![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 31-March 11 მომხმარებელი № 1,936 ![]() |
მოკლეთ რა ხდება ჩემს ფორესტერს ესეთი რამე ჭირს დაბალ აბაროტზე წყალს ბოლომდე ეწევა წითლამდე მიდის როგორცკი აბაროტს მოუმატეფ ეგრევე დაბლა მოაქვს რა სჰეიძლება იყოს ხო არ იცით ვინმემ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
შოთას ანახე სუბ-300..
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
gen-085
ხვალ ვიქნები ბოქსებში , ამოდი და შეგიმოწმებ მანქანას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
სალამი. ძებნამ ეს თემა ამომიგდო და აქვე დავწერ. ბიჯებო პრობლემ მაქვს. ამ ბოლო დროს მანქანა წყალს მიწევს.
კერძოდ. სიარულისას პროლემა არა აქვს, წყალ წევს აღამრთებში და ადგილზე მუშაობისას, ისიც ყოველთვის არა. ადგილზე მუშაობისას დავაკვირდი სურათზე ნაჩვენებ ნიშნულამდე რომ მიდის წყალი მერე აგდებს დაბლა. მაგის ზემოთ არ აუწევია .. ნუ თბილისსში. რამდენიმე დღის წინ წყნეთში ასვლისას კი გადასდა ოდნავ მაგ ტემპერატურას უბრალოდ პადიომიც მორჩა და ეგრევე დააგდო წყალი როგორც კი სწორ გზაზე დავდექი. რისი ბრალი ქინება რითი დავიწყო მირჩიეთ. რა როგორ შემიძლია შევამოწმო ![]() კრიშკა მეგონა არაფერ შუაშია. მაგ დონეზე რომ ადის წყალი გვერძე ბაჩოკში არ გადააქვს, ეს ნორმალურია? კონდეციონერ ჩართულზე არ წევს წყალს (ორივე პროპელერი რო ტრიალებს) სხვა ფორესტერზე ვნახე და რადიატორეს პირველ ნიშნულს სანამ აცდება წყალი იქმდე რთავს. ჩემი სურათზე ნაჩვენებ ადგილამდე სანამ არ ადის წყალი არ რთავს პროპელერს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
gemin
ციტატა(gemin @ 3rd March 2014 - 17:00) [snapback]578276[/snapback] რითი დავიწყო მირჩიეთ 1) წყალში შეამოწმე CO-ს დონე, თუ წყალში CO-აღმოჩნდა ე.ი. ძრავის პრაკლატკაა დამწვარი და მაგას ძრავის ამოღEბის მეტი არაფერი უშველის 2) თუ ცო წესრიგშია მაშIნ რადიატორის კრიშკა და თEრმოსტსტს უნდა მიხედო სადმე წყალს ხო არ აქცევს ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
გამარჯობათ რადიატორის შლანგი როგორ მდგომარეობაში უნდა იყოს როცა ცხელია ჩემსას ამაგრებს კაი გვარიანად და მგონი მატორტან დაბლა წვეთები გასდის. რადიატორი შევცვალე ტურბინიანის ვიკიდე და ალუმინი დავადე დზველი კრიშკას 109 kpa აცერია და შესაცველი ხომ არ მაქ? 2006 იანია 2.5 უტურბინო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
crimson
სალამი კოტე ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback] ძრავის პრაკლატკაა დამწვარი ასე თავისით შეილება დაიწყვას? და ვინტილატორის ჩართვა მაგასთან კავშირშია? (ანუ მუდმივად ერთიდაიგივე დროს რთავს, სურათზე რომაა მითითებული მაგ გრადუსზე) და სად შევამოწმებინო ეგეც მითხარი.. ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback] რადიატორის კრიშკა ვნახე მეყენა სხვა მანქანის. ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback] თEრმოსტსტს უნდა მიხედო ეს ან მუშაობს ანა არა ხო? არაკანონზომიერად რომ ხდებოდეს რამე კი მაგრამ შეიძლება რომ ამ შემთხვევაში თერმოსტატი იყოს? შლანგი ცხელდება ვფიქრობ რომ თავის დროზე ხსნის. ერთი კითხვა მაქვს რასაც ლოგიკური პასუხი ვერ მოვუნახე. დაჩიკი რომელცი პროპელერს რთავს. გათვლილია რარაც კონკრეტულ გრადუსზე ხომ? პირობითად 85 გრადუსზე. რამ შეიძლება გამოიწვიოს ის რომ არა 85 ზე არამედ სიტყვაზე 95 ზე ჩართოს ხოლმე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
gemin
ჯიგარ დაანებე თერმოსტატებს და სისულელებს თავი ყველაფერი წესრიგშია თუ ორივე პროპელერი ტრიალებს რადიატორი გააწმენდინე მეც იგივე პრობლემა მქონდა კრიშკიდან დაწყებული CO მდე დამთავრებული ყველაფერი შევამოწმე და დავცვალე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
ბიჭებო რადიატორის შლანგი ძაან უნდა იბერებოდეს? დაბლა ანტიფრიზი საიდანგა უნდა გასდიოდეს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gio1303 @ 5th March 2014 - 10:24) [snapback]578745[/snapback] ბიჭებო რადიატორის შლანგი ძაან უნდა იბერებოდეს? დაბლა ანტიფრიზი საიდანგა უნდა გასდიოდეს? რათქმაუნდა არ უნდა იბერებოდეს და რათქმაუნდა არ უნდა გასდიოდეს. ციტატა(gemin @ 5th March 2014 - 01:01) [snapback]578710[/snapback] ერთი კითხვა მაქვს რასაც ლოგიკური პასუხი ვერ მოვუნახე. დაჩიკი რომელცი პროპელერს რთავს. გათვლილია რარაც კონკრეტულ გრადუსზე ხომ? პირობითად 85 გრადუსზე. რამ შეიძლება გამოიწვიოს ის რომ არა 85 ზე არამედ სიტყვაზე 95 ზე ჩართოს ხოლმე ტემპერატურის დაჩიკი 3 კონტაკტიანია, გამოცვალე ეგ სენსორი და ნახე რა იქნება.... სისტემაში წყალი ხომ არ აკლია შემთხვევით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 5th March 2014 - 10:37) [snapback]578749[/snapback] სისტემაში წყალი ხომ არ აკლია შემთხვევით? +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
ტემპერატურის დაჩიკი რაშუაშია? სისტემას აკლია და არც აუდუგებია არასდროს. თითქოს დიდი წნევა არის რადიატორში. რადიატორი არ აპარებს მატორის დაბლა იკეთებს წვეთებს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
არა ბიჭებო წყალი არ აკლია
ციტატა(Black Jo @ 5th March 2014 - 10:37) [snapback]578749[/snapback] ტემპერატურის დაჩიკი 3 კონტაკტიანია აი ეს მგონი ლოგიკურია. ეგ დაჩიკი თუ სამ კონტაქტიანია ჩემი აზრით მუშაობის პრინციპი დაახლოებით ასეთია: ჩართოს პირობითად 80 გრადუსზე და ჩართოს 90 ზე . თუ ასეა დიდი შანსია იმის რომ პირველი კონტაქტი დაებრიდა და მხოლოდ მაღალ გრადუსზე რთავს. როგორ მუშაობს დაჩიკი შეგიძლიათ მითხრათ? ჩემი აზრით, მანქანას რო რამე პრობლემა ქონდეს მუდმივად მექნებოდა ტემპერატურის პრობლემა, მე კიდე სირატულისას არ მიწევს წყალს, მხოლოდ ადგილზე(ისიც გააჩნია რამდენი ხანი ვდგავარ) და აღამრთებზე. პახოდუ წყლის აწევას დაიწყებს თუ არა კონდეციონერს რომ ჩავრთავ( ამ დროს ორივე პროპელერი იწყებს ტრიალს) შანსი არაა აწიოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
ჩემსაზე ყოველთვის ორივე ტრიალებს, დაჩიკი სულ ერთ დონეზეა გრადუსები არ აცერია მაგრამ შუამდე ცოტა აკლია ხოლმე. ესეიგი ცალი პროპელერიც უნდა მუშაობდეს ცალკე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ჩემთან როგორ არის იცი? როცა კონდეციონერს ვრთავ ორივე ტრიალებს.
ისე ზემოთ რომ სურათი მიდევს იქამდე რომა დის წქალი მხოლოდ ერთი ტრიალებს. ჩმაკაცის ფორესტერზეც ერთი ტრიალებს ოღონდ ის წყალს არ წევს. მუდმივად მაჩვენებელი შუის ცოტა ქვემოთ. მხოლოდ ერთი ირთვება ხოლმე. აი მაგალითად როცა ადგილზე ვამუშავებთ ორივე მანქანას ჩემი ძმაკაცის მანქანსი პროპელერი ირთვება (წყალი შუის ოდნავ დაბლა დგას, არც ადის ზემოთ) ჩემთაც ერთი ირთვება ოღOნდ მაღალ გრადუსზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gemin
gio1303 როცა ტემპერატურა დასაშვებზე მაღალია მაგ დროს რთავს მარტო ორივე პროპერელს, მანამდე სულ ერთი ირთვება ციტატა(gemin @ 6th March 2014 - 10:08) [snapback]579032[/snapback] ეგ დაჩიკი თუ სამ კონტაქტიანია ჩემი აზრით მუშაობის პრინციპი დაახლოებით ასეთია: ჩართოს პირობითად 80 გრადუსზე და ჩართოს 90 ზე . თუ ასეა დიდი შანსია იმის რომ პირველი კონტაქტი დაებრიდა და მხოლოდ მაღალ გრადუსზე რთავს. ორი ვარიანტია, მაგ სენსორს სავარაუდოდ ადევს უკვე ნადები წყლის, ცუდად ზომავს ტემპერატურას და ვინტილატორსაც მაგიტომ რთავს გვიან..... 90-95 გრადუსზე უნდა ჩაირთოს ვინტილატორი.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ფორესტერის სამუშაო ტემპერატურა რამდენია?
3 კონტაქტიანი შტეკერი რა პრინციპით მუშაობს? ეგ ხო იდეაში უბრალოდ რაღაც კონკრეტულ გრადუსზე წრედს კრავს? ამისთვის სამი კონტაქტი რა საჭიროა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Mar 6 2014, 17:57) [snapback]579135[/snapback] gemin gio1303 როცა ტემპერატურა დასაშვებზე მაღალია მაგ დროს რთავს მარტო ორივე პროპერელს, მანამდე სულ ერთი ირთვება ორი ვარიანტია, მაგ სენსორს სავარაუდოდ ადევს უკვე ნადები წყლის, ცუდად ზომავს ტემპერატურას და ვინტილატორსაც მაგიტომ რთავს გვიან..... 90-95 გრადუსზე უნდა ჩაირთოს ვინტილატორი.... ჩემსას შევხედე და ორ კონტაქტიანია და მაინც უნდა იმუშაოს ცალმა? ნახევარს რომ აჩვენებს დაჩიკი მაგ დროს ტემპერატურა რამდენია ხოლმე? ეს 2006 იანი სხვანაირი ხომ არ არის? ნახევრამდე ამიწია ერთადერთხელ, იალგუჯზე თოვლში ვაგრიალე და გაზს გავუშვი პეხი, რამდენიმე ცამში დაუბრუნდა დაჩიკი თავის ნორმას . ეგ იყო და ეგ წეგან შევხედე და გიდრავლიკის მატორზე ეკიდება ანტიფრიზის წვეთები, ზემოთ არ ჩანს საიდან მოდის ვერაფრით დავინახე. სავარაუდოდ საიდან უნდა მოდიოდეს და კიდევ ბაჩოკში წყლის დონე მოკლებით იკლებს როცა ცივდება და მომატებით არ იმათებს როცა ცხელდება, კრიშკაა დაბრედილი ალბათ. თქვენ რას მეტყვით ამასთან დაკავშირებით??????????????????? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gio1303 @ 7th March 2014 - 16:52) [snapback]579257[/snapback] წეგან შევხედე და გიდრავლიკის მატორზე ეკიდება ანტიფრიზის წვეთები, ზემოთ არ ჩანს საიდან მოდის ვერაფრით დავინახე. სავარაუდოდ საიდან უნდა მოდიოდეს და კიდევ ბაჩოკში წყლის დონე მოკლებით იკლებს როცა ცივდება და მომატებით არ იმათებს როცა ცხელდება, კრიშკაა დაბრედილი ალბათ. თქვენ რას მეტყვით ამასთან დაკავშირებით??????????????????? პრობლემა არის წყლის სისტემასტან და მოსაგვარებელია დროულად, თუ რადიატორია გაფუჭებული მაშინ დროულად გასაკეთებელია, შეუძლება პრაკლადკის პრობლემა იყოს და ჰაერს აპარებდეს წყლის სისტემაში ძრავი, ამიტომ CO-ზე უნდა შეამოწმო. 2006 ნამდვილად არვიცი რამდენ კონტაკტიანი აქვს, თუ 2 კონტაკტი აქვს როგორც ამბობ მაშინ გვერდზევე მეორე სენსორიც უნდა იდგეს სადღაც ციტატა(gemin @ 7th March 2014 - 01:15) [snapback]579207[/snapback] ფორესტერის სამუშაო ტემპერატურა რამდენია? 3 კონტაქტიანი შტეკერი რა პრინციპით მუშაობს? ეგ ხო იდეაში უბრალოდ რაღაც კონკრეტულ გრადუსზე წრედს კრავს? ამისთვის სამი კონტაქტი რა საჭიროა? 95 გრადუსზე ირთვება ვინტიალტორი, უნდა ირთვებოდეს ყოველშემთხვევაში, თერმოსტატი შეგიძლია დაბალ ტემპერატურიანი დააყენო და ადრე გაიხსნება, მაგრამ ეს ვინტიალტორის ჩართვაზე არ მოქმედებს, რადგან სანამ წყალი არ მივა 95 გრადუსამდე არ ჩაირთვება თერმოსტატი თუნდაც 60 გრადუსზე რომ გაიხსნას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
გაიხარე
რადიატორი გაკეთებული მაქვს, კრიშკის ბრალიც მგონია მაგალი წნევა წარმოიქმნება და ბაჩოკში ვერ გადააქ, შესაბამისად პრაკლატკიდან გააპარა. ზეთი სუფთაა და კომპიუტერზე რომ შევამოწმებინო არ იქნება ურიგო |
|
|
![]() ![]() |