![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ისე 3.0 ბოXერი რო გაკომპრესორდეს როგორი იქნება ააააა?
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
WESHAPO
იდეალური იქნება პროსტა ზოგადად ძვირი სიამოპვნებაა მსგავსი თემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ Jan 23 2014, 19:46) [snapback]564882[/snapback] ისე 3.0 ბოXერი რო გაკომპრესორდეს როგორი იქნება ააააა? ![]() ![]() და ვაბშე რომ გატურბინდეს, ვერა? ![]() 3.0-ზე 0.7 ბარი რომ ჩაბერო, დაახლოებით 350 ცხენი გექნება, მაგდენს კი 2.0 ტურბინიდანაც ამოიღებ, თან უფრო მარტივად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th January 2014 - 01:16) [snapback]564989[/snapback] 3.0-ზე 0.7 ბარი რომ ჩაბერო, დაახლოებით 350 ცხენი გექნება, მაგდენს კი 2.0 ტურბინიდანაც ამოიღებ, თან უფრო მარტივად მაგრამ ერთი ნიუანსი გამოგრჩა, უფრო რესურსიანი იქნება 3.0-ი მაგ ცხენზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th January 2014 - 01:16) [snapback]564989[/snapback] 3.0-ზე 0.7 ბარი რომ ჩაბერო, დაახლოებით 350 ცხენი გექნება, მაგდენს კი 2.0 ტურბინიდანაც ამოიღებ, თან უფრო მარტივად მერე, 1.7-ზე რო დაბუსტო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 13:09) [snapback]565074[/snapback] მერე, 1.7-ზე რო დაბუსტო? მეტზეც რატომ არა რო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 24th January 2014 - 13:24) [snapback]565075[/snapback] მეტზეც რატომ არა რო არა ეს ისე, 0.7 რო დაწერა მაგიტო დავწერე1.7 თორე 2.0-საც რა უჭირს რო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
3.0 სხვა თემაა. მაგის განხილვას შეეშვით. ნურც 3.0 ში 0.7 ბატის ჩაბერვაზე იოცნებებთ სტანდარტ ძრავში.
ისერ 3.0 იდან არა მაგრამ 3.3 დან სტანდარტი ინტერნალებით და ცოტა რესურსით 550 ცხენებს ბეზ ბაზარა იღებენ 1 ბარზე. 3.0 სტანდართ ძრავში 0.4-0.5 ბარი არი აფსოლუტური მაქსიმუმი მარა 350 400 ცხენი ულაპარაკოდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
RACKER
ციტატა 3.0 სტანდართ ძრავში 0.4-0.5 ბარი არი აფსოლუტური მაქსიმუმი მარა 350 400 ცხენი ულაპარაკოდ ა კაცი და ა ნაღდი სიტYვა! ![]() თან მანდ თორკი 0 დან დაიწყება და რას ივლის....>>>>>> მამენტ კონდეის ადგილას რო მიასვა კომპრესორი, თან 0.3 ბარს დიდი ბალაყანა არ უნდა და ალბათ არც დიდი გადაკეთება არ უნდა დაიჭირვოს წესით.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 24th January 2014 - 14:51) [snapback]565087[/snapback] მამენტ კონდეის ადგილას რო მიასვა კომპრესორი, თან 0.3 ბარს დიდი ბალაყანა არ უნდა და ალბათ არც დიდი გადაკეთება არ უნდა დაიჭირვოს წესით.... კაი აზრია ხო იცი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 14:22) [snapback]565082[/snapback] 3.0 სხვა თემაა. მაგის განხილვას შეეშვით. ნურც 3.0 ში 0.7 ბატის ჩაბერვაზე იოცნებებთ სტანდარტ ძრავში. სტანდარტ ძრავის გატურბინების აზრს ვერ ვხედავ მე... მე ვიძახი ჩაგილზულ და კოვან ნაწილებზე აწყობილზე ვიძახი... ისე თემაა ბარემ და აპექს FC-ს 6 ცილინდრზე ვერ ავამუშავებ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ANS-555
სტანდარტი ძრავის გატურბინებას ძალიან კარგი აზრი აქ. მანქანას 0.3 0.4 ბარზე ყველაზე მტი მქკ აქ. შესაბამისად მაგ წნევაზე მანქანა ან უფრო ნაკლებს ან იგივეს დაწვავს რასაც წვავდა და სიმძლავრე კი მოგემატება. მაგრამ გატურბინება ასე ადვილი არაა. კომპრესორის დაყენებაც არაა ადვილი და საკმაო ფინანსებია საჭირო. პირველ რიგში ბენზინის სისტემა და გაგრილება. ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 11:01) [snapback]565101[/snapback] ისე თემაა ბარემ და აპექს FC-ს 6 ცილინდრზე ვერ ავამუშავებ? ვერ აამუშავებ მაგრამ რაც შენ გაიფიქრე ის ჩვენ დიდი ხნის წინ გავიფიქრეთ მაგრამ ძალიან ძვირი სიამოვნებაა. მარტო 6 ცილინდრის კარგ მენეჯმენტს უნდა იმხელა თანხა რომ ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 15:30) [snapback]565113[/snapback] ვერ აამუშავებ მაგრამ რაც შენ გაიფიქრე ის ჩვენ დიდი ხნის წინ გავიფიქრეთ მაგრამ ძალიან ძვირი სიამოვნებაა. კი მარა ვაე ავამუშავებ ვერანაირედ 6 ცალ ინჟექტორს და 6 ცალ ბაბინას? ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 15:30) [snapback]565113[/snapback] პირველ რიგში ბენზინის სისტემა და გაგრილება. ბენზინის სისტემა და გაგრილება რატოა ძნელი საქმე? ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 15:30) [snapback]565113[/snapback] მაგრამ გატურბინება ასე ადვილი არაა. კომპრესორის დაყენებაც არაა ადვილი და საკმაო ფინანსებია საჭირო. +1 ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 15:30) [snapback]565113[/snapback] სტანდარტი ძრავის გატურბინებას ძალიან კარგი აზრი აქ. მანქანას 0.3 0.4 ბარზე ყველაზე მტი მქკ აქ. შესაბამისად მაგ წნევაზე მანქანა ან უფრო ნაკლებს ან იგივეს დაწვავს რასაც წვავდა და სიმძლავრე კი მოგემატება. კი მარა 0.3 0.4 ბარის გულისა ხო არ გაატურბინებ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#174
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 12:37) [snapback]565146[/snapback] კი მარა ვაე ავამუშავებ ვერანაირედ 6 ცალ ინჟექტორს და 6 ცალ ბაბინას? კარგი რაა ![]() ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 12:37) [snapback]565146[/snapback] ბენზინის სისტემა და გაგრილება რატოა ძნელი საქმე? საჩალიჩოა და ვინც არიცის იმისთვის შეუძლებელია ვინც იცის კიდე იმისთვის ფული დრო და წვალებაა. ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 12:37) [snapback]565146[/snapback] კი მარა 0.3 0.4 ბარის გულისა ხო არ გაატურბინებ? smile.gif ეგ სადაო თემაა. 0.3 0.4 ბარი უტურბინო მაღალ კომპრესიან ძრავზე ბევრად მეტი სიმძლავრეა ვიდრე ტურბინიან დაბალკომპრესიანზე. ასერომ ზოგს შეიძლება უღირდეს. მე მაგალითად არ ვიზამდი მაგას. მაგრამ 3.0 ისედაც კარგათ დადის და პლიუს ცხენები არ აწყენს აშკარად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#175
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 16:45) [snapback]565150[/snapback] 0.3 0.4 ბარი უტურბინო მაღალ კომპრესიან ძრავზე ბევრად მეტი სიმძლავრეა ვიდრე ტურბინიან დაბალკომპრესიანზე. ასერომ ზოგს შეიძლება უღირდეს. მე მაგალითად არ ვიზამდი მაგას. მაგრამ 3.0 ისედაც კარგათ დადის და პლიუს ცხენები არ აწყენს აშკარად კომპრესიას დააგდებ ცოტას მაღალი პრაკლადკით... კარგად კი დადის მარა დიდი პროექტის ამბავში ვიძახი... ბენზინის მიწოდება რატოა რთული ვერ ვხვდები, რეიკებიც ხო არის მაგისთვი, ინჟექტორებიც და ბენზონასოსსაც მიაყენებ შესაბამისს და ეგაა რა... 0.3 ბარის გულისა ხო არ ჩაყრი კოვანნი ნაწილებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#176
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
სად დავწერე რომ მაგ წნევაზე კოვანები უნდა თქო ან პრაკლადკის შეცვლა.
ინჟექტორებს და ბენზინის სისტემას ყიდვა და გაკეთება უნდა თორე შეუძლებელია თქო არც ეგ დამიწერია არსად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#177
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 17:58) [snapback]565187[/snapback] სად დავწერე რომ მაგ წნევაზე კოვანები უნდა თქო ან პრაკლადკის შეცვლა. ხოდა მე ვიძახი რო გააკეთოთქო ძრავი... ციტატა(RACKER @ 24th January 2014 - 17:58) [snapback]565187[/snapback] ინჟექტორებს და ბენზინის სისტემას ყიდვა და გაკეთება უნდა თორე შეუძლებელია თქო არც ეგ დამიწერია არსად ვაა ბიჭო ![]() ძნელია რო თქვი იმიტო გკითხე, მეთქი რამე სერიოზული პრობლემაათქო... და გაგრილება ძნელიაო რო თქვი მაგაში რა იგულისხმე ?... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#178
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 18:04) [snapback]565189[/snapback] და გაგრილება ძნელიაო რო თქვი მაგაში რა იგულისხმე ?... ალბათ ფრონტალური დაგჭირდება თუ გაატურბინებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#179
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ANS-555
RACKER მოდით ჯერ ეგ თქვით, საპროექტოდ რომელი ჯობია EZ30 თუ EG33 ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#180
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 14:04) [snapback]565189[/snapback] ხოდა მე ვიძახი რო გააკეთოთქო ძრავი... თუ გააკეთებ მაშინ იმიტომ რომ ბევრი ბერო და ცხენბი ამოიღო ჯონჯოლივით. მაგრამ მაშინ მთლიანად კოვკაზე უნდა გადახვიდე რაც ორჯერ ძვირი ჟდება 4 ცილინდრიან ძრავთან შედარებით გილძებიც თხელია და დაგილზვას ითხოვს. ზეთის ნასოსიც ძვირი სიამოვნებაა. სტანდარტი კიდევ არყოფნის მეექვსე ცილინდრი შორსაა და ნიხვატკა აქ. ციტატა(ANS-555 @ 24th January 2014 - 14:04) [snapback]565189[/snapback] ძნელია რო თქვი იმიტო გკითხე, მეთქი რამე სერიოზული პრობლემაათქო... და გაგრილება ძნელიაო რო თქვი მაგაში რა იგულისხმე ?... არაფერი განსაკუთრებული მაგრამ 4 ინჯექტორის მაგივრად 6 გაქ საშოვნელი. 6 ინჟექტორს კდიე ის წვრილი რეიკა არყოფნის. უფრო სწორად სამს. 2-ს ძვლივს ყოფნის და სამს მითუმეტეს. ნასოსი. გაგრილება განსაკუთრებულია არაფერი მაგრამ დაყენება ხომ თანხაა და წვალება |
|
|
![]() ![]() |