![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#4501
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 27th March 2014 - 20:11) [snapback]583625[/snapback] მოტულზე უკეთესი არაფერია და შენ რატომ გადაგიარა სურვილმა? აქ ვინც ვართ ყველა მოტულს ვასხავთ რატო არაფერია..BP-ს რა დაეწუნება? ან არალს ან კასტროლს ან ვალვოლაინს,,ისეთი შთაბეჭდილება მაქვს თითქოს მოტულის გარდა სხვა ზეთზე ისტუკება სუბარუ და მაინტერესებს რამდენად რეალურია ეს ფიქრები : ) გაზზე 2 მანქანა მყავს ორივეზე ისე მაქვს რომ სანამ ღილაკს არ დავაჭერ მანამდე იმუშავოს გაზზე..პირადად მე 4 K აბაროტის მერე ბენზინზე გადართვის აზრს ვერ ვხვდები ზირითადი სამუშაო დიაპაზონი სწორედ 4 K ფარგლებშია მაგის ზევით რაღა საჭიროა ბენზინი მანდამდე თუ ავიდა მერე გაზიც კარგად მიდის გაზითაც მშვენივრად გავდივარ აბგონებზე და ტურბინიან ძრავს აბგონზე არამგონია ბენზინი დაჭირდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4502
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
ratikobaxa
ციტატა(ratikobaxa @ 27th March 2014 - 18:15) [snapback]583603[/snapback] FERODO საც იგივე ფირმა აწარმოებს რაც მაგ WAGNER ს აწარმოებს და რამგონია ცუდი იყოს, აი ჩამომივა და გავტესტავ. ხო წესით კარგი უნდა იყოს. ციტატა(ratikobaxa @ 27th March 2014 - 18:15) [snapback]583603[/snapback] მაგრამ ეგ15$ ს რო ვერ დავაბრუნებ საიდან მოიტანეთ?! მე როგორც ვიცი ამერიკიდან ფოსტით უნდა გაგზავნო წერილი მაგათთან ფიზიკურად უნდა ის კუპონი გაუგზავნო თუ რაღაც ეგეთი, ყიდვიდან 14 დღის განმავლობაში უნდა გაიგზავნოს ეგ წერილი ციტატა(PAINKILLER @ 27th March 2014 - 20:11) [snapback]583625[/snapback] მოტულზე უკეთესი არაფერია რა იცი შენ ![]() gio680 ციტატა(gio680 @ 27th March 2014 - 21:12) [snapback]583634[/snapback] მთელი თვის ბაკში ნადგომ ბენზინზე ძალიან მაღალი აბაროტების დატრიალებაც არ მგონია სწორი. ნადგომი რატო, ხო მოძრაობ მანქანით? ეგრე შეიძლება ბაკი გავავსო და 1 თვე ვერ დავხარჯო ანუ აღარ უნდა ვიგაზავო? მგონი პირიქით რაც მეტი დრო დგას უფრო იწმინდება ბენზინი, ილექება ჭუჭყი. misho0 ციტატა(misho0 @ 27th March 2014 - 22:09) [snapback]583643[/snapback] 4 K აბაროტის მერე ბენზინზე გადართვის აზრს ვერ ვხვდები არ ვიცი მე არც დამიყენებია არცერთ მანქანაზე უბრალოდ ვიცი რომ ზოგიერთ კომპანიაში ეგრე აყენებენ უტურბინოებზე (შეიძლება ტურბინიანებზეც). ხოდა აზრიც ეგ მითხრეს რომ მაშIნ ცდები 4K როცა აბგონზე გადიხარ და ბენზინით უკეთ გახვალო, დალშე დეტალები არ ვიცი და არც მიფიქრია იმიტომ რომ გაზის დაყენებას არ ვგეგმავ. წყარო : http://legacygt.com/forums/showthread.php/...light=motor+oil Yep, you can use the Shell Rotella T6 in your 2.5i, its actually a very good oil for H4 and H6 Subies. Others worth mentioning are 5W30 or 5W40 flavors of: -Castrol Edge/Edge Titanium -Motul 8100 EcoClean or EcoEnergy -Amsoil 100% Signature Series My personal preference would be Motul >> Shell >> Castrol >> Amsoil (cause of $$$). I had a good experience running Rotella T6 for two oil changes, but have since switched to Motul (AZP Installs recommended) and its just as good if not better. If you can change your oil every 3-4K miles, then any of these will do just fine. In fact, almost any oil will (some guys on here really like the Pennzoil Ultra with frequent oil changes). If you plan to do 5K+ each oil change, then go with Shell or Amsoil. Also check out my GB thread on the Nanotech mechanical oil additive. You won't regret picking up a bottle for your 09. შედით თემაში და გადახედეთ, მოტულზე მეტად ამსოილს ხმარობენ როგორც ვატყობ. misho0 ციტატა(misho0 @ 27th March 2014 - 22:09) [snapback]583643[/snapback] რატო არაფერია..BP-ს რა დაეწუნება? ან არალს ან კასტროლს ან ვალვოლაინს,,ისეთი შთაბეჭდილება მაქვს თითქოს მოტულის გარდა სხვა ზეთზე ისტუკება სუბარუ და მაინტერესებს რამდენად რეალურია ეს ფიქრები : ) აქ მოტულის სექტაა უბრალოდ ![]() ![]() არაფერი არ ისტუკება თუ ხარისხიან ბრენდულ 100% სინთეტიკურ ზეთს ჩაასხავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4503
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 27th March 2014 - 23:14) [snapback]583657[/snapback] რა იცი შენ ეჭვი მაქვს რომ მაგაზე უკეთესიც იქნება. ეჭვი რათ გინდა, არ არის მოტულზე უკეთესი ხარისხის ზეთი და რა გითხრა მეტი ![]() ციტატა(VAK-111 @ 27th March 2014 - 23:14) [snapback]583657[/snapback] მგონი პირიქით რაც მეტი დრო დგას უფრო იწმინდება ბენზინი, ილექება ჭუჭყი. გაწმენდით ვერანაირად ვერ გაიწმინდება, მაგრამ ჩვენთან რაც ბენზინი იყიდება უმეტესობას გარეული აქვს ოქტანობის მოსამატებელი ქიმიური ნაერთები, რომელიც დროთა განმავლობაში იშლება.... ციტატა(VAK-111 @ 27th March 2014 - 23:14) [snapback]583657[/snapback] შედით თემაში და გადახედეთ, მოტულზე მეტად ამსოილს ხმარობენ როგორც ვატყობ. მოტული ამერიკაში დიდი ხანი არ არის რაც იყიდება, შელი და კასტროლი კი მაგათი პროდუქციაა, იმიტომაც ასხავს უმეტესობა ![]() ციტატა(VAK-111 @ 27th March 2014 - 23:14) [snapback]583657[/snapback] აქ მოტულის სექტაა უბრალოდ სექტა არაა, მოტული ერთერთი წამყვანი ბრენდია ზეთების წარმოებაში, ყველაზე მაღალტექნოლოგიური ზეთები აქვთ ![]() და რატომღაც ტურბინიან სუბარუს მოტულის 300V ყველაზე მეტად მოსწონს ![]() In 1966, Century 2100 appeared on the market. It was the first semi-synthetic car lubricant, a product that withstands constraints and mechanical loads ten-times higher than usual lubricants. In 1971, Motul innovated again with Century 300V, the first 100% synthetic car oil. მოტული არის კომპანია რომელმაც შექმნა პირველი ნახევრადსინთეტური ზეთი და პირველი 100% სინთეტიკა ![]() სხვა ყველაფერი მარკეტინგია -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4504
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
აქ ისეთი თემი მიდის უკვე მერსედესი ჯობია თუ ბმჭ ![]() ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 27th March 2014 - 23:29) [snapback]583666[/snapback] სექტა არაა სექტაში ვიგულისხმე ის რომ ყველა მოტულს ურჩევს ამ ფორუმზე, თორე მოტულის აქციონერი არავინ ვართ და წილში არავის ვუზივართ გაყიდვებიდან ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 27th March 2014 - 23:29) [snapback]583666[/snapback] ოქტანობის მოსამატებელი ქიმიური ნაერთები, რომელიც დროთა განმავლობაში იშლება.... იშლება და მერე რა ხდება ? ბენზინის ოქტანობა კლებულობს? ეგრე შეიძლება უკვე ნადგომი ბენზინი ჩაასხა და არ იცოდე რო 2 თვის ნადგომია, რთულ თემაში გადახვედი შენ უკვე. ვისოლმა რო ეკო შემოიტანა არ გიცდიათ? ცუდი არ უნდა იყოს იდეაში, პროსტა ლუკოილზე ფასია ნორმალური და მაგიტომ ვასხავ სულ ბოლო დროს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4505
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 00:01) [snapback]583686[/snapback] აქ ისეთი თემი მიდის უკვე მერსედესი ჯობია თუ ბმჭ აშკარად სხვა თემაა ![]() ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 00:01) [snapback]583686[/snapback] ყველა მოტულს ურჩევს ამ ფორუმზე გამოცდილებიდან გამომდინარე მასეა და ცუდი რატომ უნდა ვურჩიოთ ვინმეს? ![]() ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 00:01) [snapback]583686[/snapback] იშლება და მერე რა ხდება ? ბენზინის ოქტანობა კლებულობს? ეგრე შეიძლება უკვე ნადგომი ბენზინი ჩაასხა და არ იცოდე რო 2 თვის ნადგომია, რთულ თემაში გადახვედი შენ უკვე. გიომ რაც ახსენა ეგ თემაა ზუსტად, არსად არ გადავსულვარ ![]() და ნადგომი ბენზინი რა პონტში უნდა ჩაასხა? არცერთი გასამართი სადგური არ იჩერებს ბენზინს თვეობით კი არადა ერთი კვირითაც კი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4506
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ბენზინი დაძველებისას რომ ოქტანობას კარგავს ეგ რეალურია,აქაურზეც მოქმედებს და იქაურზეც ყველა ბენზინზე ეგრეა...
მაგიტომ მინდოდა სუბარუს ძრავების ზეთის დაშვებები თავის ტემპერატურულ ზონებთან და ზეთის კლასიფიკაციებთან შედარებით.. ACEA A3/B4, C3; API SN/CF; აი ესენი რას ნიშნავს და რისთვისაა არ ვიცი მარა სუბარუს რომლები ჭირდება ეგ მაინტერესებს.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4507
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა და ნადგომი ბენზინი რა პონტში უნდა ჩაასხა? ხო სულ 10 წუთის გამოხდილი მოდის აბა რა კარქი რააააააააააა ციტატა რცერთი გასამართი სადგური არ იჩერებს ბენზინს თვეობით კი არადა ერთი კვირითაც კი ეს აქამდემარასანამაქ მოვა რეზერვუარებიდან დამიჯერე რო დიდიხანია გზაშიც და გაჩრებულიც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4508
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
დგომის დროს ოქტანობას კარგავს რათქმაუნდა
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4509
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 28th March 2014 - 00:22) [snapback]583691[/snapback] არცერთი გასამართი სადგური არ იჩერებს ბენზინს თვეობით კი არადა ერთი კვირითაც კი კარგი მაშინ გავართულოთ, დავიწყოთ ბენზინის წარმოების პროცესიდან. კომპანიამ საბერძნეთში გადაამუშავა ნავთობი და მიიღო ბენზინი, მერე ეს ბენზინი მოათავსა თავის უზარმაზარ კონტეინერებში ადგილზევე, შემდეგ გამორმდა კონტრაქტი "ვისოლთან" (ვისოლი პირობითი სახელია მხოლოდ, არ დამიწყოთ ვისოლში არ ვასხავ და ეგეთები), შეთანხმდნენ ბენზინის ტრანსპორტირებაზე გემით, გემს უწევს ჩასვლა 1 კვირის მერე, სხვა რეისი არ არის ან დაკავებულია, მივიდა გემი ჩაიტვირთა გავიდა კიდე რამდენიმე დღე, წამოვიდა გემი რამდენიმე დღე გზაში, მოვიდა ფოთში, მეორე დღეს ჩამოცალეს კარგ ვარიანტში, იქიდან დაიტვირთა მატარებელზე ვაგონებში, ჩამოვიდა ვაგონები 1 დღეში, ბენზინი გადანაწილდა ვისოლის ბაზაზე დიდ კონტეინერებში რომელშიც ძველი ნარჩენი ბენზინიც ესხა, იქ რამდენიმე დღე გაჩერდა სანამ დისტრიბუცია მოუწია, ამ უზარმაზარი ცისტერნიდან ბოლო ნარჩენი წამოიღეს ვაკე-საბურთალოს ა.გ.ს.-ზე სადაც ჩაასხეს მიწისქვეშა კონტეინერში რომელშიც ასევე იყო ძველი ნარჩენი, გავიდა კიდე 1 კვირა სანამ შენ მიხვედი და ჩაასხი ბენზინი. ამოცანა გვეკითხება: ბენზინის წარმოებიდან რამდენ დღეში ჩაასხი შენს მანქანაში ბენზინი და რა ოქტანობა ჰქონდა ბენზინს დარჩენილი მანქანაში ჩასხმიდან 2 კვირის შემდეგ? აი შენ თუ ამაზე მიპასუხებ და მეტყვი რომ დიდი მნიშვნელობა აქვს მანქანაში ჩასხმიდან რამდენი დღე გავა ბენზინის დახარჯვამდე (თვეებს არ ვგულისხმობ) მაშინ შენ ყოფილხარ ნავთობპროდუქტების კვლევის ექსპერტი და აშკარად მაგ სფეროში უნდა იყო დასაქმებული, სხვა ნებისმიერი ვერცერთი ამ ფორუმზე ამ კითხვაზე ვერ გამცემს პასუხს. ხოდა რავი ჩემი აზრია რომ მანქანაში ბენზინს გუშინ ჩაასხავ თუ 1 თვის წინ ბოლოს, ის 1 თვის წინ ჩასხმამდე არ იცი შენ რამდენი ხანი იდგა და პახოდუ თუ ცოტახანი იდგა მაინც არ იცი ბენზინის თვისებები დეგრადაციას რა პერიოდის შემდეგ განიცდის. ასე რომ, თუ ამ დეტალურ პროფესიულ ინფორმაციას არ ფლობ, შესაბამისად ეგეთ დეტალებზე ლაპარაკი არც უნდა დაიწყო. დანარჩენი თქვენ გადაწყვიტეთ, დღეში 10 ლიტრზე მეტი არ ჩაასხათ და თავდაჯერებულებმა იარეთ რომ ახალი ციცხალი ბენზინი გაქვთ ბაკში და მანქანას ნაკლებ ზიანს მიაყენებთ და მეტი სიმძლავრე გექნებათ ვიდრე მე 1 თვის წინი ბაკი რო გავავსე და დღემდე რომ დამრჩა 10 ლიტრი ბაკში. თუ კონკრეტულად იცი რომ ბენზინი ყოველ 1 დღეში ოქტანობის 0.001% კარგავს სიტყვაზე, მაშინ ადექი და გამოთვალე 1 თვე ბაკში დგომა რამდენად შესამჩნევ სხვაობას გაძლევს. ხოდა ანალოგიურია ზეთებზე, არცერთი არ ვართ ზეთის სპეციალისტი და შესაბამისად თავს ნუ ვდებთ რომ მოტული, რომელიც საქართველოში შემოდის არის უმაღლესი და უიდეალურესი ხარისხიანი ვარიანტი შენი სუბარუსათვის. ხვალ რო ბოქსებში ახვიდე და გითხრამ მოტული გააფუჭეს და შელს ვასხავთ დღეიდანო, მაგარი ზეთია და ამას გირჩევო, რას იზავ, შელს ჩაასხავ და ენდობი მაგ ხალხის სიტყვას თუ გამობრუნდები რა სისულელეებს ლაპარაკობთო და წახვალ თეგეტასი და მაინც მოტულს ჩაასხავ? მე ვენდობი გამოცდილი ადამიანის სიტყვას და მოტულს ჩავასხავ, ხოდა შესაბამისად 90% ჩვენგან ასხავს მოტულს მხოლოდ იმიტომ რომ ეს ურჩიეს და არა იმიტომ რომ მოტულს როგორც კომპანიას 100 წლეულობით გამოცდილება აქვს და ა.შ. ხო სულ დამავიწყდა, ვინმე გაგიგია რომ მანქანა ჩამოუვიდა სავსე ბაკით ან ნახევარი ბაკით და გეზიდან როგორც კი გამოიყვანა ეგრევე ამოასხა ბენზინი და ახალი ბენზინი ჩაასხა იმ მიზეზით რომ ნადგომ ბენზინზე არ მინდა ვამუშავოო??? ან 3 თვის მინიმუმ ნადგომი ბენზინი თუნცდაც 5 ლიტრი რო არის და იმით ა.გ.ს.-მდე მიხვალ ბენზინის ჩასამატებლად არ თქვათ ეხლა მანქანას ზედმეტ გაზს არ ვაძლევ რომ ნადგომ ბენზინზე არ ვამუშავოო. მოკლეთ ბევრი რაღაც არის რეალური, ბევრიც მითი, ბევრი კიდე ორივე ერთად იმიტომ რომ არ ვიცი დეტალურად როგორ მოქმედებს ბენზინის გაჩარება 1 კვირით ან 1 თვით მის ხარისხზე. არაა გამორიხული რომ ბენზინი 1 თვის მერე კი არა 1 წლის მერე კარგავდეს ისიც მცირე ოქტანობას, რაც შენ 1 თვეში არაფერს არ გაძლევს და არც გაგიფუჭებს. გავარკვიოთ ზუსტად მაშინ და მერე ვიმსჯელოთ. Loss of light components – impact on octane The light components in petrol are lost first as the petrol sits in the fuel tanks. These components provide valuable octane benefits under high revving conditions such as cold start acceleration and the loss of these components can result in detonation and pre ignition at high speed resulting in piston damage. The remaining components that have not evaporated are high octane and octane can actually increase with time but this octane is not available for high revving conditions. http://www.bp.com/retail/liveassets/bp_int...cle_tanksv4.pdf |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4510
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 253 რეგისტრ.: 20-February 13 მდებარ.: avlabari მომხმარებელი № 3,273 ![]() |
ე.ი გუშინ რა მოუვიდა ჩემს პიპიას: ფეიქრებიდან ავლაბრამდე (13,5 კმ) გავიარე, წყალი იდგა ნორმალზე, შუაში როგორც უნდა იყოს. დავაყენე ნახევარი საათი და გასასვლელი გავხდი ისევ. გადავწიე ზამოკი და რაღაც უცნაური ასოები დამიწერა პანელზე თან პახოდუ წყლის ტემპერატურის სულ ბოლომდე ავიდა, ჩაირთო ვენტილიატორები და დაიწყო გაგრილება. გავთიშე, ავხადე კაპოტი და წყალი შევამოწმე, თან ვიფიქრე ხომ არ დაღვარა თქო და ქვეშიდანაც შევხედე. მოკლედ, წყალი ნორმაზე იდგა და მანქანის ქვეშაც აბსოლიტური სიმშრალე იყო. გადავწიე ზამოკი ისევ და ანალოგიურად გააკეთა, თან არც დაიქოქა. ვაცალე 2 წუთი და ჩვეულებრივად დაიქოქა შემდეგ. წყლის ტემპერატურის მაჩვენებელი კი ნორმაზე ოდნავ დაბლა იდგა(როგორც უნდა ყოფილიყო წესით ნახევარი საათის დგომის შემდეგ). რა უნდა ყოფილიყო ვერ ვხვდები. იქნებ თქვენ იცით?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4511
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
Mamuka70520
როგორც ჩანს დაჩიკმა აურია ან სხვა რაღაცამ, მაგრამ მერე ისევ გასწორდა. ჩემი 2 თვეში ერთხელ ისე ურევს 5 წუთი ჯორივით დგას არ იქოქება ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4512
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 253 რეგისტრ.: 20-February 13 მდებარ.: avlabari მომხმარებელი № 3,273 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ Mar 28 2014, 10:22) [snapback]583715[/snapback] Mamuka70520 როგორც ჩანს დაჩიკმა აურია ან სხვა რაღაცამ, მაგრამ მერე ისევ გასწორდა. ჩემი 2 თვეში ერთხელ ისე ურევს 5 წუთი ჯორივით დგას არ იქოქება ხოლმე ![]() მეც ეგ ვიფიქრე, ალბათ დაჩიკთან ნორმაზე უფრო ცხელი წყალი დაგუბდა და მაგან გამოიწვია. 1 წელია უკვე დავდივარ და ეგეთი რამე პირველად მომივიდა. მე ვთვლი რომ სუბარუს ეგ სისტემა რომელიც გაჩერების მერე გაგრილებას არ აგრძელებს ძაან არაკომფორტულია, მწყობრიდან ბევრი რამე გამოყავს. არადა ბევრ სხვა, გაცილებით უფრო დაბალი დონის მარკებს აქვს ეგ ფუნქცია, რენო, ფოლცვაგენი და ა.შ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4513
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
Mamuka70520
ციტატა(Mamuka70520 @ 28th March 2014 - 10:32) [snapback]583716[/snapback] რენო, ფოლცვაგენი და ა.შ. რენო მასკვიჩსაც აქვს დაჟე ![]() ხო ეგ მეც მიკვირს რატომ არ აქვს მითუმეტეს მანქანას რომელსაც გაგრილება ბევრ საქმეს უკეთებს. არამგონია ეგეთი ცხელი წყალი დაგროვებულიყო უცაბედად, ალბათ უფრო დაჩიკმა აურია იმ მომენტში. gio680 PAINKILLER ოქტანობა დროთა განმავლობაში იმატებს და არა იკლებს. ![]() შემდეგი წყარო: Leaded fuels can lose some octane over time because the lead additive can settle. We are not talking about a rapid loss, but rather a decrease of a few numbers over a few years. http://generalaviationnews.com/2011/05/15/...afely-stored-2/ According to Shell Australia’s Technical Advice Centre Manager, Warren Scott, you can generally store fuel in a sealed container for around six months before it starts to deteriorate. წყარო: http://www.autocar.co.uk/forum/any-other-b...trol-shelf-life Compression ratio = Octane 5:1 =72 6:1 =81 7:1=87 8:1=92 9:1=96 10:1=100 11:1=104 12:1=108 ოქტანობის შერჩევა კომპრესიის მიხედვით, ჩვენს მატორებს 9.5 აქვს კომპრესია ანუ ზუსტად 98 ოქტანობა უნდა. ან პრემიუმი 2-3 თვის დაძველებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4514
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 11:00) [snapback]583717[/snapback] Compression ratio = Octane5:1 =726:1 =817:1=878:1=929:1=9610:1=10011:1=10412:1=108ოქტანობის შერჩევა კომპრესიის მიხედვით, ჩვენს მატორებს 9.5 აქვს კომპრესია ანუ ზუსტად 98 ოქტანობა უნდა. ან პრემიუმი 2-3 თვის დაძველებით ეგ ციფრები ატმოსფერულ ძრავზეა დათვლილი ![]() ვაბშეტა ტურბინიან BL5-ს როგორც ვიცი 10:1 აქვს კუმშვის კოეფიციენტი (ძველ B4 RSK-ს 11:1 ჰქონდა) იაპონიაში 100 ოქტანზე არის დანასტროიკებული ტურბინიანი სუბარუები, ქარხნული სპეციფიკაცია მაგაზეა გათვლილი ![]() ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 11:00) [snapback]583717[/snapback] შემდეგი წყარო:Leaded fuels can lose some octane over time because the lead additive can settle. We are not talking about a rapid loss, but rather a decrease of a few numbers over a few years. და ეჭვი გეპარებათ რომ ჩვენთან ეთილირებული ბენზინი იყიდება? ![]() ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 11:00) [snapback]583717[/snapback] you can generally store fuel in a sealed container for around six months before it starts to deteriorate. ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 10:06) [snapback]583711[/snapback] ხო სულ დამავიწყდა, ვინმე გაგიგია რომ მანქანა ჩამოუვიდა სავსე ბაკით ან ნახევარი ბაკით და გეზიდან როგორც კი გამოიყვანა ეგრევე ამოასხა ბენზინი და ახალი ბენზინი ჩაასხა იმ მიზეზით რომ ნადგომ ბენზინზე არ მინდა ვამუშავოო??? ან 3 თვის მინიმუმ ნადგომი ბენზინი თუნცდაც 5 ლიტრი რო არის და იმით ა.გ.ს.-მდე მიხვალ ბენზინის ჩასამატებლად არ თქვათ ეხლა მანქანას ზედმეტ გაზს არ ვაძლევ რომ ნადგომ ბენზინზე არ ვამუშავოო. იაპონიაში ეთილირებულ ბენზინს არ იყენებენ 90-იანი წლებიდან, არცერთხელ არ შემპარვია ეჭვი რომ ტურბინიან სუბარუს ბაკში 100-იანი ოქტანის სუფთა ბენზინი იქნებოდა ![]() ციტატა(VAK-111 @ 28th March 2014 - 10:06) [snapback]583711[/snapback] გავარკვიოთ ზუსტად მაშინ და მერე ვიმსჯელოთ. ზუსტად გარკვევას არ დავიწყებ, არც სურვილი მაქვს, არც ფინანსები და არც სხვა საშუალებები ![]() მაგრამ მე რაც შემიძლია და ყოველთვის ვაკეთებ, თავს ვიზღვევ ყველა შესაძლო გართულებისგან, ამიტომ არ გავაჩერებ აქაურ ეთილირებულ ბენზინს ბაკში დიდხანს, არც საეჭვო წარმოშობის ზეთს არ ჩავასხამ ძრავში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4515
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 12:08) [snapback]584418[/snapback] თავს ვიზღვევ ყველა შესაძლო გართულებისგან, ამიტომ არ გავაჩერებ აქაურ ეთილირებულ ბენზინს ბაკში დიდხანს, ხო მართალი ხარ, რატო უნდა გააჩერო დიდხანს ეთილირებული ბენზინი ბაკში როცა შეგიძლია უფრო ახლად ეთილირებულის ჩასხმა ![]() ერთადერთი რაც ბაკში შეიძლება დაილექოს არის მსუმუქი დანამატები რომელიც ცივ სტარტს ცოტათი ეხმარება, მაგრამ ეჭვი მაქვს რომ ეგ დანამატები მანქანის ბაკამდე სხვაგანაც ილექება, სანამ შენ ბაკამდე მოვა. ოქტანობას რაც შეეხება პირიქით იზრდება აორთქლებისა და დანალექის გამო. ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 12:08) [snapback]584418[/snapback] არც საეჭვო წარმოშობის ზეთს არ ჩავასხამ ძრავში ვინ გითხრა მერე რო უნდა ჩაასხა, პირიქით იმაზე იყო ლაპარაკო მოტულზე უკეთესი შეიძლება იყოს რამე თქო, აბა ТНК Магнум -ს რო არავინ ჩავასხავთ ეგ ფაქტია ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 12:08) [snapback]584418[/snapback] იაპონიაში ეთილირებულ ბენზინს არ იყენებენ 90-იანი წლებიდან, არცერთხელ არ შემპარვია ეჭვი რომ ტურბინიან სუბარუს ბაკში 100-იანი ოქტანის სუფთა ბენზინი იქნებოდა ნებისმიერი ბენზინი თვისებებს იცვლის დგომის შედეგად, რას იცვლის წემოთ ცხრილში წერია. იაპონურიც იცვლის და ჩინურიც და რუსულიც, ბენზინი არის ბენზინი. ეგრე ზეთიც ორიგინალი უმაღლესი ხარისხის ასხია და არ გამოცვალო მანქანა რო ჩამოგივა და იარე 10K. მაგაზე კარგ ზეთს ხო აქ ვერ იშოვი. მაგრამ ზეთზე ფიქრობ რომ თვისებებს კარგავს დგომაში, ხოდა ბენზინიც ცვლილებებს განიცდის ანალოგიურად. ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 12:08) [snapback]584418[/snapback] ვაბშეტა ტურბინიან BL5-ს როგორც ვიცი 10:1 აქვს კუმშვის კოეფიციენტი (ძველ B4 RSK-ს 11:1 ჰქონდა) 9.5 უწერია მე რაც ვნახე. სხვაგან თუ ნახავ 10-ს გვაჩვენე ჩვენც. RSK-ს 11:1 რატო უნდა ჰქონდეს მამენტ როცა 104 ოქტანობის ბენზინს ვერც იაპონიაში ვერ იშოვი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4516
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 31st March 2014 - 12:44) [snapback]584431[/snapback] ხო მართალი ხარ, რატო უნდა გააჩერო დიდხანს ეთილირებული ბენზინი ბაკში როცა შეგიძლია უფრო ახლად ეთილირებულის ჩასხმა ზუსტად მასეა, კარგია რომ მეთანხმები ![]() ციტატა(VAK-111 @ 31st March 2014 - 12:44) [snapback]584431[/snapback] რავი შენი საქმისა შენ იცი უბრალოდ ზემოთ მაგდენი იმიტომ ვწერე და გუგლი ვქექე რო შენი საწინააღმდეგო დამემტკიცებინა.ერთადერთი რაც ბაკში შეიძლება დაილექოს არის მსუმუქი დანამატები რომელიც ცივ სტარტს ცოტათი ეხმარება, მაგრამ ეჭვი მაქვს რომ ეგ დანამატები მანქანის ბაკამდე სხვაგანაც ილექება, სანამ შენ ბაკამდე მოვა. ოქტანობას რაც შეეხება პირიქით იზრდება აორთქლებისა და დანალექის გამო. რაც შენ დაწერე ზუსტად იმ ტექსტიდან მოვიყვანე ციტატები, სხვა არაფერი მიძებნია არსად ![]() ციტატა(VAK-111 @ 31st March 2014 - 12:44) [snapback]584431[/snapback] ნებისმიერი ბენზინი თვისებებს იცვლის დგომის შედეგად, რას იცვლის წემოთ ცხრილში წერია. იაპონურიც იცვლის და ჩინურიც და რუსულიც, ბენზინი არის ბენზინი. ეგრე ზეთიც ორიგინალი უმაღლესი ხარისხის ასხია და არ გამოცვალო მანქანა რო ჩამოგივა და იარე 10K. მაგაზე კარგ ზეთს ხო აქ ვერ იშოვი. მაგრამ ზეთზე ფიქრობ რომ თვისებებს კარგავს დგომაში, ხოდა ბენზინიც ცვლილებებს განიცდის ანალოგიურად. არასწორად მსჯელობ, ზემოთ ტექსტი რომ დადე იქაც გარკვევით უწერიათ რომ ეთილირებული ბენზინიდან დანამატები მალე იშლება და ოქტანობა ეცემაო... იაპონიაში, ამერიკაში და ევროკავშირში ეთილირებულ ბენზინს არ მოიხმარენ საერთოდ. ზეთზე სულ სხვა ბაზარია, იქ რა ზეთს ასხავდნენ არავინ იცის, შეიძლება პოლუსინთეტიკაც ჰქონდათ ჩასხმული (ხარისხი და ტექნიკური პარამეტრები სხვადასხვა რამეებია) ჩვენთან რომ მოტული იყიდება იგივეა რაც ნებისმიერ სხვა ქვეყანაში, ბენზინივით აქ ადგილზე კი არ აზავებენ რაღაც ნაგვით ![]() ციტატა(VAK-111 @ 31st March 2014 - 12:44) [snapback]584431[/snapback] პირიქით იმაზე იყო ლაპარაკო მოტულზე უკეთესი შეიძლება იყოს რამე თქო, მე არ გამიგია და თუ შენ იცი, მითხარი ![]() ციტატა(VAK-111 @ 31st March 2014 - 12:44) [snapback]584431[/snapback] 9.5 უწერია მე რაც ვნახე. სხვაგან თუ ნახავ 10-ს გვაჩვენე ჩვენც. RSK-ს 11:1 რატო უნდა ჰქონდეს მამენტ როცა 104 ოქტანობის ბენზინს ვერც იაპონიაში ვერ იშოვი. BL5-ზე მე 10:1 ვნახე Drom.ru-ს კატალოგში, RSK-ზეც 11:1 მანდვე უწერიათ და ეგ კაი ხნის წინ ვიცოდი ისედაც (ჯერ კიდევ 2007 წელს, როცა მყავდა ეგ მანქანა). იმიტომაც ისტუკება RSK-ს ძრავები ცუდ ბენზინებზე ძალიან ადვილად, კომპრესია დიდი აქვს და დეტონაციის გამო ვკლადიშს ძუძუგულში ურტყავს პირველივე ტურბინის დატრიალებით ![]() მარტო კუმშვის ხარისხით არ განისაზღვრება ოქტანობის მოთხოვნები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4517
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ვისოლის ეკო სუპერს ასხამთ ვინმე?
გუშინ ჩავასხი ცარიელ ავზში 50 ლარის და ვნახოთ აბა რა სხვაობას მომცემს ლუკოილთან შედარებით. ერთი რაც შევნიშნე, თითქმის 22 ლიტრ ბენზინზე ბორტ კომპმა დამიწერა რომ 170 კმ–ს გაივლიო, როცა ლუკოილის შემთხვევაში 22+ ლიტრ საწვავზე 150, მაქსიმუმ 160 მიწერს ხოლმე, ამ გამოთვლით კი 8 თეთრიანი სხვაობა ლუკოილსა და ვისოლს შორის ეჭვის ქვეშ დგება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4518
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 86 რეგისტრ.: 21-March 14 მომხმარებელი № 4,107 ![]() |
ბიჭებო , რა განსხვავება 2.0 რ ბ სპეცსა და ჩვოვლებრივ 2.0 რ შორის. აუქციონებზე რომელსაც B უწერია ყველა ბ სპეცია? 2.0 რ ვისაც გყავთ ავტომატი ქალაქში რამდენს გიწვავთ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4519
|
|
![]() Legacoid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 919 რეგისტრ.: 17-January 13 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,205 ![]() |
Bachа
ციტატა(Bachа @ 1st April 2014 - 11:18) [snapback]584640[/snapback] 22 ლიტრ ბენზინზე ბორტ კომპმა დამიწერა რომ 170 კმ–ს გაივლიო, როცა ლუკოილის შემთხვევაში 22+ ლიტრ საწვავზე 150, მაქსიმუმ 160 მიწერს ხოლმე ანუ გინდა თქვა რომ რაოდენობაში იტყუებიან ლუკოილზე და ვისოლზე არა? სხვა რა ვარიანტია, მანქანა ვერ მიხვდებოდა ჩასხმისთანავე რა ბენზინი ჩაასხი და მაგის გამო სხვაობას არ დაგიწერდა ![]() ![]() plx ციტატა(plx @ 1st April 2014 - 18:56) [snapback]584752[/snapback] რა განსხვავება 2.0 რ ბ სპეცსა და ჩვოვლებრივ 2.0 რ შორის ქარხნული ბორბლების ზომა, ხიდები, წინა შიტოკი, ამორტიზატორები. წვით ბევრს არ წვავს მაგრამ ყველა სხვადასხვა ციფრს გეტყვის, თუ სანაპიროზე ივლი ყოველდღე 8-9 დაგიწვავს, თუ პრობკებში 12-13. გააჩნია რა ისევე როგორც ყველა მანქანაზე. ზოგადად ბევრს არ წვავს როგორც ვიცი. PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 15:21) [snapback]584461[/snapback] მე არ გამიგია და თუ შენ იცი, მითხარი ხოდა ერთად გავიგოთ იქნებ ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 15:21) [snapback]584461[/snapback] რაც შენ დაწერე ზუსტად იმ ტექსტიდან მოვიყვანე ციტატები, სხვა არაფერი მიძებნია არსად ხოდა აღარ თქვა ბენზინი ბაკში დგომისგან ოქტანობას კარგავსო ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 31st March 2014 - 15:21) [snapback]584461[/snapback] არასწორად მსჯელობ, ზემოთ ტექსტი რომ დადე იქაც გარკვევით უწერიათ რომ ეთილირებული ბენზინიდან დანამატები მალე იშლება და ოქტანობა ეცემაო... იაპონიაში, ამერიკაში და ევროკავშირში ეთილირებულ ბენზინს არ მოიხმარენ საერთოდ. კარგად წაიკითხე თავიდან და რამდენჯერმე ![]() ![]() ასე რომ შენი მითი იმის შესახებ რომ მაინცდამაინც მანქანის ბაკში ბენზინის დგომის შედეგად ოქტანობა იკლებს, მცდარია ! "MythBusters"-როლი შევითავსე ![]() ![]() ოქტანობის მზონი აპარატი გაავჩითე ვიყიდი მეთქი და 2000$ მომითხარეს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4520
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VAK-111 @ 2nd April 2014 - 10:02) [snapback]584848[/snapback] ხოდა აღარ თქვა ბენზინი ბაკში დგომისგან ოქტანობას კარგავსო ) პირიქით, ოქტანობა ემატება. აშკარად სხვა რამე დავაციტირე შენი ტექსტიდან ![]() ციტატა(VAK-111 @ 2nd April 2014 - 10:02) [snapback]584848[/snapback] არ მიყვარს ერთ ნივთზე ჩაციკვლა და იმის ლაპარაკი რომ უალტერნატივოა, არაფერი და არავინ არ არის შეუცვლელი, შესაბამისად მოტულიც და შესაბამისად ლუკოილის სუპერიც ლუკოილის სუპერი ნაღდად არ არის შეუცვლელი, რომპეტროლს ვასხავ წელიწადზე მეტია ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 2nd April 2014 - 10:27) [snapback]584851[/snapback] კარგად წაიკითხე თავიდან და რამდენჯერმე გარკვევით წერია, რომ, მსუბუქი მინარევები, რომლებიც cold start-ს უწყობენ ხელს, ილექება დგომის შედეგად (არა მარტო მანქანის ბაკში დგომის შედეგად !!!!!!, რის შედეგადაც ბენზინი მძიმდება, ხდება აორთქლება, air/fuel ratio ბენზინი ჭარბობს რადგანაც მძიმეა, ოქტანობა კი პირიქით იმატებს !!! ცხრილი ნახე ნათლად ჩანს ცვლილებები როგორ ხდება.ასე რომ შენი მითი იმის შესახებ რომ მაინცდამაინც მანქანის ბაკში ბენზინის დგომის შედეგად ოქტანობა იკლებს, მცდარია ! "MythBusters"-როლი შევითავსე ოქტანობის მზონი აპარატი გაავჩითე ვიყიდი მეთქი და 2000$ მომითხარეს მე ვიფიქრე ერთ 10$ გადავიხდი თქო მსუბუქი მინარევები არ ვიცი რა არის, მე ვიცი ეთილირებული ბენზინის მინარევები რომლებიც ჩვენს ბენზინში უხვად არის და მალევე იშლება ![]() შენ რაც დადე ეგ უწერიათ ნორმალურ არაეთილირებულ ბენზინზე, იქვე ერთი წინადადებაც არის ეთილირებულზე და ის რატომღაც გაატარე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |