![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#181
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
უკანასი სჯობს
ისე გავაოქროსფერებდი ლეგასზე დისკებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#182
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ Jun 6 2014, 23:33) [snapback]597136[/snapback] დისკების ფერის შეცვლაზე ვფიქრობ და რას ფიქრობთ, წინა დისკის ფერი უკეთესია თუ ისევ უკანას ფერი სჯობს? ![]() არა რა შეცვლა, შავ მანქანას ყველაზე მეტად ბრონზისფერი დისკები უხდება ![]() ოქროსფერიც მეყენა, განმეტალიც, მაგრამ ბრონზისფერი აკვდება იმენნა ![]() ციტატა(TRULOVI @ Jun 7 2014, 00:00) [snapback]597140[/snapback] უკანასი სჯობს ისე გავაოქროსფერებდი ლეგასზე დისკებს ოქროსფერი დისკები ყველაზე მეტად უხდება ლურჯ იმპრეზას, თეთრზე და შავზეც მიდის მაგრამ უფრო ბრონზისფერი უხდება მაგ ორივე ფერს ![]() ისე ბრონზისფერი დისკები ლურჯ მანქანაზეც მაგრად მიდის ![]() ციტატა(Bachа @ 26th May 2014 - 21:10) [snapback]595204[/snapback] ბილშტეინები 100% მაკმაყოფილებს უბრალოდ დაწევა მინდა ცოტა, ვნახოთ შეიძლება მხოლოდ პრუჟინებზე ვიჩალიჩო ნორმალურ სიმაღლეზე დგას შენი მანქანა, მე არ ვიჩალიჩებდი დაწევაზე ![]() მაგაზე უფრო მაღლა იდგა ჩემი განმეტალა სტოკი პრუჟინებით, მერე დავაყენე ვარდისფერი STI-ს პრუჟინები და დაახლოებით შენი მანქანის დონეზე დაიწია თუ მაინც დაბალი გინდა, ჩემი HKS-ის პადვესკა აიღე და დაარეგულირე შენს გემოზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#183
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#184
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Bachа
არაფერს მთავრრია რო კაი პადვესკაც მიეცი მანქანას ველოდებით ფოტოებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#185
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ Jun 28 2014, 21:45) [snapback]600986[/snapback] ესეც ასე, ტეინის დაკიდებაც მივეცი დაიმონდას ![]() ![]() TRULOVI შენ დიდი წვლილი მიგიძღვის ამ ამბავში ![]() PAINKILLER შენც დიდი მადლობა დავით იმ კაი ხალხის გაცნობისთვის ![]() რისი მადლობა, კაი საქმე გააკეთე ნამდვილად, შედეგებს ველოდებით ფოტოებით დადასტურებულს ![]() რაც სურათზეა ზუსტად ეგ ამორტიზატორები დააყენე? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#186
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 28th June 2014 - 22:07) [snapback]600995[/snapback] რაც სურათზეა ზუსტად ეგ ამორტიზატორები დააყენე? ეგეთი კანეჩნიკ ვერ დადგება ლეგასზე და აბა რანაირად ეგეთები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#187
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Jun 28 2014, 22:16) [snapback]600998[/snapback] ეგეთი კანეჩნიკ ვერ დადგება ლეგასზე და აბა რანაირად ეგეთები ![]() ხო ნუ, მოდელი ვიგულისხმე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#188
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 28th June 2014 - 22:07) [snapback]600995[/snapback] რისი მადლობა, კაი საქმე გააკეთე ნამდვილად, შედეგებს ველოდებით ფოტოებით დადასტურებულ წინა მხარე დაახლოებით სანტიმეტრით არის დაწეული (მაქსიმუმ) და უკანა ძალიან ოდნავ.. ამ ზაფხულში 1-2 ჯერ მომიწევს ცოტა უგზოობაში წასვლა, ამიტომ დავფიქრდი და ჯერ ძალიან დაბლა დაწევაც არ მაწყობს ![]() რაც შეეხება სიხისტეს, პადიომნიკიდან გამოვედი თუ არა, მაშინვე გამახსენდა ჩემი ძველი ტეინებიანი BE5 ![]() ![]() ![]() ![]() სურათი თვალსაჩინოებისთვის დავდე, მოდელი არ ამომიკიტხავს ზუსტი, ვნახავ მერე და დავწერ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#189
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
Bachа
კარგია რომ რეგულირება არ დაგჭირდა, 1სმ-ით დაბალი კაკრაზ ხოშიანია, მეტი არ სჭირდება მაგ მანქანას და 18-იან დისკებს ![]() ნუ ტეინებზე ნოსტალგია გქონია ფაქტიურად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#190
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
რა პოზიციაზე გაქვს სიხისტე?
მე კაროჩე 7 პოზიციაზე მიყენია ( სულ 32 ) აქვს ხოდა საკმაოდ კაი მასტია მარა მაინც ცოტა რბილია ( ჩემთვის ) პროსტა ერთხელ 18 ებზე დავაყენე და თავადაც შევწუხდი ისე დაგრუბდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#191
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
TRULOVI
როგორც ვიცი სიხისტის რეგულირება არა აქვს ამ ამოებს.... ჩემ HKS-ებს აქვს მაგრამ არ მიჩალიჩია რეგულირება, შეიძლება სტოკის დონეზეც კი დარბილდეს, რავიცი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#192
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#193
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მდაა ჩაშკებ ი როარ მოყვა ტეხავს მარა არაუშავბს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#194
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bachа @ Jun 28 2014, 23:56) [snapback]601040[/snapback] ორმაგი რეგულირება ჰქონია, კაი ვარიანტია ეგ, შეგიძლია სიმაღლე ისე ასწიო რომ პრუჟინის ხოდი არ შეიცვალოს, ჩემიც რომ ეგეთი იყოს გამისწორდებოდა.... სამაგიეროდ სირბილე რეგულირდება ჩემთან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#195
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
მოკლედ, აი ეს არის ჩემი პადვესკის მოდელი
![]() აგერ არის აგებულება და სპეციფიკაცია ![]() Спецификация A. Фиксированные Параметры Демпфирования В амортизаторах BASIC FLEX WAGON используются фиксированные параметры настройки демпфирования, с улучшенной стабильностью , оптимизированные под езду на дорогах с различным покрытием. B. Комплект с верхней опорой BASIC FLEX WAGON используется с верхней опорой OE, для уверенной езды . C. Пружины Новые пружины, разработанные для повышенного комфорта езды. D. Двухтрубная конструкция амортизатора Двухтрубный корпус стойки амортизатора повышает стойкость и ударную прочность подвески. Увеличена вместимость масла, диаметр поршня, улучшены характеристики защитного корпуса. Эти характеристики обеспечивают превосходные параметры Демпфирования. E. Чашка пружины и регулировочная гайка замок. Чашка пружины и регулировочная гайка сделаны из кованого алюминия и имеют специальные пазы, которые надежно удерживают регулировочный ключ. F. Антикоррозийная защита Все резьбовые соединения подвески покрыты специальным фтористым составом, защищающим ее от ржавчины. Нижний кронштейн покрыт краской с добавлением диэлектрика – никеля. G. Полная регулировка высоты Регулировка высоты осуществляется по всей длине стойки амортизатора посредством нижнего подвижного кронштейна. Таким образом, преднатяг и высота во время езды могут выставляться отдельно. H. Коническая пружинная шайба Предохранительная коническая пружинная шайба устанавливается между нижним кронштейном и стопорной гайкой и надежно фиксирует стопорную гайку, предотвращая ее раскручивание в условиях сильных вибраций. Особенно это полезно, когда подвеска работает в условиях интенсивных нагрузок на кольцевых гонках. ეს კი რეალური ფოტოები ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#196
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მშვნიერი
დაწევა უნდა დაბლა და ეგააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#197
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჯიგრულია, მაგრად მომეწონა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#198
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#199
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
Bachа
საკაიფოდ დგას, აღარ დასწიო, მერე უკვე იხოხიალებ მიწაზე და შიტოკს შეიწირავ ..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#200
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 648 რეგისტრ.: 30-September 10 მომხმარებელი № 1,465 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |