![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
გამარჯობათ. აქ ვხედავ ბევრი თემები იხსნება კონკრეტულ შეკითხვაზე მომაფიქრდა ასეთი თემა. მგონი ცუდი არ უნდა იყოს ერთჯერადი შეკითხვები აქ დავწეროთ და მოდერიც თუ აპინავს ამ თემას კარგი იქნება.
======== მეც მაქვს შეკითხვა. ამერიკულ სუბარუ ლეგას აქვს ლსდ ? იაპონურ ლეგასებს ყველას აქვს ლსდ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#7641
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 24th September 2014 - 15:29) [snapback]616050[/snapback] რა არ მესმის იცი? 200+ რომ მივდიოდე გაზის პედალი რომ გაყრილი არ მქონდეს ისე და ბუსტის დაჩიკი უკუ წნევას აჩვენებდეს რა დეტონაციაზეა საუბარი? რთულია სფ5-ით 210+ იარო და დადებით წნევაზე არ გყავდეს მანქანა, აეროდინამიკა მაგ მანქანის თავისას შვება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7642
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(karlo-fan @ 24th September 2014 - 16:51) [snapback]616082[/snapback] რთულია სფ5-ით 210+ იარო და დადებით წნევაზე არ გყავდეს მანქანა, აეროდინამიკა მაგ მანქანის თავისას შვება ლიმიტ ჩახსნილი გივლიათ მაგ სიჩქარეზე გაზ გაუყრელად? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7643
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 24th September 2014 - 16:53) [snapback]616083[/snapback] ლიმიტ ჩახსნილი გივლიათ მაგ სიჩქარეზე გაზ გაუყრელად? 220+ მივლია ჩემი იმპრეზით და სტაბილურად რომ მჭეროდა სიჩქარე, 0-3 0-4 ბარი მაუნც უნდა მჭეროდა.... 180-ზე არ ჭირდება ჩემსას დადებითი წნევა მაგრამ სფ5 სხვა მასტია ვაფშე... თანაც ნასტროიკისას 200+ დაენასტროიკებინოთ არა მგონია, შესაბამისად მოხვდნენ მეპის ისეთ ზონაში, რომელიც დანასტროიკებული არ იყო და დეტონაციამ დედა უტირა ძრავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7644
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Sep 24 2014, 16:53) [snapback]616083[/snapback] ლიმიტ ჩახსნილი გივლიათ მაგ სიჩქარეზე გაზ გაუყრელად? ![]() 180-ით მივლია კროსსპორტზე და ტურბინა სულ უბერავდა თანაბარ სიჩქარეზეც, SF5-ს კიდევ უფრო ცუდი აეროდინამიკა აქვს და უფრო დიდი ტურბინაც, ანუ უფრო მეტ დატვირთვას აძლევს ძრავს, მითუმეტეს 220-ით თუ მიდიხარ ... ციტატა(karlo-fan @ 24th September 2014 - 16:55) [snapback]616084[/snapback] თანაც ნასტროიკისას 200+ დაენასტროიკებინოთ არა მგონია, შესაბამისად მოხვდნენ მეპის ისეთ ზონაში, რომელიც დანასტროიკებული არ იყო და დეტონაციამ დედა უტირა ძრავს ლიმიტს თუ ხსნიდნენ, მაგ სიჩქარეზეც უნდა დაენასტროიკებინათ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7645
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
PAINKILLER
karlo-fan ლიმიტის მოხსნის დროს ნასტორიკაზე სხვა აზრი მაქვს და თქვენსას საერთოდ არ ემთხვევა, ახსნა და დავა ნამდვილად მეზარება ![]() მაპის ზონიდან გასვლა რაშუაშია ვაბშე ეგეც არ მესმის, სიჩქარის მიხედვით მაპს ხომ არ ანასტროიკებ სმესისას? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7646
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა მაპის ზონიდან გასვლა რაშუაშია ვაბშე ეგეც არ მესმის, სიჩქარის მიხედვით მაპს ხომ არ ანასტროიკებ სმესისას? აქ მართალიხარ ანასტროიკებ აბაროტს ანუ იდეაში 7 ატას მაგრამ სად 1 სიჩქარის 7 ათასი აბაროტი და სად 4 სიჩქარს 7K აბაროტი ხო განსხვავდება ძრავზე დატვირთვა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7647
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th September 2014 - 17:27) [snapback]616100[/snapback] მაგრამ სად 1 სიჩქარის 7 ათასი აბაროტი და სად 4 სიჩქარს 7K აბაროტი ხო განსხვავდება ძრავზე დატვირთვა? გეთანხმები ![]() ვთქვათ მანქანა მობმულია უკნიდან სიმძიმეზე, ამ დროს რა ხდება? დატვირთვა იზრდება თუ არა? პირველი სიჩქარეში იყოს, მასევე სწრაფად ხომ არ განავითარებ არა სიჩქარეს? მაგრამ დათვირთვა ორმაგი გაქვს უკვე ![]() ![]() ![]() რატომ არ კეთდება ნასტროიკაზე პირველ სიჩქარეში? ![]() ნასტროიკა მაქსიმალურად უნდა გააკეთო იმ სიჩქარეში სადაც მაქსიმალური დათვირთვააა ![]() ![]() რაც უფრო დიდხანს გიჭირავს აბაროტები ერთიდაიგივე მიშნულზე მით უფრო საფრთხეა ძრავის მოსპობის ნასტორიკის გარეშე, მომენტალურად რომ იღებს აბაროტებს მანდ ნაკლები შანსი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7648
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
ციტატა გეთანხმები smile.gif დატვირთვა განსხვავდება ხოდა შესაბამისად უფრო მეტია დეტონაციის რისკი ციტატა გამოდის პირველ სიჩქარეშიც შეილება დასტუკო კი მარა უფრო დიდი შანსია რო მარალ სიჩქარეში ააარაკრაკო ხო? აი მაგალითს გეტყვი მაჩურა რო დგებოდა E60თან მე ვიჯექი მანქანაში 80 ებიდან ვადგავდითდა სტროგად 210 ზე გვქონდა დეტონაცია და ვაჩერებდით ვსბროსავდით კომპს და შემდეგ ზაეზდეც 200+ ზე იყო დეტონაციები მანამდე არა არცერთ სიჩქარეში და არცერთ აბაროტზე ჩვენ გვანახებ კომპიუტერიამას ფორესტერს კიდე არეაააქვს მაგის მხარდაჭერა ჩვენც როარ გვენახა 210 მდე კიარა 270მდე დავდგებოდით მუღამი იყო რო როდის გაგვასწრებდა M5 ანუ რა სიჩქარეზე 200 სზე უკვე გვაფოკუსებდა და წამოვიდოდა კიდევაც მარა მინიმუმ 250 მდე წინ ვიქნებოდით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7649
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th September 2014 - 17:43) [snapback]616103[/snapback] მაჩურა რო დგებოდა E60თან მე ვიჯექი მანქანაში 80 ებიდან ვადგავდითდა სტროგად 210 ზე გვქონდა დეტონაცია და ვაჩერებდით ვსბროსავდით კომპს და შემდეგ ზაეზდეც 200+ ზე იყო დეტონაციები მანამდე არა არცერთ სიჩქარეში და არცერთ აბაროტზე ციტატა(Black Jo @ 24th September 2014 - 17:33) [snapback]616102[/snapback] ვთქვათ მანქანა მობმულია უკნიდან სიმძიმეზე, ამ დროს რა ხდება? დატვირთვა იზრდება თუ არა? პირველი სიჩქარეში იყოს, მასევე სწრაფად ხომ არ განავითარებ არა სიჩქარეს? მაგრამ დათვირთვა ორმაგი გაქვს უკვე გამოდის პირველ სიჩქარეშიც შეილება დასტუკო ეგ არ არის სიჩქარეზე დამოკიდებული, ვერ ვხსნი ტექნიკური სიტყვებით და გასაგებ ენაზე და ამიტომაც არ გამომდის ახსნა რატომ არ კეთდება ნასტროიკაზე პირველ სიჩქარეში? ნასტროიკა მაქსიმალურად უნდა გააკეთო იმ სიჩქარეში სადაც მაქსიმალური დათვირთვააა და არა რამდენით მიდიხარ იმის მიხედვით რაც უფრო დიდხანს გიჭირავს აბაროტები ერთიდაიგივე მიშნულზე მით უფრო საფრთხეა ძრავის მოსპობის ნასტორიკის გარეშე, მომენტალურად რომ იღებს აბაროტებს მანდ ნაკლები შანსი წაიკითხე რაც დავწერე, აბაროტების დიდხანს ერთნიშნულზე დატოვებაზე მე-5 უფრო დიდიხანს გიჭირავს ერთიდაიგივე აბაროტი და იმიტომაც გაძლევდათ დეტონაციას ალბათ მაგ დროს 200 იმიტომ ემთხვევოდა რომ კარობკის RATIO ეგრე გათვლილი, ან მოკლე კარობკა ხიდი რომ დააყენო, ან გრძელი კარობკა ხიდი დააყენო მაგ დეტონაცია რაც გქონდატ ან უფრო მაღალ სიჩქარეზე იქნებოდა უკვე ან უფრო დაბალ სიჩქარეზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7650
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
Black Jo
მოწეულიხარ ჯო? ![]() მახო ანასტროიკებს 2 3 სიცქარეში როცა სმესის კონტროლერით ხდება სმესის გასწორება ამ მანქანაზეც ეგრე იყო გაკეთებული ეხლა 300მდე თუ ვინმე წავა ეგ უკვე სხვა საქმეა მანდ ვინ ცაჯდება სანასტროიკოთ ყველაზე ოპტიმალური სიცქარე სადრაგაოდ 250 ია თუ ვიში კლასზე გადიხარ მაშინ 300+ სზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7651
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th September 2014 - 17:49) [snapback]616106[/snapback] მოწეულიხარ ჯო? მე მეკითხები მაგას? ![]() ციტატა(TRULOVI @ 24th September 2014 - 17:49) [snapback]616106[/snapback] მახო ანასტროიკებს 2 3 სიცქარეში როცა სმესის კონტროლერით ხდება სმესის გასწორება ამ მანქანაზეც ეგრე იყო გაკეთებული ხოდა იმიტომ ანასტორიკებს რომ უმრავლესობა სუბარუს რაც აქვს დანასტორიკებული ლიმიტი ჩახსნილი არ აქვს და მე-3 სიჩქარეში კიდევ პრაკტიკულად დაკეტილი აქვს სუბარუს ![]() ციტატა(TRULOVI @ 24th September 2014 - 17:49) [snapback]616106[/snapback] ყველაზე ოპტიმალური სიცქარე სადრაგაოდ 250 ია ხოდა მაშინ მე-5 სიჩქარეში დაანასტროიკეთ აბაროტების ცვალებადობით ბოლომდე რედლაინამდე და მორჩა მესამესი დანასტორიკებული მანქანას შეიძლება დეტონაცია არ ქონდეს და მიდიოდეს 150კმ/ს იგივე მანქანას მე-5 დანასტორიკებულ დეტონაცია შეიძლება ქონდეს 4000 აბაროტზე და ამ დროს სიჩქარე სულ რაღაც 130 იყოს მაგ აბაროტზე. დათვირთვა სულ სხვა დასხვაა და პირდაპირ პროპორციული სიჩქარეზე არ არის... ვსიო მე აღარ მინდა ამ თემაზე საუბარი და როგორც მიგაჩნიათ თქვენ სწორი იყოს მასე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7652
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
Black Jo
TRULOVI ნასტროიკისას ყველა სიჩქარეში უნდა მოხდეს მეპის კორექცია, მაგალიტად 0-220 ჩადგმულზე, მაგრამ აუცილებელია რომ 2-3-4-5 სიცქარეებში ცალკე ჩაადგა დაბლებიდან და ისე გაზარდო აბაროტები რომ ყველა ზონაში მოხვდე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7653
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,546 რეგისტრ.: 27-March 14 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 4,130 ![]() |
ვერსიების ნაირსახეობა კი არის გმადლობთ ყველას გამოხმაურებისთვის .ისე რედლაინზე არ მივლია 180რო გადაცდება მერე უცვლის მეოთხეს და ზუსტად დელიმიტერმა აჩვენა212 ტახომეტრი 6ზე იყო დიდი ხანი არც მივლია ავკრიფე თუ არა მაგ სიჩქარე და დატორმუზება მომიწია მერე გავაგრძელე ჩვეულებრივად გავჩერდი და ბოლი და რაკარუკი ერთი იყო .წყალი გადატანილი არ აქვს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7654
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 24th September 2014 - 17:33) [snapback]616102[/snapback] ნასტროიკა მაქსიმალურად უნდა გააკეთო იმ სიჩქარეში სადაც მაქსიმალური დათვირთვააა და არა რამდენით მიდიხარ იმის მიხედვით რაც უფრო დიდხანს გიჭირავს აბაროტები ერთიდაიგივე მიშნულზე მით უფრო საფრთხეა ძრავის მოსპობის ნასტორიკის გარეშე, მომენტალურად რომ იღებს აბაროტებს მანდ ნაკლები შანსი ზუსტად მაგას ვგულისხმობდი მეც, მაქსიმალური დატვირთვის რეჟიმში უნდა დაანასტროიკო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7655
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,546 რეგისტრ.: 27-March 14 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 4,130 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Sep 24 2014, 20:45) [snapback]616142[/snapback] ზუსტად მაგას ვგულისხმობდი მეც, მაქსიმალური დატვირთვის რეჟიმში უნდა დაანასტროიკო ![]() პორშინი თუ კლადიში რომლის სტუკი უფრო იქნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7656
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 836 რეგისტრ.: 1-March 14 მომხმარებელი № 4,060 ![]() |
რაკარუკის ხმა თუ აქვს კლადიშის იქნება უეჭველი..
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7657
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,546 რეგისტრ.: 27-March 14 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 4,130 ![]() |
ციტატა(otto @ Sep 24 2014, 21:40) [snapback]616156[/snapback] რაკარუკის ხმა თუ აქვს კლადიშის იქნება უეჭველი.. ხმა პორშინსაც იგივე აქ მაგრამ მეც კლადიშს ვფიქრობ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7658
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 98 რეგისტრ.: 8-June 14 მომხმარებელი № 4,338 ![]() |
ბოშის სვეჩები დავაყენე სადღაც 1 თვის წინ 6 ლარი ღირდა თითო ტურბო ლეგასიზე ბე5ზე ხოდა თითქოს წვა მოემატა და მეჩვენება ვითომ?
![]() http://www.amazon.com/Denso-IK22G-Iridium-...ords=ik22+denso ეს როგორი სვეჩებია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7659
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(iraklif1 @ 25th September 2014 - 15:42) [snapback]616319[/snapback] ბოშის სვეჩები დავაყენე სადღაც 1 თვის წინ 6 ლარი ღირდა თითო ტურბო ლეგასიზე ბე5ზე ხოდა თითქოს წვა მოემატა და მეჩვენება ვითომ? 6 ლარიანი სვეჩები ტურბინიან ლეგასზე რა პონტში დააყენე? მაგას პლატინის სვეჩები სჭირდება... რა მოდელის სვეჩებია აბა დაწერე, იქნებ არც არის თავსებადი შენს მატორთან -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7660
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 98 რეგისტრ.: 8-June 14 მომხმარებელი № 4,338 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Sep 25 2014, 17:09) [snapback]616344[/snapback] 6 ლარიანი სვეჩები ტურბინიან ლეგასზე რა პონტში დააყენე? მაგას პლატინის სვეჩები სჭირდება... რა მოდელის სვეჩებია აბა დაწერე, იქნებ არც არის თავსებადი შენს მატორთან რავიცი აბა მირჩიეს მასე თუ არ გაზაობ კარგი არის ბოშის სვეჩებიო და ![]() მოდელი არ ვიცი ზუსტად მარა კატალოგში ვნახეთ მაშინ და თავსებადი არის. Denso (5348) IK22G Iridium ეს კარგი სვეჩებია? ფასდაკლებაშია ამაზონზე 10 დოლარად ისე 21 ღირდა |
|
|
![]() ![]() |