![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
სტოკ დაუნფაიფს, ტურიბნის ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ აქვს კედელი, რაც ხელს უშლის გამონაბოლქვის სწრაფ გადინებას. დუნფაიფის შეცვლის ძირითადი მიზეზი არის, ამ ხელის შემშლელი ფაქტორის მოცილება და კატალიზატორის მოშორებაც. რაც თავის მხრივ კიდევ მეტად უწყობს ხელს გამდინარე გაზების სწრაფად გასვლას.
თუმცა არის ისეთი ტუნინგოვი დაუნფაიფები, რომელთაც აქვთ კატალიზატორი, მაგრამ სტოკისგან გასხვავებით შედარებით მსხვილი ნახვრეტები აქვს. რის ხარჯზეც სტოკთან შედარებით მაინც უკეთესად ატარებს გამონაბოლქვს. ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია. მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას. ამბობენ, რომ დაუნფაიფის შეცვლით, ცხენის ძალები მატულობს 15-20 ერთეულით ძრავზე. თუმცა ეს საკამათო თემაა და ყველა მანქანაზე ეგრე არ იქნება. დაუნფაიფს ძირითადად აკეთებენ მსუბუქი რკინისგან, ან უჟანგავი რკინისგან. რა თქმა უნდა კოროზიისადმი მედეგობა მსუბუქ რკინას უფრო ნაკლები აქვს, მაგრამ გაცილებით მსუბუქია, ვიდრე ნერჟავეიკა. რომელი ჯობია და რატომ, ეგ უკვე თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ იმის მიხედვით, თუ რა გირჩევნიათ ![]() ძირითადად არი 4 სახის ტუნინგოვი დაუნფაიფი. რომლებიც განსხვავდებიან ვესტგეითის კლაპანთან კედლის ურთიერთობით ![]() ![]() პირველ სურათზე ნაჩვენებია სტოკი დაუნფაიფი. ანუ მთლიანად დახურული. მეორე სურათზე არის მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი. მესამე სურათზე არის იგივე მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი შუაში არსებული კედლით. რომელიც ხელს უშლის ვესტგეითიდან გამოსულ გამონაბოლქვს ეგრევე შეერიოს ჰაერის ძირითად მასას. ანუ ის ერევა ცოტა ქვევით დაუნფაიფში. სადაც უკვე კარგავს გამომსვლელ წნევას და იმდენად ხელს არ უშლის ჰაერის მთავარ ნაკადს, როგორც შეუშლიდა უფრო მოკლე მანძილზე. მეოთხე სურათზე კი ნაჩვენებია ეგრეთწოდებული Twin Dump ტიპის დაუნფაიფი. სადაც ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ ჩამონტაჟებულია ცალკე მილი, რომლის საშუალებით ვესტგეითის კლაპნიდან გამოსული გამონაბოლქვი გადის. ეს მილი შეიძლება ცოტა ქვევით შედიოდეს დუნფაიფში, ან კიდევ საერთოდ ჰაერში რჩებოდეს. ალბათ, გასაგებია რომ მესამე და მეოთხე ტიპის დაუნფაიფები უფრ მისაღებია, ვიდრე პირველი და მეორე ტიპისა. დაუნფაიფები, გარდა ზემოთ ნაჩვენები ტიპებისა, არსებობს კატალიზატორიანი და უკატალიზატორო. ასევე განსხვავდებიან ტრუბის დიამეტრით: 2.5, 3.0 და 3.5 ინჩიანი. 3.0 და 3.5 ინჩიანი დაუნფაიფი დგება მანქანებზე, რომლებიც გაანგარიშებული 400hp+ ცხენებისთვის. უფრო ნაკლებისთვის კი 2.5-იც მისაღები დიამეტრია. ამ ჯერზე ეგრე იყოს და შემდეგში გაგრძელებას შემოგთავაზებთ მთლიანი ვიხლოპის შეკერვის ტექნოლოგიის სახით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
VADA
Cdebi levan Meeqvse versiamde yvelas tanabari sigrdzis daunfaifi aq Impreza gdb-s yvelas odnav grdzeli daunfaifi aq Marto is gansxvavebaa gdb imprezis daunfaifebshi ro meshvide versias sxvanairi samagri aq turbinastan imitoro singlskrolia Merves da mecxres tvinskroli aq turbinastan odnav sxvanairad aq forma da dirkebi |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ჩემს ხტ ზე დაუნფაიფის შეცვლის მერე მოხდა ის რომ თავისი პატარა სტოკი ლოკოკინა რომელიც 4500 მერე კვდებოდა,6000მდე უბერავდა საკაიფოდ და ხოდზეც ძაალიან შეეტყო რა თქმაუნდა. დაუნფაიფი ჰკს მაქვს ღია ვეისტგეიტით.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
sti type ra
და რაში ვცდები ? ![]() რაც თქვი ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback] Meeqvse versiamde yvelas tanabari sigrdzis daunfaifi aq ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback] Impreza gdb-s yvelas odnav grdzeli daunfaifi aq არანარად არ განსხვავდება ჩემი ნათქვამდან ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback] ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია. პირადად მაქვს შედარებული მეექვსე ვერსია იმპრეზის, ჩემი ფორიაკს დაუნფაიფი და მესამე ვერსია იმპრეზის დაუნფაიფი. ჩემი და მეექვსესი თანაბარი იყო, მესამე ვერსიისა კი მოკლე. და ლეგასს ტვნსკროლი არა აქვს ??? ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback] მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას. შენ თუ სინგლსკროლის დაუნფაფს ტვინსკროლისგან ასხვავებ, ბოდიში ბატონო და მაგ განსხვავებაზე არც გამიმახვილებია ყურადღება. რადგან დაუნფაიფის ფორმები უფრო მნიშვნელოვანი მგონია ამ შემთხვევაში ![]() xrinco კოლექტორების თემაში კი დავწერე და აქაც ვიტყვი. ფაქტიურად ერთად შევცვალე კოლექტორი და გადავაკეთე დაუნფაიფი. ვესტგეითთან მილი ჩავაყენე. შედეგი, როცა ვბუსტავდი სტროგად 0.9–ს. ანუ ყველანაირი პიკების გარეშე. შეცვლის მერე ბუსტი ჩამოვიდა 0.7–ზე. გავტესტე მეგობრის ფორიკასთან. რომელთანაც შეცვლამდე დაბლებზე დავდიოდი როვნად და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა. შეცვლის მერეც იგივე იყო შედეგი: მესამის ბოლომდე როვნად ვიყავით და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა. ანუ ბუსტი დაეცა 0.2 ბარით, მაგრამ ხოდი არ მოკლებია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ვადა შენ რამე ახალი მოსაწევი გააძრე თუ რა ბაზარია?
![]() რა თეორიებს აყალიბებ ბიჯო სირცხვილია მარცხვენ რაიონული მაშტაბით ![]() გრძელი მოკლე დაუნფაიფი არაფერს არ ცვლის. გადაბმა სად ექნება არააქ მნიშვნელობა. დაუნფაფიი კიდე რაც უფრო დიდია ტურბინიანი მანქანა კეთესად დადის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
RACKER
სიცხე მაქვს 2 დღეა და ა შედეგი ![]() მეორე თემა არ წაგიკიტხია ჯერ ? ![]() ციტატა(RACKER @ 29th June 2014 - 22:55) [snapback]601209[/snapback] გრძელი მოკლე დაუნფაიფი არაფერს არ ცვლის. გადაბმა სად ექნება არააქ მნიშვნელობა. გრძელი სადაა კაი და მოკლე სად ივარგებს, მაი ქე ვიცი მარა აქანე არაფერი მიწერია მაგდაგვარი რო გრძელი დაუნფაიფი კარგი და მოკლე არ ვარგაო. ან პირიქით. უბრალოდ ავღნიშნე, რომელ მოდელზე როგორი დგას ![]() ციტატა(RACKER @ 29th June 2014 - 22:55) [snapback]601209[/snapback] დაუნფაფიი კიდე რაც უფრო დიდია ტურბინიანი მანქანა კეთესად დადის. არაა ძამა მასე. სტოკი ტურბინისთვის კაია, როცა ადიდებს დაუნფაიფს, მაგრამ არც ნამეტანი ვარგა. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
დაუნფაიფის შეცვლა აუცილებელია?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Jun 29 2014, 18:49) [snapback]601188[/snapback] ჩემს ხტ ზე დაუნფაიფის შეცვლის მერე მოხდა ის რომ თავისი პატარა სტოკი ლოკოკინა რომელიც 4500 მერე კვდებოდა,6000მდე უბერავდა საკაიფოდ და ხოდზეც ძაალიან შეეტყო რა თქმაუნდა. დაუნფაიფი ჰკს მაქვს ღია ვეისტგეიტით. მეც იგივეს ვატყობ ჩემს მანქანას, ბუსტი უფრო მაღალ აბაროტებზე უჭირავს ჯიგრულად, ჩემიც HKS-ია, კატალიზატორიანი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 250 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,412 ![]() |
VADA
სტოკ დაუნფაიფს რომ პლიანეცი წაეჭრას და ვესტგეიტის ადგილას ტოკარმა ამოჭრას და პატარა ტრუბა გაუშვა , როგორც მე 4 სურათზეა აღნიშნული პლიანეცს აქვს მაგხელა ადგილი? ანუ სტოკი დაუნფაიფის პლიანეცი თუ გამოდგება საჩალიჩოდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(leto @ Jul 25 2014, 15:49) [snapback]606170[/snapback] VADA სტოკ დაუნფაიფს რომ პლიანეცი წაეჭრას და ვესტგეიტის ადგილას ტოკარმა ამოჭრას და პატარა ტრუბა გაუშვა , როგორც მე 4 სურათზეა აღნიშნული პლიანეცს აქვს მაგხელა ადგილი? ანუ სტოკი დაუნფაიფის პლიანეცი თუ გამოდგება საჩალიჩოდ კი სტოკი ფლიანეცი შეგიძლია ამოჭრა, უმეტესობა მასე აკეთებს ![]() მაგრამ სტოკი დაუნპაიპის გადაკეთებას აზრი არა აქვს, დიამეტრი აქვს პატარა, 3" მინიმუმ უნდა იყოს ტრუბა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
დაუნპაიპი შვება თავისას, მაგ. ჩემთან მერაბას ANS 555 აქვს დაუნპაიპი ცალკე გამომავალი ვეისგეიტით, მარა მე მგონი, ეგ კაია მარტო მაღალ სიმძლავრეზე და აბაროთზე, განტვირთვა უკეთესია, და ხმაც ჟიგრული, 400HP ის და 8000 აბაროტის მერე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 250 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,412 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 25th July 2014 - 21:18) [snapback]606228[/snapback] მაგრამ სტოკი დაუნპაიპის გადაკეთებას აზრი არა აქვს, დიამეტრი აქვს პატარა, 3" მინიმუმ უნდა იყოს ტრუბა გადაკეთება არ მინდა ახალს გავაკეთებინებ კატალიზატორამდე 3 ინჩიანს როგორც მე4 სურატზეა უბრალოდ პლიანეცს გამოვიყენებ სტოკს ისე დაუნფაიფის გადაკეთებას აზრი აქვს თუ კატალიაზატორს დავტოვებ? WESHAPO ციტატა(WESHAPO @ 25th July 2014 - 22:40) [snapback]606240[/snapback] მარა მე მგონი, ეგ კაია მარტო მაღალ სიმძლავრეზე და აბაროთზე, განტვირთვა უკეთესია, და ხმაც ჟიგრული, 400HP ის და 8000 აბაროტის მერე ესეიგი გამოდის რომ აზრი არ აქ მე რისი გაკეთებასაც ვაპირებ მე მაგხელა სიმძლავრე არანაირად არ მექნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
WESHAPO
მაგხელა ცხენზე უკვე ექსტერნალ გეიტია საჭირო და არა აქტუატორი ასე რომ ეგ ისედაც გამოვა გარეთ ინტერნალზე თუ დააყენებ უბრალოდ ხმა გექნება სხვანაირი და ვსიო მარა უფროი მალე დაცლის კაია ოBშიში leto რა გინდ აჩამოვიდეს და აგაწყობინებ ამ დაუნფაიფს რა დრამებს დგავ ჰა? დაუჯერე ბებერ გვარდიას სხვარამეებზე იფიქრე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback] ესეიგი გამოდის რომ აზრი არ აქ მე რისი გაკეთებასაც ვაპირებმე მაგხელა სიმძლავრე არანაირად არ მექნება არა შენ ვერ გაიგე, ვეშაპო სხვა რამეზე ამბობდა, ცალკე რომ გამოდის ტრუბა ჰაერში ვეისტგეიტიდან, მაგას გულისხმობდა ![]() ![]() ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback] ისე დაუნფაიფის გადაკეთებას აზრი აქვს თუ კატალიაზატორს დავტოვებ? არანაირი აზრი არ ექნება, კატალიზატორი უნდა გააუქმო ციტატა(leto @ 25th July 2014 - 22:54) [snapback]606245[/snapback] გადაკეთება არ მინდა ახალს გავაკეთებინებ კატალიზატორამდე 3 ინჩიანს როგორც მე4 სურატზეაუბრალოდ პლიანეცს გამოვიყენებ სტოკს კატალიზატორები ვაბშე უნდა მოხსნა, მთლიანი ტრუბა გაუშვი შუაწელთან ![]() აი ასეთი უნდა გააკეთო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 250 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,412 ![]() |
TRULOVI
ციტატა(TRULOVI @ 25th July 2014 - 23:55) [snapback]606254[/snapback] რა გინდ აჩამოვიდეს და აგაწყობინებ ამ დაუნფაიფს რა დრამებს დგავ ჰა? ჩუვაკ თეორიულად ცოდნას ვიძენ, ცოტა რამ ვიცოდე ამ მანქანის შესახებ, ყველა ახალბედა ესეა ვისაც მანქანა უყვარს, შენც ესე იყავი ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback] არა შენ ვერ გაიგე, ვეშაპო სხვა რამეზე ამბობდა, ცალკე რომ გამოდის ტრუბა ჰაერში ვეისტგეიტიდან, მაგას გულისხმობდა ეგ შენ არ გჭირდება ნამდვილად, უბრალოდ მაგ ვეისტგეიტს ისევ დაუნაპიპში ჩააბრუნებ როგორც სხვა წუნინგოვი დაუნპაიპებს აქვს ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback] არანაირი აზრი არ ექნება, კატალიზატორი უნდა გააუქმო ციტატა(PAINKILLER @ 26th July 2014 - 00:46) [snapback]606264[/snapback] კატალიზატორები ვაბშე უნდა მოხსნა, მთლიანი ტრუბა გაუშვი შუაწელთან გასაგებია ყველაფერი მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 18 რეგისტრ.: 9-June 15 მომხმარებელი № 5,378 ![]() |
სტოკ ტურბინაზე ვფირობ კატალიზატორის ამოღებაც საკმარისი იქნება
ბრენდს თუ დააყენებთ რა თქმა უნდა აჯობებს მაგრმაამ სვარკით საჩალიჩოდ მგონი არ ღირს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 65 რეგისტრ.: 3-June 15 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 5,355 ![]() |
რა მნიშვნელობა აქვს, ბრენდი თუ სვარკით საჩალიჩოდ. ერთი და იგივე ფუნქციაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
VADA
ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 22:59) [snapback]601212[/snapback] მეოთხე სურათზე კი ნაჩვენებია ეგრეთწოდებული Twin Dump ტიპის დაუნფაიფი. სადაც ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ ჩამონტაჟებულია ცალკე მილი, რომლის საშუალებით ვესტგეითის კლაპნიდან გამოსული გამონაბოლქვი გადის. ეს მილი შეიძლება ცოტა ქვევით შედიოდეს დუნფაიფში, ან კიდევ საერთოდ ჰაერში რჩებოდეს. ძალიან კარგი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 844 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Zestafoni მომხმარებელი № 869 ![]() |
ვინ აკეთებს სტოკი დაუნფაიფი რო გადავაკეთო სადაა კაი ხელოსანი?
კატალიზატორიც რო გავაუო დაჩიკს რა უნდა უყო ანუ ეგეც უნდა გაუქმდეს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
mamulo
598 202 991 ლევანი. თემქაზეა. დაჩიკის ბოლტს ამოჭრის და ახალ დაუნფაიფზე მიგისვარკებს. კატალიზატორსაც გამოყრის. |
|
|
![]() ![]() |