![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ვა, აქტუალური პრობლემაა და მურტალი. ეხლა რომ აცივდა, პირველად გავიგე ამ კლაპნები რაკარუკი, გული გამისკდა პირველად. სანამ გაცხელდება მონოტონურად დაიწყებენ რაკანს, გაჩერდებიან, დაიწყებენ ..... და მანქანიდან გადახტომა მინდა მაგ დროს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 37 რეგისტრ.: 7-November 09 მომხმარებელი № 533 ![]() |
ბიჭებო ყველას თავისი აცუხებს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია ,
1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო 2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია ასე რომ აბა ვის გიღირთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 8 2009, 21:40) [snapback]61249[/snapback] არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია , 1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო 2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია ასე რომ აბა ვის გიღირთ ![]() ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი. დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 9 2009, 20:42) [snapback]61607[/snapback] ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი. დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება. შაიბების შეგროვება კარგი აზრია , ნელნელა რომ მოვაგროვოთ კარგი იქნება , ჰიდროკომპესატორები კარგია მაგრამ შაიბებთან შედარებით უფრო მალე ფუჭდება და ჩემი აზრით შაიბები უფრო კარგათ მუსაობს სპორტულ ძრავებზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩვეულებრივათ გაჩერებულზე ადგილზე უცეფ ბოლომდე რომ ვაჭერ გაზს კლაპანი ურტყამს.
გასასწორებელი როა იმიტო ვითომ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 10 2009, 22:18) [snapback]62085[/snapback] ჩვეულებრივათ გაჩერებულზე ადგილზე უცეფ ბოლომდე რომ ვაჭერ გაზს კლაპანი ურტყამს. გასასწორებელი როა იმიტო ვითომ? თუ არ მოუსმინე ისე ვერ გეტყვი რისი ხმაა , შეიზლება კლაპანი არც არის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
კლაპანია კლაპანი ხო ვატყობ ხმას არააა.
მაგრამ სულ ყოველთვის არ აქ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ხოდა სულ ყოველთვის რომ არ აქვს მაგიტო გეუბნები
პალეცი ხო იცი რაც არის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 10 2009, 18:43) [snapback]62095[/snapback] ხოდა სულ ყოველთვის რომ არ აქვს მაგიტო გეუბნები პალეცი ხო იცი რაც არის ![]() რაიოოოო. რა პალეცი ბიჯო. ჯერ პორშინი არ მეყოფოდა ეხლა პალეციც ამკიდე რააა ![]() მარა პალეცს უფრო სხვანაირი ხმა ექნება მოგუდული. ეს იმენა კლაპნის ხმას გავს. თან უცეფ ჩაჭერის დროს აქ ნაგრუსკაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
უნდა კაკანებდეს მაშინ და ერთჯერადი ხმა არ უნდა ქონდეს , ბენზინი რა გისხია ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 10 2009, 18:52) [snapback]62103[/snapback] უნდა კაკანებდეს მაშინ და ერთჯერადი ხმა არ უნდა ქონდეს , ბენზინი რა გისხია ? რა მისხია და ავიანავთი. ![]() იასნია რეგულარი/ ისე ხოდზე კარგათაა. რაც სვეჩები შევცვალო კარგათ დადის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 37 რეგისტრ.: 7-November 09 მომხმარებელი № 533 ![]() |
რა მისხია და ავიანავთი.
იასნია რეგულარი/ ისე ხოდზე კარგათაა. რაც სვეჩები შევცვალო კარგათ დადის ციტატა(RACKER @ 10th December 2009 - 22:53) [snapback]62104[/snapback] რა მისხია და ავიანავთი. იასნია რეგულარი/ ისე ხოდზე კარგათაა. რაც სვეჩები შევცვალო კარგათ დადის აბა პრემიუმი სცადე ან სუპერი თუ ექნება ციტატა(SUB 300 @ 10th December 2009 - 13:25) [snapback]61819[/snapback] ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი. დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება. ეს ყველაპერი კარგი მაგრამ თუ იცით, რომ კლაპნების გასწორებისას ძრავის ტემპერატურა უნდა იყოს 35-40 გრადუსი . და შუპზე დაწოლა მიახლოვებით 4 კგ აი ეს არის იდეალური ზაზორი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(vell @ 14th December 2009 - 00:21) [snapback]63073[/snapback] ეს ყველაპერი კარგი მაგრამ თუ იცით, რომ კლაპნების გასწორებისას ძრავის ტემპერატურა უნდა იყოს 35-40 გრადუსი . და შუპზე დაწოლა მიახლოვებით 4 კგ აი ეს არის იდეალური ზაზორი ეს ყველაფერი სად ამოიკითხე ისიც დადე და რომელ ძრავზეა საუბარი ![]() ორვალიანი გალოვკის კლაპნის რეგულირება შავი ფერით არის მინიშნება კონტრ გაიკაზე და ყვითლით ბოლტი რომელიც არეგულირებს ზაზორს ![]() გალოვკის კრიშკის ბოლტი შავი ხაზით არის მინიშნებული ბოლტის კარონკა ,რაც გალოვკაში ბოლტის დაჭერისას ებჯინება გალოვკას და გადაჭერის შემთხვევაში წყდება ზუსტად მაგ ადგილას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 22 2009, 17:14) [snapback]66805[/snapback] ეს ყველაფერი სად ამოიკითხე ისიც დადე და რომელ ძრავზეა საუბარი ![]() ორვალიანი გალოვკის კლაპნის რეგულირება შავი ფერით არის მინიშნება კონტრ გაიკაზე და ყვითლით ბოლტი რომელიც არეგულირებს ზაზორს ![]() გალოვკის კრიშკის ბოლტი შავი ხაზით არის მინიშნებული ბოლტის კარონკა ,რაც გალოვკაში ბოლტის დაჭერისას ებჯინება გალოვკას და გადაჭერის შემთხვევაში წყდება ზუსტად მაგ ადგილას ![]() არა საკითხავი ის არის 4 ვალიანი რისთვის მოიგონეს ? რა უპირატესობა აქვს ? თუ მოდას აყვნენ უბრალოდ. P.S. ნისანის SR20DE მატორებს რომ აწერია Twin Cam შეშურდათ ალბათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 22 2009, 18:02) [snapback]66844[/snapback] არა საკითხავი ის არის 4 ვალიანი რისთვის მოიგონეს ? რა უპირატესობა აქვს ? თუ მოდას აყვნენ უბრალოდ. P.S. ნისანის SR20DE მატორებს რომ აწერია Twin Cam შეშურდათ ალბათ ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 22 2009, 18:02) [snapback]66844[/snapback] არა საკითხავი ის არის 4 ვალიანი რისთვის მოიგონეს ? რა უპირატესობა აქვს ? თუ მოდას აყვნენ უბრალოდ. P.S. ნისანის SR20DE მატორებს რომ აწერია Twin Cam შეშურდათ ალბათ ![]() 4 ვალიანს ის უპირატესობა აქვს რომ შეშვება გაშვება უცბათ ხდება და ძრავი უფრო სწრაფად იღებს აბაროტს სად 8 კლაპნის მუშაობა და სად 16 სად ერთი ტანკი და სად ორი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 22 2009, 18:15) [snapback]66848[/snapback] 4 ვალიანს ის უპირატესობა აქვს რომ შეშვება გაშვება უცბათ ხდება და ძრავი უფრო სწრაფად იღებს აბაროტს სად 8 კლაპნის მუშაობა და სად 16 სად ერთი ტანკი და სად ორი ![]() ![]() შოთა რატომ გვაბნევ ? კლაპნების რაოდენობა ორივე შემთხვევაში 16 ია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაგეცადა რა ცოტა ხანი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Dec 22 2009, 18:56) [snapback]66855[/snapback] დაგეცადა რა ცოტა ხანი ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |