IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
VADA
გამოხმაურება Jul 14 2014, 19:16
გამოხმაურება #41


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin

აი ეს ნდა იყოს შენი მანქანის

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 14 2014, 19:31
გამოხმაურება #42


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




კი კი აი მაგ სურათზე რომაა ნაცრისფერი (არაფერი რომა რააქვს შეერთებული ეგ გამოცვლილი მაქ)

ეგ უშუალოდ პროპელერს რთავს ხო? დაშბორდს და ეკუს რომელი აწვდის? მეორე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VADA
გამოხმაურება Jul 14 2014, 19:46
გამოხმაურება #43


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




gemin
ეგ არის ძრავის ტემპერატურის ამთვლელი დაჩიკი. ზომავს წყლის ტემპერატურას და აწვდის ინფორმაციას ეკუს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 15 2014, 00:25
გამოხმაურება #44


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ანუ რა გამოდის იმენა პრიბორის პრობლემაა?



ერთI დაჩიკი აქვს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 17 2014, 16:27
გამოხმაურება #45


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




................................................................................


დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ.

..............................

ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი.


ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ.
რა არის მიზეზი.

ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო

არც თერმოსტატი არააა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 17 2014, 20:19
გამოხმაურება #46


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




თუ პრიბორები გამოცვალე. მაშინ გაყვანილობის პრობლემაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Davit 061
გამოხმაურება Jul 17 2014, 21:35
გამოხმაურება #47


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 467
რეგისტრ.: 12-December 12
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 3,139




ციტატა(gemin @ Jul 17 2014, 17:27) [snapback]604677[/snapback]
................................................................................


დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ.

..............................

ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი.
ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ.
რა არის მიზეზი.

ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო

არც თერმოსტატი არააა

თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 23 2014, 23:49
გამოხმაურება #48


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს.
კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო.
Davit 061
ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback]
თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა!

ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 23 2014, 23:51
გამოხმაურება #49


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს.
კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო.
Davit 061
ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback]
თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა!

ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს

დავიღალე რა.
ვიღაცას რაღაცას ეკითხები და 20-25 ლარი გძვრება ეწგრევე ჯიბიდან ტო.
ამოვიდა ყელში უკვე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 24 2014, 11:12
გამოხმაურება #50


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gemin
რა სუბარუ გყავს შემახსენე და წელი? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaza1987
გამოხმაურება Jul 24 2014, 11:30
გამოხმაურება #51


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 776
რეგისტრ.: 22-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,393




Black Jo
2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

gemin
ისე აქ რამდენად იქნება ეგ არ ვიცი მარა ანალოგიური შემთხვევა მქონდა მე მიცუბიშზე პიკაპზე ყველაფერი ნორმაში იყო სალონში პრიბორზე გარბოდა მაღლა ხოლმე დაჩიკი და აღმოჩნდა ბლოკზე თუ გალოვკაზე მასა რაც იყო მაგის ბრალი, გავწმინდე და გასწორდა უპრობლემოდ. აიღე რამე სქელი მავთული და აკუმლიატორის მასა გადააერთე პირდაპირ ბლოკზე სადმე და ნახე ეგეც იქნებ და გაამართლოს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 25 2014, 09:22
გამოხმაურება #52


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




zaza1987
Maqvs damatebii maps bi gaketebuli sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaza1987
გამოხმაურება Jul 25 2014, 09:59
გამოხმაურება #53


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 776
რეგისტრ.: 22-April 13
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,393




gemin
ოკ გადაამოწმე შენც კიდე ერთი რამე სქელი კაბელით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 26 2014, 17:31
გამოხმაურება #54


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




აკუმულატორიდან ავიღო მინუსი და მატორზე მივამაგრო. ამას მეუბნები ხომ

ვაღიარებ რაკერას smile.gif


30 წამში მოაგვარა პრობლემა smile.gif)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Jul 26 2014, 22:57
გამოხმაურება #55


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(gemin @ 26th July 2014 - 18:31) [snapback]606290[/snapback]
30 წამში მოაგვარა პრობლემა )))

რახან შენ ეს პროლემა მოაგვარე!!!

ყოველ შემოსვლაზე ვათვალიერებდი თემას და თავში რაც გითხარი იმის მეტი დასამატებელი არაფერი მქონდა , მაგრამ იმედს არ ვკარგავდი, რომ გაარკვევდი მიზეზს და აი ახდა, ასრულდა ნატვრა smile.gif)))))))))))))

რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 27 2014, 09:03
გამოხმაურება #56


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(levanisan @ 26th July 2014 - 23:57) [snapback]606376[/snapback]
რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Jul 29 2014, 01:15
გამოხმაურება #57


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ციტატა(gemin @ 2nd July 2014 - 01:49) [snapback]601752[/snapback]
მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ.
მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა.

აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა?
ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე.

ხო ვამბობ დამთხვევების არ მჯერა თქო.

ეს თემა იყო რა. რაკერამ მიაერთა კომპი და გაასწორა. გაზის აპარატურას თავის წყლსი დაჩიკი არ აქვს, მაქანანისაზეა დაერთებული ხოდა რაღაც პარამეტრისდა გამო პრიბორი იტყუებოდა .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio_cx
გამოხმაურება Sep 2 2014, 19:12
გამოხმაურება #58


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 19-March 14
მომხმარებელი № 4,099




ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით...

კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farsmaneli
გამოხმაურება Sep 11 2014, 14:25
გამოხმაურება #59


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 72
რეგისტრ.: 29-January 13
მომხმარებელი № 3,229




ციტატა(gio_cx @ Sep 2 2014, 20:12) [snapback]612141[/snapback]
ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით...

კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა..


ხომ არაფერი გაგირკვევია? მეც ანალოგიური პრობლემა მაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaxa170883
გამოხმაურება Apr 29 2016, 16:12
გამოხმაურება #60


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4
რეგისტრ.: 29-April 16
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 6,039




გამარჯობათ, მინდა ეს თემა გავაგრძელოთ, ჯერ ახალი თემის გახსნა არ შემიძლია.
მყავს 1999 სუბარუ ფორესტერი, ამერიკული 2,5.
185 მილი გარბენით. რამდენიმე დღის წინ ამიდუღა წყალი და გაასხა ბაჩოკიდან. მერე ჩავამატე ბლომად, ვქოქავდი თუ არა 2 წუთში აცხელებდა, მოვხსენი თერმოსტატი, მატარა დაახლოებიტ ნახევარი საათი, 15 კმ და გაჩერებისას ისევ წაიღო ისარი ზევით. რო ვქოქავ ბაჩოკში წყალი ბუყბუყებს, რადიატორის თავს რომ ვხსნი ჩერდება მარა ვფიქრობე ტემპერატურა მაინც მალე მატულობს, ვენტილატორი დროულად ირთვება.
როგორ ფიქრობთ პრაკლადკაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge