|  წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს | 
|  Jul 1 2014, 18:55 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო. ნერვი აღარ მაქვს უკვე. 2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა. გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ. დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი. პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა. გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი. დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია. წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან. ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს. თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო. წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა. თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე დამიდო დასკნა პრაკლადკააო. თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე. არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო. რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას? სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს | 
|  | |
|  | 
|  Jul 14 2014, 19:16 
				 გამოხმაურება
					#41
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				gemin  აი ეს ნდა იყოს შენი მანქანის   | 
|  | |
|  Jul 14 2014, 19:31 
				 გამოხმაურება
					#42
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				კი კი აი მაგ სურათზე რომაა ნაცრისფერი (არაფერი რომა რააქვს შეერთებული ეგ გამოცვლილი მაქ) ეგ უშუალოდ პროპელერს რთავს ხო? დაშბორდს და ეკუს რომელი აწვდის? მეორე? | 
|  | |
|  Jul 14 2014, 19:46 
				 გამოხმაურება
					#43
					
				
			 | |
|  პოხუი STI        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724  | 
				gemin  ეგ არის ძრავის ტემპერატურის ამთვლელი დაჩიკი. ზომავს წყლის ტემპერატურას და აწვდის ინფორმაციას ეკუს. | 
|  | |
|  Jul 15 2014, 00:25 
				 გამოხმაურება
					#44
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				ანუ რა გამოდის იმენა პრიბორის პრობლემაა? ერთI დაჩიკი აქვს? | 
|  | |
|  Jul 17 2014, 16:27 
				 გამოხმაურება
					#45
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				................................................................................ დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა | 
|  | |
|  Jul 17 2014, 20:19 
				 გამოხმაურება
					#46
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
				თუ პრიბორები გამოცვალე. მაშინ გაყვანილობის პრობლემაა
				
				
				
			 | 
|  | |
|  Jul 17 2014, 21:35 
				 გამოხმაურება
					#47
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139  | ციტატა(gemin @ Jul 17 2014, 17:27) [snapback]604677[/snapback] ................................................................................ დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა!   | 
|  | |
|  Jul 23 2014, 23:49 
				 გამოხმაურება
					#48
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				maxouni  მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს | 
|  | |
|  Jul 23 2014, 23:51 
				 გამოხმაურება
					#49
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				maxouni  მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს დავიღალე რა. ვიღაცას რაღაცას ეკითხები და 20-25 ლარი გძვრება ეწგრევე ჯიბიდან ტო. ამოვიდა ყელში უკვე. | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 11:12 
				 გამოხმაურება
					#50
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | 
				gemin  რა სუბარუ გყავს შემახსენე და წელი?   | 
|  | |
|  Jul 24 2014, 11:30 
				 გამოხმაურება
					#51
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393  | 
				Black Jo  2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. gemin ისე აქ რამდენად იქნება ეგ არ ვიცი მარა ანალოგიური შემთხვევა მქონდა მე მიცუბიშზე პიკაპზე ყველაფერი ნორმაში იყო სალონში პრიბორზე გარბოდა მაღლა ხოლმე დაჩიკი და აღმოჩნდა ბლოკზე თუ გალოვკაზე მასა რაც იყო მაგის ბრალი, გავწმინდე და გასწორდა უპრობლემოდ. აიღე რამე სქელი მავთული და აკუმლიატორის მასა გადააერთე პირდაპირ ბლოკზე სადმე და ნახე ეგეც იქნებ და გაამართლოს   | 
|  | |
|  Jul 25 2014, 09:22 
				 გამოხმაურება
					#52
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				zaza1987  Maqvs damatebii maps bi gaketebuli  | 
|  | |
|  Jul 25 2014, 09:59 
				 გამოხმაურება
					#53
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393  | 
				gemin  ოკ გადაამოწმე შენც კიდე ერთი რამე სქელი კაბელით | 
|  | |
|  Jul 26 2014, 17:31 
				 გამოხმაურება
					#54
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | 
				აკუმულატორიდან ავიღო მინუსი და მატორზე მივამაგრო. ამას მეუბნები ხომ ვაღიარებ რაკერას  30 წამში მოაგვარა პრობლემა  ))) | 
|  | |
|  Jul 26 2014, 22:57 
				 გამოხმაურება
					#55
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404  | ციტატა(gemin @ 26th July 2014 - 18:31) [snapback]606290[/snapback] 30 წამში მოაგვარა პრობლემა ))) რახან შენ ეს პროლემა მოაგვარე!!! ყოველ შემოსვლაზე ვათვალიერებდი თემას და თავში რაც გითხარი იმის მეტი დასამატებელი არაფერი მქონდა , მაგრამ იმედს არ ვკარგავდი, რომ გაარკვევდი მიზეზს და აი ახდა, ასრულდა ნატვრა  ))))))))))))) რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები   | 
|  | |
|  Jul 27 2014, 09:03 
				 გამოხმაურება
					#56
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(levanisan @ 26th July 2014 - 23:57) [snapback]606376[/snapback] რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები +1 | 
|  | |
|  Jul 29 2014, 01:15 
				 გამოხმაურება
					#57
					
				
			 | |
|  Subaroid      ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559  | ციტატა(gemin @ 2nd July 2014 - 01:49) [snapback]601752[/snapback] მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ.  მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა. აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა? ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე. ხო ვამბობ დამთხვევების არ მჯერა თქო. ეს თემა იყო რა. რაკერამ მიაერთა კომპი და გაასწორა. გაზის აპარატურას თავის წყლსი დაჩიკი არ აქვს, მაქანანისაზეა დაერთებული ხოდა რაღაც პარამეტრისდა გამო პრიბორი იტყუებოდა . | 
|  | |
|  Sep 2 2014, 19:12 
				 გამოხმაურება
					#58
					
				
			 | |
|  Member    ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 19-March 14 მომხმარებელი № 4,099  | 
				ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....  ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. | 
|  | |
|  Sep 11 2014, 14:25 
				 გამოხმაურება
					#59
					
				
			 | |
| Member    ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 72 რეგისტრ.: 29-January 13 მომხმარებელი № 3,229  | ციტატა(gio_cx @ Sep 2 2014, 20:12) [snapback]612141[/snapback] ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....  ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. ხომ არაფერი გაგირკვევია? მეც ანალოგიური პრობლემა მაქვს | 
|  | |
|  Apr 29 2016, 16:12 
				 გამოხმაურება
					#60
					
				
			 | |
| Newbie  ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 29-April 16 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 6,039  | 
				გამარჯობათ, მინდა ეს თემა გავაგრძელოთ, ჯერ ახალი თემის გახსნა არ შემიძლია. მყავს 1999 სუბარუ ფორესტერი, ამერიკული 2,5. 185 მილი გარბენით. რამდენიმე დღის წინ ამიდუღა წყალი და გაასხა ბაჩოკიდან. მერე ჩავამატე ბლომად, ვქოქავდი თუ არა 2 წუთში აცხელებდა, მოვხსენი თერმოსტატი, მატარა დაახლოებიტ ნახევარი საათი, 15 კმ და გაჩერებისას ისევ წაიღო ისარი ზევით. რო ვქოქავ ბაჩოკში წყალი ბუყბუყებს, რადიატორის თავს რომ ვხსნი ჩერდება მარა ვფიქრობე ტემპერატურა მაინც მალე მატულობს, ვენტილატორი დროულად ირთვება. როგორ ფიქრობთ პრაკლადკაა? | 
|  | |
|   |