![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
Eagle
ბარემ გკითხავ, კომპეტენტური ადამიანი ჩანხარ მაგ საკითხში და შეიძლება იცოდე, როგორ გავაუმჯობესოთ ჩვენი ავტომობილების აეროდინამიკა, რამე დანადგარი არსებობს საქართველოში სადაც შეიძლება ნახვა რაიმე ცვლილების (მაგალითად სპოილერის დაყენების) შემთხვევაში გაუმჯობესდა თუ პირიქით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ANS-555
სპოილერი წესით დადებით შედეგს უნდა გაძლევდეს მარა თუ კარგად არ არის დამუშავებული მოგცემს ცუდ შედეგს გაგიუარესებს მართვადობას და შეიძლება წინაღობის გაზრდის გამო აქსელერაციაც ნაკლები იყოს. დასამუშავებლად საჭიროა აეროდინამიკული მილი, საქართველოში ერთადერთი მეგულება საავიაციო უნივერსიტეტში, როგორც ვიცი მუშაობს მაგრამ რამდენად გამოდგება არ ვიცი პატარაა და კონკრეტულ დეტალს შეამოწმებ მარტო და მანქანაზე დაყენების მერე როგორი იქნება სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ, რაც სახიფათო შეიძლება იყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 17:02) [snapback]571765[/snapback] სანამ მანქანას არ გამოცდი გზაზე ვერ გაიგებ მანქანა როგორ უნდა გამოცადო, ანუ როგორ უნდა მიხვდე უკეთესია თუ უარესი, ეგრე ადვილად ხო ვერ მიხვდები? მე მაგალითად მინდა ჭინა ნაწილის ისე გაკეთება, ანუ სპოილერის სტილში რაღაცეების გაკეთება რო ცხვირს მაქსიმალურად დაბლა აწვებოდეს Hაერი და რანაირად უნდა გამოვთვალო ავ დახრა მაგ ფრთების ან ჰაერგამტარების მიმართულება ხო არ იცი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ANS-555
ანუ შენი მანქანა ხო იცი როგორ დადის მაღალ სიჩქარეზე(მაღალ სიჩქარეზე ეტყობა აეროდინამიკას ხარვეზები) ამ ახალი ნაწილის დაყენების შემდეგ ექნება სხვა ეფექტი ან უკეტესად დაიჭერს თავს ან დაცურებისკენ ექნება მიდრეკილება. (ამიტო ვტქვი შეიძლება სახიფათო იყოს გამოცდა თქო) სპოილერი გინდა წინა ბამპერზე როგორც მივხვდი. დაბლა ნაწილი უნდა იყოს დაახლოებით თვითმფრინავის ფრთის ფორმის მაგრამ უნდა დააყენო ამოტრიალებული რო მიწაზე დააკროს მანქანა. ფურცელზე როგორ გამოვთვალო ნამდვილად არ ვიცი მაგრამ აეროდინამიკულ მილში შემოწმება მაინც დაჭირდება რამდენად მდორედ გადაედინება ჰაერის ნაკადი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ANS-555
დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ეხლა მაგ ფორმულაში სიმკვრივე, რისი სიმკვრივეა ??? მანქანის ??? ანუ რკინის ??? მგონი ეგ სიდიდე გარკვეულ წილად მუდმივი იქნება. მეორე, წინაღობის ფართობი. რომელი წინაღობის ?? საიდან ითვლება ეგ ?? მთლიანი მანქანის ზედაპირის მიხედვით თუ მხოლოდ ცხვირის მხარეს ??? მესამე, როგორ უნდა ვიანგარიშოთ აეროდინამიკური წინაღობის კოეფიციენტი ??? ANS-555 საინტერესოა ის ფაქტი, რომ სპოილერი და ანტიფრთა თავის დადებით სახეს აჩვენებს ტრეკზე, პარნიზე, რალიზე. დრაგზე კი ის სრულიად ზედმეტია ![]() WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback] დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ფეისპალმი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ციტატა ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? იმიტომაც ჩემო ლევან ბევრი დახუჭობანის დროს დაასტუკეს, ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
WESHAPO
ყველას მაგისი მიზეზი ჰქონდა რატომაც დასტუკეს ![]() ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback] მასე ზაპოც მინიახია ტუნინგში(სტუდენტობისას მეც მყავდა კუ ზაპო ტუნინგში, 6 მატორი გამოვცვალე 150 ვაყუნჭინებდი ხოლმე ) მეც მყავდა ეგრე ზაპო. 150-ს მართლაც რო ვაკეტინებდი. გაიშნიკები იმტომ მაჩერებდნენ, ეგრე ჩქარა მორბენალი ზაპო, ჩვენ არ გვინახიაო. ![]() ![]() ჩემზე 2 წლით უფროსი იყო წლოვანებით, მაგრამ ისე გავყიდე, მაგის მატორი არც გამიხსნია. ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:14) [snapback]571801[/snapback] შენ რასაც ამბობ უკვე ავტოსპორტია და შემოქმედება, მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ??? bako ვისთვის ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 18:11) [snapback]571786[/snapback] დამიჯერე ბრატ, ჩვენი ავტოები ფუჯი ჰევი ინდასტრიმ ყველა მილში გაატარა და მათ შორის აეროდინამიულშიც. ჰაერის წინააღმდეგობა რომ სიჩქარის კვადრატის პროპორციულია ეგ ნატელია ყველასთვის და ეგ ეფექპი მატულობს 110, 120 კმ/სთ ს მერე, დანარჩენი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა უნდა გააკეთოს ავტომ, ამიტომაც ბევრ სუპერკარს რეგულირებადი ანუ კომპით მართული უკანა სპოილერი უყენია. კი შენ შემოგევლე მარა ფუჯი ჰევიმ 180კმ/სთ-ზეც დაადო ლიმიტო და მე რო მინიმუმ 280კმ/სთ მინდა, მაგიც გათვლილი ექნება ფუჯი ჰევის დავიჯერო? ![]() თან აერო დინამიკის გაუმჯობესებით განა მარტო წინაღობის შექმნაა შესაძლებელი, არამიდ მისი შემცირებაც და ამიტო მინდა ვნახო საქართველოში ისეთი დანადგარ-შენობა-სპეციალისტი, რომელიც მაგ საკითხში დამეხმარება... მე ჩემი თვალსაზრისით უკვე ვამცირებ ცოტაოდენ მაგ წინაღობას მარა უფრო კომპეტენტური ადამიანი მჭირდება რო ეხლა მაგის სწავლა არ დავიწყო... ციტატა(VADA @ 11th February 2014 - 18:36) [snapback]571792[/snapback] ეგრე ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებმა იმაზეც იზრუნებს რომ მანქანამ თავისუფლად იმუშაოს თავის სიმძლავრეზე ზედმეტი რაღაცეების გარეშე. იგივე ლოგიკით, მოდი და რატომ ვაძლიერებთ მანქანებს ? რა საჭიროა ? რატომ ვანასტორიკებთ ? რატომ ვცლით ტურბინებს, ინჯექტორებს, ნასოსებს ? რა, ფუჯი ჰევი ინდუსტრიის მამებზე ჭკვიანები ვართ ??? +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
VADA
ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა). წინაღობა არის მანქანის ის ნაწილი რომელიც პირდაპირ ეხება ჰაერს. ცხვირი, საქარე მინა (გავლენას ახდენს ასევე: გვერდითა სარკეები "ჩისტიტელები", "ბრეზგავიკები", ანტენა, ზედა საბარგულის რკინები თუ პლასტმასები, "ვუზდუხაზაბორნიკი", სპოილერი) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
VADA
ციტატა მერე უარი უნდა ვთქვათ და არ ვიმსჯელოთ აეროდინამიკაზე ??? კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ![]() ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback] კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ხოდა რო არარი მაგიტო მინდა უკეთესი რო იყოს თორე F1-ის ბოლიდი რო მყავდეს მაშინ არ ვიზრუნებდი მაგაზე... ![]() ან ლეგასი... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
ციტატა ან ლეგასი... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
ციტატა(Eagle @ 11th February 2014 - 19:44) [snapback]571829[/snapback] ჰაერის სიმკვრივეა. მუდმივი არაა იცვლება ატმოსფერული პირობების მიხედვით(ტემპერატურა, ტენიანობა, წნევა). ანუ მაგის გაზომვაც შეიძლება, ჰო ? ![]() ისე აეროდინამიკის კოეფიციენტის ცხრილს ვერსად მივაკვლიე. WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 11th February 2014 - 19:45) [snapback]571830[/snapback] კი უნდა ვიმსჯელოთ, ყველაზე აეროდინამიური მხეცი, მაცივარია, სპოილერებით, აბვესით და ა.შ ხუმრობით და რა თქმა უნდა ძმობაში ყველაფერი კარგია რაც გულს უხარია ბატონო ზურაბ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
VADA
კი შეიძლება. როგორი ცხრილი გინდა სადაც კონკრეტულ მანქანას რა კოეფიციენტი აქ თუ რაიმე სხეულს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
http://ask.cars.com/2013/04/what-are-some-...ction-cars.html
Hა აბა ამასაც გადახედეთ რაკი ეგრეა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
Eagle
მგონი სუბარუს მონაცემები რომ იყოს, უფრო დაგვაინტერესებს ![]() ისე სხვა მარკებისაც წავა, რომ შევადაროთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
ყველაზე კარგი აეროდინამიკა ბუნებაში აქვს წყლის წვეტს. კუპე ყველაზე მეტადაადამსგავსებული წყლის წვეტს და ზოგადად სპორტქარები რასაც ქვია 99% კუპეა. პრიუსზე და კი რაგაც ეკონომიურ რაგაცეებზე რო იყო ლაპარაკი მაგათ უკანა ნაწილი აქვთ დამუშავებული ისე რომ რაც შეიძლება ნაკლები აგრიგალება გამოიწვიოს ჰაერის მასის მასში გავლის შემდეგ. ჰაერის აგრიგალება უხეშად რო ვთქვათ მანქანის უკანა ნაწილში წარმოქმნის ქაოსურად მოძრავ ჰაერის ნაკადებს და მანქანას ანელებს თითქოს უკან იწოვს.
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient აქ არის სხვადასხვა მანქანების კოეფიციენტები ცხრილად ![]() ეს სხვადასხვა სხეულებზე აეროდინამიკული ხარისხი |
|
|
![]() ![]() |