IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

21 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რა არის ბუსტი ?, .........
kline
გამოხმაურება May 28 2010, 11:38
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?

იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას rolleyes.gif

თემა მგონი სწორედ გავხსენი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება May 28 2010, 11:46
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




არაა სწორად გახსნილი თემა, გადახედე ფორუმს და იპოვი პასუხს....

გადატანილია შესაბამის განყოფილებაში...

kline
ბუსტი არის ტურბინის წნევა....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება May 28 2010, 12:35
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




გლეხურად: (biggrin.gif)
ტურბო ქმნის შემავალი ჰაერის წნევას რაც შესაბამისად მანქანის მონაცემებს რადიკალურად ზრდის. ამ წნევის ზედმეტად გაზდას ვერ იტანს ვერც ერთი სტოკ ძრავი. ასე რომ რაც რეკომენდირებულია ჯობია იმაზე იმუშაოს ისეც კარგად უკლებს რესურს...
ზუსტად ეს წნევა რაზეც ვსაუბრბდი არის ბუსტი... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება May 29 2010, 00:33
გამოხმაურება #4


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakiki
გამოხმაურება May 29 2010, 00:40
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,085
რეგისტრ.: 2-March 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 866




ციტატა(kline @ 29th May 2010 - 01:33) [snapback]138904[/snapback]
ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება?

ჩემი აზრით კი მაგრამ არც მე არ ვარ ჩახედული მაგ საკითხში მთლად ბოლომდე....მაგრამ რო დააკლო გაწევაც მოაკლდბა მანქანას ტურბოს გახსნის დროს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hyberlevan
გამოხმაურება May 29 2010, 00:40
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,562
რეგისტრ.: 21-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 406




ციტატა(kline @ 29th May 2010 - 01:33) [snapback]138904[/snapback]
ანუ ბუსტის მომატება დაკლებით შესაძლებელია საწვავის წვის რეგულირება?

მთლად მასე არაა... საწვავის წვა ბევრ რამეზეა ძაან დამოკიდებული....

თუმცა მანქანა როცა მაღალ ბუსტზე მუშაობს ბევრად მეტს წვავს...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება May 29 2010, 10:17
გამოხმაურება #7


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




hyberlevan

სუბარუებში იმის დარეგულირება შეიძლება ტურბო რომელ სიჩქარეზე ჩართოს და ა.შ. ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება May 29 2010, 10:18
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




kline
კი და უნდა ჩაერიო მაშინ ECU-ში smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 10:56
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ.
ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე.
საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს.
0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს biggrin.gif .
მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 11:07
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 10:56) [snapback]139006[/snapback]
არაფერში ჩარევა არაა საჭირო მითუმეტეს ECU-ში საკუთარი ფეხი (რომელიც გაზზე გიდგას) უნდა აკონტროლო მხოლოდ.
ტურბინა სულ ჩართულია მისი ეფექტურობა დამოკიდებულია გაზის პედალის მდგომარეობაზე და ძრავის დატვირთვაზე/აბაროტზე.
საწვავის რაოდენობა რომელსაც ძრავი მოცემულ მომენტში მოიხმარს დამოკიდებულია ჰაერის რაოდენობაზე რომელსაც ყლაპავს. ტურბინიან ძრავს შეუძლია გაცილებით მეტი ჰაერის შესაბამისად საწვავის მოხმარება მაგრამ ეს ყველაფერი ხდება 0.5 ბარზე მეტი ბუსტის დროს.
0.5-1 ბარზე ასევე ბენზინი მიეწოდება საჭიროზე მეტი დეტონაციის თავიდან ასაცილებლად ანუ ყანწებით სვავს biggrin.gif .
მოკლედ ვისაც ტურბინიანი მანქანით ბენზინის ეკონომია უნდა იყიდეთ ბუსტის დაჩიკი დააყენეთ და დააკვირდით ბუსტს ეცადეთ 0.5 ბარზე მაღლა არ დაუბეროს. მე შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს.

შენ ევროპელი გყავს რომელიც 0.6 ბუსტავს, იმიტომ რომ პრემიუმზე მუშაობს smile.gif იაპოშკები 0.9 ბარზე ბუსტავენ და სუპერს ყლაპავენ smile.gif

ხოდა ბუსტის შეზღუდვით, იაპოშკაც შენნაირი ეკონომიური გახდება და პრემიუმსაც მიირთმევს wink.gif


ჩემს მაქანაზე ჩვეულებრივი სიარულის დროს და დაჟე ცოტა გაზაობისას ტურბო არც ირთვება, იმიტომ რომ კუმშვის ხარისხი 10:1 აქვს ჩემს მატორს, პახოდუ AVCS სისტემა კლაპნების გადაფარვას აკეთებს დაბალ აბაროტებზე და 1500RPM-ზე ისე იწევს როგორც უტურბინო 2.0 ფორიკა smile.gif თავისუფლად შემიძლია ტრასაზე მანქანას გავასწრო (თუ არ მეგონკავება) -0.2-0.3 ვაკუუმით, ანუ ბუსტის გარეშე wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakiki
გამოხმაურება May 29 2010, 11:09
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,085
რეგისტრ.: 2-March 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 866




ციტატა(Sturbo @ 29th May 2010 - 11:56) [snapback]139006[/snapback]
შეიძლება მოკლე ფეხი მაქვს მაგრამ დროის 80 პროცენტი ბუსტი არის 0 მხოლოდ გასწრებიასას ან გაზაობისას 0.6 ბარი შესაბამისად წვავს 10-12 ლიტრს.

ეგ რა სიჩქარეზე და რა მანქანაზე???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 11:28
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bakiki @ May 29 2010, 11:09) [snapback]139016[/snapback]
ეგ რა სიჩქარეზე და რა მანქანაზე???


140 ზე მაგალითად სწორ გზაზე ბუსტი 0 . ფორესტერზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakiki
გამოხმაურება May 29 2010, 11:45
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,085
რეგისტრ.: 2-March 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 866




ციტატა(Sturbo @ 29th May 2010 - 12:28) [snapback]139030[/snapback]
140 ზე მაგალითად სწორ გზაზე ბუსტი 0 . ფორესტერზე.

მეც მინდა რა ბუსტის დაჩიკი ყველა პონტში და რა ჯდენა ხო არ იცი???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 12:23
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(bakiki @ May 29 2010, 11:45) [snapback]139039[/snapback]
მეც მინდა რა ბუსტის დაჩიკი ყველა პონტში და რა ჯდენა ხო არ იცი???


მე ნახმარი ვიყიდე მგონი 150 ლარი მივეცი. ფორუმს თვალი ადევნე პერიოდულად ყიდის ხალხი. ისე მექანიკური იყიდე იაფია უბრალოდ დამაგრება უნდა და რეზინის შლანგის გამოყვანა ძრავიდან პრიბორამდე. გამოყვანა ადვილია თან ერთი ტრაინიკი და 2 მეტრი შლანგი უნდა მეტი არაფერი. (205 ძრავზე ტრაინიკიც არ უნდა სპეციალურად შტუცერი უყენია დაზაგლუშკებული, შლანგს წამოაცმევ და ეგაა.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება May 29 2010, 13:09
გამოხმაურება #15


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




სუბარუებს რა ძრავები უდგას? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 14:46
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(kline @ May 29 2010, 13:09) [snapback]139078[/snapback]
სუბარუებს რა ძრავები უდგას? smile.gif


სუბარუს გააჩნია. 2.0 დან 3.0 მდე უტურბინო ძრავებს 137 დან 240 ცხენამდე მგონი.
ტურბინიანები 2.0 და 2.5 - 177 დან 280 ცხენამდეა საუბარი. მოკლედ მოდელს გააჩნია.
შენ რა გაინტერესებს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kline
გამოხმაურება May 29 2010, 15:05
გამოხმაურება #17


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 15:46) [snapback]139114[/snapback]
სუბარუს გააჩნია. 2.0 დან 3.0 მდე უტურბინო ძრავებს 137 დან 240 ცხენამდე მგონი.
ტურბინიანები 2.0 და 2.5 - 177 დან 280 ცხენამდეა საუბარი. მოკლედ მოდელს გააჩნია.
შენ რა გაინტერესებს ?


არა მე მაინტერესებს მწარმოებელი. მაგ: Doch, Vitek, Zetek და ეგეთები რო არის friends.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება May 29 2010, 15:24
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




როცა ბუსტი 0 ია, ეგ იგივეა რაც ატმოსფერულ მატორზე ბოლომდე ღIა დროსელი, ანუ იგივეა რაც ჩვეულებრივი ამტორით მიდიოდე გაზგაყრილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 29 2010, 15:24
გამოხმაურება #19


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




kline
ციტატა
არა მე მაინტერესებს მწარმოებელი. მაგ: Doch, Vitek, Zetek და ეგეთები რო არის
ისა, მართლა ამბობ თუ გვეკაიფები?
დოჩი რას ნიშნავს? არსებობს DOHC, რომელიც ასე იშიფრება, დუალ ოვერ ჰედ ქამშაფტ და ნიშნავს 2 რასპრედვალიან ძრავს (ტაქსისტურ-მაშრუშკისმძღოლურ-ბაზარობა-ბარინგულად "პლიტა მატორი" biggrin.gif), ვიტეკი არის გაზგანაწილების კლაპნების ფაზების ცვლის სისტემა (ჰონდის ძრავებში ასე ჰქვია, ბეეNვეში ვანუსი, ტოიოტაში VVTI და VVTLI, სუბარუში არ აქვს რაიმე განსაკუთრებული სახელი, უბრალოდ AVCS-ს ეძახიან). ეგ ზეტეკი რაღაა ნაღდად არ ვიცი, არ გამიგია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება May 29 2010, 16:13
გამოხმაურება #20


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




Baal
ეგ ზეტეკი რაღაა ნაღდად არ ვიცი, არ გამიგია.

ზეტეკი დურატეკი და მისთანები ფორდებზეა biggrin.gif


kline

http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine აქაა სუბარუს ძრავების მოდელები სიმძლავრე და ასე შემდეგ, ამ ლინკს მაინც და მაინც ნუ ენდობი იმიტორო ჯიდიემები სპეციპიკაციებით განსხვავდება, მაგრამ ზოგად წარმოდგენას შეგიქმნის

Sturbo
205 ძრავზე ტრაინიკიც არ უნდა სპეციალურად შტუცერი უყენია დაზაგლუშკებული, შლანგს წამოაცმევ და ეგაა.

დაახლოებით შეგიძლია მითხრა საად? ე.წ. პაუკზე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge