![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
არაერთჯერ გაგვიგია და ყველამ ვიცით რომ სუბარუს სტუკის ძირითადი მიზეზი აქაური ბენზინის ხარისხია.
ვინაიდან ბოლომდე არ იწვება და დეტონაციებს აძლევს, დეტონაციის დატჩიკი ზაჟიგანიას აპოზდნებს და ლამბდასთან გასული დაუწვავი ვენზინი ლამბდას აჩვენებს რომ სმესი მდიდარია და ეკუ აღარიბებს. რის გამოს არაერთჯერ გვინახავს გახვრეტილი და დამდნარი პორშინები, დამწვარი კლეპნები და ძლიერი დეტონაციისგან დამტვრეული შატუნები. ეს კიდევ უფრი საშიში ხდება თუ ბუსტ კონტროლერი აყენია მანქანაზე იმიტომ რომ სტოკ მანქანაზე ეკუ როგორც კი დეტონაციას დააფიქსირებს , მაშინვე ვესტგეითს გახსნის და დააგდებს წნევას, ამით გადაარჩენს მატორს, მაგრამ როცა კონტროლერი აყენია, მაშინ, ვესტგეითის მართვას კონტროლერი იღებს თავის თავზე , მაგრამ საუკეთესო შემთხვევაში კონტროლერი უყურებს მარტო წნევას და ყველანაირი დანარჩენი პორობები მაგრად ჰკიდია, სანამ ჩვენს მიერ კონტროლერზე დაყენებულ ზღვარს არ მიაღწევს - მანანდე ვესტგეითს არ გახსნის ცოცხალი თავით. შედეგად ბევრად იზრდება გახვრეტილი და დამდნარი პორშინების საშიშროება. ამ საკითხზე ბევრი ფიქრის შედეგად გადავწყვიტე შემექმნა დატჩიკი (Pრიბორი) რომელიც სალონში დადგება სადმე, თუნდაც ისევე როგორც ბუსტის დატჩიკი დგება, ან ბუსტის დატჩიკშივე რომ ჩამონტაჟდეს ძალინ წითელი დიოდი, რომელიც დეტონაციის დაფიქსირების შემთხვევაში აინთება და გვაჩვენებს რომ დეტონაცია დაფიქსირდა. ამ დროს ჭკვიანი მძღოლი აუშვებს გაზს და მატორს სიცოცხლეს გაუხანგრძლივებს. სამწუხაროდ ამ მაჩვენებლის შექმნა ხარჯებთანაა დაკავშირებული და ამიტომ ვწერ წინასწარ რომ მაინტერესებს ამ პრიბორის მსურველები თუ იქნებიან მაშინ დავიწყებ ამ საკითხზე მუშაობას, თუ არა და ნამდვილად არ მიღირს 120$-იანი დატჩიკის შექმნაში 300-400-ის დახარჯვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
nika
ციტატა დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. დაიცა, რაღაც არალოგიკური დაწერე ეხლა აქ შენ, ტურბინიან ძრავს კომპრესია ნაკლები აქვს და რანაირადაა, რო უფრო მაღალი ოქტანობის ბენზინი სჭირდება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
Baal
ტურბინიანზე ბუსტი ემატება. კონსტრუქციულად განსხვავებულ ძრავებს ნუ ადარებ. საუბარია ვთქვათ ჯიგულის ძრავზე 8.5 კომპრესიით და დავუშვათ ჩემი მანქანის ძრავზე 9.5 კომპრესიით. თუმცა აქაც პირდაპირი დამოკიდებულება არაა. წვის კამერის ფორმაც მოქმედებს დეტონაციაზე. ჩემსას უფრო ოპტიმალური აქვს ამიტომაც 92 ოქტანობაზეა ორივე გათვლილი. მარა მთავარი აზრი ისაა რომ კომპრესია რაც მეტია მით უფრო დიდი შანსია მოხდეს დეტონაცია რომელიც არის საწვავის არამართვადი ზაან სწრაფი წვა. აფეთქების მაგვარია. სწორედ ეგ აფეთქების ხმა გვესმის ჩვენ ("კლაპნების ხმა"-ს რო ვეძახით) და დეტონაციის სენსორიც მაგას იგებს ზუსტად. http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking Knocking (also called knock, detonation, spark knock or pinging) in spark-ignition internal combustion engines occurs when combustion of the air/fuel mixture in the cylinder starts off correctly in response to ignition by the spark plug, but one or more pockets of air/fuel mixture explode outside the envelope of the normal combustion front. The fuel-air charge is meant to be ignited by the spark plug only, and at a precise time in the piston's stroke cycle. The peak of the combustion process no longer occurs at the optimum moment for the four-stroke cycle. The shock wave creates the characteristic metallic "pinging" sound, and cylinder pressure increases dramatically. Effects of engine knocking range from inconsequential to completely destructive. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] შეცდომაა. დეტონაცია ხდება როცა საწვავი პირიქით, ძალიან სწრაფად იწვის. არაპროგნოზირებადი აფეთქების მსგავსი წვა ხდება ამ დროს. მართალი ხარ, მე მინდოდა მეთქვა რომ წვა არ ხდება და ხდება აფეთქება, ანუ თანაბრად კი არ იქვის ნაზავი, არამედ ერთიანად ფეთქდება და სწორედ ეგაა დეტონაცია. ციტატა(nika @ 4th December 2009 - 10:19) [snapback]59383[/snapback] დაბალი კომპრესიის მქონე ძრავში არ შეიძლება მაღალოქტანიანი ბენზინის ჩასხმა. ის უფრო ნელა იწვის ვიდრე დაბალოქტანიანი, და შედეგად დაუწვავი გამოდის გარეთ და აფუჭებს სარქველებს და ა.შ. მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავში უფრო საშიშია დაბალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა ვიდრე პირიქით. მატორს რომ ძალიან დიდ შეკუმშვის კოეფიციენტი აქვს ( კოპმრესია და შეკუშვის კოეფიციენტი არაა ერთიდაიგივე) დაბალი ხარისხის ბენზინზე დაახლოებით ისეთივე პრინციპი მოდის მოქმედებაში როგორიცაა დიზელის მატორზე, სადაც ნაზავის აფეთქებია ინიციატორი შეკუმშვაა და არა ნაპერწკალი. მოკლედ დეტონაცია დეტონაციაა და კარგი იქნება თუ დავაფიქსირებთ და თვალნათლივ დავინახავთ, იდეაში ამით ბენზინის შერჩევასაც გავაიოლებთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 4 2009, 13:07) [snapback]59443[/snapback] nika მართალი ხარ, მე მინდოდა მეთქვა რომ წვა არ ხდება და ხდება აფეთქება, ანუ თანაბრად კი არ იქვის ნაზავი, არამედ ერთიანად ფეთქდება და სწორედ ეგაა დეტონაცია. მაღალი კომპრესიის მქონე ძრავში უფრო საშიშია დაბალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმა ვიდრე პირიქით. მატორს რომ ძალიან დიდ შეკუმშვის კოეფიციენტი აქვს ( კოპმრესია და შეკუშვის კოეფიციენტი არაა ერთიდაიგივე) დაბალი ხარისხის ბენზინზე დაახლოებით ისეთივე პრინციპი მოდის მოქმედებაში როგორიცაა დიზელის მატორზე, სადაც ნაზავის აფეთქებია ინიციატორი შეკუმშვაა და არა ნაპერწკალი. მოკლედ დეტონაცია დეტონაციაა და კარგი იქნება თუ დავაფიქსირებთ და თვალნათლივ დავინახავთ, იდეაში ამით ბენზინის შერჩევასაც გავაიოლებთ არც მთლად ეგრეა ![]() ![]() მანდ მთავარი არის ის თუ ECU-ს რა დონეზე შეუძლია ზაჟიგანის რეგულირება ![]() სუბარუს ზაჟიგანია არის ე.წ. Distributorless- უტრამლიორო, ანუ ეგ ნიშნავს რომ ზაჟიგანიის რეგულირება მთლიანად ECU-ზეა და არანაირი მექანიკური შეზღუდვა არა აქვს ![]() ![]() რაც შეეხება მაღალი ოქტანობის ბენზინის ჩასხმას ისეთ ძრავში რომელიც დაბალ ოქტანობაზეა გათვლილი, მანდ ორი შეზღუდვაა, ერთი არის კლაპანის გახსნის დრო (და კლაპნების რაოდენობა), რომელიც არ არის საკმარისი მაღალი ოქტანობის ბენზინის დასაწვავად (რაც უფრო მეტია ოქტანობა, მით უფრო ნელა იწვის ბენზინი), და მეორე სვეჩების ზაზორი, რომელიც საჭიროა უკეთესი ნაპერწკალისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 4th December 2009 - 12:35) [snapback]59464[/snapback] არც მთლად ეგრეა ჩემს ატმოსფერულ ძრავს შეკუმშვის კოფიციენტი აქვს 10, მაგრამ რეგულარზეც ჯიგრულად მუშაობს აქ საუბარია ერთიდაიგივე კუთხის შემთხვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა რაც უფრო მეტია ოქტანობა, მით უფრო ნელა იწვის ბენზინი ნელა თუ უფრო დიდხანს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 4 2009, 13:43) [snapback]59467[/snapback] აქ საუბარია ერთიდაიგივე კუთხის შემთხვევაში ხოდა ECU-ს საქმეც ეგაა რომ კუთხე შეცვალოს ![]() ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 13:43) [snapback]59468[/snapback] PAINKILLER ნელა თუ უფრო დიდხანს? ერთი *** არაა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა ერთი *** არაა? ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 15:21) [snapback]59514[/snapback] PAINKILLER ნელი წვა უფრო ცუდად წვის იმიტაციას მიტოვებს, თითქოს ცუდად ეკიდება ცეცხლიო ![]() ![]() ხოდა მაღალი ოქტანობა ზუსტად ეგეთ პონტშია, დიზელივით იწვის ![]() ![]() ![]() პროსტო დიზელი რომ დაიწვას, უნდა ძალიან შეკუმშო, 20-25 აქვს დიზელის მატორს შეკუმშვის კოეფიციენტი ![]() ახლანდელი ტურბოდიზელები ბენზინიან მატორებს სჯობნიან სიმძლავრეშიც, თორქშიც და ეკონომიურობაშიც ![]() ტყუილად კი არ გამოუშვა სუბარუმ ტურბინიანი ბოქსერი დიზელზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ანუ 92-იან ბენზინს უფრო ადვილად ეკიდება ცეცხლი ვიდრე 100-ს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 4 2009, 15:38) [snapback]59533[/snapback] PAINKILLER ანუ 92-იან ბენზინს უფრო ადვილად ეკიდება ცეცხლი ვიდრე 100-ს? აჰა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მახო რა უნდა გკითხო.
იმპულსის სიგრძეს აქ მნიშვნელობა? ანუ იმპულსის სიგრძის მიხედვით ხვდება დეტონაციას თუ 50 მილივოლტს რომ აცდება მერე აფიქსირებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
![]() არა ძალიან ცდებითთთ. პირიქით, რაც უფრო მაღალია ოქტანობა, უკეთესად იწვის ბენზინი და უფრო მალეც იწვის, უბრალოდ დაბალი ოქტანობის ბენზინს ტენდენცია აქვს აფეთქევბისკენ შეკუმშულ მდგომარეობაში და რაც უფრო დაბალია ოქტანობა, უფრო დაბალი დაწნევის პირობებში მოხდება მისი თვითაალება. თვითაალება ამ დროს ხდება ხოლმე მანამ, სანამ პორშინი გადაცდება ზედა მკვდარ წერტტილს და სანამ სვეჩა მიცემს ნაპერწკალს და გამოდის ისეთი რაღაც, რომ ის ცილინდრი და პორშინი, სადაც მოხდა პრედეტონაცია( თუმცა რატომღაც ეძახიან დეტონაციას) ცდილობს მატორი დაატრიალოს პირიქით, რასაც ხელს უშლის უბრალოდ უკვე არსებული მბრუნავი ინერცია. შედეგი არის კოლოსალური დატვირთვა პორშინზე, შატუნზე, პალეცზე და ვკლადიშებზე (ჰიდროსაკისრები), ანუ სტუკი!!! არადა რეებს არ გაიგებ ხოლმე ამ ფორუმზე რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
bako
ლოგიკირად მეც მასე მეგონა რომ მაღალოქტანიანი ბენზინი უკეთესად უნდა იწვოდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 4th December 2009 - 14:55) [snapback]59548[/snapback] იმპულსის სიგრძეს აქ მნიშვნელობა? ანუ იმპულსის სიგრძის მიხედვით ხვდება დეტონაციას თუ 50 მილივოლტს რომ აცდება მერე აფიქსირებს? მაგაზე რომ არსად წერია ინფო იმიტომ მჭირდება ექსპერიმენტები რომ მივაერთო ოსცილოგრაფი დატჩიკზე და უნდა გავსინჯო სხვადასხვა ხარისხის ბენზინზე და სხვადასხვა ბუსტზე. სტანდარტული ვიცი რომელიცაა , მაგრამ დეტონაციისას ზუსტად რას იძლევა მაგას ექსპერიმენტები უნდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 15:56) [snapback]59549[/snapback] არა ძალიან ცდებითთთ. პირიქით, რაც უფრო მაღალია ოქტანობა, უკეთესად იწვის ბენზინი და უფრო მალეც იწვის, უკეთესად დაწვაში რას გულისხმობ იქნებ დააზუსტო? ![]() ![]() კაკრაზ რომ პირიქით არის, ერთიდაიგივე ძრავში მაღალი ოქტანობის ბენზინი იწვის უფრო ნელა, ვიდრე დაბალი ოქტანობის ბენზინი ![]() ამიტომ არ შეიძლება 92-ზე გათვლილ მატორში 98-ის ჩასხმა, სმესის შეკუმშვის ხარისხი და ზაჟიგანიის კუთხის დაყენების დიაპაზონი არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ბენზინი ბოლომდე დაიწვას ერთ ტაქტში, ამიტომ მაღალი ოქტანობის ბენზინი ასეთ ძრავში წვას განაგრძობს უკვე შემდეგ ტაქტში, ანუ ვიხლოპის კლაპნების გახსნის დროს, შედეგად კლაპნებს ერხევა სერიოზულად.... ციტატა(bako @ Dec 4 2009, 15:56) [snapback]59549[/snapback] უბრალოდ დაბალი ოქტანობის ბენზინს ტენდენცია აქვს აფეთქევბისკენ შეკუმშულ მდგომარეობაში და რაც უფრო დაბალია ოქტანობა, უფრო დაბალი დაწნევის პირობებში მოხდება მისი თვითაალება. თვითაალება ამ დროს ხდება ხოლმე მანამ, სანამ პორშინი გადაცდება ზედა მკვდარ წერტტილს და სანამ სვეჩა მიცემს ნაპერწკალს და გამოდის ისეთი რაღაც, რომ ის ცილინდრი და პორშინი, სადაც მოხდა პრედეტონაცია( თუმცა რატომღაც ეძახიან დეტონაციას) ცდილობს მატორი დაატრიალოს პირიქით, რასაც ხელს უშლის უბრალოდ უკვე არსებული მბრუნავი ინერცია. შედეგი არის კოლოსალური დატვირთვა პორშინზე, შატუნზე, პალეცზე და ვკლადიშებზე (ჰიდროსაკისრები), ანუ სტუკი!!! დეტონაციაზე ყველაფერში გეთანხმები ![]() ... გარდა ტერმინოლოგიისა, პრე-დეტონაცია ეგეთი რამე არ არსებობს, არსებობს წვა (IGNITION) და ადრეული დაწვა (PRE-IGNITION) რასაც ზუსტად დეტონაცია ჰქვია სხვანაირად ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
ყველა ვარიანტში ექნება იმპულსის სიგრძეს აზრი. და წაბვის ცვლილებაზე კიარა კაკრას იმპულსის სიგრძეზე იქნება დამოკიდებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 445 რეგისტრ.: 17-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 478 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Dec 4 2009, 16:45) [snapback]59575[/snapback] უკეთესად დაწვაში რას გულისხმობ იქნებ დააზუსტო? ![]() ![]() კაკრაზ რომ პირიქით არის, ერთიდაიგივე ძრავში მაღალი ოქტანობის ბენზინი იწვის უფრო ნელა, ვიდრე დაბალი ოქტანობის ბენზინი ![]() ამიტომ არ შეიძლება 92-ზე გათვლილ მატორში 98-ის ჩასხმა, სმესის შეკუმშვის ხარისხი და ზაჟიგანიის კუთხის დაყენების დიაპაზონი არ არის საკმარისი იმისთვის რომ ბენზინი ბოლომდე დაიწვას ერთ ტაქტში, ამიტომ მაღალი ოქტანობის ბენზინი ასეთ ძრავში წვას განაგრძობს უკვე შემდეგ ტაქტში, ანუ ვიხლოპის კლაპნების გახსნის დროს, შედეგად კლაპნებს ერხევა სერიოზულად.... დეტონაციაზე ყველაფერში გეთანხმები ![]() ... გარდა ტერმინოლოგიისა, პრე-დეტონაცია ეგეთი რამე არ არსებობს, არსებობს წვა (IGNITION) და ადრეული დაწვა (PRE-IGNITION) რასაც ზუსტად დეტონაცია ჰქვია სხვანაირად ![]() ![]() საერთოდ მაღალი ოქტანობის ბენზინს ააქვს მაღალი ფეთქვის ტემპერატურა რაც დაბალ ოქტანიანებს არ გააჩნია მაგალი ფეთქვის ტემპერატურა რომელსაც ააქვს ია მაღალ კომპრესიასაც უძლებსია ტავისიტ არ აალდება. აალებასა და აფეთქებას შორის დიდი განსხვავებაა აალების დროს ცილინდრი მდორედ იცკებს ზმწ-დამ ქმწ-სკენ სვლას. და საცვავის აფეთქება გამოიწვევს დარტყმიტ მუშაობას რომელიც მაღალი ოქტანიან ბენზინში ამის გამომწვევი მიზეზი არის არასწორი ნაპერწკლის მიწოდება ანუ მიწოდება ხდება სანამ დგუში დაამტავრებს ზმე-სკენ მოძრაობას. ამაზე ვერავინ იტყვის რომ ეს ასე არარი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(juze @ Dec 4 2009, 21:52) [snapback]59704[/snapback] საერთოდ მაღალი ოქტანობის ბენზინს ააქვს მაღალი ფეთქვის ტემპერატურა რაც დაბალ ოქტანიანებს არ გააჩნია მაგალი ფეთქვის ტემპერატურა რომელსაც ააქვს ია მაღალ კომპრესიასაც უძლებსია ტავისიტ არ აალდება. აალებასა და აფეთქებას შორის დიდი განსხვავებაა აალების დროს ცილინდრი მდორედ იცკებს ზმწ-დამ ქმწ-სკენ სვლას. და საცვავის აფეთქება გამოიწვევს დარტყმიტ მუშაობას რომელიც მაღალი ოქტანიან ბენზინში ამის გამომწვევი მიზეზი არის არასწორი ნაპერწკლის მიწოდება ანუ მიწოდება ხდება სანამ დგუში დაამტავრებს ზმე-სკენ მოძრაობას. ამაზე ვერავინ იტყვის რომ ეს ასე არარი შენ იგივე თქვი რაც მე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
PAINKILLER
სტატია არ წაიკითხე? წერია რითი შეიძლება დეტონაციის თავიდან არიდება. წვის კამერის ფორმა, წყლის შერევა. ეგრ, გალოვკის გაგრილება და ა.შ. |
|
|
![]() ![]() |