![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#6641
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(STI 2 @ 27th April 2014 - 20:49) [snapback]589679[/snapback] ცოტა იაფინ და ნორმალური იაფი და კაი ცოტა რთულად მოსაძებნია მარა თუ მაინც ყიდვაა ჯობია კაი იყიდო რო იცოდე რო არ გიმტყუნებს და სწორად გიჩვენებს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6642
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 606 რეგისტრ.: 28-January 13 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 3,227 ![]() |
ეგეც კი მართალია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6643
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 27-April 14 მომხმარებელი № 4,224 ![]() |
გამაჯობათ ფორუმელებო. ეს ჩემი პირველი პოსტია, კეთილი იყოს ჩემი ფეხი ამ ფორუმზე
![]() თქვენი რჩევები მჭირდება თუ შეიძლება. მსურს Subaru Legacy (2003-2005) 2.0 უტურბინო მექანიკის ყიდვა. აქვე აღვნიშნავ, რომ სალიხაჩოდ არ ვყიდულობ, ანუ ტურბინა არ მჭირდება ასე ვთქვათ. ორიენტირებული ვარ ეკონომიაზე. ამ მოდელზე იმიტომ შევაჩერე არჩევანი, რომ ამ ფასის ფარგლებში ეკონომიურად სასიარულოდ, ვიდზე რომ იყოს მანქანა, არც კომფორტი აკლდეს, ხანდახან მექანიკის წყალობით რომ დავადგა კიდევაც ცოტათი და ძაანაც არ შემარცხვინოს და ჩემი გამისწოროს, მგონი კარგი ვარიანტია ძალიან. რას მირჩევთ, რამდენად გამომდგარი მანქანაა? რამდენი აქვს საშუალო წვა ქალაქში და ტრასაზე? და რა პრობლემებს უნდა ველოდე ამ მანქანისგან? მადლობა წინასწარ! დარწმუნებული ვარ ამ თემაზე იყო ალბათ საუბარი, მაგრამ სამწუხაროდ ჯერ-ჯერობით ფორუმის მთელი რესურსის გადაკითხვას ვერ ვახერხებ და თხოვნა იქნება 1-2 სიტყვით მაინც გამიზიაროთ თქვენი გამოცდილება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6644
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,677 რეგისტრ.: 30-July 12 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 2,838 ![]() |
შლანგებს რატომ უნდა ფუშავდეს რადიატორი??? ზოგი რო ბერავს გამიგია მაგრამ, შეკუმშული და ჩაფუშული აღარ გამიგია :დ დილით რომ მოვხსნი რადიატორს კრიშკას მერე იბერება და ნორმალურადაა და ნასიარულებზე შეკუმშულია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6645
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 6-April 13 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 3,369 ![]() |
ჩემი ბერავს და რატო ვერ გავიგე ჰაერს არ იპარავს, კრიშკაც შევცვალე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6646
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
buta17
http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...924&st=6600 აგერ იგივე პრობლემით ამავე თემაში 2 გვერდის უკან არის კრიშკაზე კლაპანია გაჩედილი აბრატნი მოხსენი კრიშკა ან გაწმინდე და გაასუფთავე ან შეცვალე და გასწორდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6647
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
აკუმლატირის ამოღება-ჩადგმისს მერე ლანკასტერი მყავს და კომპიუტერის განულება დამჭირდება? ან სხვა რამე პროგრამულ დონეზე შეიძლება აირიოს?
-------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6648
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(Warlord @ 28th April 2014 - 15:49) [snapback]589798[/snapback] აკუმლატირის ამოღება-ჩადგმისს მერე ლანკასტერი მყავს და კომპიუტერის განულება დამჭირდება? ან სხვა რამე პროგრამულ დონეზე შეიძლება აირიოს? არაფერი განულება არ დაგჭირდება... სუბარუზე აკუმილატორის ამოღებით (კლემების ჩახსნით) პირიქით კომპი სბროსს აკეთებს და შენ რაღა უნდა გაანულო?! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6649
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
temo.
2.0R ვერსია იყიდე და არა 2.0i, R-ს მექანიკას 190 ცხენი აქვს და საკმაოდ ცოცხალი მანქანაა, იმ დროს როდესაც i-ს 140 ცხენი აქვს. ეკონომიური მაინცდამაინც არაა არც უტურბინო, 11 ლიტრზე ნაკლებს ალბათ არ დაწვავს ქალაქში, ტრასაზე დაახლოებით 8 ციტატა(Warlord @ 28th April 2014 - 15:49) [snapback]589798[/snapback] აკუმლატირის ამოღება-ჩადგმისს მერე ლანკასტერი მყავს და კომპიუტერის განულება დამჭირდება? ან სხვა რამე პროგრამულ დონეზე შეიძლება აირიოს? თუ რამე განსაკუთრებული აუდიო სისტემა გიყენია შეიძლება ეგ აირიოს, ისე არ გამიგია რომ სუბარუზე აკუს მოხსნამ რამე არიოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6650
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Apr 28 2014, 15:55) [snapback]589799[/snapback] არაფერი განულება არ დაგჭირდება... სუბარუზე აკუმილატორის ამოღებით (კლემების ჩახსნით) პირიქით კომპი სბროსს აკეთებს და შენ რაღა უნდა გაანულო?! ![]() ძალიან კარგი მაშინ ![]() აუდიოსისტემა ჩვეულებრივი უბრალო სუბარუსია karlo-fan ფოთიდან წამოსვლისას დავაკვირდი, დაღმართებზე მანქანა პედლიდან ფეხის აღების მერეც ინარჩუნებდა მყის სიჩქარეს, არც იკლებდა და არც იმატებდა,მოგორავდა 80-ით - დაღმართზეც 80 არცერთით მეტი. ~თვითდამუხრუჭება~-ს აქვს ადგილი თუ კომპიუტერი მუშაობს დაღმართზე რო არ გაიქცეს მანქანა? -------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6651
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 27-April 14 მომხმარებელი № 4,224 ![]() |
karlo-fan
ჰო მეც 2.0R ვიგულისხმე. 190 ცხენი მაინც და მაინც ხელწამოსაკრავი არ უნდა იყოს ხო? და ტიპტრონიკსა და მექანიკას შორის ეკონომიურობასა და დადგმაში დიდი სხვაობაა თუ იცით? ანუ ამას იმიტომ ვკითხულობ, რომ საიტებზე ტიპტრონიკების უფრო დიდი არჩევანია ვიდრე მექანიკის, თუმცა მე მექნიკის მუღამი მაქვს, ოღონდ მარჯვენა რულიან მექანიკაზე არ ვმჯდარვარ და არ ვიცი როგორი შესაჩვევია, დავიჯერო ამასთან დაკავშირებით ვინმეს პრობლემა ექმნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6652
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(temo. @ Apr 28 2014, 16:23) [snapback]589808[/snapback] karlo-fan ჰო მეც 2.0R ვიგულისხმე. 190 ცხენი მაინც და მაინც ხელწამოსაკრავი არ უნდა იყოს ხო? და ტიპტრონიკსა და მექანიკას შორის ეკონომიურობასა და დადგმაში დიდი სხვაობაა თუ იცით? ანუ ამას იმიტომ ვკითხულობ, რომ საიტებზე ტიპტრონიკების უფრო დიდი არჩევანია ვიდრე მექანიკის, თუმცა მე მექნიკის მუღამი მაქვს, ოღონდ მარჯვენა რულიან მექანიკაზე არ ვმჯდარვარ და არ ვიცი როგორი შესაჩვევია, დავიჯერო ამასთან დაკავშირებით ვინმეს პრობლემა ექმნება? შეჩვევით ნახევარის საათი უნდა სულ. ეკონომიური მექანიკაა ბევრად, ასე 3 ლიტრით ![]() ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6653
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 27-April 14 მომხმარებელი № 4,224 ![]() |
აჰა გასაგებიაა. 190 ცხენიან მექანიკას, ქარხნულს აჩქარება რამდენი აქვს ხომ არ იცით?
ამ იაპონურების აჩქარება ვერ ვნახე ვერაფრით, მაინტერესებს რომ გარკვეული წარმოდგენა შევიქმნა ძრავზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6654
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(temo. @ 28th April 2014 - 16:23) [snapback]589808[/snapback] ჰო მეც 2.0R ვიგულისხმე. 190 ცხენი მაინც და მაინც ხელწამოსაკრავი არ უნდა იყოს ხო? და ტიპტრონიკსა და მექანიკას შორის ეკონომიურობასა და დადგმაში დიდი სხვაობაა თუ იცით? ანუ ამას იმიტომ ვკითხულობ, რომ საიტებზე ტიპტრონიკების უფრო დიდი არჩევანია ვიდრე მექანიკის, თუმცა მე მექნიკის მუღამი მაქვს, ოღონდ მარჯვენა რულიან მექანიკაზე არ ვმჯდარვარ და არ ვიცი როგორი შესაჩვევია, დავიჯერო ამასთან დაკავშირებით ვინმეს პრობლემა ექმნება? ტიპტროს 180 ცხენი აქვს, მე ტიპტრო მირჩევნია, კომფორტის პონტში რა... ციტატა(Warlord @ 28th April 2014 - 16:15) [snapback]589804[/snapback] ფოთიდან წამოსვლისას დავაკვირდი, დაღმართებზე მანქანა პედლიდან ფეხის აღების მერეც ინარჩუნებდა მყის სიჩქარეს, არც იკლებდა და არც იმატებდა,მოგორავდა 80-ით - დაღმართზეც 80 არცერთით მეტი. ~თვითდამუხრუჭება~-ს აქვს ადგილი თუ კომპიუტერი მუშაობს დაღმართზე რო არ გაიქცეს მანქანა? ნორმალურია ეგ AWD სუბარუსთვის, სწორზე რომ აუშვა სიჩქარეს შედარებით სწრაფად დაკარგავს ვიდრე მონოპრივოდი... ციტატა(temo. @ 28th April 2014 - 16:53) [snapback]589812[/snapback] ამ იაპონურების აჩქარება ვერ ვნახე ვერაფრით, მაინტერესებს რომ გარკვეული წარმოდგენა შევიქმნა ძრავზე. ვიდეო ფურგუნისაა მაგრამ იგივეა ყველაფერი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6655
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 27-April 14 მომხმარებელი № 4,224 ![]() |
karlo-fan
კომფორტის პონტში გასაგებია, მარცხენა ხელით რიჩაგთან ჯაჯგური არ გიწევს, მაგრამ ჩემთვის ეკონომიურობა უფრო მნიშვნელოვანია და როგორც ზევით აღნიშნა Nikloloz_მა 3 ლიტრი ცოტა ნამდვილად არაა, მაშინ ბარემ ტურბინიანს შევეჭიდებოდი. გაწევაც 190 ცხენიან მექანიკას საგრძნობლად განსხვავებული ექნება ვიდრე 180იან ტიპტრონიკს არა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6656
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(temo. @ 28th April 2014 - 17:00) [snapback]589817[/snapback] კომფორტის პონტში გასაგებია, მარცხენა ხელით რიჩაგთან ჯაჯგური არ გიწევს, მაგრამ ჩემთვის ეკონომიურობა უფრო მნიშვნელოვანია და როგორც ზევით აღნიშნა Nikloloz_მა 3 ლიტრი ცოტა ნამდვილად არაა, მაშინ ბარემ ტურბინიანს შევეჭიდებოდი. გაწევაც 190 ცხენიან მექანიკას საგრძნობლად განსხვავებული ექნება ვიდრე 180იან ტიპტრონიკს არა? ჩემი პოზიცია საგრძნობლად განსხვავდება, ეკონომიური როგორც ავღნიშნე არც მექანიკა არაა, ტიპტრონიკი ქალაქში 13 ლიტრამდე დაწვავს... მე ვიყიდდი ტიპტრონიკს და გაზს დავაყენებდი, 180 ცხენი საკმარისზე მეტია იმისთვის რომ ბენზინზე კი არა გაზზეც ცოცხალი იყოს მანქანა. მეყოლებოდა კომფორტული და ეკონომიური მანქანა. თუ გაზაობას არ აპირებ ეგ 10 ცხენი ჩემი აზრით არაა გადამწყვეტი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6657
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 25 რეგისტრ.: 27-April 14 მომხმარებელი № 4,224 ![]() |
karlo-fan
გასაგებია, გაიხარე მეგობარო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6658
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 681 რეგისტრ.: 29-November 13 მომხმარებელი № 3,783 ![]() |
გაუმარჯოს,
2003 წლიან იმპრეზა სტი-ზე 2005-ის ბარი დგება თუ იცით? ან იქნებ ვინმეს აქვს შეცვლილი და არის მაგისი გამოცდილება მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6659
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 28th April 2014 - 17:08) [snapback]589819[/snapback] იპტრონიკი ქალაქში 13 ლიტრამდე დაწვავს... მექანიკა, სწორი ექსპლუატაციის პირობებში 10 ლიტრს დაწვავს ![]() ციტატა(temo. @ 28th April 2014 - 17:00) [snapback]589817[/snapback] მარცხენა ხელით რიჩაგთან ჯაჯგური არ გეზარება ![]() ისე მე ძმაკაცის RSK ჩამოვიყვანე ფოთიდან, ტიპტრონიკია და საერთოდ ვერ ვიკაიფე მანქანით სანამ D-დან ტიპტროზე არ გადავრთე. მაგან კიდე ცოტა გაასწორა, მაგრამ მექანიკასთან ვერ მივა რა ![]() P.S. მექანიკა ბევრად ძვირია ადგილზე ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6660
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 606 რეგისტრ.: 28-January 13 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 3,227 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |