![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
იტოგში რა პრობლემა აქვს ჩემს მაქნანას
1 სიჩაქარეზე იწურება ბოლომდე 7000 აბარაოტამდე 2 სიჩქარეს რომ ვაწურინებ 5000 აბაროტზე ფუელ-კატივით ემართება და აბაროტი უჭირავს მანქანას მაგრამ ვერ მიდის ზემოთ სანამ არ აუშვებ გაზს და მერე არ ჩაადგამ ისევ და 7000 აბაროტამდე 2-3ჯერ ასევე ემართება 3 სიჩქარეზე 4000 აბაროტზე 4 სიჩქარეზე 3500 აბაროტზე 5 სიჩქარეზე 3000 აბაროტზე შემოწმებული მაქვს ბენზინის წნევა 7ბარამდე იყო, ვოზდუხამერი მუშაობს (შევამოწმე), სვეჩები მუშაობს, ყველა ჰაერის ტრუბკა შევცვლაე ვაპშე და არაფერი სხვაობა აღარ მომცა, მაინც გუდავს. ჩავწერეთ გუშინ ლოგი და ვისაც შეუძლია ეხლ ადავდებ ლინკს და ამოიკითხეთ, რაკერას და მახოს ვთხოვ დამეხმარეთ ბიჭებო რა დოზანა ჭირს ვერ ვიგებ. მე რომ გადავხედე ლოგს მაგ დროს როცა იგუდება მანქანა ვაპშე ყველაფრის ვარდნა აქვს ლოგიდან გამომდინარე და რამე ელექტროობის პრობლემა ხომ არ არის? http://bin.ge/dl/136215/ecuExplorer--AF470...53m13s.csv.html http://bin.ge/dl/136216/ecuExplorer--AF470...12m04s.csv.html ეს არის გუშინ ჩაწერილი ლოგი 1 დან 3 სიჩქარეს ჩათვლით ბოლომდე გაწურვით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Attic
დაკარგულო რავა ხარ? მასის ამბები როგორ არის და აკუმულატორის კლემები კარგი დაჭერილი თუ არის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Black Jo
როგორ ვიქნები ამ ენ-ელ-ო მანქანის ხელში, შენ რავახარ? აკუმლიატორი ა რიყო თავიდან დაჭერილი მერე მოვუჭირე მაგრამ 1ში არ მოქმედებს ეგ მასა? 14 V მიჩვენებს ეკურიდერიდან დენის პადაჩას. გადამეწვა ადრე მთავარი მცველი რომ არის ფუს-ბოქსში ხელოსანმა დაადო დინამოს ატვერკა პლიუსი რომ აქვს და კორპს სდ ამაგისგამო დაიწვა ის მცველი. და ეხლა მავთულით მაქვს პირდაპირზე გადაბმული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Attic
რაც გამომიგზავნე მაგაზეც იგივეს შვებოდა და ეხლა რაც დააყენე მაგაზეც იგივეს შვება? დამატებით მასები რო გაუშვა? 14 სტაბილურად უჭირავს თუაქვს ვარდნები პ.ს ტოჟე ვარიანტია კიდევ ფარსუნკებს იქნებ დაერხა და იმდენ ბენზინს ვერ ატარებს რამდენიც საჭიროა ან გასაწმენდია ან რავი პ.ს ეგ შეამოწმე უეჭველი ტოპ ფიდები აყენია შენთან და იცის გაჭედვა მაგან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
TRULOVI
კი იგივეს შვრება ამ კომპზეც ადრე სანამ გავამექანიკებდი რაღაც ყლინჯი ეყენა მასების პონტში თავის დამცელით და მერე აღარ არის ვაპშე ეგ ვესი და არ ვციცი სადაა, როცა ავტომატიკა იყო მანქანა აღარ გუდავდა ვა ყველაფერი მუშაობდა და 1 თვე რომ ეყენა მაგის გამო გაფუჭდა ინჟექტორები? ![]() TRULOVI ლოგებს რომ გადავხედე ყველაფერი ერთდროულად ითიშებასავით ინჟექტორები მერე ითიშება და სავარაუდოდ ინჯექტორების ბრალი აღარაა ეგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Attic
მაგდენში ვერ ვერკვევი მარა ცადე ჯერ მასები მაგის პრაოდკებს კი იშოვი და გასინჯე ხოდა თუ დეტონაციას ხედავს ჩავარდნა სადაც აქვს იასნია კომპი თისავს ხო? ხოდა თუ იჟექტორმა არ ჩაასხა იქნებ არასწორი ფეტქება მოხდა და შესაბამისად თიშავს კიდევაც სტენდზე შეამოწმე ან კიდე ვეერიქსი თუ ვინმეს ყავს ეთხოვედა ეგაააააა მე მაინც ბენზინის მიწოდების ბრალი მგონია აბა სხვა რა უნდა იყოს თუ მასებიც იდეალურია პ.ს სხვა აკუმლიატორი ცადე აბა იმენა ჯამტელი რომელიცააადა ახალივით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
TRULOVI
აკუმლიაოტრს ვრიცხავ, ინჯექტორებსაც რადგან 40 ით რომ მივდივარ და 5 სიჩაქრეში ჩავაგდებ ნელ ნელა ყველანაირი დიორგანიებისგარეშე ადის თAვის სიჩქარემდე ნორმალურად, რომ იყოს გაბრედილი ინჯექტორი ან კდიევ ბენზინის თემა იყოს ჩაქვრებოდა, ან გაზის აშვება რომ შველის მაგას ვითომ რატომ? ადრე ქონდა მსგავსი რაღაცა და პერეგაზოვკებით გავატანინე, ეგ მოხდა როდესაც გალოვკის პრაკლადკები შევცვლაე ძრავში და ყველაფერი არეულად იყო შეერთებული, მაგის მერე ასე მოხდა ზუსტად და პერეგაზოვკებით გამოვიდა თუმცა 3 დღეში ძრავი დავსუტუკე. მემგონი რაღაც ჰაერის თემაა მაინც სურათებს გადავუღებ მთელს საჰაერო სისტემას და ვნახოთ აბა ![]() ხო კიდევ რა ხდება I სიჩქარეში როცა არის და მინდა კარგი დასტარტვა, 4000-5000 აბაროტზე ავიყვან დავსტარტავ და მანქანა გაჩერდებასავით და აბაროტი უვარდება მერე იწყებს აკრეფვას 2000 აბაროტიდან ან 1500 დან, ცოტა შუსტრად რომ წავიდეს ვსტარტავ 6000 ზე და პრაბუქსოვკები აღარ აქვს ასევე ვარდება აბაროტი დასტარტვისას მაგრად, tgv-ები მოხსნილი მაქ და გაუქმებული. ადრე აღარ იყო რა მასე, რაც ეს ძრავი ჩავდგი მის მერეა და ვეჭვობ რომ რაღაცა არის არასწორად შეერთბეული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Attic
ლოგზე ვოლტაჟი ჩაწერილი გაქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Black Jo
კი ჩაწერილია 13,9-ზე ნაკლები აღარ მაქვს ვოლტაჟი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Attic @ 1st July 2014 - 13:08) [snapback]601541[/snapback] კი ჩაწერილია 13,9-ზე ნაკლები აღარ მაქვს ვოლტაჟი რომ ჩერდება ყველაფერი მაგ დროს ვოლტაჟი ნორმაზე დგას? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Black Jo
მოიცა ვნახავ ეხლა გადავიწერ ეკუედიტორს და ვნახავ ლოგს, მემგონი როცა ჩერდება ყველაფერი მაგ დროს ვარდება ვოლტაჟი 13,9ამდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ბენზინის წნევა 7 ბარი რომ იყო ეგ იმას ნიშნავს რომ არასწორად გაზომე. დაქოქილ მანქანაზე ნახადუ უნდა გაზომო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Attic @ 1st July 2014 - 13:10) [snapback]601543[/snapback] ოიცა ვნახავ ეხლა გადავიწერ ეკუედიტორს და ვნახავ ლოგს, მემგონი როცა ჩერდება ყველაფერი მაგ დროს ვარდება ვოლტაჟი 13,9ამდე თუ მაქამდე ვარდება მაშინ პრობლემა არ არის ვოლტაჟი.... ნორმალურია... დადე ლოგის ფაილი ციტატა(RACKER @ 1st July 2014 - 13:13) [snapback]601544[/snapback] ბენზინის წნევა 7 ბარი რომ იყო ეგ იმას ნიშნავს რომ არასწორად გაზომე. დაქოქილ მანქანაზე ნახადუ უნდა გაზომო. და ვაბშე მაგდენს რატომ უნდა იჭერდეს სტოკი აბრატნი კლაპანი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() აი აქ ხდება რაღაც რაც ყველაფერს თიშავს და რა დოზანა მე აღარ ვიცი მაგრამ ვხდები რომ აქ არის პრობლემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მაგ ლოგიდან ჩანს რომ შენი მანქანა ძალიან ბევრს ბუსტავს. იმდენად ბევრს რომ გადის მაპის რეინჯიდან დაჟე.
ასერომ რაც ეგ პრობლემა გაქ იმის მერეა გეუბნები ოვერბუსტი გაქ მეთქი და ვერაფრით ვერ დაგაჯერე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jul 1 2014, 14:06) [snapback]601559[/snapback] მაგ ლოგიდან ჩანს რომ შენი მანქანა ძალიან ბევრს ბუსტავს. იმდენად ბევრს რომ გადის მაპის რეინჯიდან დაჟე. ასერომ რაც ეგ პრობლემა გაქ იმის მერეა გეუბნები ოვერბუსტი გაქ მეთქი და ვერაფრით ვერ დაგაჯერე. ანუ წნევის დატჩიკი არასწორ სიგნალს იძლევა და კომპი შტერდება?? დიაგრამაზეც მასე ჩანს, ყველა დატჩიკის მონაცემები პლავნად იზრდება, მხოლოდ წნევის სენსორის ჩვენება წყდება მაგ დროს როცა ფუელქათი იჩითება, ანუ წნევას ვერ ზომავს სწორად, 2.9 ბარის მერე ეგრევე 0.7-ზე ვარდება, რეალურად კი ჰაერის ნაკადი იმატებს მაგ დროს (ვოზდუხამერის ჩვენება ნორმალურია) ![]() Attic მგონი 3 ბარზე მეტი არ ესმის სუბარუს ქარხნულ წნევის სენსორს, შენ კი მეტს უბერავ და შტერდება ![]() რა ტურბინა გიყენია, 2 ბარს რომ აბუსტინებ? უეჭველი ეგაა, ძაან დიდი ბუსტი გაქვს და MAP სენსორი 3 ბარზე მეტს ვერ ზომავს (აბსოლუტური წნევა, ანუ ბუსტი 2 ბარი) ![]() დააყენე 1.9 ბარზე და ივლის ჯიგრულად ![]() უი ბოდიში, სურათზე კარგად არ ჩანდა, 2.5 ბარზე ზემოთ უბერავს, ანუ 1.5 ბარს ბუსტავ და მეტს ვეღარ ზომავს MAP ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
ვესტგეიტის ბრალი ყოფილაო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Attic @ Jul 1 2014, 14:31) [snapback]601572[/snapback] ვესტგეიტის ბრალი ყოფილაო ![]() ვითომ? თავისით იხსნება 1.5 ბარზე?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 1st July 2014 - 14:06) [snapback]601559[/snapback] მაგ ლოგიდან ჩანს რომ შენი მანქანა ძალიან ბევრს ბუსტავს. იმდენად ბევრს რომ გადის მაპის რეინჯიდან დაჟე. ასერომ რაც ეგ პრობლემა გაქ იმის მერეა გეუბნები ოვერბუსტი გაქ მეთქი და ვერაფრით ვერ დაგაჯერე. კი მეუბნებოდი ამას მარგამ აჰა ანდე ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2014 - 14:30) [snapback]601568[/snapback] მგონი 3 ბარზე მეტი არ ესმის სუბარუს ქარხნულ წნევის სენსორს, შენ კი მეტს უბერავ და შტერდება რა ტურბინა გიყენია, 2 ბარს რომ აბუსტინებ? უეჭველი ეგაა, ძაან დიდი ბუსტი გაქვს და MAP სენსორი 3 ბარზე მეტს ვერ ზომავს (აბსოლუტური წნევა, ანუ ბუსტი 2 ბარი) დააყენე 1.9 ბარზე და ივლის ჯიგრულად TD04L არის ტურბო თუ არ ვცდები ![]() if if ra kargad ibusteba Turme ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2014 - 14:33) [snapback]601573[/snapback] ვითომ? რაკერა ამბობს ვესტგეიტის ბრალიაო და იავი აბა ![]() ![]() შენ რას ფიქრობ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
თავისით იხსნება 1.5 ბარზე?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |