 13-14 ტრასაზე 7-9 სტანდარტულად მოუფრთხილებლად სიარულით თუმცა ქალაქში ზაფხულში მქონდა შემთხვევები როცა 8 და 10 დაუწვია, თავისუფალი როცაა გზა. 18-20 ნამეტანი ბევრია, ან მოკლე რეისები გაქ და დიდხანს ახურებ ან კიდე გაზიდან ფეხს არ იღებ ისე როგორც მივხვდი ამ მანქანის ერთერთი დიდი პრობლემა ზეთის სისტემაა და არაა გამორიცხული უბრალო პატარა ბანჯო ფილტრის გამო: Turns out that there is an oil filter screen built into the factory oil feed banjo bolt at the cylinder head, and Subaru wants it either serviced regularly or removed completely in order to avoid turbocharger oil starvation and failure. სრულად წაიკითხეთ ამ ლინკზე დავაყენე ახალი კინუგავა, დაბუსტა 1.0 თავისუფლად, მაგრამ 1 საათში რაღაცამ გააფუჭა ისევე როგორც ძველი ტურბინა. დანარჩენს საბოლოო მიზეზს რო გავარკვევთ მერე დავწერ. ანუ ეგ ტურბინაც გაფუჭდა უკვე??? ბანჯო ფილტრი არც ეგრე ადვილად არ იჭედება, მე კროსსპორტზე რომ მოვხსენი ტურბინა 165.000 გარბენზე, ეგ ბანჯო ფილტრი იდეალურად სუფთა იყო.... გასარკვევია ნამდვილად დაზეთვის გამო გაფუჭდა თუ სხვა მიზეზით... ბაიპას კლაპანი ნორმალურად მუშაობს??? ციტატა(WESHAPO @ Oct 5 2013, 10:52) [snapback]531245[/snapback] Gianni ჩემი აზრი ბრემბოზე მხოლოდ დადებითია, ერთი ეგაა ფასის ამბავში როგორ იქნება...? ციტატა(shota @ Oct 5 2013, 10:55) [snapback]531246[/snapback] Gianni მთლიან სუპორტ-აპორნებს აყენებ? თან სრული სერიოზულობით რომ ეკითხებით -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 5 2013, 12:56
გამოხმაურება
#2703
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,107 რეგისტრ.: 22-October 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,041 |
leviko56
ცოტა ბზუილის ხმა ჩემსასაც ქონდა... ზეთი შეცვალე მაინც.. მთლიანად შეაცვლევინე და ააწევინე მანქანა რო დაჰაერების დროს რულის ტრიალის დროს უზეთოდ და ჰაერ აღებულზე არ დაზიანდეს რამე.. ხო აზე ხარ როგორ უნდა ისე რულს მეც მიმაგრებდა ხოლმე მაგრამ მომენტებში როცა აბაროტი ვარდებოდა მაგრამ 5 წამი არ ვიცი |
|
|
|
Oct 5 2013, 13:11
გამოხმაურება
#2704
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
leviko56
რემენია დასაჭიმი -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
Oct 5 2013, 18:05
გამოხმაურება
#2705
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
VAK-111
ციტატა დავაყენე ახალი კინუგავა, დაბუსტა 1.0 თავისუფლად, მაგრამ 1 საათში რაღაცამ გააფუჭა ისევე როგორც ძველი ტურბინა. დანარჩენს საბოლოო მიზეზს რო გავარკვევთ მერე დავწერ. ვა რა შარში ხარ ძმაო, გულდასაწვეტია ნაღდად! |
|
|
|
Oct 6 2013, 12:36
გამოხმაურება
#2706
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 5th October 2013 - 11:40) [snapback]531253[/snapback] გასარკვევია ნამდვილად დაზეთვის გამო გაფუჭდა თუ სხვა მიზეზით... ბაიპას კლაპანი ნორმალურად მუშაობს??? არ ვიცი, ეგ რომელია? ციტატა(OZY @ 5th October 2013 - 14:11) [snapback]531272[/snapback] leviko56 რემენია დასაჭიმი მეც ეგრე მგონია, მე რო აქ შევცვალე ეგრე დაიწყო ზუსტად, მერე დავაჭიმინე და გაუარა. WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 5th October 2013 - 19:05) [snapback]531329[/snapback] ვა რა შარში ხარ ძმაო, გულდასაწვეტია ნაღდად! კინუგავა შევკერე ახლის გამოგზავნაზე, მაგრამ თუ მიზეზი არ გავიგეთ რა აზრი აქვს კიდე ერთი ტურბინის გაფუჭებას. არამგონია ბრაკი ყოფილიყო მაგრამ მივწერე რა და როგორ იყო და დამთანხმდნენ ახლის გამოგზავნაზე, 50 ცალი გავყიდეთ ბოლოსო და არცერთი პრობლემა არ ყოფილაო. მათ შორის ერთი მე ვისაც მივასწავლე დააყენა და მუშაობს. პროსტა ჯერ ეს გაფუჭებული გავუგზავნე და სანამ მიიღებენ ახალს არ გამომიგზავნიან. |
|
|
|
Oct 6 2013, 12:45
გამოხმაურება
#2707
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 13:36) [snapback]531451[/snapback] არ ვიცი, ეგ რომელია? ქარხნული ბლოუოფი რა ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 13:36) [snapback]531451[/snapback] კინუგავა შევკერე ახლის გამოგზავნაზე, მაგრამ თუ მიზეზი არ გავიგეთ რა აზრი აქვს კიდე ერთი ტურბინის გაფუჭებას. არამგონია ბრაკი ყოფილიყო მაგრამ მივწერე რა და როგორ იყო და დამთანხმდნენ ახლის გამოგზავნაზე, 50 ცალი გავყიდეთ ბოლოსო და არცერთი პრობლემა არ ყოფილაო. მათ შორის ერთი მე ვისაც მივასწავლე დააყენა და მუშაობს. პროსტა ჯერ ეს გაფუჭებული გავუგზავნე და სანამ მიიღებენ ახალს არ გამომიგზავნიან. კარგია მაინც რომ დაგთანხმდენ გამოცვლაზე... და გურუები რას ამბობენ ბოქსებში?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Oct 6 2013, 12:59
გამოხმაურება
#2708
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
VAK-111
რუსთავში ჰქონდა ერთს კროსსპორტზე ადრე ეგ პრობლემა., 3 ტურბინა გააფუჭა და ბოლოს რაღაცა ფილტრი იყო გაბიდნული რომელიც ტურბინამდე ზეთს არ უშვებდა რომ დაესმაზკა..... PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 5th October 2013 - 11:40) [snapback]531253[/snapback] ციტატა(WESHAPO @ Oct 5 2013, 10:52) [snapback]531245[/snapback] Gianni ჩემი აზრი ბრემბოზე მხოლოდ დადებითია, ერთი ეგაა ფასის ამბავში როგორ იქნება...? ციტატა(shota @ Oct 5 2013, 10:55) [snapback]531246[/snapback] Gianni მთლიან სუპორტ-აპორნებს აყენებ? თან სრული სერიოზულობით რომ ეკითხებით შოთასგან გამკვირვებია, რაც მაგას ჩემზე ვორნები აქვს გაცემული და კიდევ სერიოზულად აღიქვავს ჩემს პოსტებს leviko56 ციტატა(leviko56 @ 5th October 2013 - 11:18) [snapback]531250[/snapback] ციტატა(WESHAPO @ Oct 5 2013, 10:57) [snapback]531247[/snapback] leviko56 თუ კიდე გამეორდება, გირჩევ ჰიდრავლიკის სითხე შეცვალო! ზოგიერთებს ქონდათ ეგ პრობლემა და უშველა. ადგილზე ვთქვათ ასვალტზე რო ვდგევარ და დავატრიალო რული ცოტა ხმა აქ. 18-7.5ჟ მიყენია დისკები. ვთქვათ კალონკაზე მოზაიკაზე რო ვდგევარ ან გარაჟში კაფელზე საერტოდ არააქ ხმა. არა რემნები კარგებია. შენაცვლელებია იაპონიაში გარე რემნები. მოზაიკაზე და კაფელზე წინაღობა ნაკლები აქვს და ძალა არ ადგება. პირველ რიგში ყველაზე ადვილია სითხე შეცვალო მთლიანად და დარწმუნდე რომ რემნები დაშვებული არ არის. თუ მაინც არ ეშველეა მერე ჰიდრავლიკის ხელოსნებს უნდა აჩვენო.მე ორთაჭალაში გირჩევ, ავტოსადგურს რომ გასცდები რუსთავისკენ, ხელმარჯვნივ არის ბოქსები და მანდ მუშაობენ მაგეებზე. თუ ნედაი ბოგ და დარხეული აქვს, ვაჯას აქვს რუსთავში დარჩენილი დავისი ბლ5 იდან ეგ გიდრავლიკა და ალბათ მორიგდებით რა... -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
Oct 6 2013, 14:23
გამოხმაურება
#2709
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 |
ციტატა(PAINKILLER @ 6th October 2013 - 13:45) [snapback]531454[/snapback] ქარხნული ბლოუოფი რა smile.gif წნევას თუ აგდებს დროულად? კი მგონი ეგ შეამოწმეს. ციტატა(PAINKILLER @ 6th October 2013 - 13:45) [snapback]531454[/snapback] და გურუები რას ამბობენ ბოქსებში?? ზეთის წნევა არ მოწონთ, კიდე რაღაცეები უნდა ვნახოთო, ჯერ შოთას არ ეცალა მერე მე და ალბათ ამ დღეებში ავალ და გავაგრძელებთ მუშაობას. Gianni ციტატა(Gianni @ 6th October 2013 - 13:59) [snapback]531457[/snapback] VAK-111 რუსთავში ჰქონდა ერთს კროსსპორტზე ადრე ეგ პრობლემა., 3 ტურბინა გააფუჭა და ბოლოს რაღაცა ფილტრი იყო გაბიდნული რომელიც ტურბინამდე ზეთს არ უშვებდა რომ დაესმაზკა..... ბანჯო ფილტრი იქნება ეგ. მეორე ტურბინა რო გაფუჭდა ეგ ამოვიღეთ მერე და დიდი გაჭედილი არ ჩანდა მაგრამ მერე რო ნახეს წნევა მოემატა ზეთს 2-დან 6 ბარამდე როგორც მახსოვს. არაა გამორიცხული მაგის გამოც იყოს მთელი ეს პრობლემა. ისე ზოგადად კინუგავაზე რაც წავიკითხე ცუდი არ უნდა იყოს, ითვლება major oem replacement manufacturer ფორუმებზე, KAMAK ის წარმოების. ჩემთანაც თავიდან მშვენივრად მუშაობდა. ისე საკმაოდ ბევრი რამის შემოწმებაა რეკომენდირებული ტურბინის გამოცვლისას რომ კიდე იგივე არ მოხდეს, და პირველი ეგ ფილტრი წერია. Preventative measures after failure. The turbo failing is very often not the end of the story. A great many people have suffered a second turbo failure shortly after the first and almost as many have reported an engine failure after the initial turbo dying. Chances are that if you have bearing particles in your oil you are going to have a bearing failure. You can try to prevent further problems with the following steps. Whether you take these steps or not you can still experience a second turbo or complete engine failure after the first, but it's cheaper and easier to try prevention than cure. 1.Banjo inspection / cleaning / removal. If one turbo has failed it’s wise to look for the cause before installing another and just driving the car. You should at the minimum check the banjo filter is present and see if it’s dirty. A dirty filter is a sign that the turbo may have been running on a restricted supply of oil and failed from starvation. You may decide if you want to wash and replace it or ditch it or choose another oil supply solution altogether. 2.Drain oil and check for contamination. A failed turbo bearing will probably leave contaminants in your oil. Left unchecked they will start to clog your oil filter and could pass either through or around it to cause more engine damage. Drain the oil and inspect it for bearing metal or steel leftovers from the turbine shaft. 3.Pan inspection / cleaning. A really caring owner might want to drop the oil pan to see if there is any bearing material lurking in there, which didn’t drain out with the oil. Normally you’d expect if there is bearing metal in the oil, the pan is also contaminated. It's been reported that the shape of the oil pan is so complex and there are so many places for metal particles to get stuck, that it's really impossible to clean properly even with ultrasonic cleaning, and only replacement will guarantee no contamination re-enters the lubrication system. 4.Engine flush. Whether the oil appears to be dirty or not, bearing debris can be present in the block and oil passages that didn’t drain out with the oil. A flush is a cheap way to help any such contamination to make it out of the engine. 5.Oil cooler replacement. The oil cooler module which sits above the filter is reported to have such complex and narrow passages inside that contamination can easily build up inside and while impossible to clean properly, that contamination can escape slowly over time. You might have flushed the engine and cleaned the pan, but still have contaminants coming out of the oil cooler between oil changes. Only replacement will fix this, and it’s a $230 or so part here or here. 6.Intercooler / intake manifold cleanup. If the compressor wheel has lost any vanes or parts of, take a look into the intercooler to see if they are loose in there. Nothing is likely to make it through the intercooler but better clean out any metal shards in there just in case. Anything that did make it through has either damaged something or not on it’s way into the exhaust. Either it did or it didn’t cause any damage. 7.Debris in downpipe. If you have a catted exhaust there may be metal shards in front of the first one. Shake them out before reinstallation. 8.Catted uppipe. Unrelated but well-documented issues with early cars having the cat in the uppipe come apart and destroy the turbine. While you have the turbo out for replacement, either gut the OEM pipe, fit a catless OEM pipe ('06~ WRX / '07~'09 LGT / any FXT or STi) or an aftermarket item. Note the stock cat is not ceramic and not as easy to hack out as the ones in the downpipes. Some owners have had a hard time removing it. |
|
|
|
Oct 6 2013, 14:36
გამოხმაურება
#2710
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 13:36) [snapback]531451[/snapback] მეც ეგრე მგონია, მე რო აქ შევცვალე ეგრე დაიწყო ზუსტად, მერე დავაჭიმინე და გაუარა. აჰაა მეც იგივე პრობლემა მქონდა -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
Oct 6 2013, 14:42
გამოხმაურება
#2711
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
VAK-111
ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 15:23) [snapback]531478[/snapback] ზეთის წნევა არ მოწონთ, კიდე რაღაცეები უნდა ვნახოთო, ჯერ შოთას არ ეცალა მერე მე და ალბათ ამ დღეებში ავალ და გავაგრძელებთ მუშაობას. ისე შენ კი უნდა გეყენოს ძრავის ზეთის წნევის დაჩიკი ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 15:23) [snapback]531478[/snapback] მეორე ტურბინა რო გაფუჭდა ეგ ამოვიღეთ მერე და დიდი გაჭედილი არ ჩანდა მაგრამ მერე რო ნახეს წნევა მოემატა ზეთს 2-დან 6 ბარამდე როგორც მახსოვს. 1.5-2 ბარი არის ნორმალუროი წნევა ხალასტოიზე, 6 ბარი არის გაზგაყრილზე. ამხელა სხვაობა თუ მოგცა, უეჭველი მაგ ფილტრის ბრალი ყოფილა.... -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
Oct 6 2013, 17:53
გამოხმაურება
#2712
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 246 რეგისტრ.: 21-June 13 მომხმარებელი № 3,510 |
მე მინდა ეგ ფილტრი გავწმინდო http://www.youtube.com/watch?v=vZFLNjErfKc
|
|
|
|
Oct 6 2013, 17:55
გამოხმაურება
#2713
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 15:23) [snapback]531478[/snapback] ბანჯო ფილტრი იქნება ეგ. მეორე ტურბინა რო გაფუჭდა ეგ ამოვიღეთ მერე და დიდი გაჭედილი არ ჩანდა მაგრამ მერე რო ნახეს წნევა მოემატა ზეთს 2-დან 6 ბარამდე როგორც მახსოვს. თუ ფილტრი გაჭდილი იყო წნევა იქნებოდა მომატებული და არა პირიქით |
|
|
|
Oct 6 2013, 17:58
გამოხმაურება
#2714
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 246 რეგისტრ.: 21-June 13 მომხმარებელი № 3,510 |
http://www.youtube.com/watch?v=3UQJcgd4FjU
ციტატა(VAK-111 @ Oct 6 2013, 15:23) [snapback]531478[/snapback] კი მგონი ეგ შეამოწმეს. ზეთის წნევა არ მოწონთ, კიდე რაღაცეები უნდა ვნახოთო, ჯერ შოთას არ ეცალა მერე მე და ალბათ ამ დღეებში ავალ და გავაგრძელებთ მუშაობას. Gianni ბანჯო ფილტრი იქნება ეგ. მეორე ტურბინა რო გაფუჭდა ეგ ამოვიღეთ მერე და დიდი გაჭედილი არ ჩანდა მაგრამ მერე რო ნახეს წნევა მოემატა ზეთს 2-დან 6 ბარამდე როგორც მახსოვს. არაა გამორიცხული მაგის გამოც იყოს მთელი ეს პრობლემა. ისე ზოგადად კინუგავაზე რაც წავიკითხე ცუდი არ უნდა იყოს, ითვლება major oem replacement manufacturer ფორუმებზე, KAMAK ის წარმოების. ჩემთანაც თავიდან მშვენივრად მუშაობდა. ისე საკმაოდ ბევრი რამის შემოწმებაა რეკომენდირებული ტურბინის გამოცვლისას რომ კიდე იგივე არ მოხდეს, და პირველი ეგ ფილტრი წერია. Preventative measures after failure. The turbo failing is very often not the end of the story. A great many people have suffered a second turbo failure shortly after the first and almost as many have reported an engine failure after the initial turbo dying. Chances are that if you have bearing particles in your oil you are going to have a bearing failure. You can try to prevent further problems with the following steps. Whether you take these steps or not you can still experience a second turbo or complete engine failure after the first, but it's cheaper and easier to try prevention than cure. 1.Banjo inspection / cleaning / removal. If one turbo has failed it’s wise to look for the cause before installing another and just driving the car. You should at the minimum check the banjo filter is present and see if it’s dirty. A dirty filter is a sign that the turbo may have been running on a restricted supply of oil and failed from starvation. You may decide if you want to wash and replace it or ditch it or choose another oil supply solution altogether. 2.Drain oil and check for contamination. A failed turbo bearing will probably leave contaminants in your oil. Left unchecked they will start to clog your oil filter and could pass either through or around it to cause more engine damage. Drain the oil and inspect it for bearing metal or steel leftovers from the turbine shaft. 3.Pan inspection / cleaning. A really caring owner might want to drop the oil pan to see if there is any bearing material lurking in there, which didn’t drain out with the oil. Normally you’d expect if there is bearing metal in the oil, the pan is also contaminated. It's been reported that the shape of the oil pan is so complex and there are so many places for metal particles to get stuck, that it's really impossible to clean properly even with ultrasonic cleaning, and only replacement will guarantee no contamination re-enters the lubrication system. 4.Engine flush. Whether the oil appears to be dirty or not, bearing debris can be present in the block and oil passages that didn’t drain out with the oil. A flush is a cheap way to help any such contamination to make it out of the engine. 5.Oil cooler replacement. The oil cooler module which sits above the filter is reported to have such complex and narrow passages inside that contamination can easily build up inside and while impossible to clean properly, that contamination can escape slowly over time. You might have flushed the engine and cleaned the pan, but still have contaminants coming out of the oil cooler between oil changes. Only replacement will fix this, and it’s a $230 or so part here or here. 6.Intercooler / intake manifold cleanup. If the compressor wheel has lost any vanes or parts of, take a look into the intercooler to see if they are loose in there. Nothing is likely to make it through the intercooler but better clean out any metal shards in there just in case. Anything that did make it through has either damaged something or not on it’s way into the exhaust. Either it did or it didn’t cause any damage. 7.Debris in downpipe. If you have a catted exhaust there may be metal shards in front of the first one. Shake them out before reinstallation. 8.Catted uppipe. Unrelated but well-documented issues with early cars having the cat in the uppipe come apart and destroy the turbine. While you have the turbo out for replacement, either gut the OEM pipe, fit a catless OEM pipe ('06~ WRX / '07~'09 LGT / any FXT or STi) or an aftermarket item. Note the stock cat is not ceramic and not as easy to hack out as the ones in the downpipes. Some owners have had a hard time removing it. ვნახე შენი მანქანა ბოქსებში მაგრა ტეხავს ესე რო გაგაწვალა |
|
|
|
Oct 6 2013, 18:32
გამოხმაურება
#2715
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
ციტატა(Black Jo @ Oct 6 2013, 18:55) [snapback]531542[/snapback] თუ ფილტრი გაჭდილი იყო წნევა იქნებოდა მომატებული და არა პირიქით სმატრია ფილტრის რომელ მხარეს ზომავდნენ წნევას -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
Oct 6 2013, 19:39
გამოხმაურება
#2716
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
ციტატა Preventative measures after failure. The turbo failing is very often not the end of the story. A great many people have suffered a second turbo failure shortly after the first and almost as many have reported an engine failure after the initial turbo dying. Chances are that if you have bearing particles in your oil you are going to have a bearing failure. You can try to prevent further problems with the following steps. Whether you take these steps or not you can still experience a second turbo or complete engine failure after the first, but it's cheaper and easier to try prevention than cure. 1.Banjo inspection / cleaning / removal. If one turbo has failed it’s wise to look for the cause before installing another and just driving the car. You should at the minimum check the banjo filter is present and see if it’s dirty. A dirty filter is a sign that the turbo may have been running on a restricted supply of oil and failed from starvation. You may decide if you want to wash and replace it or ditch it or choose another oil supply solution altogether. 2.Drain oil and check for contamination. A failed turbo bearing will probably leave contaminants in your oil. Left unchecked they will start to clog your oil filter and could pass either through or around it to cause more engine damage. Drain the oil and inspect it for bearing metal or steel leftovers from the turbine shaft. 3.Pan inspection / cleaning. A really caring owner might want to drop the oil pan to see if there is any bearing material lurking in there, which didn’t drain out with the oil. Normally you’d expect if there is bearing metal in the oil, the pan is also contaminated. It's been reported that the shape of the oil pan is so complex and there are so many places for metal particles to get stuck, that it's really impossible to clean properly even with ultrasonic cleaning, and only replacement will guarantee no contamination re-enters the lubrication system. 4.Engine flush. Whether the oil appears to be dirty or not, bearing debris can be present in the block and oil passages that didn’t drain out with the oil. A flush is a cheap way to help any such contamination to make it out of the engine. 5.Oil cooler replacement. The oil cooler module which sits above the filter is reported to have such complex and narrow passages inside that contamination can easily build up inside and while impossible to clean properly, that contamination can escape slowly over time. You might have flushed the engine and cleaned the pan, but still have contaminants coming out of the oil cooler between oil changes. Only replacement will fix this, and it’s a $230 or so part here or here. 6.Intercooler / intake manifold cleanup. If the compressor wheel has lost any vanes or parts of, take a look into the intercooler to see if they are loose in there. Nothing is likely to make it through the intercooler but better clean out any metal shards in there just in case. Anything that did make it through has either damaged something or not on it’s way into the exhaust. Either it did or it didn’t cause any damage. 7.Debris in downpipe. If you have a catted exhaust there may be metal shards in front of the first one. Shake them out before reinstallation. 8.Catted uppipe. Unrelated but well-documented issues with early cars having the cat in the uppipe come apart and destroy the turbine. While you have the turbo out for replacement, either gut the OEM pipe, fit a catless OEM pipe ('06~ WRX / '07~'09 LGT / any FXT or STi) or an aftermarket item. Note the stock cat is not ceramic and not as easy to hack out as the ones in the downpipes. Some owners have had a hard time removing it. სერიოზული ინფოა!!! ჩემი აზრით აქედან გამომდინარე როცა ტურბინა იცვლება, ჯობია ძრავი ამოიღო, კარგად შეამოწმო ზემოთ ჩამოთვლილი და მერე ააწყო. თუ ხარჯია ჯობია ერთხელ და ნაღდი შედეგით!!! Black Jo ციტატა თუ ფილტრი გაჭდილი იყო წნევა იქნებოდა მომატებული და არა პირიქით მე მგონი ბანჯო ფილტრი ზეთის ცენტრალურ მაგისტრალში წნევაზე არ უნდა მოქმედებდეს! |
|
|
|
Oct 6 2013, 20:13
გამოხმაურება
#2717
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
WESHAPO
ციტატა(WESHAPO @ 6th October 2013 - 20:39) [snapback]531574[/snapback] მე მგონი ბანჯო ფილტრი ზეთის ცენტრალურ მაგისტრალში წნევაზე არ უნდა მოქმედებდეს! აგერ არის სქემა სად დგას და ჩანს კარგად. http://www.weberpower.com/polaris-msx110-l...r-oil-pump.html
-------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
Oct 6 2013, 23:36
გამოხმაურება
#2718
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 |
Gianni
ციტატა აგერ არის სქემა სად დგას და ჩანს კარგად. ბანჯო ფილტრი ტურბინიან მაქანებზე სადაც დგას ცხადია, მაგრამ ზეთის ცენტრალური მაგისტრალი სხვაა, ეგ რაც დადე სკუტერის ან კატერის ძრავია მე მგონი, უკარტერო შესაბამისად სხვა ტიპის შეზეთვის და გაგრილების სისტემით. http://www.subaruengine.com.au/wp-content/...013/01/ej20.jpg აი სუბარუს ძრავი წინიდან, მანდ კარგად ჩანს რამსისქეა ზეთის მთავარი მაგისტრალები, ფილტრის ზემოთ და გასწვრივ, რაც ზეთავს მუხლანა ლილვის და ბარბაცა მექანიზმის "ვკლადიშებს" გამანაწილებელ ლილვებს და ა.შ. ტურბინასთან მხოლოდ ერთი საშუალო მაგისტრალი მიდის და შესაბამისად მისი დახშობა, ანუ ბაჯოს გაჭედვა ცენტრალურ წნევაზე ვერ იმოქმედებს! How To Kill A New Turbo Quick ამ სათაურით youtube. არის რამოდენიმე ვიდეო რომლებიც ხსნის ახალად შეცვლილი ტურბინის სწრაფი დაზიანების მიზეზებს, საინტერესო ინფოა!!! |
|
|
|
Oct 7 2013, 02:27
გამოხმაურება
#2719
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(WESHAPO @ 6th October 2013 - 20:39) [snapback]531574[/snapback] მე მგონი ბანჯო ფილტრი ზეთის ცენტრალურ მაგისტრალში წნევაზე არ უნდა მოქმედებდეს! + 11111 ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 00:36) [snapback]531642[/snapback] ტურბინასთან მხოლოდ ერთი საშუალო მაგისტრალი მიდის და შესაბამისად მისი დახშობა, ანუ ბაჯოს გაჭედვა ცენტრალურ წნევაზე ვერ იმოქმედებს! მართალი ბძანდები ზურა ექიმო ციტატა(VAK-111 @ 6th October 2013 - 15:23) [snapback]531478[/snapback] ზეთის წნევა არ მოწონთ, კიდე რაღაცეები უნდა ვნახოთო, ჯერ შოთას არ ეცალა მერე მე და ალბათ ამ დღეებში ავალ და გავაგრძელებთ მუშაობას. შენი მანქანა გადავამოწმეთ , ფილტრიც ამოვიღეთ და რედუქციონი კლაპანიც გადავამოწმეთ , ჩემის აზრით დროულად არ ცვლიდა წინა პატრონი ზეთს ან იმდენად ცოტას დადიოდა შეცვლიდან შეცვლამდე წელი გადიოდა . რომელ წლიანია და რამდენი აქვს პრაბეგი შემახსენე ამჯერად ველოდებით ტურბინას , რო მივარგებთ ზეთის წნევის გადამოწმდება მთავარ მაგისტრალზე და ავცსზე მიზეზად 1 ბანჯო ფილტრი(ატარებდა მაგრამ არა საკმარისს ) , 2 რედუქციონი კლაპანი , რომელიც მაღალ აბაროტზე ვერ უზრუნვეყოფდა სტაბილურ წნევას , დასკვნა : მანქანით რო გავიარეთ რამოდენიმე ხნის მერე დაიწყო ხმის გამოცემა რაღაც ინტერვალით , ხან ქონდა ხან არა , ანუ ზეთი შეთბა , დავარდა წნევა , სიარულის დროს ავცსის შკივებიც მოვიდა მოძრაობაში და დააკლდა ტურბინას , ტუტბინის ტულკებში არ შეიქმნა ზეთის ბალიში და გამოიწვია ტულკის ცვეთა ერთ იმპრეზაზე ტურბის ცხელი მხრის ფთა მოტყდა ( ღერძში გადატყდა ) მიზეზი იყო უზეთობა , ლაპა იყო გატეხილი თავად ძრავი გადარჩა |
|
|
|
Oct 7 2013, 08:51
გამოხმაურება
#2720
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(WESHAPO @ 7th October 2013 - 00:36) [snapback]531642[/snapback] How To Kill A New Turbo Quick ამ სათაურით youtube. არის რამოდენიმე ვიდეო რომლებიც ხსნის ახალად შეცვლილი ტურბინის სწრაფი დაზიანებისმიზეზებს, საინტერესო ინფოა!!! ნამდვილად საინტერესო ინფორმაციაა, მეორე ნაწილს ვუყურებ ახლა, კატალიზატორზე რომ ბაზრობს... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
![]() ![]() |