![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე.
გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 25th November 2009 - 01:56) [snapback]55275[/snapback] და რაშია განსხვავება რო ? მაგდენი ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ ის ვიცი რომ დატრიალებისას ედება რაღაცას, მე მგონი ბალანსირები აქვს სხვანაირი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 25th November 2009 - 02:59) [snapback]55276[/snapback] მაგდენი ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ ის ვიცი რომ დატრიალებისას ედება რაღაცას, მე მგონი ბალანსირები აქვს სხვანაირი ეგ ტეხავს. სად იშოვი 2.5ტურბოს კალენვალს თბილისში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 25 2009, 02:59) [snapback]55276[/snapback] მაგდენი ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ ის ვიცი რომ დატრიალებისას ედება რაღაცას, მე მგონი ბალანსირები აქვს სხვანაირი 2.5-იან ატმოსფერნიკს პორშინის ხოდი აქვს 79 მმ, განსხვავებით 2.0 ტურბოსგან რომელსაც 75 მმ-იანი ხოდი აქვს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
2.5 ატმოს და 2.5 ტურბოს კალენვალებს შორს სხვაობა რაარის იცი ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 25 2009, 11:04) [snapback]55288[/snapback] PAINKILLER 2.5 ატმოს და 2.5 ტურბოს კალენვალებს შორს სხვაობა რაარის იცი ? მგონი არც არანაირი ![]() ალბათ მხოლოდ გალოვკებშია სხვაობა, აბა ისე უფრო დაბალი კუმშვის ხარისხს ვერ მიიღებ პორშინის ერთნაირი ხოდის შემთხვევაში.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th November 2009 - 10:12) [snapback]55290[/snapback] მგონი არც არანაირი რატომ არ მიდის არ ვიცი, მაგრამ მატორის ტუნერების ფორუმზე წავიკითხე რომ არ მიდის უტურბინოსი. იქ ერთი ჭკვიანი მატორისტი ყავთ, თვითინ პროფილაქტიკას აქვს თავის ფორუმი, ჰოდა კონსულტაციებს უფასოდ იძლევა.. რომ ჰკითხეს თუ წავაო ასე უპასუხა მარტო ტურბინიანის წავაოოო, უტურბინოსი არაოო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
შეიძლება მიდის მაგრამ მალე ერხევა?
მაღალ აბაროტებზე არ არი გათვლილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(mixa @ Nov 15 2009, 15:42) [snapback]52582[/snapback] ეს თემა გავხსენი იმისთვის რომ ყველამ გამოვთქვათ მოსაზრებები მოცულობის გაზრდის სხვა და სხვა ხერხებზე ჩვენს სუბარუებზე. გუშინ შოთასუბსამასი მახო და მე ვბჭობდით როგორ შეიძლება მოცულობის გაზრდა, რომელია ყველაზე ადვილი ჩვენთვის, რომელი ვარიანტი არის უფრო გამძლე და რას უნდა ვუფრთხილდეთ. ვარიანტები მოცულობის გასაზრდელად არის 3 1) ცილინდრის დიამტერის გაზრდა გაჩარხვით (საჭირო იქნება ახალი პორშნები, კალცოები) 2) კალენვალის ხოდის გაზრდა 3) ზედა 2 ერთად ![]() ვინაიდან ყველაზე იაფ ვარიანტად მეჩვენება პირველი ვარინატი პირველს ჩავუღრმავდი ![]() დადგინდა რომ: ეჯ20 მატორის ცილინდრის დიამტრი არის 92მმ ხოლო პორშნის (ამას დგუში ქვია? ) სვლა 75მ. ამ შემთხვევაში წვის კამერის მოცულობა 500კუბური სანტიმეტრი რაც 4 ცილინდრზე გვაძლევს 2000 კუბურ სანტიმეტრს. ეს კუბიკები დავამრგვალე თორე ისე 1994 კუბური სანტიმეტრია ![]() იმისთვის რომ გავზარდოთ წვის კამერა საჭიროა ამ 92მილიმეტრიანი ცილინდრის გაგანივრება, მარა სადამდე შეიძლება გაგანივრება ისე რომ 1ბარის დაბერვაზე არ გაიბეროს ცილინდრი ![]() ეს არის ძველი ლეგასის ბლოკი. დააკვირDით წყლის კანალებს. ![]() ეს კი GC კუზაოში მყოფი ბლოკი (მგონი ამ კუზაოებში სხვა და სხვანაირი ბლოკებია) ![]() აუ მეზარება ამდენი წერა და ან გააგრძელეთ ან მერე მოვალ მუღამზე დამე გავაგრძელებ და ერთი კარგი თემაც გამოცხვება ![]() სამწუხაროდ არ გამოვა მიხას დავენაცვლე რაც სენ გინდა 1- ეს დურალის ბლოკია და არ იჩარხება 2-პორშინის სვლას თუ გაზრდი აუცილებლად გალოვკას დაარტყავს ერთადერთი ვარიანტია გალოვკა გააშლიფოვკო 0,02 მილიმეტრის და ეგარი მარა შეიძლება დეტონაციით იმუშავოს იმიტომ რო ჰაერის და ბენზინის ნარები არასცორი იქნება და დაანგრევს მატორს ასე რომ არ გინდა მაგდენი ჩალიჩი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 2 2009, 16:54) [snapback]58781[/snapback] სამწუხაროდ არ გამოვა მიხას დავენაცვლე რაც სენ გინდა 1- ეს დურალის ბლოკია და არ იჩარხება 2-პორშინის სვლას თუ გაზრდი აუცილებლად გალოვკას დაარტყავს ერთადერთი ვარიანტია გალოვკა გააშლიფოვკო 0,02 მილიმეტრის და ეგარი მარა შეიძლება დეტონაციით იმუშავოს იმიტომ რო ჰაერის და ბენზინის ნარები არასცორი იქნება და დაანგრევს მატორს ასე რომ არ გინდა მაგდენი ჩალიჩი სტროკერზე მარტო კალენვალი კი არ იცვლება, პორშინები ან შატუნებიც იცვლება ისეთებზე რომ ზედა პოზიციაში პორშინი გალოვკას არ დაეჯახოს ![]() ანუ აქ მარტო კალენვალის ხოდის ცვლილება არ იგულისხმება, არამედ მუშა მოცულობის გაზრდა სტროკერის მეშვეობით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
თუ არასწორედ გაითვალა და ისე გაკეთდა ან გალოვკას გახეთქავ ან პორშინის ფსკერს ჩაანგრევ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 2 2009, 17:27) [snapback]58811[/snapback] თუ არასწორედ გაითვალა და ისე გაკეთდა ან გალოვკას გახეთქავ ან პორშინის ფსკერს ჩაანგრევ ქარხნულად დამზადებული სტროკერ კიტები იყიდება, ბარადასთან კი არ უნდა იჩალიჩოს ![]() მაგიტომ დავუწერე რომ სტროკერი მარტივია გასაკეთებლად, იყიდი გამზადებულ კალენვალს-პორშინებს-შატუნებს და დააყენებ ![]() გაჩარხვა კი მაგარი გემაროია, ხელოსანიც გჭირდება ნორმალური და დიდი დიამეტრის პორშინებიც სავარაუდოდ უფრო ძვირი ეღირება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 2nd December 2009 - 16:35) [snapback]58816[/snapback] გაჩარხვა კი მაგარი გემაროია, ხელოსანიც გჭირდება ნორმალური და დიდი დიამეტრის პორშინებიც სავარაუდოდ უფრო ძვირი ეღირება გაგიკვირდება და ერთი ფასი აქვს ციტატა(juze @ 2nd December 2009 - 15:54) [snapback]58781[/snapback] სამწუხაროდ არ გამოვა მიხას დავენაცვლე რაც სენ გინდა 1- ეს დურალის ბლოკია და არ იჩარხება როგორ არ იჩარხება? აბა რატომ გამოდის რემონტნი კოლიცოები და პორშინები? 100% გეტყვით რომ იჩარხება უბრალოდ გამჩარხავ დანადგარს გააჩნია და გამჩარხავს. დგება 257-ის ღეძი და პოტშინებს ყრებს აჭრიან რომ დაბლა არ დაარტყას და ამ ყველაზე იაფიანი ვარიანტით გამოდის 2.1 გარდა მაგისა არის ასეთი კომპანია DARTON რომელიც სპეციალურად სუბარუსთვის და არ მარტო სუბარისთვის უშვებს მშრალ და სველ გილზებს. მშრალი გილზა მიმდინარე რემონტისთვისაა და არ სცდება არსებული გილზის ფასებ, აი სველი გილზა კი ძალიან მაგარი რამეა, ანუ თავის ქარხნული გილზა მთლიანად იხსნება და იპრესება ეს სპეც გილზა. გილზები 3 სხვადასხვა ხომისაა და დიამეტრი მერყეობს 89-დან 102 მილიმეტრამდე. თუმცა 102 მილიმეტრიანის საწყისი ზომა 97 მმ-ია და გადაჩარხვის შედეგად ადის 102-ზე. შედეგად ძრავი დაახლოებით გამოდის 2.8 და ეკუს, ტურბინას და ბენზინის სისტემას თუ შეცვლი 900-1000 ცხენამდე შეგიძლია აიყვანო ციტატა(PAINKILLER @ 2nd December 2009 - 16:35) [snapback]58816[/snapback] ბარადასთან კი არ უნდა იჩალიჩოს ეეეჰ, სამწუხაროდ აქ არ იქნება მაგის კლიენტი თორემ ისეთი სახელოსნოს აწყობა შეიძლება რომ ძალიან ბევრს არ ჩამოუვარდეს, უბრალოდ სადღაც 200 000 დაჯდება და საქართველოს პირობებში არამომგებიანია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
მოკლედ გადავიკითხე ეს თემა და საკმაოდ საინტერესო ვარიანტები დაისახა
მე მაქვს ერთი ბლოკი რომელიც დასაგილზია (პორშინი რო გამიჭედა გადახურებისგან ის ) ამ ბლოკს ჩავაგდებ და მივიტან ბარადასთან და გავარკვევ, მაქსიმუმ რა ზომაზე შეიძლება გაიჩარხოს გილზი , დამჭირდება დახმარება რომ მოვიძიოთ რემონტნი პორშინ კოლცო რომ ვიყიდო, საინტერესოა რამხელა სხვაობა ექნება ფასში კოვან პორშინთან შედარებით ძველი მეთოდია მაგრამ მუშაობს ![]() ![]() ვალი თუ აქვს ვინმეს დასტუკული უვარგისი 2,5 მომაძებნინეთ და გავსინჯოთ 2.0 ბლოკში როგორ წავა , ორშაბათს მივდივარ ბარადასთან რო გავიგო რამდენის დაჩარხვა შეიძლება შემდეგ კი პორშინები მომაძებნინეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
დიდ კალენვალზე რომ ტურბინიანის მოკლე შატუნი დადგეს და პორშინის იუბკა მოიჩარხოს ქვედა მხარე არ გიფიქრიათ???
და ბალანსები რო მოიხსნას რა პრობლემაა? მაინც დაუბალანსებელი მატორია ბოქსერი с.ж. -ს რაც შეეხება ეგ ადვილია სქელი პრაკლადკა და მისი ჯანი... და ამდენ ჩალიჩს გალოვკა (შემშვები-გამშვები კანალები) რომ დამუშავდეს ბევრად უკეთეს შედეგს მიიღებთ ტურბინაზე სტროკის გაზრდით ძირითადად ნომინალი მოემატება.... მოკლედ ვალის და შატუნის ხოდის თვლა მეზარება მაგრამ ჩემ BMW-ზე ასე მქონდა გაკეთებული დიდ კულაჩოკიანი ვალი, მოკლე შატუნი და იუბკის გარეშე პორშინი... მოკლედ სტანდარტ ბლოკში 0.2 ლიტრით გაიზარდა მოცულობა და 2.2 მილიმეტრი ნიდახოდიც გამომივიდა კიდე გაითვალისწინეთ რომ რემენი დადგეს მერე ამ სადომაზოხიზმზე რამე ![]() კარგად უნდა დაითვალოთ რო პორშინმა თავი არ ამოყოს SUB 300 შატუნს გაწელავ და გაიღუნება კიდეც ნაგრუზკაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(volgapower @ Dec 27 2009, 01:59) [snapback]69106[/snapback] დიდ კალენვალზე რომ ტურბინიანის მოკლე შატუნი დადგეს და პორშინის იუბკა მოიჩარხოს ქვედა მხარე არ გიფიქრიათ??? და ბალანსები რო მოიხსნას რა პრობლემაა? მაინც დაუბალანსებელი მატორია ბოქსერი с.ж. -ს რაც შეეხება ეგ ადვილია სქელი პრაკლადკა და მისი ჯანი... და ამდენ ჩალიჩს გალოვკა (შემშვები-გამშვები კანალები) რომ დამუშავდეს ბევრად უკეთეს შედეგს მიიღებთ ტურბინაზე სტროკის გაზრდით ძირითადად ნომინალი მოემატება.... მოკლედ ვალის და შატუნის ხოდის თვლა მეზარება მაგრამ ჩემ BMW-ზე ასე მქონდა გაკეთებული დიდ კულაჩოკიანი ვალი, მოკლე შატუნი და იუბკის გარეშე პორშინი... მოკლედ სტანდარტ ბლოკში 0.2 ლიტრით გაიზარდა მოცულობა და 2.2 მილიმეტრი ნიდახოდიც გამომივიდა კიდე გაითვალისწინეთ რომ რემენი დადგეს მერე ამ სადომაზოხიზმზე რამე ![]() კარგად უნდა დაითვალოთ რო პორშინმა თავი არ ამოყოს SUB 300 შატუნს გაწელავ და გაიღუნება კიდეც ნაგრუზკაზე ![]() დაუბალანსირებელი რომელი ძრავი გაქვს ნანახი მითხარი ![]() გალოვკის დამუშავებას რას ეძახი ? რემენს რაც შეეხება შიგნით რაც არ უნდა გააკეთო გარედან რემენი ის დადგება რაც ეყენა ![]() გავარვარებული ალუმინი არ იღუნება და შატუნს რა გაღუნავს თუ არ გაიჭედა პორშინი ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
SUB 300
BMW ხულიგანკის მაგალითს გეტყვი M20ის ბლოკში რომ დებენ 3.0 კალენვალს იქ ჭირდება გრუზიკებს მოხსნა და სუბარუს რაც შეეხება ყველას დრაჟენია აქ ხალასტოიში ნეტა რისი ბრალია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ფოტო დამიდე რა გრუზიკებს აჭრით მაგრა მაინტერესებს , ვალი ბალანსირევბას როგორც დაკარგავს დაიწყებს კლადიშის ჭამას
ჩემ ძრავს დრაჟენია არ არქვს სპორტული ძრავები ხო იცი როგორ მუშაობს გაზს რო მიცემს სწორდენბა შენი აზრით ბალანსირების ბრალია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,187 რეგისტრ.: 27-April 09 მომხმარებელი № 51 ![]() |
სპორტულ მატორში გაზგანაწილწბის სისტემის ბაზარია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(volgapower @ 27th December 2009 - 10:56) [snapback]69133[/snapback] და სუბარუს რაც შეეხება ყველას დრაჟენია აქ ხალასტოიში ნეტა რისი ბრალია? ცდები თუ გგონია რო ბალანსირება არ აქვს ძრავს , ბალანსირება პლიტას უკეთდება და შენ წარმოიდგინე კარდანსაც ანუ რაც ტრიალებს ყველაფერს ბალანსირება აქვს ციტატა(SUB 300 @ 27th December 2009 - 11:24) [snapback]69136[/snapback] ფოტო დამიდე რა გრუზიკებს აჭრით მაგრა მაინტერესებს +1111 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
[quote name='Sturbo' date='Nov 15 2009, 16:21' post='52589']
შეკუმშვის კოეფიციენტი 8 - 8.5 ზე მეტი არ უნდა იყოს ტუბოს შემთხვევაში. ევოს 8.8 აქ და 8.5 ზე მეტი როაქ რამოსდი რო |
|
|
![]() ![]() |