![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ასე თუ ისე ნორმალურად წერია ტურბინების შესახებ, მაგრამ მგონი ცალკე თემა რომ იყოს უკეთესი იქნება. ვილაპარაკოთ ტურიბნებზე და შევაჯეროთ ნათქვავი. გამოვთვათ ჩვენი აზრი და თან დავასაბუთოთ.
![]() დავიწყებ და თანმიმვდევრობით ყველა ტურბინაზე რაღაცა დავწეროთ. მცოდნეებმა კი ჩაასწორონ. ![]() 1. VF22 !!! მიღებული აზრია რომ VF22 იდეალური ვარიანტია დრაგისთვის, თუმცა მისი დაყენების შემდეგ, კარგი იქნება თუ გავაუმჯობესებთ კოლექტორებს და დავაყენებთ ფრონტალურ ინტერქულერს. მისაღებია რომ კოლექტორები მინიმუმ იყოს 75მმ-იანი დიამეტრით. მისი ბუსტი მოქმედებას იწყებს 2800-დან და შესამჩნევია უკვე 3300-დან. შესაძლებელია 7000-ზე გამოიმუშაოს 25PSI, რაქც 1.7BAR-ზე მეტია, მაგრამ საკმაოდ შესამჩნევი ლაგი აქვს. მისი ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭიროა ელექტრო ბუსტ კონტროლერის გამოყენება ან ECU-ს ნასტროიკა. VF22-ს გააჩნია საკმაო პოტენციალი იმისთვის, რომ სიმძლავრე გაზარდო 400-450 ცხენამდე. მიუხედავად დიდი პოტენციალისა, მიჩნეულია, რომ არც თუ ისე კარგი ვარიანტია თუ ვაპირებთ დავბუსტოთ 20PSI-ზე (1.35BAR) ზევით და არც თუ ისე სახარბიელოა სტროკერ ძრავებისთვისაც. P.S. გაგრძელების სურვილი თუ ვინმეს გაუჩნდება, შეუძლიათ ჩამოაყალიბონ თავიანთი შეხედულებანი. ![]() შევეცდები დანარჩენ ტურბინებზეც ცოტა ინფორმაციაც მოგაწოდოთ ... P.S.S. ვიცი რომ ჩემზე მეტი იცით ზოგიერთებმა და გთხოვთ, ნუ დაიზარებთ აზრი გამოთქვათ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#241
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
xrinco
ციტატა(xrinco @ 3rd March 2014 - 14:30) [snapback]578268[/snapback] 24 და 23 თითქმის იგივეა ხო? თითქმის კი, მაგრამ ერთი და იგივე არაა. 48 ჯობია გაცილებით, მაგრამ თუ სხვა არაფრის შეცვლას აპირებ, რაღად გინდა ?? ყიდიან აქ ტურბინებს და ბოქსებში შემოწმება არა მგონია პრობლემა იყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#242
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=xxZY8hOiO1s
აი როგორ დადის დანასტროკიებული სგ5 ვფ28 ით. Xტ -ს და კროს სპორტის ავტომატიკის დანასტროიკბა შეილება.არის სარატოვში ერთი საშა ქვია ეგ აკეთებს.რგაცას უცვლის თუ აპაიანებს ტვინში და შემდეგ უკვე შესაძლებელია დანასტროიკება. ჩემი მანქანა რო ჩამოვა ვაპირებ ტვინის გაგზავნას მაგასთან.და ვფ28ის დაყენება მინდა თავისი ნასოსით და ინჟექტორებით.სტაბილურად 1ბარზე და პიკებში 1.1 ზე უპრობლემოდ უნდა იმუშაოს სტოკ ძრავზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#243
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
Tu damijereb, mag Axal kinugavas kai mdgomareobashi myofi stoki turbina jobia da fasic minimum naxevari aqvs...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#244
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სტოკი ხტ სთვის ტდ 04 ჰლ ყველაზე ოპტომალურია როგორც ჩანს. 1- 1.1 ბუსტზე. ძრავიც უსაფრთხოდაა და პატრონიც
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#245
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
nika XT
აი ესე დადის მექანიკა SG5 VF28-ით. ![]() ![]() გაზის ბალონით და წონიანი პატრონით ![]() xrinco ციტატა(xrinco @ 3rd March 2014 - 18:27) [snapback]578294[/snapback] სტოკი ხტ სთვის ტდ 04 ჰლ ყველაზე ოპტომალურია როგორც ჩანს. 1- 1.1 ბუსტზე. ძრავიც უსაფრთხოდაა და პატრონიც +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#246
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 3rd March 2014 - 14:53) [snapback]578272[/snapback] ვიფიქრე ეგაც კოსტა მარა კაი ჰლ არის სადმე? კინუგავასი ახალი 800 დოლარი ღირს კინუგავა დაივიწყე, ნაგავია ჰლ-ებს მიქონდა ეს ფორუმი ადრე, 200 დოლარი ღირს საშუალოდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#247
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(crimson @ Mar 3 2014, 18:33) [snapback]578297[/snapback] კინუგავა დაივიწყე, ნაგავია ჰლ-ებს მიქონდა ეს ფორუმი ადრე, 200 დოლარი ღირს საშუალოდ. მგონი ვიპოვე ერთი და თუ კაი გამოდგა მივარჭობ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#248
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ANS-555
ბევრი ბრაკია მარა დამიჯერე რო ვერაფრით ვერ ჯობია VF28 20G კინუგავას ვაბსე ვერაფრით nika XT ბუსტი რამდენზეა ?> რითია დანასტროიკებული საფკით? ძალიან ცუდად დადის მე ავტომატიკით 5 ში ჩქარდებოდი და 15,3 ში ვკეტავდი crimson თუ გამოდგა ნაღდად არაა ნაგავი xrinco თუ ყიდვაა დიდი იყიდე ბარემ აგერ მერაბა ხო ყიდის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#249
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
[quote name='VADA' date='Mar 3 2014, 18:29' post='578295']
nika XT აი ესე დადის მექანიკა SG5 VF28-ით. ![]() ![]() გაზის ბალონით და წონიანი პატრონით ![]() ეგ ძაან მაგარი შედეგია. და ეგ მანქანა საქართველოშია ხო? თუ შეგიძლია მეტი ინფოს დადება მაგ მანქანაზე კარგი იქნება.ანუ რა აქვს გაკეთებული ტურბინის გარდა და ვინ დაანასრტოიკა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#250
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
nika XT
ტურბინა VF28 ინტერქულერი ესტიაის ესტიაის 565 იჟექტორები 255 ბენზონასოსი და მთლიანი ვიხლოპი ( ან სტოკი ნასოსი ეს ზუსტადარ მახსოვს ) დალშე არაფერი ნასტროიკა და ვსიო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#251
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
TRULOVI
ბუსტი ერთზე აქვს.თვითონ პატრონს უწერია საიტზე.და ნასტროიკა მემგონი ეკუფლაშერით აქვს გაკეთებული თუ არ ვცდები. და შენ რამდენზე გქონდა ბუსტი და რომელი ტურბინა იყო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#252
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(nika XT @ 3rd March 2014 - 20:54) [snapback]578328[/snapback] და ეგ მანქანა საქართველოშია ხო? თუ შეგიძლია მეტი ინფოს დადება მაგ მანქანაზე კარგი იქნება.ანუ რა აქვს გაკეთებული ტურბინის გარდა და ვინ დაანასრტოიკა? ეგ არის FEOLA-ს მანქანა, ჩვენი მოდერატორის. ნასტროიკა და სრული წუნინგი გაკეთEბულია ჩვენთAნ, სუბარუ მოტორსში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#253
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
nika XT
1.0 ზე ცოტაა მარა მაგის ავტომატიკის კომპიარ ნასტროიკდება.... ჩემი სტოკ ტურბინაზე და 1.1 ბარზე იყო დანასტროიკებული 1.1 1,2 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#254
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 3rd March 2014 - 20:36) [snapback]578319[/snapback] ბევრი ბრაკია მარა დამიჯერე რო ვერაფრით ვერ ჯობია VF28 20G კინუგავას ვაბსე ვერაფრით მე ვიძახი გამძლეობით... xrinco TD05 არ დინდა 16G ? კაროჩე მაღლები კარგი გექნება და დაბლებზე უტურბინოსავით ივლი და უფრო ეკონომიურიც იქნება... თუ არადა რამე VF სერია მიაგდე და ეგაა... VF 23, 24, 28... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#255
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ Mar 4 2014, 16:01) [snapback]578596[/snapback] მე ვიძახი გამძლეობით... xrinco TD05 არ დინდა 16G ? კაროჩე მაღლები კარგი გექნება და დაბლებზე უტურბინოსავით ივლი და უფრო ეკონომიურიც იქნება... თუ არადა რამე VF სერია მიაგდე და ეგაა... VF 23, 24, 28... ტდ 04 ჰლ მეყოფა ყელამდე. 23-ს სტოკი იჯჟექტორები არ ეყოფა. მერე წვასაც მომიმატებს და არ მინდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#256
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 169 რეგისტრ.: 23-January 14 მდებარ.: qutaisi მომხმარებელი № 3,928 ![]() |
ციტატა(crimson @ Mar 4 2014, 14:07) [snapback]578537[/snapback] ეგ არის FEOLA-ს მანქანა, ჩვენი მოდერატორის. ნასტროიკა და სრული წუნინგი გაკეთEბულია ჩვენთAნ, სუბარუ მოტორსში ![]() საღოლ.მაგარი რეზულტატია,ისეთი რო ბევრ სტოკ იმპრეზას შეშურდება ![]() და რესურსზე რამდენდ უარყოფითად მოქმედებს მაგ დონეზე გაძლიერება? მე გონკის გაკეთებას არ ვაპირებ,მინდა ყოველდღიურად სამოძრაო დინამიური, კომფორტული ქალაქის მანქანა.რასაც გადავხედე ტუროებს, VF28ზე შევჩერდი.კი ცოტა ძნელი საშოვია და ძვირია, მაგრამ TD04Hl დან განსხვავებით უფრო სწრაფია და მაღალ აბაროტზე ჰაერსაც არ გააცხელებს იმდენად.და იგივე ძალების მისაღებად იმდენი დატვირთვა არ დაჭირდება რაც HL-ს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#257
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ANS-555
არც VF ის რესურსი იცის აქ არავინ 2 ბარს პლიუს რო დაუბერავ და Vფ რეჟიმში კიდე დიდ ხანს იმუშავებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#258
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
VF41-ზეც იქნებ დაწეროთ ცოტა დაწვრილებით,ჩემ მანქანას სტოკში მოყვება,რა დონის ტურბინააა? როგორი მაჩვენებლებიაქვს....მაქსიმუმ რამდენ ბარზე შეიძლება დანასტროიკდეს?
მე ცოტა რამ ვიცი ამ ტურბინაზე ცხელი მხარე უსკდებათ მალეო.(ჩემი მგონი ამმხრივ ჯანმრთელია) ისპულება სადღაც 3300 ბრუნიდან,თუმცა რა მომენტამდე უჭირავს კარგად წნევა არვიცი.. შაკომ რაც ინფო დადო იქაც მაინც და მაინც 41 ზე არის ყველზე მწირი ინფო,რომ თურმე ფორესტერ სგ9 სტი-ს სტოკი ტურბინააა ![]() თუარ დაგეზარებათ მოკლედ მეც ამიხსენით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#259
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
nugo85
ეგეც როგორც წინა მორბედები მაქსიმუმ 320 ცხენის ამოღებას შეძლებ საბურავზე ოღონდ მგონი ბევრი რაღაც უნდა გქონდეს გაკეტებული თორე ესე ნასტროიკით მგონი მარტივი არ იქნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#260
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
nugo85
ეგ შენ მანქანაზე ისპულება 3300 ზე. შეილება 2.0-იან ძრავზე 4000ზე დაისპულოს მარა ბოლომდე გეყოფა 8000 აბაროტამდე სადღაც წავიკითხე რო ვფ 41 და ვფ 34 ერთიდიგივე მონაცემები აქ |
|
|
![]() ![]() |