IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
crimson
გამოხმაურება Dec 1 2009, 11:55
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




განვიხილოთ ეს მოდელი

რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები

ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა

T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი

Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800
Удельная мощность, кг/л.с. 8.56
Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder
Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения
Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98)

235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას

ესეც S/20-ის მონაცემები:

Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600
Удельная мощность, кг/л.с. 10
Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder
Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95)

30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა...

ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს.

კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა?

როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Dec 1 2009, 11:58
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




პრემიუმზეც მშვენივრად მუშაობს უპრობლემოდ... wink.gif

ქალაქში წვა იგივე აქვს რაც ტურბინიანს, მაგრამ ტრასაზე აქვს ძალიან, ძალიან ეკონომიური სვლა... ეგ ვიცი მე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 1 2009, 11:58
გამოხმაურება #3


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




crimson
მაგათი ოფროუდი არ გეიშვა biggrin.gif

ისე წვაშიც შესაბამისი სხვაობა იქნება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:19
გამოხმაურება #4


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(Baal @ 1st December 2009 - 12:58) [snapback]58066[/snapback]
მაგათი ოფროუდი არ გეიშვა

smile.gif რაც ქვია რა, ლაითი ოფროუდი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:27
გამოხმაურება #5


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




crimson
და ლაით ოფროუდში შენი მანქანა რა, ვერ ქაჩავს? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:48
გამოხმაურება #6


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Dec 1 2009, 12:55) [snapback]58064[/snapback]
განვიხილოთ ეს მოდელი

რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები

ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა

T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი

Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800
Удельная мощность, кг/л.с. 8.56
Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder
Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения
Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98)

235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას

ესეც S/20-ის მონაცემები:

Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600
Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600
Удельная мощность, кг/л.с. 10
Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder
Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95)

30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა...

ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს.

კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა?

როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს?

მექანიკიანი S/20-იდან T/25-ზე არ გადავიდოდი smile.gif


ბენზინის ხარჯი მნიშვნელოვნად გაიზრდება, გამავლობა კი არანაირად smile.gif

ერთადერთი რაც გაგისწორდება არის უფრო მეტი კომფორტი და ტრასაზე უფრო ჯიგრულად გაზაობა smile.gif

სხვა ამბავია თუ S/20 ავტომატს და T/25-ს შეადარებ.... მანდ უკვე კომპრომისის ამბავია, ბენზინის წვა vs სისწრაფე იქნება სასწორზე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:50
გამოხმაურება #7


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(Baal @ 1st December 2009 - 13:27) [snapback]58084[/snapback]
და ლაით ოფროუდში შენი მანქანა რა, ვერ ქაჩავს?

ქაჩავს კი არა მხეცია, მარა ტ/25 როგორია აი ეგ არ ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:52
გამოხმაურება #8


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




crimson
აბა დაანებე თავი, ჩემი რჩევაა, თუ სწრაფი მანქანა გინდა ტურბინიანი დაითრიე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:57
გამოხმაურება #9


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




Baal
ციტატა(Baal @ 1st December 2009 - 13:52) [snapback]58114[/snapback]
აბა დაანებე თავი, ჩემი რჩევაა, თუ სწრაფი მანქანა გინდა ტურბინიანი დაითრიე

საინტერესოა...

რავენ რას იტყვი ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Dec 1 2009, 12:59
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




აბა რა გითხრა. ბენზინის წვა 13 ლიტრი ქალაქში, ზაფხულში, ზამთარში ოდნავ იმატებს. ტრასაზე გააჩნია რორორ ივლი და რა ნაგრუზკით მე სულ რაჭიდან მიწევდა სიარული კარგად დაგრუზული და ნელაც არ მოვდიოდი ხოლმე 120-140. 10 ლიტრს მიწვავდა. ცარიელზე და 100-ით თუ იარე სადღაც 9-ს დაწვავს ალბათ შეილება ნაკლებიც კიდე. გაწევა საკაიფო აქ რავიცი ტრასაზე არ შემქმნია პრობლემა, ჩამოვიტან მე-3-ში (პოლუავტომატივით ვხმარობ ხოლმე) Power მიადგი და მიდის.

დადის ლეგენდები რომ ვიტომ ეს ძრავი ხურდება და რამე, ბევრგან წამიკითხია რუსულ ფორუმებზეც მარა არსად არვის უნახავს კონკრეტული მანქანა, რომელიც გადახურდა პროსტა ისე (თუ რამე დაზიანება არა აქ). მეც იგივეს ვიტყვი მაგარ სიცხებბშიც მივლია და მაგარ ნაგრიზკებზეც განსაკუთრებით სოფელში მარა წყლის ისარი ოდნავ არ გატოკებულა.
მე მყავს ეგ მანქანა სადღაც 2,5 წელი, არანაირი პრობლემა არ შემქმნია ძრავზე და ხადავოიზე, სადღაც 2 თვის წინ ჩავპრესე წინა რაზვალნები, და სტუპიცის პაჩებნიკი შევცვალე უკან, დანარცენი ხელი არ მიხლია არაფრისთვის, თუ არ ჩავთვლით იმ დიდი ავარიას რაც მე მომივიდა მარა ეგ ჩემი ბრალია და მაქნანა არაფერ შუაშია.

კომფორტის ამბები კი იცით ალბათ:
მომოს ხის რული
სარკეების გათბობა
ელექტროსკამი (მარტო მძღოლის)
პადლაკოტნიკები (ქართულად არ ვიცი რა ქვია)
კრუიზ კონტროლი
პარპრიზის გათბობა
LSD უკან ნუ კონდიციონერებზე და მსგავს რამეებზე აღარაფერს ვიტყვი.


საბოლოო ჯამში იმდენად კმაყოფილი ვარ რომ მეორეც ეგეთივე შაუკვეთე და იმედია წლის ბოლომდე ჩამომივა.



ხო დამავიწყდა დეტონაციის დატჩიკი შევცვალე კიდე ერთხელ.



ყველაზე კარგად დადის რომპეტროლის ეფიქსზე, გაწევაც საკაიფო აქ და ბენზინსაც ცოტას წვავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება Dec 23 2009, 14:48
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(Raven @ Dec 1 2009, 12:59) [snapback]58120[/snapback]
აბა რა გითხრა. ბენზინის წვა 13 ლიტრი ქალაქში, ზაფხულში, ზამთარში ოდნავ იმატებს. ტრასაზე გააჩნია რორორ ივლი და რა ნაგრუზკით მე სულ რაჭიდან მიწევდა სიარული კარგად დაგრუზული და ნელაც არ მოვდიოდი ხოლმე 120-140. 10 ლიტრს მიწვავდა. ცარიელზე და 100-ით თუ იარე სადღაც 9-ს დაწვავს ალბათ შეილება ნაკლებიც კიდე. გაწევა საკაიფო აქ რავიცი ტრასაზე არ შემქმნია პრობლემა, ჩამოვიტან მე-3-ში (პოლუავტომატივით ვხმარობ ხოლმე) Power მიადგი და მიდის.

დადის ლეგენდები რომ ვიტომ ეს ძრავი ხურდება და რამე, ბევრგან წამიკითხია რუსულ ფორუმებზეც მარა არსად არვის უნახავს კონკრეტული მანქანა, რომელიც გადახურდა პროსტა ისე (თუ რამე დაზიანება არა აქ). მეც იგივეს ვიტყვი მაგარ სიცხებბშიც მივლია და მაგარ ნაგრიზკებზეც განსაკუთრებით სოფელში მარა წყლის ისარი ოდნავ არ გატოკებულა.
მე მყავს ეგ მანქანა სადღაც 2,5 წელი, არანაირი პრობლემა არ შემქმნია ძრავზე და ხადავოიზე, სადღაც 2 თვის წინ ჩავპრესე წინა რაზვალნები, და სტუპიცის პაჩებნიკი შევცვალე უკან, დანარცენი ხელი არ მიხლია არაფრისთვის, თუ არ ჩავთვლით იმ დიდი ავარიას რაც მე მომივიდა მარა ეგ ჩემი ბრალია და მაქნანა არაფერ შუაშია.

კომფორტის ამბები კი იცით ალბათ:
მომოს ხის რული
სარკეების გათბობა
ელექტროსკამი (მარტო მძღოლის)
პადლაკოტნიკები (ქართულად არ ვიცი რა ქვია)
კრუიზ კონტროლი
პარპრიზის გათბობა
LSD უკან ნუ კონდიციონერებზე და მსგავს რამეებზე აღარაფერს ვიტყვი.


საბოლოო ჯამში იმდენად კმაყოფილი ვარ რომ მეორეც ეგეთივე შაუკვეთე და იმედია წლის ბოლომდე ჩამომივა.
ხო დამავიწყდა დეტონაციის დატჩიკი შევცვალე კიდე ერთხელ.
ყველაზე კარგად დადის რომპეტროლის ეფიქსზე, გაწევაც საკაიფო აქ და ბენზინსაც ცოტას წვავს.




ისე ამერიკულებს რო უდგათ 2.5 იგივეა რაც ტ25 მოტორი?? რა განსხვავებებია ხოვერ დაწერ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 23 2009, 17:06
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(forika @ 23rd December 2009 - 14:48) [snapback]67424[/snapback]
ისე ამერიკულებს რო უდგათ 2.5 იგივეა რაც ტ25 მოტორი?? რა განსხვავებებია ხოვერ დაწერ?

იაპონური AVCS-იანია
ანუ თბილისურად რომ ვთქვათ ვანუსიანი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Dec 25 2009, 00:34
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(maxouni @ Dec 23 2009, 17:06) [snapback]67491[/snapback]
იაპონური AVCS-იანია
ანუ თბილისურად რომ ვთქვათ ვანუსიანი

ხომ მაგრამ ოთხ რასპრედვალიან ამერიკული ანუ DOCH არ ააქვს AVCS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Dec 25 2009, 01:16
გამოხმაურება #14


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




bondzgi1
რამდენადაც მე ვიცი ამერიკულებს არ ააქვს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Giorgi_k
გამოხმაურება Dec 7 2010, 23:04
გამოხმაურება #15


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 258
რეგისტრ.: 28-October 10
მომხმარებელი № 1,554




იქნებ T-25ზე მეტი ინფო დაწეროთ? მე ვაპირებ ფორიკას ყიდვას და ნუ აქ თემებში ძიების შემდეგ მივედი დასკვნამდე რომ S\20 ყველაზე მისაღებია ჩემთვის ავტომატიკა, თუმცა ამ ტ-25 მა დამაფიქრა, უფრო კომფორტული სალონი, ძრავი უფრო მძლავრი, წვა იგივე, ალბათ ნაწილებიც იგივეა და მომსახურეობაც ხო? რაიმე მნიშვნელოვანი სხვაობაა? რა ფასია ეხლა ტ-25 სათვის მისაღები/ ნუ ალბათ ცოტათი ძვირი უნდა იყოს ხო?
არ დამზარდეთ ძალიან გთხოვთ...... თორე აირტეკს მტენიან და დავრჩები აშკარად გაღიმებული smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Dec 7 2010, 23:18
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(Giorgi_k @ Dec 8 2010, 00:04) [snapback]208289[/snapback]
იქნებ T-25ზე მეტი ინფო დაწეროთ? მე ვაპირებ ფორიკას ყიდვას და ნუ აქ თემებში ძიების შემდეგ მივედი დასკვნამდე რომ S\20 ყველაზე მისაღებია ჩემთვის ავტომატიკა, თუმცა ამ ტ-25 მა დამაფიქრა, უფრო კომფორტული სალონი, ძრავი უფრო მძლავრი, წვა იგივე, ალბათ ნაწილებიც იგივეა და მომსახურეობაც ხო? რაიმე მნიშვნელოვანი სხვაობაა? რა ფასია ეხლა ტ-25 სათვის მისაღები/ ნუ ალბათ ცოტათი ძვირი უნდა იყოს ხო?
არ დამზარდეთ ძალიან გთხოვთ...... თორე აირტეკს მტენიან და დავრჩები აშკარად გაღიმებული smile.gif

ჩემი აზრი ისაა რომ,,სიამოვნებით გადავჯდებოდი T-25ზე
და რატომ ეს ზემოთ წერია.
CRIMSON ძმობილო მიიძინა ამ თემან რაღაც wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Giorgi_k
გამოხმაურება Dec 7 2010, 23:24
გამოხმაურება #17


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 258
რეგისტრ.: 28-October 10
მომხმარებელი № 1,554




ციტატა(datoxachi @ Dec 8 2010, 00:18) [snapback]208299[/snapback]
ჩემი აზრი ისაა რომ,,სიამოვნებით გადავჯდებოდი T-25ზე
და რატომ ეს ზემოთ წერია.
CRIMSON ძმობილო მიიძინა ამ თემან რაღაც wink.gif


ანუ სიტყვაზე 5300$ რომ აქ თბილისში განბაჟებული გყავდეს ნორმალურია? 2001 წლის? განსაკუთრებული და განსხვავებულ ექსპლუატაციას არ საჭიროებს ხომ? იგივე მატორია, თუ კუბატურას არ ჩავთვლით და კუზაოზეც ყველაფერი ისევე როგორც უმეტესობა ფორიკებს...?

http://www.myauto.ge/car_details.php?car_id=2088976# ამას წავაწყდი და რას ფიქრობთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Dec 7 2010, 23:29
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ექსპლუატაცია თითქმის იგივეა,ცოტა სხვაობაა ელექტროობაში და ძრავში,მაგრამ ეგეც 2X2=4 ია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Giorgi_k
გამოხმაურება Dec 7 2010, 23:34
გამოხმაურება #19


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 258
რეგისტრ.: 28-October 10
მომხმარებელი № 1,554




ციტატა(datoxachi @ Dec 8 2010, 00:29) [snapback]208311[/snapback]
ექსპლუატაცია თითქმის იგივეა,ცოტა სხვაობაა ელექტროობაში და ძრავში,მაგრამ ეგეც 2X2=4 ია


შეგაწყინე ალბათ თავი.. smile.gif და ძრავში მაინც რა სხვაობაა? ტ-25 უფრო კაპრიზნია? თუ პირიქით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Dec 8 2010, 00:14
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(Giorgi_k @ Dec 8 2010, 00:34) [snapback]208316[/snapback]
შეგაწყინე ალბათ თავი.. smile.gif და ძრავში მაინც რა სხვაობაა? ტ-25 უფრო კაპრიზნია? თუ პირიქით?

არც კაპრიზნია და ცხენებიც მეტი ყავს,უბრალოდ სერიულად ცოტაა ეს მოდელი გამოშვებული
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge