|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|   | 
|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
|  Jul 24 2014, 16:20 
				 გამოხმაურება
					#21
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393  | ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 16:59) [snapback]605987[/snapback] ციტატა(OZY @ 24th July 2014 - 16:52) [snapback]605984[/snapback] ხოდა ლეგასზე კონდიციონერი უნდა გააუქმო და მე კონდიციონერი ყველაფერზე მეტად მიყვარს მანქანაში რაიმეს მოფიქრებაც შეიძლება რომ კონდიციონერი არ გაუქმნდეს ლეგასზე wink.gif თავი რისთვის აბია კაცს მხრებზე smile.gif რაღაც იდეები მაწუხებს და გადასამოწმებელია აჰა კონდინციონერი თავის ადგილზეა არ იჩხუბოთ და არც ახალად არაა საჭირო ველოსიპედის გამოგონება    | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:23 
				 გამოხმაურება
					#22
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				Black Jo  კაი რა სულ ნატელაშვილივიტ მესპორები მაგდენი ცალიჩი მე არ მიღირს შენ თუ გიღირს ჩალიჩობ კიდევაც და საკუთარ თავსაც უმტკიცებ რო შენი ნაშრომი ფასობს აი მე კიდე მალე პროცესით უფრო ვკაიფობ და აქაც ეგრეა ხალხი არ მგონია 5+ წელი ვინმე გადააკვდეს პროცესს და რეალური შედეგი ვერ ნახოს ამ 5 წლის მანძილზე თან ვერაფერს იგებ რა იყიდე რეალურად კაი და რეალურად გამოუსადეგარი თან საბანი სადამდეც გწვდება იმდენზე უნდა დაიფარო ( ფული ) და შესაბამისად ისეთი პრექტი ააწყო თორე გგონია გემოვნებაში მოვიკოჭლებ? ინფორმაციას რარის საჭიროდა რაარა მაგას კიდე ჩემზე ბევრად მცოდნე ხალხი მომაწვდის მარა ფული როცა არარის ამიტომ ჯობია რო მალე გავაკეთოი და ნელ ნელა შევმატო ყველაფერი ვიდრე ნელ ნელა შევმატო და ველოდო ტყუილა ვმატებ თუარა ამ ყველაფერსო სანამ ეხლა ბორგ ვარნერს და გეიტს დავიტრევ დაკოლექტორებს შევკრავ შეილება 2 წელი გავიდეს და ამ 2 წლის მანძილზე ნაღდად არ მიღირს დაცდა მირჩევნია ეს ორი წელი ამ მშვენიერი ტურბინით ( ფასიდან გამომდინარე ) დავტკბე და ვიკაიფო ვიდრე ველოდო zaza1987 ეგ რაც დადე ჩვეულებრივადაა პაოკი აი რო მოატრიალებ მერეა ძნელი კონდიციონერის დატოვება | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:25 
				 გამოხმაურება
					#23
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 17:01) [snapback]605989[/snapback] OZY  ნუ პროფესორობ რა მოხერხებაზე შენ მე ნურაფერს მეუბნები ზაპასკის გამოსაცვლელად დიდ დიღომში ძიძიგურს მაინც არ ურეკავ დაარ გამომყავს როგორ იცვლებაო  ავარიისდროს ვნერვიულობდი და დავიბენი ეგ არაფერს ნიშნავს მერე მე არც მობრუნებაზე მაქ პრეტენზია და ერთისიტყვით ვაფასებ ყველას ნამუშევარს და გაკეთებულ საქმეს მინდა გითხრა და პროფესორობა რაში შემატყე zaza1987 შემობრუნების დროს უქმდება კონდიციონერი ლეგასზე და იმპრეზა ფორიკაზე შედარებით მეტი ადგილია და თუ იწვალებ არ გააუქმებ -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:28 
				 გამოხმაურება
					#24
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393  | |
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:33 
				 გამოხმაურება
					#25
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | ციტატა(zaza1987 @ 24th July 2014 - 17:28) [snapback]605995[/snapback] OZY  აგერ შემობრუნებული და არაა გაუქმებული ეგ მაგრად აქ გაკეთებული -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:34 
				 გამოხმაურება
					#26
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393  | 
				OZY  ეგაა მერე მაგაზეა ლაპარაკი გაუკეტებელი არაფერია   | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:37 
				 გამოხმაურება
					#27
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | 
				TRULOVI  ეგ არ ვთქვი კაცია და გუნება ამ კაცს მანქანა ყავს წლებია და უღირს შემობრუნება და 600 აბაროტიც და ნაკლების გაუმჯობესებაც ხოდა შენ თუ 1 წლის გამო აწყობ მანქანას სხვა ამბავია ეს კაცი მანქანას იტოვებს სამუდამოდ ალბათ  იმიტო რო მაგარი კლიენტი როცა ყავდა არ გაყიდა     ციტატა(zaza1987 @ 24th July 2014 - 17:34) [snapback]605998[/snapback] ეგაა მერე მაგაზეა ლაპარაკი გაუკეტებელი არაფერია კი მასეა მარა რავი მე არმიღირს რა 400+$ შემოსაბრუნებლად არ ვაკეთებ ისე რო მჭირდებოდეს ესტიაის ქულერი ძაან ჩვეულებრივ მეყოფა -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:39 
				 გამოხმაურება
					#28
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344  | 
				ერთ კითხვას დავსვავ. ანუ ბრენდს და არა ბრენდს აქვს რამე მნიშვნელობა? ნუ თუარ აპარებს რატქმაუნდა    | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 16:48 
				 გამოხმაურება
					#29
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				OZY  მინიმუმ 3 4 წელი მეყოლება და რატო ველოდო 2 წელი რარაცას ამ ორი წელი ამით ვიკაიფებ და თუ ფული ჩამივარდა დანარჩენი 2 წელი კიდე იმით ეგაარა და ეგ ყველაფერი ინდივიდუალურია test pilot აქვს წონა აქვს დაბალი და დახრააქვს სხვანაირი პლიუს სხვა მასალაა და ბევრად მაგრად გრილდება მარა ფასიც ბევრად დიდია თუ ნახმარიიშოვე გაგიმართლებს თუარადა ვერც იყიდი ფაქტიურად მარა ჩინაც მუშაობს აგერ გელაშვილის ფაქტი ტიპი წლებით წინააა ქართულ რეალობასტან | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 17:01 
				 გამოხმაურება
					#30
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 328 რეგისტრ.: 28-March 13 მომხმარებელი № 3,344  | 
				TRULOVI  შენ რამდენი გაქ ბარი? და ლაგი რამდენი აბაროტი? | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 19:04 
				 გამოხმაურება
					#31
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 17:23) [snapback]605993[/snapback] კაი რა სულ ნატელაშვილივიტ მესპორები ნათელაშვილი შენ ხარ მაგ სპორში  რასაც ნათელაშვილის მიაწვდიან ინფოს იმას გაიძახის თორე თავისი გაკეთებული არაფერია  მართალია თუ მტყუანია ეგ უკვე არ აინტერესებს   ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 17:23) [snapback]605993[/snapback] აი მე კიდე მალე პროცესით უფრო ვკაიფობ და აქაც ეგრეა ხალხი არ მგონია 5+ წელი ვინმე გადააკვდეს პროცესს და რეალური შედეგი ვერ ნახოს ამ 5 წლის მანძილზე თან ვერაფერს იგებ რა იყიდე რეალურად კაი და რეალურად გამოუსადეგარი 15-ჯერ მოხსნა დაყენებით ნამდვილად ვერ ვკაიფობ, დღეს ერთი რამ დავაყენო, ხვალ შეიძლება გაიჩითოს სხვა და იმას დავაყენებ რა გენაღვლება შენ ხომ არ ხსნი და აყენებ, მე რომ ხელოსნებში მერბინა მე რაც დავაყენე ჩემს მანქანაზე იმდენი ფული მექნებოდა გადახდილი რომ იმპრეზას ვიყიდიდი მეორე მანქანად, აქედან გამომდინარე ფრაზა ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 17:23) [snapback]605993[/snapback] საბანი სადამდეც გწვდება იმდენზე უნდა დაიფარო ( ფული ) და შესაბამისად ისეთი პრექტი ააწყო აბსოლიტურად შენ არ გეხება   ტაკ შტო იმპრეზაც არ მყავს და არც მეორე მანქანად სხვა რაიმე და საბნებზე და ფულებზე სხვაგან ვილაპარაკოთ   ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 17:23) [snapback]605993[/snapback] მაგდენი ცალიჩი მე არ მიღირს შენ თუ გიღირს ჩალიჩობ კიდევაც და საკუთარ თავსაც უმტკიცებ რო შენი ნაშრომი ფასობს ფაიფინგი ბიჯო ისედაც გაკეთებული გაქვს, ისედაც დასვარკული გაქვს, რა ჩალიჩიღა უნდოდა რაც ზემოდან შემოატარე მოტრიალებულ პაუკზე გაგეშვა და მორჩებოდა მაგით, აწი რაღა აზრი აქვს შემოატრიალებას, მანამდე უნდა გეფიქრა მაგაზე!!!! ციტატა(test pilot @ 24th July 2014 - 18:01) [snapback]606010[/snapback] და ლაგი რამდენი აბაროტი? მაქსიმუმ 600 აბაროტი იქნებაო ხომ დაწერა წინა გვერდზე | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 21:12 
				 გამოხმაურება
					#32
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				ფრონტალური ინტერქულერის დროს ლაგის გაზრდის მიუხედავად საშუალო აბაროტებზე საკმაოდ კარგ შედეგს ვიღებთ. პლიუს მაღლებზეც კარგია. თუმცა აქვს მინუსები: ფრონტალური დგება რადიატორის წინ. ამიტომ რადიატორს ხვდება მეტი ცხელი ჰაერი. შედეგად, ნაკლებად გრილდება წყალი და ძრავშიც ცხელი წყალი უფრო ხვდება. ლაგზე ყველამ იცით  ლაგის შემცირება შეიძლება პაუკის შემოტრიალებით და ტრუბების დიამეტრის შემცირებითაც, მაგრამ ფორნტალურის დაყენება ზრდის ჰაერის გამტარობას. ტრუბის დიამეტრის შემცირებით კი მცირდება ჰაერის გამტარობა. ანუ ტურბინის შესაბამისად უნდა მოხდეს ტრუბების და ინტერქულერი ზომების ანგარიში. პრინციპში, თუ მანქანიდან არ ფიქრობთ 400+ ცხენის ამოღებას, ფრონტალური ზედმეტია. სტოკი ქულერიც ყოფნის გაგრილების სისტემით. მაგრამ თუ დააყენებთ ცუდი არ იქნება.  როგორ ვიანგარითოს ინტერქულერის და ფაიფინგის ზომები ? საერთოდ მიღებულია, რომ 100hp-ისთვის გასაგრილებლად საკმარისია 3 ლიტრიანი მოცულობის ინტერქულერი. შესაბამისად 300hp-თვის 9 ლიტრიანია საჭირო. 400-იანისთვის 12ლ და ა.შ. იმედია იცით როგორ იანგარიშოთ ინტერქულერის ლიტრაჟი  რაც შეეხება ფაიფინგებს. მიღებულია, რომ 0.4 მახა, ეს არის ერთეული, რომლის ზევით, ტრუბაში გამავალი ჰაერი გარდაიქმნება ტურბულენტურად. ანუ ამის ზევით ჰაერი თვითონ უშლის საკუთარ თავს ხელს, ადვილად გაიაროს. არსებობს შემდეგი ცხრილი 2" piping 1.57 x 2 = 3.14 sq in 300 cfm = 156 mph = 0.20 mach 400 cfm = 208 mph = 0.27 mach 500 cfm = 261 mph = 0.34 mach 585 cfm max = 304 mph = 0.40 mach 2.25" piping 3.9740625 sq in = 1.98703125 x 2 300 cfm = 123 mph = 0.16 mach 400 cfm = 164 mph = 0.21 mach 500 cfm = 205 mph = 0.26 mach 600 cfm = 247 mph = 0.32 mach 700 cfm = 288 mph = 0.37 mach 740 cfm max = 304 mph = 0.40 mach 2.5" piping 4.90625 sq in = 2.453125 x 2 300 cfm = 100 mph = 0.13 mach 400 cfm = 133 mph = 0.17 mach 500 cfm = 166 mph = 0.21 mach 600 cfm = 200 mph = 0.26 mach 700 cfm = 233 mph = 0.30 mach 800 cfm = 266 mph = 0.34 mach 900 cfm = 300 mph = 0.39 mach 913 cfm max = 304 mph = 0.40 mach სადაც თავისუფლად შეგიძლიათ მოძებნოთ თქვენი ტურბინის გამტარობა და აირჩიოთ ოპტიმალური ფაიფინგი   | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 21:16 
				 გამოხმაურება
					#33
					
				
			 | |
|  BOOSTAHOLIC           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780  | 
				VADA  პოხუი STI ხარ ძამა შენ -------------------- Real Eyes ✪ Realize ✪ Real Lies ヅ | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 21:37 
				 გამოხმაურება
					#34
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				OZY  ციტატა(OZY @ 24th July 2014 - 22:16) [snapback]606047[/snapback] პოხუი STI ხარ ძამა შენ რა იყო, ეხლა შეამჩნიე ?   | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 21:45 
				 გამოხმაურება
					#35
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 22:12) [snapback]606046[/snapback] თუმცა აქვს მინუსები: ფრონტალური დგება რადიატორის წინ. ამიტომ რადიატორს ხვდება მეტი ცხელი ჰაერი. შედეგად, ნაკლებად გრილდება წყალი და ძრავშიც ცხელი წყალი უფრო ხვდება. ძრავის ნომრალური მუშა ტემპერატურა არის 90-95 გრადუსი, როცა სულ ამ დიაპაზონში მუშაობს არავითარი პრობლემა არ აქვს ძრავს, რაც უფრო მაღალი ტემპერატურიდან ვარდება დაბალ ტემპერატურაზე და ტემპერატურათა სხვაობა არის დიდი მით უარესი ძრავისთვის არათანაბარი გაგრილებისთვის. მეტი ცვეთა მიდის ძრავში. რაც შეეხება რომ ნაკლებად გაგრილდება ეს იმდენად უმნიშნელო სხვაობაა გრადუსებში რომ არავითარ პრობლემას არ ქმნის საერთოს, ამიტომაც ეგ მიზეზი აბსოლიტურად არ არის ფრონტალურის მინუსი   ნორმალურ ქვეყანაში და ნორმალურ მანქანის გაძლიერებაში რადიატორიც იცვლება და უფრო დიდი დგება და ტერსმოტატიც დაბალ ტემპერატურიანი. და ფრონტალური ფარავს რადიატორისას მარტო 1/3-ედს მეტს არა. | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 21:54 
				 გამოხმაურება
					#36
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				Black Jo  ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 22:45) [snapback]606050[/snapback] 90-95 გრადუსი ცოტათი მეტზე კი არა და ადის 110-115-მდე. თუმცა ამის გამოსავალი ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 22:45) [snapback]606050[/snapback] რადიატორიც იცვლება და უფრო დიდი დგება და ტერსმოტატიც დაბალ ტემპერატურიანი. ანუ ეგეც უნდა გაითვალისწინო ფრონტალურის დაყენებისას  ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 22:45) [snapback]606050[/snapback] და ფრონტალური ფარავს რადიატორისას მარტო 1/3-ედს მეტს არა. მეტიც არის       მაგრამ ამას მარტივად შველის რადიატორის შეცვლა. ისე რას იტყვი წყალი-ჰაერის ტიპის ინტერქულერზე ??? | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 22:13 
				 გამოხმაურება
					#37
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 22:54) [snapback]606051[/snapback] ცოტათი მეტზე კი არა და ადის 110-115-მდე. თუმცა ამის გამოსავალი ეეე კარგი ეხლა, რანაირად ადის 110-115 გრადუსზე?  მაგ გრადუსზე მინიმუმ 1.6 ბარიანი რადიატორის სახურავი უნდა ეყენოს   ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 22:54) [snapback]606051[/snapback] მეტიც არის ამხელა ქულერებზე არ მაქვს საუბარი, როცა 400-ზე მეტი ცხენი გყავს გამომწყდეული კაპოტ ქვეშ მაშინ კეთილი უნდა ვინებოთ და რადიატორიც შევცვალოთ.   მარტო იმ შემთხვევაში მიმაჩნია კარგი თუ შემავალი ჰაერის ტემპერატურა ძალიან დაბალი  წყალი-ჰაერის ტიპის ინტერქულერზე მაქვს საუბარი | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 22:20 
				 გამოხმაურება
					#38
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				Black Jo  ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 23:13) [snapback]606056[/snapback] ეეე კარგი ეხლა, რანაირად ადის 110-115 გრადუსზე? ეგრეა. ამიტომაც კარგია E85-ის დაყენება  ციტატა(Black Jo @ 24th July 2014 - 23:13) [snapback]606056[/snapback] როცა 400-ზე მეტი ცხენი გყავს გამომწყდეული კაპოტ ქვეშ მაშინ კეთილი უნდა ვინებოთ და რადიატორიც შევცვალოთ. +1 თან უეჭველი. | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 22:35 
				 გამოხმაურება
					#39
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 23:20) [snapback]606060[/snapback] ეგრეა. ამიტომაც კარგია E85-ის დაყენება შენ თუ არასტოკი იგულისხმე მაშინ ბაზარი არ არის მაქამდე ადიოდეს იქნება, ეგ ნამადვილად არვიცი.... მე სტოკში ადისო დაწერე მეგონა და მაგიტომაც გამიკვირდა   | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 22:39 
				 გამოხმაურება
					#40
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				Black Jo  ეხლა უკვე ურევ რა.  400+ ცხენიო და რომელი სტოკი გინახავს შენ 400+ ცხენი ჰქონდეს გამომწყვდეული კაპოტქვეშ ?  ფრონტალურთან ერთად უნდა შეიცვალოს რადიატორიც და თერმოსტატიც. მორჩა  მაგრამ აქ უფრო კამათი მიდის იმაზე, ჯობია თუ არა შემოტრიალებული პაუკი   | 
|  | |
|   |