![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამარჯობათ. როგორ ხართ?
![]() მოკლედ. ჩემით დავაყენე ინტერქულერი წინ. გუშინ მოვხსენი პაუკი იასამნისფრად. შევღებე ![]() ლეგასის ტვინტურბო ინთეიქის მაგივრად დავაყენე ერთი დიდი რეზინის ტრუბა. ვოზდუხამერიდან ტურბინამდე ![]() საქშენი დავტოვე ჰაერში. მალე ნასოსით გავაკეთებ. ავაყწვე და აბაროტი ძლივს ეჭირა და ქვრებოდა. დავამატე მასები და გასწორდა. მაგრამ. არ ვიცი ჰაერს აპარებს თუ რა ჭირს. მოკლედ დაქოქილზე და აკუმლატორ დატენილზე ვოლტაჟი მერყეობს 13.7 ვოლტზე. გაზრს რო მიცემ 14-ზე ძლივს ადის. რო ვქოქავ air fuel correction ჯერ 0-ზეა რამდენიმე წამში ხუთზე მერე 10-ზე 15...25 5 წამში ადის მაქსიმუმზე და ლამბის ვოლტაჟი 0-ზე ეცემა და რჩება ეგრე. iacv step 19-20-ზე დგას. ვოზდუხამერის ვოლტაჟი 1.200-1.280 აბაროტი 600-700 ძრავი კარგად მუშაობს არანაირი პერებოი. ხანდახან გააძიგძიგებს. ნუ ძიგძიგს მე ვამჩნევ. ჩვეულებრივი იუზერისთვის შეუმჩნეველია და ჩემთვის ეგ ძიგძიგია და სწორდება. სვეჩები იდეალურია. ბაბინები კარგია. ეს პრობლემები დაიწყო მაშინ როცა მასები მიმედო დინამოზე სულ თავიდან. მის მერე ქახნული მასები არ ყოფნის და მომიწია მასების დამაგრება რომ დაქოქილიყო. ეჭვი მაქვს ეხლაც სადღაც გადააქვს. ან მასის პროვოდი დავწვი ან დინამო გავაფუჭე. მოკლედ მირჩიეთ რამე თუ არ გეზარებათ ![]() პ.ს კარგ ხოდზეა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
გიბედნებს მაგრად.
ან იპარავს ან ვოზდუხამერს მეეკითხა მარა ვოზდუხამერის პრამეტრებით თU ვიმსჯელებთ არუნდა მოკითხოდა. დინამოზე მწვანე შტეკერი გამოაზრე და ისე გასინჯე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
RACKER
იასნია. ვოზდუს არამგონია მოკითხვოდა ჯერ. მუშაობს რა. ნასოიკიდან ჩამოვიტანე და სანამ პლიუს მინუს დავადებდი ერთმანეთს ![]() პროსტა. მასები რო დავამატე და დაიქოდა. მაგრამ პერებოით. მერე უფრო მეტი მასები დავამატე და ეგ პერებოიც ვაბშე გაუქრა და ეს ვოლტაჟიც რო ასე ჩათლახურად თამაშობს. არ მგონია რაღაც ვოზდუხამერი. ლამბდას და გაბედნების ამბავი გუშინდელის მერე დაეწყო, რაც ინთეიქი შევღებე. და გაპარების ამბავს არ გამოვრიცხავ. ტურბინის ინთეიქიც ხო შლანგით შევცვალე და ალბათ რომელიმე ხამუთი არ მომიჭერია კარგად. პროსტა კიდევ ერთი ზაიობი რაც გაუჩნდა არის ვააკუუმი 0.620 ბარი ![]() როცა აქამდე 0.550 ცოცხალი თავით არ სცდებოდა. იგივე აბაროტზე. ზუსტად. რა ვქენი იცი? თერმული სპეისერები დავუდე გახეული პრაკლადკის ადგილას და გერმეტიკი მივეცი ცოტა და კარგად გადავუჭირე პაუკს. აბა კომპრესია არ მოემატებოდა ახლა თავისით და ერთი ეგ კარგი ვქენი, მარა დებილი ვარ რას ვკიდბდი ხელს საერთოდ რათ მინდოდა ეს იასამნისფერი ინთეიქი. ![]() ეს დამატებითი ვაკუუმი ვითომ საქშენის გაუქმებით მოემატა? ![]() The reason I added this is because those 2 ground points on the intake manifold are relying on a good ground path through the manifold, into the heads, and out to the body via a ground wire to the front "frame" rails, and/or into the block and thence to a different body ground (rear of block to firewall). But all those pieces are separated by gaskets, especially the intake manifold from the heads. So the only ground path is through the bolts into the heads... (Yes, the steel rings on the head gaskets should provide a path as well.) One would hope there would be sufficient ground path that way, but quite a few people are დედის ძვლები. ტუილად არ აქვს სუბარუს პრაკლადკას რკინის ტიხრები. გამტარის როლს ასრულებს. მე ეგ პრაკლადკა არ მაქვს. კომეტიკის პრაკლადკა დავაყენე. ასევე ინთეიქის პრაკლადკაც დიელექტრიკია. ბოლტებიც ყველა გერმეტიკიანია. ანუ გამოდის რომ პაუკი და ბლოკი დავაიზოლირე. ხვალ ბევრ მასებს გავუკეთებ და ყველა პრობლემა ამით გადაიჭრება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
საქშენი ღია რომ დატოვე პაუკზე PCV კლაპანს რა გაუკეთე? ![]() ან გალოვკების საქშენს რა უქენი ეგენიც ღია გაქვს? ციტატა(gentoo @ 2nd October 2013 - 02:58) [snapback]530010[/snapback] ტუილად არ აქვს სუბარუს პრაკლადკას რკინის ტიხრები. გამტარის როლს ასრულებს. პაუკის გარდა ძრავზე მილიონი რამ აყენია რასაც მასის გადატანა შეუძლინა. ციტატა(gentoo @ 2nd October 2013 - 02:58) [snapback]530010[/snapback] პროსტა კიდევ ერთი ზაიობი რაც გაუჩნდა არის ვააკუუმი 0.620 ბარი როცა აქამდე 0.550 ცოცხალი თავით არ სცდებოდა. იგივე აბაროტზე. ზუსტად. ცივზე როცა აბაროტები მაღალია მაშინ 0.52 იქნება, რომ გახურდება და აბაროტი დაილებს მერე მოემატება. 0.56-0.60 უნდა დგებოდეს. ძალით დედას უხნავ შენ მანქანას. მაგარი მოუსვენარი ხარ! |
|
|
![]() ![]() |