![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#201
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#202
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ზეთის მიწოდების სისტემაზეც უკვე თქვა რაკერამ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#203
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#204
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:10) [snapback]565398[/snapback] PAINKILLER მაგდენზე ვერ აიყვან ვიხლოპით და ნასტროიკით შანსი არაა ნუ ხო კაი, 265-ზე ხომ აიყვან? ![]() ეგ ისე სიტყვაზე ვთქვი ![]() ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:11) [snapback]565400[/snapback] PAINKILLER პეინ ახურებ. ზოგადად რაც მეტია ცილინდრი პოტენციალი და რესურსი მეტია. არასწორად უდგები საკითხს. მე რაც ჩამოვწერე იმას თუ გაითვალისწინებ, არა მგონია მეტი რესურსი ჰქონდეს სტოკ ძრავს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#205
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:07) [snapback]565396[/snapback] 350 ცხენზე კი 3.0 ლეგასის სტოკი ძრავი არც ისეთი გამძლე იქნება როგორც STI-ს კოვანნი ძრავი უტურბინოს ინტერნალებით იასნია არც იქნება 350 ცხენზე უფრო რესურსიანი, მაგრამ უტურბინო და 300 ცხენიანი გყავდეს და ტურბინიანი 350 ცხენიანი მაინც ატმოსფერკას მეტი რესურსი ექნება. ![]() თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#206
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:09) [snapback]565396[/snapback] 3.0 ძრავს სხვა ზომის ცილინდრები აქვს, უფრო თხელი კედლები და პატარა დიამეტრის პორშინები, კუმშვის ხარისხიც მეტი აქვს, მეტი დატვირთვა მოდის პორშინზეც, შატუნზეც, ვკლადიშზეც და მთლიანად ბლოკზეც ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:12) [snapback]565402[/snapback] თუ გაატურბინე 3.0 სტოკ ინტერნალებზე აი მანდ უკვე სიმართლეს ლაპარაკობ სტი-ს ძრავი მირჩევნია სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#207
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#208
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ვაბშე ჩემი აზრით 3.0-ის გატურბინებას სჯობია 2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#209
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:14) [snapback]565403[/snapback] სტოკზეა საუბარი, 3.0 ქარხნული ძრავიც არ ღირს იაფი და ეგეც თუ გახსენი და იჩალიჩე ისეთ კუშზე ახვალ, მაგას სჯობია ვაბშე სუბარუს წუნინგზე უარი თქვა და სუპრას მიაწვე სტოკი ვიგულისხმე მერე მეც, რაც რაკერად დაწერა 0.3-0.4 ბარზე სტოკი ინტერნალებით ![]() და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#210
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:15) [snapback]565405[/snapback] საქმე იმაშია რომ ძრავს კუმშვა მეტი აქვს, პორშინზე დატვირთვა ნამდვილად არ მოდის უფრო მეტი, პირიქით ცალ მხარეს ორი პორშინის მაგივრად 3-ია უკვე და იგივე დათვირთვას უფრო ადვილად უმკვლავდება რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#211
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:16) [snapback]565406[/snapback] 2.0 გაჩარხო 2.2-ზე და გაასტროკერო, არც ისე ბევრი რამის შეცვლა მოგიწევს მთლიანობაში, ცხენებს კი ბევრად მეტს ამოიღებ არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#212
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:17) [snapback]565408[/snapback] და იმას ვამბობ რომ სჯობს დარჩეს უტურბინო და რამენაირად გააქაჩინო 300-ს ცხენამდე და იქნება მხეცი მეც ეგ ვთქვი და რაკერამ 300-ს ვერ გააქაჩინებო, მე კი მგონია რომ მაინც შეიძლება ![]() ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:18) [snapback]565410[/snapback] არასწორია.... ან 2.3 დესტროკ, ან 2.1 სტროკერ ან პირდაპირ 2.2 ![]() და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#213
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:18) [snapback]565409[/snapback] რაოდენობას რა მნიშვნელობა აქვს ჯო?? პორშინი პორშინია შატუნიც შატუნია და ვკლადიშიც ვკლადიშია მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#214
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს ![]() ![]() მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#215
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565413[/snapback] PAINKILLER შენ რა ბაბოჩკასავით ატრიალებ ამ სიტყვებს ![]() ![]() მე ვთქი 350 ვერ გაქაჩავსთქო და ატმოსფერკასთვის 50 ცხენი სერიოზუი სხვაობაა რა ბაბოჩკა, მე ვაბშე 280 ცხენს ვამბობდი მე და შენ კი ვერაო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#216
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:19) [snapback]565411[/snapback] და 2.2 სტოკერს რა კუჭი აეშლება თუ რა მოუვა? არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება ![]() 2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3 2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1 2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#217
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jan 25 2014, 02:20) [snapback]565412[/snapback] მნიშნლეობა ის აქვს რომ სადაც შეც ცალ პორშინში ასხამ სიტყვაზე 300 გრამ ბენზინს 2.0-ზე, მაშინ 3.0-ზე მოგდის პორშინზე უფრო ნაკლები ბენზინი ![]() ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია ![]() კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ. -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#218
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:25) [snapback]565416[/snapback] ხო მაგრამ პორშინი უფრო პატარაა და არც კოვანნია რანაირად არის პატარა, უფრო დიდია არ დაწერეს? 2.2 ზომის არის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#219
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 25th January 2014 - 02:22) [snapback]565415[/snapback] არ არსებობს ეგეთი რამ და იმიტომ აეშლება 2.5 ძრავში 2.0-ის კალენვალი და გამოდის დესტროკ 2.3 2.0-ის ძრავში 2.5-ის კალენვალი და გამოდის სტროკერ 2.1 2.2-ის ძრავში რომელი კალენვალი უნდა ჩადო კითხვა შენ, აბა გამოიცანი 2.0-ის ძრავს ვერ გაჩარხავ 2.2-ზე და და მაგაში 2.5-ის კალენვალს ვერ გაუშვებ ვითომ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#220
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th January 2014 - 02:28) [snapback]565416[/snapback] კომპრესიას თუ დააგდებ, ცოტას გაუზრდი რესურსს, მაგრამ მეტის ჩაბერვა მოგიწევს რომ ცხენები მოუმატო, მერე უკვე გაგრილება დაგჭირდება უკეთესი და ა.შ. გატურბინებაზე არ მაქვს საერთოდ ლაპარაკი, უტურბინო, უტურბინოდ დარჩეს და პატალოკი 300-ცხენამდე ამოაგდებ და იქნება ძალიან მაგარი ![]() |
|
|
![]() ![]() |