![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(mixa @ 15th November 2009 - 16:42) [snapback]52582[/snapback] დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში ![]() შესაბამისად ცილინდრის გაგანიერებით წვის კამერა არ გაიზრდება. იზრდება მუშა მოცულობა. კამერა კიდე იგივე რჩება და სწორედ ამიტოა რომ შეიძლება კოპრესიაა ზედმეტად გაიზარდოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(nika @ 15th November 2009 - 17:00) [snapback]52585[/snapback] წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში მართალი ბრძანდებით ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(nika @ Nov 15 2009, 17:00) [snapback]52585[/snapback] წვის კამერის მოცულობას და ცილინდრის მუშა მოცულობა ურევ ერთმანეთში ![]() შესაბამისად ცილინდრის გაგანიერებით წვის კამერა არ გაიზრდება. იზრდება მუშა მოცულობა. კამერა კიდე იგივე რჩება და სწორედ ამიტოა რომ შეიძლება კოპრესიაა ზედმეტად გაიზარდოს. მერე პორშნებს წააჭრითავს 1 მმ და ეგაა. მაგრამ მაგას ჯობია 2.5 მატორის ბლოკი აიღო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 15th November 2009 - 17:06) [snapback]52587[/snapback] მერე პორშნებს წააჭრითავს 1 მმ და ეგაა. მაგრამ მაგას ჯობია 2.5 მატორის ბლოკი აიღო. რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ? 2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 17:11) [snapback]52588[/snapback] რატო წავაჭრი? რას ვერჩი ? 2.5ის ბლოკზე დადგება 2.0ის გალოვკა? შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:17) [snapback]52589[/snapback] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის. ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:20) [snapback]52589[/snapback] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. გალოვკა ალბათ დადგება ეგ ბლოკები 1 ვალიანი და 2 ვალიანი გალოვკებით გამოგიოდა. ეს დაათვალიერე . როგორც აქ წერია 2 ვალიანი გალობკა EJ205 is 2.5 ზე მიდის. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ ლინკი დამავოჭყდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 16:42) [snapback]52582[/snapback] ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე. გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი... დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ... იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() როგორც ვიცი პირველს ჰქვია Closed Deck Block, მეორეს კი Open Deck ![]() აი RSK-ს ბლოკიც Open Deck-ია, გუშინ გადავიღე რენოს ცენტში ... ![]() ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 17:21) [snapback]52589[/snapback] შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. RSK-ს ძრავს შეკუმშვის კოეფიციენტი 10 აქვს და 2 ტურბო უყენია ![]() გაჩარხვას და სტროკერის დაყენებას თავისი პლიუსები და მინუსები აქვს ![]() სტროკერი უფრო ადვილი გასაკეთებელია, გამზადებულ პორშენებს, შატუნებს და კალენვალს ყიდულობ და აყენებ ![]() გაჩარხვა უფრო რთულია, უფრო შრომატევადია და კარგი ხელოსანი გჭირდება რომ ყველაფერი ხუთიანზე გააკეთოს ![]() შედეგკი კი თითქმის ერთნაირი იქნება, ანუ მუშა მოცულობა იზრდება ორივე შემთხვევაში, მცირე სხვაობა იქნება თორქის განაწილებაში, სტროკერის შემთხვევაში დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტი თორქი ექნება ვიდრე მაღლებზე, რადგან პორშინის ხოდი და შესაბამისად კალენვალის მუხლი გრძელდება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 15 2009, 21:49) [snapback]52617[/snapback] როგორც ვიცი პირველს ჰქვია Closed Deck Block, მეორეს კი Open Deck ![]() აი RSK-ს ბლოკიც Open Deck-ია, გუშინ გადავიღე რენოს ცენტში ... ![]() RSK-ს ძრავს შეკუმშვის კოეფიციენტი 10 აქვს და 2 ტურბო უყენია ![]() გაჩარხვას და სტროკერის დაყენებას თავისი პლიუსები და მინუსები აქვს ![]() სტროკერი უფრო ადვილი გასაკეთებელია, გამზადებულ პორშენებს, შატუნებს და კალენვალს ყიდულობ და აყენებ ![]() გაჩარხვა უფრო რთულია, უფრო შრომატევადია და კარგი ხელოსანი გჭირდება რომ ყველაფერი ხუთიანზე გააკეთოს ![]() შედეგკი კი თითქმის ერთნაირი იქნება, ანუ მუშა მოცულობა იზრდება ორივე შემთხვევაში, მცირე სხვაობა იქნება თორქის განაწილებაში, სტროკერის შემთხვევაში დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტი თორქი ექნება ვიდრე მაღლებზე, რადგან პორშინის ხოდი და შესაბამისად კალენვალის მუხლი გრძელდება ![]() კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ ![]() თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 15th November 2009 - 22:22) [snapback]52640[/snapback] კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ ან სპირტი. უბრალოდ 2.5 ის გატურბინება მართლა საინტერესო იქნება თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი. თუ ვინმეს უნდა ჩემი მატორი მივყიდი და მე ვიქნები მაგის პირველი ექსპერიმენტატორი. წესით ყველაფერმა კარგად უნდა იმუშავოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 15 2009, 23:22) [snapback]52640[/snapback] კოეფიციენტი 10 ??? ბენზინის ოქტანობა 120 უნდა ალბათ ![]() თან მგონი ყველაზე იაფი დაჯდება. გასარკვევია ინჟექტორების მწარმოებლობა თუ ეყოფა ან ECU რას იტყვის დამატებითი 500 კუბის კვებას დათანხმდება. თავისუფალი დრო და ფული რომ მქონდეს სიამოვნებით მოვსინჯავდი. ტურბინიანი ძრავის ინჯექტორები 2.5-საც ეყოფა და 3.0-საც ![]() ![]() და 2001-იან RSK-ს რომ 10 აქვს შეკუმშვის კოეფიციენტი, აგერ კატალოგშიც უწერია ![]() ![]() http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_b4/20689/ ოქტანობა 98 სჭირდება მინიმუმ, ისე 100-ზეა გათვლილი ძრავი ![]() მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 16th November 2009 - 12:32) [snapback]52710[/snapback] და 2001-იან RSK-ს რომ 10 აქვს შეკუმშვის კოეფიციენტი, აგერ კატალოგშიც უწერია 2000-მდე მოდელებს 9 აქვს მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback] მაგხელა კომპრესია იმიტომ სჭირდება რომ პირველი ტურბინისთვის საკმარისი ვიხლოპი გამოუშვას, 2.0 მატორს 1500 აბაროტზე ტურბინის დატრიალება რომ შეეძლოს, დიდი შეკუმშვის ხარისხი უნდა ჰქონდეს არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი: მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება. ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა: პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს? ციტატა(mixa @ 16th November 2009 - 13:21) [snapback]52756[/snapback] მარტო პორშნების გამო იქნება განსხვავება თუ გალოვკების დიზაინიც? პირველ რიგში გალოვკებია სხვანაირი, წასვლით კი წავა ბლოკზე, მაგრამ შემშვებ-გამშვები კოლექტორები არ წავა იმპრეზას გალოვკები რომ დააყენო. ამიტომავ ცვლიან ლეგასებზე მარტო ბლოკ-პორშინს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 16 2009, 18:04) [snapback]52786[/snapback] არა მგონი მთლად ეგრე იყოს. თეორიებს რომ ძალიან არ ჩავუღმავდე პრაქტიკაზე როგორცაა იმას გეტყვი: მე ხომ იმპრეზას მატორზე მიყენია ლეგასის გალოვკები და შედეგად შემდეგი რამე მიციღე : პირველ ტურბინაზე თორქი აშკარა უკეთესი აქვს, მაგრამ ტურბო ლაგის ზონამ აიწია მაღლა, ანუ 4000-4500 რომ იყო ჩავარდნა ახლა აქვს 5000-ის მიდამოებში, მექანიკა რომ იყოს პრობლემა არ იქნებოდა, მაგრამ ავტომატიკაზე საკმაო დისკომფორტს ქმნის იმიტომ რომ სიჩწარეს რომ შეუცვლის ლაგ-ზონაში ვარდება. ახლა ერთი აზრი გამიჩნდა: პირველი ტურბინის ადგილას რომ მეორე დავაყენო რას იზამს? ხოო, საქმეც მაგაშია მახოჯან ![]() ![]() ![]() ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 16th November 2009 - 17:35) [snapback]52802[/snapback] ანუ შენ ადგილების შეცვლას ფიქრობ? და ვეისტგეიტის და ვიხლოპის კლაპნებსაც გადაიტან? მგონი ეგ საქმე არც ისე ადვილია, თუ შესაძლებელია საერთოდ ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს, საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს. და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება? PAINKILLER დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 17 2009, 14:44) [snapback]52810[/snapback] ადგილების შეცვლის კი არა და ორივე რომ მეორე დავაყენო იმას ვფიქრობ, ოღონდ ძველი მოდელის ტურბინა მინდა რომ ვესტგეითი ჰქონდეს, საინტერესოა ეკუ რა დონეზე გაგიჟდება, თუ არ გაგიჟდა წესით 1 დიდ ტურბინის ეფექტი უნდა ჰქონდეს, უბრალოდ უბრო გვიან დაიწყებს. და პირველის ნაცვლად რომ საერთოდ ფორესტერის დავაყენო რა იქნება? PAINKILLER დააკომენტარებ თუ სასწაული მოხდა და აზრი არ გაქვს? ვააა, შენ რაღაც ნამეტანი იზვრაშენიები მოგიფიქრებია ![]() ხო გითხარი უკვე, პირველის მაგივრად რომ მეორე ტურბინა დააყენო, ცოტა გვიან დატრიალდება, მაგას ყველა ლოპასტი ერთი ზომის აქვს ![]() ![]() 1 დიდი ტურბინის ეფექტი ვერანაირად ვერ ექნება, ლაგი ხომ ექნება ტურბინებს შორის მაინც ![]() და ფორესტერის ტურბინა რომ დააყენო, სხვადასხვა ზომის ტურბინები ერთად როგორ იმუშავებენ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
აუ აქ რა ამბავი ყოფილა ჩემს გარეშე კი მარა
![]() ![]() ![]() ![]() ეხ ლავნახე სე თემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
,
ციტატა(SUB 300 @ 24th November 2009 - 23:51) [snapback]55240[/snapback] მატორისრტი არ გჭირდებათ თუ მანუალებით მიდის ხმალაობა როგორ არ გვჭირდება, მე მატორის ამბავში მაგარი ჩაინიკი ვარ, ახლა გავიგე რომ შეკუმშვის კოეფიციენტი და კომპრესია სხვადასხვა რამე ყოფილა. მოკლედ გადავქექე მატორისტების ფორუმები და დავადგინე რომ 2.0-ზე თუ დააყენებ 2.5 ტურბინიანის კალენვალს და პორშინებს თუ დაამოკლებ , ანუ შატუნის მხარეს რომ ფრთები აქვს იმათ თუ დაუმოკლებ კუბატურა გამოდის 2.12. თუ ბლოკს გადაჩარხავ სარემონტო პორშინებზე ანუ 92+1 მმ მაშინ 2.2 გამოდის, საინტერესოა რომ ამ დროს სხვა თუ არაფერი შეცვალე 1 ცხენიც არ მოიმატებს, მაგრამ თორქი ადის 400-მდე ![]() შედარებით იაფიანი ვარიანტით 340მდე ადიხარ. მაგრამ თორქი იზრდება არანორმალურად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
maxouni
მაგ ყველაფერს ის დაამატე რო ბუსტი უფრო დაბლიდან გექნება. ატმოსფერულის კალენვალიც წავა მგონი მაგისთვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 25th November 2009 - 01:09) [snapback]55268[/snapback] ატმოსფერულის კალენვალიც წავა მგონი მაგისთვის 100% არ მიდის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
და რაშია განსხვავება რო ?
|
|
|
![]() ![]() |