![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
აი ეს ნდა იყოს შენი მანქანის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
კი კი აი მაგ სურათზე რომაა ნაცრისფერი (არაფერი რომა რააქვს შეერთებული ეგ გამოცვლილი მაქ)
ეგ უშუალოდ პროპელერს რთავს ხო? დაშბორდს და ეკუს რომელი აწვდის? მეორე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
ეგ არის ძრავის ტემპერატურის ამთვლელი დაჩიკი. ზომავს წყლის ტემპერატურას და აწვდის ინფორმაციას ეკუს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ანუ რა გამოდის იმენა პრიბორის პრობლემაა?
ერთI დაჩიკი აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
................................................................................
დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
თუ პრიბორები გამოცვალე. მაშინ გაყვანილობის პრობლემაა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 467 რეგისტრ.: 12-December 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 3,139 ![]() |
ციტატა(gemin @ Jul 17 2014, 17:27) [snapback]604677[/snapback] ................................................................................ დაშბორდიც გამოირიცხა. რა ჭირს ვეღარ ვიგებ. .............................. ყველა როგორ მკითხაობს გავგიჟდი. ორ ერთნარი მანქანაზე, პროპელერი ირთვება 95 გრადუსზე. ერთთან პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმაზეა მეორეგან ნორმის ზემოთ. რა არის მიზეზი. ერთი თერმოსტატიც უნდა გამოვცვალო არც თერმოსტატი არააა თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
maxouni
მახო ფაქტია რომ რაღაც ისე არაა როგორც უნდა იყოს. კეთილი დავუშვათ გაყვანილობაა. საიდან შემიძლება რომ დავიწყო. Davit 061 ციტატა(Davit 061 @ 17th July 2014 - 22:35) [snapback]604945[/snapback] თუ დროზე რთავს და მარტო პრიბორი გატყუებს,დაიმახსოვრე შკალა და დაიკიდე ,რა! ზოგადად მანქანაზე დაღაცის დაკიდება და მე შორიშორს ვართ. თან არც პრიბორი მატყუებს დავიღალე რა. ვიღაცას რაღაცას ეკითხები და 20-25 ლარი გძვრება ეწგრევე ჯიბიდან ტო. ამოვიდა ყელში უკვე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gemin
რა სუბარუ გყავს შემახსენე და წელი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
Black Jo
2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. gemin ისე აქ რამდენად იქნება ეგ არ ვიცი მარა ანალოგიური შემთხვევა მქონდა მე მიცუბიშზე პიკაპზე ყველაფერი ნორმაში იყო სალონში პრიბორზე გარბოდა მაღლა ხოლმე დაჩიკი და აღმოჩნდა ბლოკზე თუ გალოვკაზე მასა რაც იყო მაგის ბრალი, გავწმინდე და გასწორდა უპრობლემოდ. აიღე რამე სქელი მავთული და აკუმლიატორის მასა გადააერთე პირდაპირ ბლოკზე სადმე და ნახე ეგეც იქნებ და გაამართლოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
zaza1987
Maqvs damatebii maps bi gaketebuli ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
gemin
ოკ გადაამოწმე შენც კიდე ერთი რამე სქელი კაბელით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
აკუმულატორიდან ავიღო მინუსი და მატორზე მივამაგრო. ამას მეუბნები ხომ
ვაღიარებ რაკერას ![]() 30 წამში მოაგვარა პრობლემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(gemin @ 26th July 2014 - 18:31) [snapback]606290[/snapback] 30 წამში მოაგვარა პრობლემა ))) რახან შენ ეს პროლემა მოაგვარე!!! ყოველ შემოსვლაზე ვათვალიერებდი თემას და თავში რაც გითხარი იმის მეტი დასამატებელი არაფერი მქონდა , მაგრამ იმედს არ ვკარგავდი, რომ გაარკვევდი მიზეზს და აი ახდა, ასრულდა ნატვრა ![]() რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 26th July 2014 - 23:57) [snapback]606376[/snapback] რა იყო თქვი თუ კაცი ხარ, დამაწყდა ნერვები +1 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(gemin @ 2nd July 2014 - 01:49) [snapback]601752[/snapback] მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ. მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა. აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა? ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე. ხო ვამბობ დამთხვევების არ მჯერა თქო. ეს თემა იყო რა. რაკერამ მიაერთა კომპი და გაასწორა. გაზის აპარატურას თავის წყლსი დაჩიკი არ აქვს, მაქანანისაზეა დაერთებული ხოდა რაღაც პარამეტრისდა გამო პრიბორი იტყუებოდა . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 19-March 14 მომხმარებელი № 4,099 ![]() |
ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 72 რეგისტრ.: 29-January 13 მომხმარებელი № 3,229 ![]() |
ციტატა(gio_cx @ Sep 2 2014, 20:12) [snapback]612141[/snapback] ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე.... ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით... კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა.. ხომ არაფერი გაგირკვევია? მეც ანალოგიური პრობლემა მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 29-April 16 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 6,039 ![]() |
გამარჯობათ, მინდა ეს თემა გავაგრძელოთ, ჯერ ახალი თემის გახსნა არ შემიძლია.
მყავს 1999 სუბარუ ფორესტერი, ამერიკული 2,5. 185 მილი გარბენით. რამდენიმე დღის წინ ამიდუღა წყალი და გაასხა ბაჩოკიდან. მერე ჩავამატე ბლომად, ვქოქავდი თუ არა 2 წუთში აცხელებდა, მოვხსენი თერმოსტატი, მატარა დაახლოებიტ ნახევარი საათი, 15 კმ და გაჩერებისას ისევ წაიღო ისარი ზევით. რო ვქოქავ ბაჩოკში წყალი ბუყბუყებს, რადიატორის თავს რომ ვხსნი ჩერდება მარა ვფიქრობე ტემპერატურა მაინც მალე მატულობს, ვენტილატორი დროულად ირთვება. როგორ ფიქრობთ პრაკლადკაა? |
|
|
![]() ![]() |