IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტუნინგი ამ ბოლო დროს აქტუალური თემა, რაში დავზოგოთ ფული
TRULOVI
გამოხმაურება Jan 21 2014, 21:35
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




მოკლედ ჩემო მეგობრებო ამ ბოლო დროს ბევრი თემა ოფდება ყველგან მიდის წერა ის ჯობდა ეს ჯობდა ამაში დაგეზოგა ფული და ასე შემდეგ

ნათელი მაგალითია ვადას თემის აოხრება biggrin.gif

ეხლა რაც შეეხება ჩემს მოსაზრებას და ზოგადად მინდა დავწერო



ფორუმებზე იუთუბზე რო ვათვარიელებ იმპრეზის და არამარტო იმპრეზის წუნინგი ჯდება ძალიან ძვირი მაგრამ მეორე მხრიდან რო შეხედავ ნახევარზე მეტი ფული უბრალოდ ზიზილ პიპილო ნაწილებში მიდის და საკმაოდ შეილება მაგ თანხის შემცირება თან უცხოეთში



აქ მეორად ნაწილებს მაინც იაფად ვყიდულობთ მარა მაინც




დავიწყებდი exhaust system + downpipi + up pipe koleqtori ბრენდს მინიმუმ ამ 3 4 ნაწილს უნდა ახალი რო შეიძინო 1500 2500 $ გააჩნია ბრენს

შემდეგ მოვყვეთ ინთეიქს აქაც იგივეს დავწერდი ტურბინიდან ფილტრის ჩათვლით რო იყიდო 600$ მაინც გინდა

შემდეგ გავყვეთ ზეთის ქულერს და ინტელქულერს ესეც ახალი რო დააყენო ყველაფერი 1500 დოლარი მაინც გინდა ორივეში ერთად თავის ფაიფინგით

ავიღოთ გეიტი ავიღოთ ბლოუოფი 500$ თემებია ეგეც




ვფიქრობ რო ამიტომ ჯდება ძალიან ძვირი უცხოეთში ტუნინგი რო რაღაც ნაწილებში არ ზოგავენ ფულებს და უაზროდ ყრიან




არადა მაგ ფულად აქ ძრავის გარკვეულ ნაწილსაც დაზბორავ და 400 500 ცხენზე ისე აიყვან როგორც არაფერი




მე მაგალითად ინთეიქში ვიხლოპში გეიტში კოლექტორში გაგრილების სისტემაში არ ვარ ფულის გადამხდელი რო ახალი ვიყიდო ისევ მირჩევნია ხელნაკეთით ან რამე ნორმალური ხარისხიანი ჩინურით შევცვალო


აი ტურბინა და ძრავის ნაწილები აუცილებლად ბრენდი უნდა იყოს

დაწერეთ ვის რა გირჩევნიათ რომელი ნაწილია გამომდგარი და ასე შემდეგ

ასევე დაჩიკებზეც დიდი ფულის დაზოგვა შეიძლება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16 გვერდი V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (200 - 219)
RACKER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:10
გამოხმაურება #201


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:10
გამოხმაურება #202


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57






ზეთის მიწოდების სისტემაზეც უკვე თქვა რაკერამ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:11
გამოხმაურება #203


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:12
გამოხმაურება #204


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:10) [snapback]565398[/snapback]
PAINKILLER
მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა


ნუ ხო კაი, 265-ზე ხომ აიყვან? biggrin.gif




ეგ ისე სიტყვაზე ვთქვი smile.gif 350 ცხენზე რომ აიყვან, რესურსი ბევრად შემცირდება, თუ ინტერნალებს არ გამოცვლი...




ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:11) [snapback]565400[/snapback]
PAINKILLER
პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს.


მე რაც ჩამოვწერე იმას თუ გაითვალისწინებ, არა მგონია მეტი რესურსი ჰქონდეს სტოკ ძრავს wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:12
გამოხმაურება #205


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:07) [snapback]565396[/snapback]
350 ცხენზე კი 3.0 ლეგასის სტოკი ძრავი არც ისეთი გამძლე იქნება როგორც STI-ს კოვანნი ძრავი

უტურბინოს ინტერნალებით იასნია არც იქნება 350 ცხენზე უფრო რესურსიანი, მაგრამ უტურბინო და 300 ცხენიანი გყავდეს და ტურბინიანი 350 ცხენიანი მაინც ატმოსფერკას მეტი რესურსი ექნება. smile.gif

თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:14
გამოხმაურება #206


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:09) [snapback]565396[/snapback]
3.0 ძრავს სხვა ზომის ცილინდრები აქვს, უფრო თხელი კედლები და პატარა დიამეტრის პორშინები, კუმშვის ხარისხიც მეტი აქვს, მეტი დატვირთვა მოდის პორშინზეც, შატუნზეც, ვკლადიშზეც და მთლიანად ბლოკზეც



ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:12) [snapback]565402[/snapback]
თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია



სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:15
გამოხმაურება #207


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით smile.gif ცალ მხარეს ორი პორშინის მაგივრად 3-ია უკვე და იგივე დათვირთვას უფრო ადვილად უმკვლავდება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:16
გამოხმაურება #208


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57






ვაბშე ჩემი აზრით 3.0-ის გატურბინებას სჯობია 2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:17
გამოხმაურება #209


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:14) [snapback]565403[/snapback]
სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე

სტოკი ვიგულისხმე მერე მეც, რაც რაკერად დაწერა 0.3-0.4 ბარზე სტოკი ინტერნალებით smile.gif

და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:18
გამოხმაურება #210


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:15) [snapback]565405[/snapback]
საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით ცალ მხარეს ორი პორშინის მაგივრად 3-ია უკვე და იგივე დათვირთვას უფრო ადვილად უმკვლავდება


რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია smile.gif შატუნიც შატუნია და ვკლადიშიც ვკლადიშია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:18
გამოხმაურება #211


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:16) [snapback]565406[/snapback]
2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ

არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:19
გამოხმაურება #212


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:17) [snapback]565408[/snapback]
და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი



მეც ეგ ვთქვი და რაკერამ 300-ს ვერ გააქაჩინებო, მე კი მგონია რომ მაინც შეიძლება smile.gif

ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:18) [snapback]565410[/snapback]
არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 smile.gif


და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:20
გამოხმაურება #213


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:18) [snapback]565409[/snapback]
რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია შატუნიც შატუნია და ვკლადიშიც ვკლადიშია

მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:20
გამოხმაურება #214


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს biggrin.gif სად ვთქვი 300 ვერ აიყვანთქო. biggrin.gif
მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:22
გამოხმაურება #215


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565413[/snapback]
PAINKILLER
შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს biggrin.gif სად ვთქვი 300 ვერ აიყვანთქო. biggrin.gif
მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა


რა ბაბოჩკა, მე ვაბშე 280 ცხენს ვამბობდი მე და შენ კი ვერაო biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:22
გამოხმაურება #216


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:19) [snapback]565411[/snapback]
და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა?

არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება biggrin.gif

2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3

2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1

2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:28
გამოხმაურება #217


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565412[/snapback]
მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი smile.gif


ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია smile.gif



კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ.


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:29
გამოხმაურება #218


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:25) [snapback]565416[/snapback]
ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია

რანაირად არის პატარა, უფრო დიდია არ დაწერეს? 2.2 ზომის არის smile.gif ანუ 97მმ პორშინი დევს გამოდის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:31
გამოხმაურება #219


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:22) [snapback]565415[/snapback]
არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება 2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3
2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1
2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი


2.0-ის ძრავს ვერ გაჩარხავ 2.2-ზე და და მაგაში 2.5-ის კალენვალს ვერ გაუშვებ ვითომ?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jan 25 2014, 01:31
გამოხმაურება #220


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:28) [snapback]565416[/snapback]
კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ.

გატურბინებაზე არ მაქვს საერთოდ ლაპარაკი, უტურბინო, უტურბინოდ დარჩეს და პატალოკი 300-ცხენამდე ამოაგდებ და იქნება ძალიან მაგარი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 გვერდი V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge