IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
Davit 061
გამოხმაურება Jul 13 2014, 11:53
გამოხმაურება #21


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(gemin @ Jul 12 2014, 20:13) [snapback]604071[/snapback]
რჩევა დახმარება მჭირდება.
მოკლედ როგორ ცუკვე ვთქვი წყლის მაჩვენებელი ნომრის ზემოთ ადიოდა ხოლმე, გამიხეთქა რადიატორი, ტესტმა ცეო ამოაგდო.

1)შევცვალე რადიატორი
2)შევცვალე პრაკლადკა

ეხლა რა ხდბეა, პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ ადის ისევ და მერე რთავს პროპელერს.
შევაერთეთ კომპიუტერზე აღმართზე ნაგრუსკაზე 99 ზე ზემოთ არ აწია წყალი (კომპიუტერის მონაცემებით) პრიბორზე კი წითლამდე ცოტა ეკლდა წყალს
მოვყვანე მეორე ფორესტერი, დავაყენეთ გვერდიგვერდ. მეორე მაქანანამ პროპელერი ჩართო 95 გრადუსზე (წყლისმაჩვენებელი პრიბორზე ნორმაზე იდგა)
ჩემ მანქანაზეც 95 გრადუსზე ჩართო პროპელერი (წყლის მაჩვენებელი კი ნორმის ზემოთ იდგა)
რა ხდება

წყლის ტემპერატურის დაჩიკი ურევს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 13:17
გამოხმაურება #22


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




რომელი? მე როგორც ვიცი 2 აქვს. ერთი რომელიც პროპელერს რთავს და მერე როელიც კომპს და პრიბორს ინფორმაციას აჩვენებს. თუ არ ვცები და ასეა მაშინ ალოგიკურია.
პროპლერეს 95 ზე რთავს. ე.ი. ეგ მუშაობს. მეორე? პრიბორზე არასწორად აწვდის და კომპზე სწორად? ? ? ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 13:41
გამოხმაურება #23


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

რელეები გადააამოწმე ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 14:06
გამოხმაურება #24


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
არამაგრამ , რისი რელე? ვერ მივხვდი რელე რასთანაა ამ შემთხვევაში კავშირში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 14:13
გამოხმაურება #25


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

კაპოტში რო მცველებია, მაგას მოხდი სახურავს და ზედ აწერია რომელი იქნება ვენტილატორების რელე. საერთოდ 2 რელე არის. ერთი არის პასუხისმგებელი რომ დაბალ ტემპერატურაზე ჩართოს ვენტილატორი. ანუ როცა ძრავი გახურდება მაშინ. მეორეა პასუხისმგებელი, რომ ჩართოს ორივე ვენტილატორი ერთად მაღალზე. ანუ 95 გრადუსზე.

როგორც ამბობ, შეიძლება პირველი რელე არ მუშაობდეს და მაგიტომაც არ ირთვებოდეს პირველი ვენტილატორი და ტემპერატურაც იმიტომ გარბის მაღალზე.

მეორეც ნახე, პაუკზე მასები თუა კარგად დაჭერილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 15:48
გამოხმაურება #26


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 15:13) [snapback]604180[/snapback]
ერთი არის პასუხისმგებელი რომ დაბალ ტემპერატურაზე

რამდენია მეგობარო აბალი? 95 ზე რთას ჩემთან.
ძმაკაცის ფორიკაზეც 95 ზე ჩართო ზუსტად.

ოღონდ იმ განსხვავებით რომ 95 გრადუსზე (როგორც ამას კომპი აჩვენებდა) ჩემ მანაში წყლის მაჩვენებელი პრიბორზე ნორმის მაღლა იდგა, ძმაკაცის მანქნაზე კიდე ნორმას არ აცელია (პრიბორზე მაჩვენებელი).

ვფიქრობ ორი ვარიანტია, ან პრიბორზე ურევს , და თუ ასეა როგორ გამოვასწორო. ან კიდე კომპს რაც აწვდის ინფოს ეგ. თუ ეგ ურევს მგონია რო პრიბორიც მაგიტ ურევს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 18:23
გამოხმაურება #27


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

დაბალი არის ის, როცა ძრავი ხურდება. 95 გრადუსი ძაან მაღალი ტემპერატურაა და მაგ დროს ორივე ვენტილატორი უნდა ჩაირთოს.


კომპს რომ წესიერად მიეწოდოს სიგნალი, მაგ რელეს გარეშე მაინც ვერ ჩართავს ვენტილატორს.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 18:24
გამოხმაურება #28


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
VADA
ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:04) [snapback]604202[/snapback]
95

95 ზე უეჭველი ორივე უნდა ჩაირთოს?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 18:34
გამოხმაურება #29


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ისე, მაგ ყუთში მცველიც უნდა იყოს ვენტილატორებისთვის.

ციტატა(gemin @ Jul 13 2014, 19:24) [snapback]604204[/snapback]
VADA
VADA

95 ზე უეჭველი ორივე უნდა ჩაირთოს?



პირველი უნდა ჩაირთოს 95-ზე და მეორე როგორც კი ტემპერატურა 100-ს გადაცდება.

gemin

ერთი რამ კიდევ შეამოწმე: რადიატორთან წყლის, პლასმასის ბაჩოკი როა, მაგის ქვევით რადიატორში შედის მილი. დილით დაქოქე მანქანა და დააკვირდი თუ გათბება რა როდის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 18:42
გამოხმაურება #30


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
თერმოსტატი ჩემი დაკვირვებით დროზე რთავს.
ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:34) [snapback]604205[/snapback]

ციტატა(VADA @ 13th July 2014 - 19:34) [snapback]604205[/snapback]
პირველი უნდა ჩაირთოს 95-ზ

რთავს პირველს ზუსტად 95-ზე. ანუ კომპიუტერი ქონდა როჟას შეერთებულიდა ვუყურებდით ტემპერატურას. ზუსტად 95 ზე ჩართო უბრალოდ პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ იდგა მაგ დროს. როცა იგივე ნაირ ფორესტერზეც 95 გრადუსზე პრიბორზე მაჩვენებელი მაინც ნორმაზე დგას...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 19:10
გამოხმაურება #31


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin


თერმოსტატი მგონია რატომღაც.

შეამოწმე ეგ შლანგი. როგორც კი გათბება, ცოტა ხანში უნდა ჩაირთოს ვენტილატორი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 19:25
გამოხმაურება #32


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
თერმოსტატი იდეაში შოთამ და ბიჭებმა რო ააწყვეს არ გამოეპარებოდათ.

როგორ შეიძლება კარგად ტერმოსტატის შემოწმება?
პომპა გამოვრიხო?

მაგრამ ის რომ, ორ ერთნაირ მანქანაზე 95 გრადუსს პრიბორი სხვადასხვანაირად აჩვენებს რისი ბრალია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 19:46
გამოხმაურება #33


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

თერმოსტატი თუ არ ხსნის, მოკლე წრეში ტრიალებს წყალი და უფრო მაგრად ცხელდება. ანუ რადიატორში არ გადის და არ გრილდება.


თუ თერმოსტატი მაღალ ტემპერატურაზე ხსნის, იგივე შეიძლება დაემართოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 19:58
გამოხმაურება #34


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
თერმოსტატი თუ გაფუჭებულია ხან როდის გახნოს ხან როდის, ხანაც ღია დარჩება.
შეილებნა ისე გაფუჭდეს რო პირობითAდ 80 ის მაგივრად სულ 90 ზე გახსნას? რაღაც არამგონია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 21:24
გამოხმაურება #35


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

შეიძლება ისეც კი გაფუჭდეს, რომ საერთოდ არ გახსნას.


შეიძლება ისეა გაჭედილი, ბოლომდე არც იღებოდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 21:31
გამოხმაურება #36


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




VADA
ციტატა(gemin @ 13th July 2014 - 20:25) [snapback]604214[/snapback]
ორ ერთნაირ მანქანაზე 95 გრადუსს პრიბორი სხვადასხვანაირად აჩვენებს

აი აიმის ლოგიკური ახსნა რა შეიძლება რომ იყოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 13 2014, 22:01
გამოხმაურება #37


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

ან პრიბორია გაფუჭებული ან დაჩიკი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 13 2014, 22:20
გამოხმაურება #38


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პრიბორს რომელი დაჩიკი აწვდის ინფოს? სად აყენია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 14 2014, 08:51
გამოხმაურება #39


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

პირველივე პოსტში გიწერია
ციტატა(gemin @ 1st July 2014 - 19:55) [snapback]601648[/snapback]
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი



პაუკის ქვევით დგას, დინამოს უკან.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 14 2014, 18:47
გამოხმაურება #40


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




მაგ სურათზე ორი სხვადასხვა სენსორია ხო? ერთი ეკუსი ემორე დაშბორდის? სწორად მივხვდი?
ჩემ მანქანას მგონი სხვანარიად აქვს მე ვაბშე სხვა დაჩიკი მაქ გამოცვლილი
უკან აყენია

image hosting adult

სადღაც აი აქ

pic host


როგორი პროპელერის ჩმართველირ ომელიცა რა. აი სპილენძის დაბოლოება რო აქ რო ცხელდება წერედს რომ კრავს. ოპელებზე ზედ რადიატორზე რომა ყენია ეგეთი როჟაა რა


ანუ რა გამოდის 3 დაჩიკია ქვს წყლის? ერთი ეკუ მერე დაშბორდი და მესამე უშუალოდ პროპელერს რომ რთავს? ვაბშე ავიჭერი

მგონი ჩემნაირი ძრავი არაა სურათზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 5 მომხმარებელი (მათ შორის 5 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge