IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> წვის კამერის მოცულობა, განხილვა, მოსაზრებები და ფაქტები :)
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 14:42
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ.


ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3
1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები)
2) კალენვალის ხოდის გაზრდა
3) ზედა 2 ერთად smile.gif


ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი smile.gif

დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია smile.gif

იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი smile.gif ამის დასადგენად მივმართე გუგული დეიდას და აღმოჩნდა რომ ეგრედწოდებული ეჯ20ების ბევრი ვარიანტები არსებობს ზოგს სქელი ცილინდირს კედლები აქვს ზოგს თხელი.

ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს.


ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია)


აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Nov 15 2009, 15:00
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ციტატა(mixa @ 15th November 2009 - 16:42) [snapback]52582[/snapback]
დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია

წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში wink.gif

შესაბამისად ცილინდრის გაგანიერებით წვის კამერა არ გაიზრდება. იზრდება მუშა მოცულობა. კამერა კიდე იგივე რჩება და სწორედ ამიტოა რომ შეიძლება კოპრესიაა ზედმეტად გაიზარდოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 15:04
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(nika @ 15th November 2009 - 17:00) [snapback]52585[/snapback]
წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში

მართალი ბრძანდებით smile.gif გალოვკაზე არ მიფიქრია და "მუშა მოცულობა" ტერმინიც არ მომსვლია თავში smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 15 2009, 15:06
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(nika @ Nov 15 2009, 17:00) [snapback]52585[/snapback]
წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში wink.gif

შესაბამისად ცილინდრის გაგანიერებით წვის კამერა არ გაიზრდება. იზრდება მუშა მოცულობა. კამერა კიდე იგივე რჩება და სწორედ ამიტოა რომ შეიძლება კოპრესიაა ზედმეტად გაიზარდოს.

მერე პორშნებს წააჭრითავს 1 მმ და ეგაა. მაგრამ მაგას ჯობია 2.5 მატორის ბლოკი აიღო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 15 2009, 15:11
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Sturbo @ 15th November 2009 - 17:06) [snapback]52587[/snapback]
მერე პორშნებს წააჭრითავს 1 მმ და ეგაა. მაგრამ მაგას ჯობია 2.5 მატორის ბლოკი აიღო.

რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ?

2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 15 2009, 15:21
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 17:11) [snapback]52588[/snapback]
რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ?

2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა?

შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი
გალოვკებით გამოგიოდა.

ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:17) [snapback]52589[/snapback]
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი
გალოვკებით გამოგიოდა.

ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის.

ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:20) [snapback]52589[/snapback]
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი
გალოვკებით გამოგიოდა.
ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის.

http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ ლინკი დამავოჭყდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 15 2009, 19:49
გამოხმაურება #7


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 16:42) [snapback]52582[/snapback]
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ.
ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3
1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები)
2) კალენვალის ხოდის გაზრდა
3) ზედა 2 ერთად smile.gif
ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი...

დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ...

იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი smile.gif ამის დასადგენად მივმართე გუგული დეიდას და აღმოჩნდა რომ ეგრედწოდებული ეჯ20ების ბევრი ვარიანტები არსებობს ზოგს სქელი ცილინდირს კედლები აქვს ზოგს თხელი.

ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს.


ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია)


აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება smile.gif


როგორც ვიცი პირველს ჰქვია Closed Deck Block, მეორეს კი Open Deck smile.gif

აი RSK-ს ბლოკიც Open Deck-ია, გუშინ გადავიღე რენოს ცენტში ...



ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:21) [snapback]52589[/snapback]
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში.

RSK-ს ძრავს შეკუმშვის კოეფიციენტი 10 აქვს და 2 ტურბო უყენია smile.gif


გაჩარხვას და სტროკერის დაყენებას თავისი პლიუსები და მინუსები აქვს smile.gif

სტროკერი უფრო ადვილი გასაკეთებელია, გამზადებულ პორშენებს, შატუნებს და კალენვალს ყიდულობ და აყენებ smile.gif

გაჩარხვა უფრო რთულია, უფრო შრომატევადია და კარგი ხელოსანი გჭირდება რომ ყველაფერი ხუთიანზე გააკეთოს smile.gif


შედეგკი კი თითქმის ერთნაირი იქნება, ანუ მუშა მოცულობა იზრდება ორივე შემთხვევაში, მცირე სხვაობა იქნება თორქის განაწილებაში, სტროკერის შემთხვევაში დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტი თორქი ექნება ვიდრე მაღლებზე, რადგან პორშინის ხოდი და შესაბამისად კალენვალის მუხლი გრძელდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Nov 15 2009, 21:22
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Nov 15 2009, 21:49) [snapback]52617[/snapback]
როგორც ვიცი პირველს ჰქვია Closed Deck Block, მეორეს კი Open Deck smile.gif

აი RSK-ს ბლოკიც Open Deck-ია, გუშინ გადავიღე რენოს ცენტში ...


RSK-ს ძრავს შეკუმშვის კოეფიციენტი 10 აქვს და 2 ტურბო უყენია smile.gif
გაჩარხვას და სტროკერის დაყენებას თავისი პლიუსები და მინუსები აქვს smile.gif

სტროკერი უფრო ადვილი გასაკეთებელია, გამზადებულ პორშენებს, შატუნებს და კალენვალს ყიდულობ და აყენებ smile.gif

გაჩარხვა უფრო რთულია, უფრო შრომატევადია და კარგი ხელოსანი გჭირდება რომ ყველაფერი ხუთიანზე გააკეთოს smile.gif
შედეგკი კი თითქმის ერთნაირი იქნება, ანუ მუშა მოცულობა იზრდება ორივე შემთხვევაში, მცირე სხვაობა იქნება თორქის განაწილებაში, სტროკერის შემთხვევაში დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტი თორქი ექნება ვიდრე მაღლებზე, რადგან პორშინის ხოდი და შესაბამისად კალენვალის მუხლი გრძელდება smile.gif

კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ smile.gif ან სპირტი. უბრალოდ 2.5 ის გატურბინება მართლა საინტერესო იქნება
თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის
კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 16 2009, 09:22
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 15th November 2009 - 22:22) [snapback]52640[/snapback]
კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ ან სპირტი. უბრალოდ 2.5 ის გატურბინება მართლა საინტერესო იქნება
თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის
კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი.

თუ ვინმეს უნდა ჩემი მატორი მივყიდი და მე ვიქნები მაგის პირველი ექსპერიმენტატორი.
წესით ყველაფერმა კარგად უნდა იმუშავოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 16 2009, 10:32
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 23:22) [snapback]52640[/snapback]
კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ smile.gif ან სპირტი. უბრალოდ 2.5 ის გატურბინება მართლა საინტერესო იქნება
თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის
კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი.

ტურბინიანი ძრავის ინჯექტორები 2.5-საც ეყოფა და 3.0-საც smile.gif მთავარია რამდენს დაბუსტავ smile.gif


და 2001-იან RSK-ს რომ 10 აქვს შეკუმშვის კოეფიციენტი, აგერ კატალოგშიც უწერია smile.gif 2000-მდე მოდელებს 9 აქვს smile.gif

http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_b4/20689/


ოქტანობა 98 სჭირდება მინიმუმ, ისე 100-ზეა გათვლილი ძრავი smile.gif

მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 16 2009, 12:21
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(PAINKILLER @ 16th November 2009 - 12:32) [snapback]52710[/snapback]
და 2001-იან RSK-ს რომ 10 აქვს შეკუმშვის კოეფიციენტი, აგერ კატალოგშიც უწერია 2000-მდე მოდელებს 9 აქვს

მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 16 2009, 16:04
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback]
მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს

არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი:
მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება.
ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა:
პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს?

ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback]
მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც?

პირველ რიგში გალოვკებია სხვანაირი, წასვლით კი წავა ბლოკზე, მაგრამ შემშვებ-გამშვები კოლექტორები არ წავა იმპრეზას გალოვკები რომ დააყენო. ამიტომავ ცვლიან ლეგასებზე მარტო ბლოკ-პორშინს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 16 2009, 16:35
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 16 2009, 18:04) [snapback]52786[/snapback]
არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი:
მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება.
ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა:
პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს?

ხოო, საქმეც მაგაშია მახოჯან smile.gif დაბალი სჟაწიის გამო პირველ ტურბინას მიაქვს ბევრი ვიხლოპი და მაგიტომ აიწია ლაგმა ზემოთ, მე ის გამომრჩა მხედველობიდან რომ პირველი ტურბინის დატრიალება (ანუ დასტარტვა) უფრო ადვილია ვიდრე მეორესი, რადგან პირველს ლოპასტების 2 რიგი აქვს, მოკლეები და გრძელები, ამიტომ თითქმის 1500 აბაროტზეც ტრიალებს smile.gif მეორე ტურბინას პირველის მაგივრად თუ დააყენებ, უფრო გვიან დატრიალდება, ანუ სადღად 2000-იდან დაიწყებს ბრუნვას და 2500-3000 ფარგლებში მოგცემს ნორმალურ ბუსტს smile.gif

ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 17 2009, 12:44
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 16th November 2009 - 17:35) [snapback]52802[/snapback]
ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ

ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს,
საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს.
და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება?

PAINKILLER
დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 17 2009, 12:48
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Nov 17 2009, 14:44) [snapback]52810[/snapback]
ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს,
საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს.
და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება?

PAINKILLER
დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს?

ვააა, შენ რაღაც ნამეტანი იზვრაშენიები მოგიფიქრებია biggrin.gif

ხო გითხარი უკვე, პირველის მაგივრად რომ მეორე ტურბინა დააყენო, ცოტა გვიან დატრიალდება, მაგას ყველა ლოპასტი ერთი ზომის აქვს smile.gif პირველ ტურბინას პატარა ლოპასტებიც აქვს დამატებით, რომ დაბალ აბაროტზე კარგად დატრიალდეს smile.gif

1 დიდი ტურბინის ეფექტი ვერანაირად ვერ ექნება, ლაგი ხომ ექნება ტურბინებს შორის მაინც smile.gif

და ფორესტერის ტურბინა რომ დააყენო, სხვადასხვა ზომის ტურბინები ერთად როგორ იმუშავებენ?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 24 2009, 22:51
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




აუ აქ რა ამბავი ყოფილა ჩემს გარეშე კი მარა vinsent.gif biggrin.gif მატორისრტი არ გჭირდებათ თუ მანუალებით მიდის ხმალაობა biggrin.gif biggrin.gif ,
ეხ ლავნახე სე თემა smile.gif გადავიკითხავ და შეგიერთდებით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 24 2009, 23:05
გამოხმაურება #17


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




,
ციტატა(SUB 300 @ 24th November 2009 - 23:51) [snapback]55240[/snapback]
მატორისრტი არ გჭირდებათ თუ მანუალებით მიდის ხმალაობა

როგორ არ გვჭირდება, მე მატორის ამბავში მაგარი ჩაინიკი ვარ, ახლა გავიგე რომ შეკუმშვის კოეფიციენტი და კომპრესია სხვადასხვა რამე ყოფილა.
მოკლედ გადავქექე მატორისტების ფორუმები და დავადგინე რომ 2.0-ზე თუ დააყენებ 2.5 ტურბინიანის კალენვალს და პორშინებს თუ დაამოკლებ , ანუ შატუნის მხარეს რომ ფრთები აქვს იმათ თუ დაუმოკლებ კუბატურა გამოდის 2.12. თუ ბლოკს გადაჩარხავ სარემონტო პორშინებზე ანუ 92+1 მმ მაშინ 2.2 გამოდის, საინტერესოა რომ ამ დროს სხვა თუ არაფერი შეცვალე 1 ცხენიც არ მოიმატებს, მაგრამ თორქი ადის 400-მდე ohmy.gif. ჩაგილზვის გარდა მეტს ვერ ამოიღებ 2.0-დან, მაგრამ ფული თუ არ გენანება და თითო გილზში თუ გადაიხდი 100 მწვანეს (ამერიკაში, ჩამოტანიანად ალბათ 140მდე გამოვა) და კოვანნი პორშინებში თუ გადაიხდი 1400 დოლარს - მერე გაგიკვირდებათ და 2.8-მდე ადის მოცულობა, მაგრამ მერე ტურბინასაც უნდა შეცვლა, ინჟექტორებსაც , ეკუსაც, ვიხლოპსაც და ინტერქულერსაც და შედეგად 600 ცხენი ჯიბეში გყავს. ჰო და კიდევ რამოდენიმე კონტროლერიც გინდა
შედარებით იაფიანი ვარიანტით 340მდე ადიხარ. მაგრამ თორქი იზრდება არანორმალურად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 25 2009, 00:09
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




maxouni
მაგ ყველაფერს ის დაამატე რო ბუსტი უფრო დაბლიდან გექნება.
ატმოსფერულის კალენვალიც წავა მგონი მაგისთვის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 25 2009, 00:43
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mixa @ 25th November 2009 - 01:09) [snapback]55268[/snapback]
ატმოსფერულის კალენვალიც წავა მგონი მაგისთვის

100% არ მიდის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 25 2009, 00:56
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




და რაშია განსხვავება რო ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge