IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

435 გვერდი V  « < 268 269 270 271 272 > »   
Closed TopicStart new topic
> კლავიატურით გაზაობა!!, სეზონი მესამე
Black Jo
გამოხმაურება Jul 3 2014, 21:31
გამოხმაურება #5381


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(giorguna22 @ 3rd July 2014 - 19:34) [snapback]602151[/snapback]
პირველი მეორე მესამე 1.2 მეოთხე მეხუთე 1.0 მეპის მიხედვით ასე ბუსტავს ამიტომ 150 -მდე გარბის კარგად და მერე უჭირს.

შენ გამასწრებ 1.0 ბარზე ამ ეტაპზე როგორც დადის ჩემი მანქანა ისე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TAMPLIER
გამოხმაურება Jul 3 2014, 21:34
გამოხმაურება #5382


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 30-June 14
მომხმარებელი № 4,384




სალამი ბიჭებო და გოგონებო(თუ არიან ასეთები ფორუმზე)
ჩემი პირველი პოსტია და მაპატიეთ იესლი ნე ვ ტუ ტემუ პაპალ smile.gif

მოკლედ ადმინს ვეძებ და ხომ ვერ მიმასწავლით ამ ამბავს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 3 2014, 21:56
გამოხმაურება #5383


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Black Jo

ისე, მამენტ, რო აიღო 2 ვარიანტი:
პირველი, როცა რაღაც აბაროტზე გაქვს 1.4 ბარი და მაღლებზე ჩამოდის 1.0-ზე.
მეორე, როცა ყველა აბაროტზე გვაქვს 1.2 ბუსტი.


რომელი ჯობია ? smile.gif


TAMPLIER

სასტარტო გვერდზე, მარჯვენა დაბლა კუთხეში იპოვი წარწერას: "მოდერატორთა ჯგუფი". აბა ერთი დაკლიკება სცადე მაგაზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TAMPLIER
გამოხმაურება Jul 3 2014, 22:00
გამოხმაურება #5384


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5
რეგისტრ.: 30-June 14
მომხმარებელი № 4,384




ციტატა(VADA @ Jul 3 2014, 22:56) [snapback]602183[/snapback]
TAMPLIER

სასტარტო გვერდზე, მარჯვენა დაბლა კუთხეში იპოვი წარწერას: "მოდერატორთა ჯგუფი". აბა ერთი დაკლიკება სცადე მაგაზე smile.gif

ნაშოლ ნაშოლ!ვნახე დიდი მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 3 2014, 22:03
გამოხმაურება #5385


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(VADA @ 3rd July 2014 - 22:56) [snapback]602183[/snapback]
პირველი, როცა რაღაც აბაროტზე გაქვს 1.4 ბარი და მაღლებზე ჩამოდის 1.0-ზე.
მეორე, როცა ყველა აბაროტზე გვაქვს 1.2 ბუსტი.

გააჩნია 1.4-ის ხანგძლივობას smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 3 2014, 22:09
გამოხმაურება #5386


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




Black Jo

მოდი საშუალო ავიღოთ: 4000-მდე 1.4-ია და მაგის მერე 8000-მდე 1.0

მეორე შემთხვევაში კი 1.2-ია 8000-მდე. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:29
გამოხმაურება #5387


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა(Black Jo @ Jul 3 2014, 17:22) [snapback]602116[/snapback]
კაი დაიკიდე, მალე მიხვდები მაგას wink.gif

და რატრომ სეგილია ამიხსნა??


და რაც ზემოთ მნოგწერე 2 პონქტი მაგი რო დამისაბუთო შენი ვარიანტი ჩVენ ვარიანტზე რატოა უკეთესი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:35
გამოხმაურება #5388


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ციტატა(Black Jo @ 3rd July 2014 - 19:19) [snapback]602146[/snapback]
არა, შენ უნდა გამასწრო

რას ამბობ რომ ჩემნაირ ხოდზე ხარ? biggrin.gif არამგონია, აშკარად მეტი უნდა გქონდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:40
გამოხმაურება #5389


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
პირველი ვარიანტი რასაც შენ ამბობ გეუბნები რაც არის 1.1 ით ხო მიდის მანქანა აქვს სულ ერთიდა ერთი აქვს ვთქვათ 270 ცხენი ამ 1.1 გაჭიმულ ბუსტზე

ხოდა ეხლა მეორე ვარიანტი იძვრება მანქანა 1,1 ის მაგივრად აქვს 1,5 ბუსტი 5 K აბაროტამდე მერე 7 K აბაროტზე დგება 1.1 ბუსტზე ან გარკვეულ პერიოდში აქვს 270 ცხენზე ბევრად მეტი ხო იმიტომ რო 3 4 მანქანა დაახლოებით სხვაობა მისცა სტარტიდანაც და ხოდიდანაც



მე ვარჩევ 2 ვარიანტს და 2 ვარიანტი უფრო სწრაფია პირვლზე

ჯო კიდე საპირისპიროს ამტკიცებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:50
გამოხმაურება #5390


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(TRULOVI @ Jul 4 2014, 00:40) [snapback]602223[/snapback]
მე ვარჩევ 2 ვარიანტს და 2 ვარიანტი უფრო სწრაფია პირვლზე

ჯო კიდე საპირისპიროს ამტკიცებს




გინდა გითხრა რატომ?? შენ ავტომატიკა გყავს, ჯოს კი მექანიკა biggrin.gif







ეგ პირდაპირ 6000-იდან დასტარტავს და სულ ჰკიდია 5000-მდე რამდენი ბუსტი ექნება biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:52
გამოხმაურება #5391


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




AUTOMATIC POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 3 2014, 23:58
გამოხმაურება #5392


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




PAINKILLER
რაშუაშია ავტომატი ნებისმიერვარიანტზე ჯობია თორე ჩე მანქანაზე 4K +Kდან იწყებნს წასვლას დაალბად 7500 * K დავაატრიალებთ ტურბო დაასეშემდეგ რასადაც გვეყოფა იქამდე გამოვწურავთ


მახოს 5Kზე 2 ბარი ქონდა და 7500ზე 1,6 2500 აბაროტი ცოტა ხოარ გგონია 0.3 0.4 ბუსტის მატება?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:01
გამოხმაურება #5393


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




TRULOVI


შენ 2.5 გაქვს და დაბლებიდან კარგად ატრიალებს ტურბინას smile.gif 2.0-ზე იგივე ვარიანტი ტვინსკროლით გამოვა მხოლოდ (სექვენტალ ტურბო არ ითვლება)


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tandila
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:05
გამოხმაურება #5394


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,421
რეგისტრ.: 8-May 11
მდებარ.: Martyofi
მომხმარებელი № 2,007




TRULOVI
შენი ნომერი მომწერე პმ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:31
გამოხმაურება #5395


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 00:58) [snapback]602231[/snapback]
მახოს 5Kზე 2 ბარი ქონდა და 7500ზე 1,6 2500 აბაროტი ცოტა ხოარ გგონია 0.3 0.4 ბუსტის მატება?

5K-ზე 2 ბარი რომ ქონდა 5-მდე რამდენი ქონდა? საიდან იწყებდა სპულვას?

და ვაბშე სტარტი იმდეან მკიდია რომ უფრო მეტ ძალას ვხარჯავ ხოდზე უკვე 3-4-5 სიჩქარეებში, ანუ მაღალ სიჩქარეზე უფრო მეტი ბუსტია საჩირო და უფრო მეტის ცხენები რომ წინაღობა დასძლიო და შენ კიდევ ამ ბუსტს აკლებ და სტარტზე რამდენიც იგინდა იმდენი გამასწარი მერე მაინც დაგეწევი, ანუ დროის პონტსჰი ვამბობ, მანძილს უფრო ადრე დაფარავს ვიდრე შენ

და მახო იმიტო არ ბერავდა პასტაიანნად 2 ბარს რომ სტოკი ძრავი არ გაუძლებდა მაგდენს დიდხანს ნაგრუზკაზე, თორე დარწმუბეული ვარ დიდი სიამოვნებით დაბერავდა 2.0-ზე მეტსაც პასტაიანიზე

და უფრო უკეთEსი შედეგიც ექნებოდა

რასაც 5K-მდე 0.3-.0.4 ბარს უმატებ იმავეს ბუსტს კარგავ 7500-მდე და ამით რა გამოდის?

2500-ზე 1.6 ბარი ვერ იქნებოდა არა? თუ კი? smile.gif

სადღაც 4500 იქნებოდა 1.6 არა? 500 აბაროტი ვსევოლიშ 2.0 ბარი და მერე ისევ ვარდნა 1.6-მდე მთელი 2500 აბაროტის განმავლობაში

ვისთვის როგორ smile.gif



მე მახოს მანქანის დეტალური ნასტორიკა არვიცი და მხოლოდ შენს დაწერილს ვეყრდნობი

იაპონელი რატომ მიგაჩნია ***-ედ ვერ გავიგე, სტოკში თუ ყოველ სიჩქარეზე ბუსტის მატება არის შენ რატომ უნდა ამბობდე რომ ჯერ მაღალი ბუსტი და მერე მაგის დაგდება უფრო უკეთესიაოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:45
გამოხმაურება #5396


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
5K-ზე 2 ბარი რომ ქონდა 5-მდე რამდენი ქონდა? საიდან იწყებდა სპულვას?


3.5K დან იწყებდა სპულვას

ციტატა
და მახო იმიტო არ ბერავდა პასტაიანნად 2 ბარს რომ სტოკი ძრავი არ გაუძლებდა მაგდენს დიდხანს ნაგრუზკაზე, თორე დარწმუბეული ვარ დიდი სიამოვნებით დაბერავდა 2.0-ზე მეტსაც პასტაიანიზე


ტურბინა აღარ უბერავდა დამაგიტომაც აღარ ბერავდა მაგდენს და სადმდეცშეელო 1,8 და 2 ვბარუის ბერვა იმ აბაროტამდე ბერავდა დაკარგსაც შვებიოდა თორე ძალით ხარ აკლებდა





აივთქვათ ვატრიალებთ 8 K აბაროტს ( უმეტეს სუბარუზე ეგრეა ) ტურბინა საშუალოს 3200დან ისპულება 4Kზე უმეტესობა ბუსტზე ვართ ხო??

ეხლა ნახე შენ ამ 8 ათასში გირჩევნია 1,1 1 სიცქარეში 2 სიჩქარეში 1,3 3 სიჩქარეში 1.4 4 სიჩქარეში 1,5 ნებისმიერ აბაროტზე

ეხლანახე 1 სიცქარეში მემირჩევნია 6K მდე 1,8 დავაბერინო სადამდეც ნასოსიდა იჟექტორი მეყოფა და ტურბინა 6K მერე 1,.4 ზე დადგეს და ესე იყოს დანარჩენ 4 სიჩქარეში




ციტატა
მე მახოს მანქანის დეტალური ნასტორიკა არვიცი და მხოლოდ შენს დაწერილს ვეყრდნობი


აი კარლოს ნასტრპოიკა მოგიყვანე მაგალიუთად ხაჩის ნასტროიკა აიღე ასევე ზატუსიდა კამანდის

ავიღოთ ტვინსკროლი ტურბინა : ვერ იჭერს 5500 ის ზევით ბუსტს 1,1 ზე ზევით ხოდა რაც მე სწორ ნასტროიკად მიმაჩნია პასტაიანად 1.1 ის დაბერვას ამჯობინეს რო 5500 მდე ქონოდა 1.5 ბუსტი უფრო მეტი ძალა უფრომეტი თორქი ვიდრე სულ 1.1 ზე

ასედაც და ისედაც დაეცემოდა ბუსტი მარა 0.4 ბუსტით მეტი 3K დან 5500 6Kმდე მშვენიერი ძალააა დასაკარგი არარის


ეხლამაინც გაიგერას ვამბობდა რატოა სწორი?

Tandila
591 94 50 67

ციტატა(PAINKILLER @ Jul 4 2014, 01:01) [snapback]602232[/snapback]
TRULOVI
შენ 2.5 გაქვს და დაბლებიდან კარგად ატრიალებს ტურბინას smile.gif 2.0-ზე იგივე ვარიანტი ტვინსკროლით გამოვა მხოლოდ (სექვენტალ ტურბო არ ითვლება)

მეკაიფები რამნისბნელობა აქვს 2.,5 ია თუ 6,0

მე და ჯო ვაბსე სხვარაღაცას ვდაობთ და ავხსნი გლეხურად რას

აი ავიღოთ შენი მანქანა და ზუსტად იგივე მეორე მანქანა შენნაირი

შენ ტვინსკროლს 1.0/ 1.1 ზე მეტი ბუსტის დაჭერა არ შეულია

ხოდა ნახე ვანასტროიკებთ შენ მანქანას 1,1 ბუსტზე 5 ვე სიჩქარეში 1,1 გაქვს ბუსტი

ვანასტროიკებთ ეხლა მეორე ზუსტადშენნაირ მანქანას რომელსაც 5 ვე სიცქარეში 5500 აბაროტამდე 1,5 აქვს ბუსტი დამერე როგორც შენზე 1,1 ზე დგება

კითხვა რომელი გაასწრებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:52
გამოხმაურება #5397


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:36) [snapback]602242[/snapback]
ეხლანახე 1 სიცქარეში მემირჩევნია 6K მდე 1,8 დავაბერინო სადამდეც ნასოსიდა იჟექტორი მეყოფა და ტურბინა 6K მერე 1,.4 ზე დადგეს და ესე იყოს დანარჩენ 4 სიჩქარეში

პირიქით მირჩევანია კიარა, არამედ უკეთესია biggrin.gif რადგან უფრო დიდხანს იმყოფები უფრო დიდბუსტზე და თან იმ დიაპაზონში იმყოფები მაღალ ბუსტზე სადაც ზუსტად რომ პატარა მოცულობის ძრავს სჭირდება, ანუ მაღლებზე (აბაროტები)

სანამდე რა გეყოფა ეს უკვე სულ სხვა საკითხია და არაფერშუაშია ჯერ ჯერობით ამ დისკუსიაში smile.gif

პირველი სიჩქარე იმდონზე მჩატეა და ნაკლებად ძალის მომცემი (გადაცემათა რიცხვზე ვსაუბრობ კარობკა-ხიდი) რომ ეგ 1.8 ბარი დიდი უპირატესობა საერთოდ არ არის.





ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:45) [snapback]602242[/snapback]
ვანასტროიკებთ ეხლა მეორე ზუსტადშენნაირ მანქანას რომელსაც 5 ვე სიცქარეში 5500 აბაროტამდე 1,5 აქვს ბუსტი დამერე როგორც შენზე 1,1 ზე დგება

კითხვა რომელი გაასწრებს

დიდ რაზნიცას იღებ ბუსტში

სტოკ ბუსტზე თუ ანასტორიკებ 1.1 ერთს მანქანა და მეორეს 1.5 ბარზე რომელსაც 5500 მერე 1.1 ექნება იასნია ეგეთი გაასწრებს, რაზეა საუბარი..

მე გეუბნები მაგალითად რომ 1.3 ბარია პასტაიანნი და მეორე დანასტორიკებული 5500 აბაროტამდე 1.5 და მის მერე 1.1 ეცემოდეს

1.3 აჯობებს მაღლებზე და გაცილებით მაგრათაც smile.gif

ანუ პირველი მანქანა პასტაიანნი 1.3 ბარი
მეორე მანქანა 1.5 ბარი და მერე დაცემა 1.3-ზე ნაკლები, ანუ 1,1

1.3 ბარიანი უფრო აჩქარებადი იქნება მაღლებზე და გამსწრებიც, რადგან 3-4-5 სიჩქარეები პრაკტიკულად სულ 1.1 ბარი გაქვს იმის გამო რომ სიჩქარეების გადართვის დროს თითქმის სულ მაგ 5000-ან დიაპაზონში მოხვდები, მეორეს კიდევ სულ 1.3 ბარი უცვლელი მაგ აბაროტების დიაპაზონში...

1.1 ჯობია 5K-ს მერე თუ 1.3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 4 2014, 00:56
გამოხმაურება #5398


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




Black Jo
მოწეულიხარ თემო? biggrin.gif

შენ ხო ბუსტავ ძმაო 4 ვე სიცქარეში სიტყვაზე 1.3 მაქსიმუმს სადაც მაგის მერე ტურბოს არშეულია 8Kზე რო მაგდენიხანი იდგეს

ხოდა მეც ვბუსტავ მაგ 1.3 ოღონდ 5 6 K მერე მანამდე მაქვს 2.0 ბუსტი ( გრუბად ვწერ ამ ციფრებს ) და როგორ მეუბნები რო ისევ შენი ვარიანტი ჯობია

ციტატა
სტოკ ბუსტზე თუ ანასტორიკებ 1.1 ერთს მანქანა და მეორეს 1.5 ბარზე რომელსაც 5500 მერე 1.1 ექნება იასნია ეგეთი გაასწრებს, რაზეა საუბარი..


ამას ვწერ 4 გვერდია ზმაო აგერ ხაჩის კარლოს დარავი რამდენი მაგალითი მოვიყვანე


დაშენამბობ რო ეგეთი ნასტროიკაარაა სწორიო

სწორიშეილებაარ იყოსდა მართებული მარა სადაც შესაყოფია მაქსიმუმზე ძრავი მოგყვება იქ იასნია შეყოფდა ტურბინასაც ნასოსაცდა იჟექტორსაც ბოლომდე გაწურავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 4 2014, 01:07
გამოხმაურება #5399


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:45) [snapback]602242[/snapback]
ტურბინა საშუალოს 3200დან ისპულება 4Kზე უმეტესობა ბუსტზე ვართ ხო??

4K-ზე რამდენია ბუსტი ეგეც გასარკვევია ჯერ smile.gif

ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:56) [snapback]602247[/snapback]
ამას ვწერ 4 გვერდია ზმაო აგერ ხაჩის კარლოს დარავი რამდენი მაგალითი მოვიყვანე

ხოდა მე რაზეც ვანბობ რომ მართებულია ის დავწერე, შენ თუ სტოკ ბუსტ ადარებ მომატებულ ბუსთან 2000 აბაროტის განმავლობაში და მერე ისევ სტოკ ბუსტზე ეცემოდეს ეგ ვაბშე სხვა თემააა და დავწერე კიდევაც... ხოდა იმას გეუბნები რომ მირჩევნია მეთქი 1.3 ბარი ვაბერინო პასტაიანნად ვიდრე შენ 1,5 და მერე ეცემოდეს ბუსტის 1.3-ზე დაბლა, გასაგებად ვამბობ ამას?

ციტატა(TRULOVI @ 4th July 2014 - 01:56) [snapback]602247[/snapback]
მოწეულიხარ თემო?

კი ვხედავ ვინ არის მოწეულში biggrin.gif

მე თუ 1 ბარს პასტაიანნად დავაბერონებ სულ ყველა სიჩქარეში და შენ 1.5 ბარს დააბერინებ რაღაც აბაროტამდე და მერე ვარდნა იქნება ისევ 1 ბარზე ეს საერთოდ არ ეხება იმ თემას რაზეც მე გეკამათები.

მე თU ვაბერინებ 1.3 ბარს პასტაიანნად, შენ აბერინებ 1.6 ბარს და მერე გარკვეული აბაროტების შემდეგ ეცემა ბუსტი 1.0 ბარზე ეგეტი ნასტორიკა არ მიმაჩნია მართებულად მეთქი, მირჩევნია 1.3 ბარი პასტიანნია და ეგრეც არის უკეთესი. გაუგებრად ვწერ რამეს? smile.gif
თU მანქანა შეუძლია პასტაიანნი 1.3 ბარი დაიჭიროს ვიდრე 1.6 დაბერო რაღაც აბაროტამდე და მერე 1.0 ბარამდე დავარდეს მაშIნ უკეთესია 1.3 ბარი პასტაიანნი

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Jul 4 2014, 01:08
გამოხმაურება #5400


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა
1.1 ჯობია 5K-ს მერე თუ 1.3?


1,3 ჯობიამარა ტვინსკროლზე ვერ იჭერ 1.3 ბარს ვერც ტდ04 ზე იწერ და HL ზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

435 გვერდი V  « < 268 269 270 271 272 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge