![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#741
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(bako @ 3rd December 2009 - 14:00) [snapback]59054[/snapback] თხელი ზეთი უნდა ჩაასხას, 5-30, და არა 5-40, 5-50 და მითუმეტეს 0-50 და 10-60 კიდე კარგად ვერ ვერკვევი მაგაში მარა მემგონი შეიძლება რომ 5-30ზე თხელი იყოს 5-40. ვცდები ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#742
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გააჩნია პირველი კოეფიციენტი რამდენი აქვს, ანუ "ვიასკოსტი" ცივზე. ეს |ვიასკოსტის" პარამეტრი საერთო ჯამში მოქმედებს ზეთის სისქეზე, თუმცა პირდაპირ კავშირში არაა მასთან, ამიტომაა რეკომენდირებული იმ "ვიასკოსტის" ზეთის ჩასხმა, რომელზეც მოერგებულია ზაზორები და თერმოუსადკები მატორში. და არცერტ მანუალში არ წერია თვენ რაც გაგიხარდებათ ის ცაასხითო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#743
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 14:00) [snapback]59054[/snapback] თხელი ზეთი უნდა ჩაასხას, 5-30, და არა 5-40, 5-50 და მითუმეტეს 0-50 და 10-60 კიდე თუმცა 0-50 ჩასხმას 10-550 ჯობია ჩაასხას, ნალებია ქიმიური დანამატები, რომლებიც ადვილად იბრიდება საექსპლუატაციო პირობებში. სუფთა სინთეტიკაში ქიმიური დანამატები მინიმუმამდეა დაყვანილი ![]() პოლუსინთეტიკაა სავსე დამანატებით, ზოგი სიცივეში დენადობას უწყობს ხელს, ზოგი სიცხეში სიბლანტეს უნარჩუნებს ![]() მაგრამ დიდი დატვირთვების დროს ეგ დანამატები იშლება და მერე რაც ხდება ადვილი გამოსაცნობია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#744
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
აბ ეხლა ეგრე როგორ გამოდის?
![]() ![]() ყველამ ვიცით რომ ზეთების 99 პროცენტი მიიღება ნავთობისგან, ანუ ნედლეულია მაზუტი და სწორედ დამუშავების და დანამატების ხარჯზე მიიღება ე სხვადასხვა "ვიასკოსტის" მახასიათებლები, წაიკითხეთ წიგნი, ТУРБОНАДДУВб проектирования систем турбонаддува, ძალიან ნათლადაა განხილული ეგ ზეთების ფაქტორები, და მისი პლიუსები და მინუსები. (ლაპარაკი მინარევებით გამდიდრებულ ბაზისურ, ანუ ნავთობისგან დამზადებულ ზეთებზე) და დარწმუნდები რომ მართალი ვთქვი და არგუმენტირებულად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#745
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 13:22) [snapback]59043[/snapback] რატო უნდა ჩაასხას 5-40ვერ გავიგე რა, პეინ დაუსაბუთე. თუ კატალოგში უწერია რომ ზამთარ ზაფხულ უნდა ჩაასხა 5-30, მშინ ზამთარში, როცა ტემპერატურა ჰა ჰა 15 გრადუსზე ავიდეს ისიც ერთი ან ორი რDე, და როდესაც ამდენჯერ დადიხარ ცივი მატორით რატო უნდა ჩაასხას უფრო სქელი ზეთი, ზედმეტი ბენზინი დაწვას, მატორი დატვირთოს, უფრო გაწვითოს, უფრო ვერ ააკაჩაოს ზეთი შატუნებში და უფრო ბანძი გაწევა ქოონდეს? ესეიგი ოღონდ მწარმოებელს არ დავუჯეროთ რა, ცოტა საოცარია, ჩვენი დომისლებით და პახოდუ არაარგუნემტირებულებით არ უნდა ვურჩიოთ კაცს სხვადასხვა რაღაცა. ისიც არ გიკითხავს გაზაობს თუ არა და და რა დანიშნულებისთვის ჭირდება მანქანა თუ რამეში ვცდები მკომწერეთ, ოღონდ დასააბუთებულად დავასაბუთებ ![]() 5W40 არის სუფთა სინთეტიკა, ანუ აქვს ისეთი მოლეკულური სტრუქტურა რომელიც მაღალ ტემპერატურაზე არ იშლება, და ასევე დაბალ ტემპერატურაზეც დენადობას ინარჩუნებს ![]() და მეორეც, ზამთარში ტემპერატურა 15-ზე მეტიც არის და 20-25-იც არის ხოლმე თებერვლის ბოლოს ![]() და მხოლოდ გარემოს ტემპერატურა დიდს არაფერს ნიშნავს, მეორე ციფრი უფრო ძრავის მუშაობის ტემპერატურას შეესაბამება, უფრო სწორედ კონკრეტულ ტემპერატურაზე ზეთის სიბლანტეს ![]() ![]() ვინმეს გიყენიათ ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი?? გინახავთ სადამდე ხურდება ზეთი როცა ტურბინა გახსნილი გაქვს?? რაც შეეხება ზაზორებს, 70.000-100.000 გარბენიან მანქანებზე შედარებით დიდი ზაზორებია და ოდნავ სქელი ზეთიც რომ ჩაახა, არანაირი პრობლემა არაა ![]() ![]() ისე ზოგადად ტურბინიან მატორს რომ უფრო მეტი გახურება სჭირდება, ეგეც უნდა ვიცოდეთ ![]() მწარმოებელი რეკომენდაციას ზეთებს და სხვა ყველაფერს უწევს მხოლოდ საგარანტიო პერიოდის გათვალისწინებით, ანუ 100.000-მდე გარბენზე ![]() მერე უკვე მაგრა ახატია რას ჩაასხავ ![]() მე არ ვამბობ რომ 5W30-ის ჩასხმა არ შეიძლება, მაგრამ ეგეთი სინთეტიკა თუ იშოვება თბილისში არ ვიცი...მოტული კი უშვებს მაგრამ აქ არ მინახავს გაყიდვაში ... პოლუსინთეტიკას ტუბრინიან ძრავში კი ვერავის ვურჩევ.... აგერ არის მოტულის რეკომენდაცია მარჯვენარულიანი WRX STi-ს ზეთებზე: Make SUBARU (AUS) Model Impreza WRX Sti 2.0 Turbo Engine PT Year 1999-00 Application Recommendation Capacity (ltr) Engine (PT) Best 300V COMPETITION 15W-50 (a) 4.5 Better 8100 X-cess 5W-40 (a) Manual Transmission Best GEAR 300 75W-90 4 Better MOTYLGEAR 75W-90 Automatic Transmission Best DEXRON III 9.5 Better DEXRON IID Differential Best GEAR 300 75W-90 0.8 Better MOTYLGEAR 75W-90 Coolant INUGEL EXPERT 7.2 Front Differential Best GEAR 300 75W-90 (a) 1.2 ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 16:43) [snapback]59113[/snapback] აბ ეხლა ეგრე როგორ გამოდის? ანუ 10-60 ში ან 0-50 ში მინიმუმია დანამატები სიბლანტის და მდგრადობის შესანარცუნებელი და მაგალითად 20-60 ში ნაკლები? ან 10-30 ში? ვერ გავიგე რას მეკითხები, რომელში უფრო ნაკლებია ან მეტია? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#746
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რაც დიდია სხვაობა, მით მეტია ქიმიური დანამატები, რომლებივ მაღალ ტემპერატურაზე ადვილად იშლებია, იქვებიან, კოკსაცია ხდება ტურბინაში, ასევე შატუნების კანალებში. იზღუდება ზეთის მოძრაობა. ეგეც წიგნში წერია და არაერთში.
რაც შეეხება ტემპერატურებს, მაზდა rx7 ზე ცხელი მატორი არ არსებობს სერიულ წარმოებაში და მაგში ვასხამდით მინერალს, იმიტომ რომ ეწერა მინერალი. ზეთის ტემპერატურა ადიოდა ტრეკზე გონკაობისას 110 გრადუსამდე, თან ზეთი გადიოდა როტორებში და ორ ტურბინაში. სუფთა მიბნერალური ზეთი 120 გრადუსამდე ტავისუფლად მუსაობს და თუ ვინმე აიყვანს სუბარუს მატორით ზეთს 120 გრადუსზე მაინც რომელიც მინერალის და არა ნახევრადსინთეტიკის სიკვდილის დასაწყისია, მაშინ კი ბატონო, მე პირველი ვურჩევ რომ უფრო სქელი ზეთი უნდა ჩაასხას და აუცილებლად გადავიდეს სინთეტიკაზე, ოღონდ არა ისეთ ფართო დიაპაზონისაზე, არამედ ადამიანურ ზეთზემ, რომელიც მარკეტინგისთვის არაა გათვლილი მომხიბვლელი ციფრებით. არის დღესდღეობით უსერიოზულესი სეთეები როგორც 5-30, 10-40, 10-50 20-60. და წარმოიდგინე ბოხერი, რომელისაც ტურბინაც კი არ უყენია, რატომ უნდა ჩაისხას შიგნით 5-40? რპოცა უწერია 5-30? მე ცემსაში არ ვიზამ ეგეთ რაღაცას და ვიცი რატომაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#747
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:00) [snapback]59125[/snapback] რაც დიდია სხვაობა, მით მეტია ქიმიური დანამატები, რომლებივ მაღალ ტემპერატურაზე ადვილად იშლებია, იქვებიან, კოკსაცია ხდება ტურბინაში, ასევე შატუნების კანალებში. იზღუდება ზეთის მოძრაობა. ეგეც წიგნში წერია და არაერთში. არა, არა და არა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#748
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
დამისაბუთე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#749
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:00) [snapback]59125[/snapback] რაც შეეხება ტემპერატურებს, მაზდა rx7 ზე ცხელი მატორი არ არსებობს სერიულ წარმოებაში და მაგში ვასხამდით მინერალს, იმიტომ რომ ეწერა მინერალი. ზეთის ტემპერატურა ადიოდა ტრეკზე გონკაობისას 110 გრადუსამდე, თან ზეთი გადიოდა როტორებში და ორ ტურბინაში. სუფთა მიბნერალური ზეთი 120 გრადუსამდე ტავისუფლად მუსაობს და თუ ვინმე აიყვანს სუბარუს მატორით ზეთს 120 გრადუსზე მაინც რომელიც მინერალის და არა ნახევრადსინთეტიკის სიკვდილის დასაწყისია, მაშინ კი ბატონო, მე პირველი ვურჩევ რომ უფრო სქელი ზეთი უნდა ჩაასხას და აუცილებლად გადავიდეს სინთეტიკაზე, ოღონდ არა ისეთ ფართო დიაპაზონისაზე, არამედ ადამიანურ ზეთზემ, რომელიც მარკეტინგისთვის არაა გათვლილი მომხიბვლელი ციფრებით. არის დღესდღეობით უსერიოზულესი სეთეები როგორც 5-30, 10-40, 10-50 20-60. და წარმოიდგინე ბოხერი, რომელისაც ტურბინაც კი არ უყენია, რატომ უნდა ჩაისხას შიგნით 5-40? რპოცა უწერია 5-30? მე ცემსაში არ ვიზამ ეგეთ რაღაცას და ვიცი რატომაც. ვაბშეტა RX7-ში პოლუსინთეტიკაც ისხმება ![]() http://jaytec-lubricants.com/index.php?mai...e48c805bbf6eeef და მაგის მატორს ზეთის რადიატორიც აქვს, სუბარუსგან განსხვავებით ![]() და ეგ უსერიოზულესი ზეთები რატომ არის პოლუსინთეტიკა?? 5W30 სინთეტიკაც გამოდის, რატომ უნდა ჩაასხა პოლუ?? და საქართველოში წლის განმავლობაში უფრო დიდი ტემპერატურული სხვაობებია ვიდრე ნებისმიერ ევროპულ ქვეყანაში, იაპონიაშიც და შენ წარმოიდგინე ამერიკაშიც ![]() 10W50 ზაფხულისთვის და გაზაობისთვის კარგი ზეთია და მეც ჩამისხავს ![]() ![]() და იმიტომ კი არ ღირს ძვირი რომ ორიგინალია, არამედ იმიტომ რომ პატარა პარტიებით შემოაქვთ და პირდაპირ ქარხნიდან არ იღებენ ![]() მასე მოტულის V300 15W50 Competition უფრო მაღალი ხარისხის ზეთია, მაგრამ ოფიციალურ შემომტანთან 40 ლარი ღირს 1 ლიტრი ![]() http://www.motul.ru/catalog/auto/engine/300v_competition/ -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#750
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მჯობნზე მჯობნი არ დაილევა, ეგრე ELF LES PLEIADES 10w50 არის საქართველოშიც მარა არც ეგ ღირს იაფი(დაახლოებით 50 ლარია როგორც ვიცი), იმენნა საგაზაოდ რო მყავდეს მანქანა, მე პირველი ჩავასხამდი მაგას, მარა რადგან ყოველდღიურობისთვის მყავს,ვუჯერებ იმას, ვინაც სიამოვნება მოგვანიჭა და შეგვიქმნა მანქანა, რომელიც ძალიან გვიყვარს ყევლას.
სუბარუს მატორი ვერ გააცხელებს ზეთს 120 გრადუსამდე, თუ მანახებს ვინმე რომ გააცხელა რამდენიმე კილომეტრი გაზგაყრილი სიარულისას ან რუსთავის ტრეკზე რამდენინე წრის გადაბმული სიარულისას, ანდა თოვლში ბუქსაობისას, აქ პირველი მე დავწერ მაგას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#751
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
5-30 და 10-50-ს შორის სიბლანტეში როგორი სხვაობაა? რატომ არის სუბარუს მიერ რეკომენდირებული ორივე ზეთი თუ სხვადასხვა სიბლანტის არის? უცხოურ ფორუმებზე წავიკითხე რომ 2003 წლიდან ელფის 10-50 (სუბარუ რომ ახატია) გამოდის სუბარუს რეკომენდაციითო, თვითონ ელფის საიტზეც წერია.
ლოგიკური კითხვა: რატომ იყო ადრე 5-30 და ეხლა 10-50? ეს შეიძლება რაღაც მარკეტინგული ამბავია, მაგრამ რეალურად ხომ არის სხვაობა. ე.ი. 5-30 არც ისე სწორი რეკომენდაცია იყო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#752
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ეხლა სინთეტიკა რო პოლუსინთეტიკას ჯობია და პოლუ კიდე მინერალს რათ უნდა ამას ბევრი ლაილაი?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#753
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არა, ამ ელფის 10-50 უწრია რომ არის სუბარუს მაღალი სიმძლავრის ძრავებისთვის და ტრეკზე სასიარულოდ, არავინ ჩასხამს ქარხანაში სერიულ მანქანაში ელფის 10-50, ის მხოლოდ სპორტული ხასიათის ზეთია, დაჯე ზამთარში რო ეგ ჩაასხა მატორს გააფუჭებ ნელ ნელა.
http://jaytec-lubricants.com/index.php?mai...e48c805bbf6eeef თუყ უფრო კარგად გადაიკითხავ ფორუმებს, მაშინ იქ ხალხი კმაყოფილია რომ სუბარუ არ გადავიდა 5-20 სიბლანტეზე ზოგი თანამედროვე მანქანების მწარმოებლების მსგავსად და დარჩა 5-30 ზე, ამ ზეტს უფრო ენდობიან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#754
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 29 რეგისტრ.: 30-October 09 მომხმარებელი № 514 ![]() |
სიბლანტესა და კოეფიციენტებს შორის როგორი კავშირია და ეს კოეფიციენტები რას აღნიშნავენ??????
კიდე რა მაინტერესებს ეს სუბარუს ზეთი აქ რაც იყიდება სინთეტიკაც არის და პოლუც თუ მარტო პოლუსინთეტიკებია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#755
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
bako
ზამთარში სუბარუს კამანდა Motul V300 5W40-ს ასხავდა, ზაფხულში Motul V300 15W50-ს. ორივე სუპერზეთია და ორივე დაბლესტერზე დამზადებული სინთეტიკა. არამგონია ჩვეულებრივ სერიულ WRX-ში სეზონების დაცვით ეგ რო ასხა რამე გააფუჭო, მითუმეტეს 3 მანქანაში ვასხავდი მაგათ და პრობლემა არ ყოფილა, უბრალოდ ძალიან ძვირია და მაგიტომაც უწევენ რეკომენდაციას სერიულ მანქანებში 5W30-საც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#756
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თუ რალის კამანდაზე ალაპარაკი მაშინ ეგ სულ სხვა თემაა და თუ ჩვენ ყოველდღიურ მანქანებს გულისმობ, მაშინ კი აქვს განსაკუთრებული სახელი შატუნის გატეხვას, მეოთხე ცილინდრის სტუკს და ასე შემდეგ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#757
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
bako
ლოგიკურად რატო უნდა იყოს ის ზეთი, რომელიც კოლოსალურ ნაგრუზკებს უძლებს ყოველღიურობაში უფრო ცუდი ვიდრე ჩვეულებრივი იაფიანი ზეთი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#758
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:18) [snapback]59150[/snapback] მჯობნზე მჯობნი არ დაილევა, ეგრე ELF LES PLEIADES 10w50 არის საქართველოშიც მარა არც ეგ ღირს იაფი(დაახლოებით 50 ლარია როგორც ვიცი), იმენნა საგაზაოდ რო მყავდეს მანქანა, მე პირველი ჩავასხამდი მაგას, მარა რადგან ყოველდღიურობისთვის მყავს,ვუჯერებ იმას, ვინაც სიამოვნება მოგვანიჭა და შეგვიქმნა მანქანა, რომელიც ძალიან გვიყვარს ყევლას. სუბარუს მატორი ვერ გააცხელებს ზეთს 120 გრადუსამდე, თუ მანახებს ვინმე რომ გააცხელა რამდენიმე კილომეტრი გაზგაყრილი სიარულისას ან რუსთავის ტრეკზე რამდენინე წრის გადაბმული სიარულისას, ანდა თოვლში ბუქსაობისას, აქ პირველი მე დავწერ მაგას დააყენე შენს მატორზე ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი და თვითონ უკეთესად გაიგებ სადამდე ადის ზეთის ტემპერატურა ![]() ტურბინა რა ტემპერატურაზე ცხელდება ეგ ხო იცი?? 1000 გრადუსს აღწევს როგორც არაფერი..... ხოდა მაგ ტურბინაში გავლილი ზეთი როგორ გახურდება, ხომ წარმოგიდგენია?? ციტატა(NetDevil @ Dec 3 2009, 17:21) [snapback]59153[/snapback] 5-30 და 10-50-ს შორის სიბლანტეში როგორი სხვაობაა? რატომ არის სუბარუს მიერ რეკომენდირებული ორივე ზეთი თუ სხვადასხვა სიბლანტის არის? უცხოურ ფორუმებზე წავიკითხე რომ 2003 წლიდან ელფის 10-50 (სუბარუ რომ ახატია) გამოდის სუბარუს რეკომენდაციითო, თვითონ ელფის საიტზეც წერია. ლოგიკური კითხვა: რატომ იყო ადრე 5-30 და ეხლა 10-50? ეს შეიძლება რაღაც მარკეტინგული ამბავია, მაგრამ რეალურად ხომ არის სხვაობა. ე.ი. 5-30 არც ისე სწორი რეკომენდაცია იყო? ![]() 5W30 არის რეკომენდებული ჩვეულებრივი ოპოზიტებისთვის ჩვეულებრივი რეჟიმით სიარულისთვის, საშუალო ტემპერატურაზე (-25 - +35) მაღალ ტემპერატურებზე და გაზაობისთვის უკვე მაღალი სიბლანტის ზეთია საჭირო, რა თქმა უნდა სინთეტიკა ![]() ![]() ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:38) [snapback]59165[/snapback] თუ რალის კამანდაზე ალაპარაკი მაშინ ეგ სულ სხვა თემაა და თუ ჩვენ ყოველდღიურ მანქანებს გულისმობ, მაშინ კი აქვს განსაკუთრებული სახელი შატუნის გატეხვას, მეოთხე ცილინდრის სტუკს და ასე შემდეგ ![]() მეოთხე ცილინდრის პრობლემა 99-მდე ტურბინიან მატორებს აქვთ, მაგის მერე მე არ გამიგია ეგ პრობლემა... შატუნის სტუკი კი უმეტეს შემთხვევაში ზეთის გამოუცვლელობის და დაბალი ოქტანობის ბენზინზე გაზაობის ბრალია ![]() 4 სუბარუ მყავდა ტურბინით და არცერთი არ დასტუკულა, სულ 98-100 ოქტანს ვასხავდი და 30-40 ლარიან სუფთა სინთეტიკას ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#759
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
იმიტომ, რომ ეგეთ ზეთს ოპტიმალური მუშა ტემპერატურა გაცილებით მეტი აქვსვიდრე ტხელს, უფრო სქელია და თუ ისე მაგრა არ გაახურე რომ არ გათხელდეს, ნაკლები "პრაკაცჰივაემოსტ" აქვს სისტემაში.
დაგუგლოს ვისაც აინტერესებს და ნახოს ფორუმებზე რატო იბრიდება სუბარუს მატორი ძაან სზელი ზეთის ცასხმისას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#760
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:05) [snapback]59132[/snapback] დამისაბუთე აბა ეს წაიკითხე: http://www.synlube.com/synthetic.htm ციტატა(bako @ Dec 3 2009, 17:49) [snapback]59170[/snapback] იმიტომ, რომ ეგეთ ზეთს ოპტიმალური მუშა ტემპერატურა გაცილებით მეტი აქვსვიდრე ტხელს, უფრო სქელია და თუ ისე მაგრა არ გაახურე რომ არ გათხელდეს, ნაკლები "პრაკაცჰივაემოსტ" აქვს სისტემაში. დაგუგლოს ვისაც აინტერესებს და ნახოს ფორუმებზე რატო იბრიდება სუბარუს მატორი ძაან სზელი ზეთის ცასხმისას ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა გაზაობ, უფრო მეტი სიბლანტის ზეთი უნდა გესხას ![]() ![]() ეგ კი ყველამ არ იცის და იმიტომაც სტუკავენ მატორებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |