გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jan 21 2014, 21:35
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 |
მოკლედ ჩემო მეგობრებო ამ ბოლო დროს ბევრი თემა ოფდება ყველგან მიდის წერა ის ჯობდა ეს ჯობდა ამაში დაგეზოგა ფული და ასე შემდეგ
ნათელი მაგალითია ვადას თემის აოხრება ეხლა რაც შეეხება ჩემს მოსაზრებას და ზოგადად მინდა დავწერო ფორუმებზე იუთუბზე რო ვათვარიელებ იმპრეზის და არამარტო იმპრეზის წუნინგი ჯდება ძალიან ძვირი მაგრამ მეორე მხრიდან რო შეხედავ ნახევარზე მეტი ფული უბრალოდ ზიზილ პიპილო ნაწილებში მიდის და საკმაოდ შეილება მაგ თანხის შემცირება თან უცხოეთში აქ მეორად ნაწილებს მაინც იაფად ვყიდულობთ მარა მაინც დავიწყებდი exhaust system + downpipi + up pipe koleqtori ბრენდს მინიმუმ ამ 3 4 ნაწილს უნდა ახალი რო შეიძინო 1500 2500 $ გააჩნია ბრენს შემდეგ მოვყვეთ ინთეიქს აქაც იგივეს დავწერდი ტურბინიდან ფილტრის ჩათვლით რო იყიდო 600$ მაინც გინდა შემდეგ გავყვეთ ზეთის ქულერს და ინტელქულერს ესეც ახალი რო დააყენო ყველაფერი 1500 დოლარი მაინც გინდა ორივეში ერთად თავის ფაიფინგით ავიღოთ გეიტი ავიღოთ ბლოუოფი 500$ თემებია ეგეც ვფიქრობ რო ამიტომ ჯდება ძალიან ძვირი უცხოეთში ტუნინგი რო რაღაც ნაწილებში არ ზოგავენ ფულებს და უაზროდ ყრიან არადა მაგ ფულად აქ ძრავის გარკვეულ ნაწილსაც დაზბორავ და 400 500 ცხენზე ისე აიყვან როგორც არაფერი მე მაგალითად ინთეიქში ვიხლოპში გეიტში კოლექტორში გაგრილების სისტემაში არ ვარ ფულის გადამხდელი რო ახალი ვიყიდო ისევ მირჩევნია ხელნაკეთით ან რამე ნორმალური ხარისხიანი ჩინურით შევცვალო აი ტურბინა და ძრავის ნაწილები აუცილებლად ბრენდი უნდა იყოს დაწერეთ ვის რა გირჩევნიათ რომელი ნაწილია გამომდგარი და ასე შემდეგ ასევე დაჩიკებზეც დიდი ფულის დაზოგვა შეიძლება |
|
|
|
![]() |
Jan 25 2014, 01:10
გამოხმაურება
#201
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
PAINKILLER
მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:10
გამოხმაურება
#202
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ზეთის მიწოდების სისტემაზეც უკვე თქვა რაკერამ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:11
გამოხმაურება
#203
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
PAINKILLER
პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს. |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:12
გამოხმაურება
#204
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:10) [snapback]565398[/snapback] PAINKILLER მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა ნუ ხო კაი, 265-ზე ხომ აიყვან? ეგ ისე სიტყვაზე ვთქვი ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:11) [snapback]565400[/snapback] PAINKILLER პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს. მე რაც ჩამოვწერე იმას თუ გაითვალისწინებ, არა მგონია მეტი რესურსი ჰქონდეს სტოკ ძრავს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:12
გამოხმაურება
#205
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:07) [snapback]565396[/snapback] 350 ცხენზე კი 3.0 ლეგასის სტოკი ძრავი არც ისეთი გამძლე იქნება როგორც STI-ს კოვანნი ძრავი უტურბინოს ინტერნალებით იასნია არც იქნება 350 ცხენზე უფრო რესურსიანი, მაგრამ უტურბინო და 300 ცხენიანი გყავდეს და ტურბინიანი 350 ცხენიანი მაინც ატმოსფერკას მეტი რესურსი ექნება. თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:14
გამოხმაურება
#206
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:09) [snapback]565396[/snapback] 3.0 ძრავს სხვა ზომის ცილინდრები აქვს, უფრო თხელი კედლები და პატარა დიამეტრის პორშინები, კუმშვის ხარისხიც მეტი აქვს, მეტი დატვირთვა მოდის პორშინზეც, შატუნზეც, ვკლადიშზეც და მთლიანად ბლოკზეც ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:12) [snapback]565402[/snapback] თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:15
გამოხმაურება
#207
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით
|
|
|
|
Jan 25 2014, 01:16
გამოხმაურება
#208
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ვაბშე ჩემი აზრით 3.0-ის გატურბინებას სჯობია 2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:17
გამოხმაურება
#209
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:14) [snapback]565403[/snapback] სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე სტოკი ვიგულისხმე მერე მეც, რაც რაკერად დაწერა 0.3-0.4 ბარზე სტოკი ინტერნალებით და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:18
გამოხმაურება
#210
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:15) [snapback]565405[/snapback] საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით ცალ მხარეს ორი პორშინის მაგივრად 3-ია უკვე და იგივე დათვირთვას უფრო ადვილად უმკვლავდება რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:18
გამოხმაურება
#211
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:16) [snapback]565406[/snapback] 2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:19
გამოხმაურება
#212
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:17) [snapback]565408[/snapback] და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი მეც ეგ ვთქვი და რაკერამ 300-ს ვერ გააქაჩინებო, მე კი მგონია რომ მაინც შეიძლება ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:18) [snapback]565410[/snapback] არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:20
გამოხმაურება
#213
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:18) [snapback]565409[/snapback] რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია შატუნიც შატუნია და ვკლადიშიც ვკლადიშია მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:20
გამოხმაურება
#214
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
PAINKILLER
შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:22
გამოხმაურება
#215
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565413[/snapback] PAINKILLER შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა რა ბაბოჩკა, მე ვაბშე 280 ცხენს ვამბობდი მე და შენ კი ვერაო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:22
გამოხმაურება
#216
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:19) [snapback]565411[/snapback] და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა? არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება 2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3 2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1 2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:28
გამოხმაურება
#217
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565412[/snapback] მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ. -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:29
გამოხმაურება
#218
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:25) [snapback]565416[/snapback] ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია რანაირად არის პატარა, უფრო დიდია არ დაწერეს? 2.2 ზომის არის |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:31
გამოხმაურება
#219
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:22) [snapback]565415[/snapback] არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება 2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3 2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1 2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი 2.0-ის ძრავს ვერ გაჩარხავ 2.2-ზე და და მაგაში 2.5-ის კალენვალს ვერ გაუშვებ ვითომ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jan 25 2014, 01:31
გამოხმაურება
#220
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:28) [snapback]565416[/snapback] კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ. გატურბინებაზე არ მაქვს საერთოდ ლაპარაკი, უტურბინო, უტურბინოდ დარჩეს და პატალოკი 300-ცხენამდე ამოაგდებ და იქნება ძალიან მაგარი |
|
|
|
![]() ![]() |