![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 260 რეგისტრ.: 10-July 14 მომხმარებელი № 4,411 ![]() |
ციტატა(tevdoremusa @ Oct 27 2014, 18:39) [snapback]622112[/snapback] მაინტერესებს მანქანა რო ჩამომივა პორტში ვთქვათ და არ ეკრა ბირკა და ვერ გავარკვიე რამდენზე იყო შეცვლილი ზეთი . აუცილებლად იქვე ფოთში უნდა შევცვალო ზეთი ? რა უჭირს ეგრევე რო აქ ჩამოვიდე და მერე შევცვალო. თუ რისკია მაინც? და კიდე რამდენი ლიტრი ჩადის 2.0ჯთ ლეგასში ბლ5. და რა ღირს ლიტრა? მანდვე შეცვალე რაიცი რახდება,4 ლიტრი გინდა ზუსტად აქედან წაიღე მანდ საგიჟეთია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 103 რეგისტრ.: 18-October 14 მომხმარებელი № 4,657 ![]() |
ციტატა(tevdoremusa @ Oct 27 2014, 18:39) [snapback]622112[/snapback] მაინტერესებს მანქანა რო ჩამომივა პორტში ვთქვათ და არ ეკრა ბირკა და ვერ გავარკვიე რამდენზე იყო შეცვლილი ზეთი . აუცილებლად იქვე ფოთში უნდა შევცვალო ზეთი ? რა უჭირს ეგრევე რო აქ ჩამოვიდე და მერე შევცვალო. თუ რისკია მაინც? და კიდე რამდენი ლიტრი ჩადის 2.0ჯთ ლეგასში ბლ5. და რა ღირს ლიტრა? ახლობელმა წამოიყვანა მანქანა ზეთის შეუცვლელად ფოთიდან და პერევალზე აღმოაჩინა, რომ მანქანას 2 ლიტრამდე ზეთი აკლდა... მე ჩამომივიდა ფორიკა და იმ ზეთით კიდევ 3000 გავიარე (ხელოსნების რჩევით)... ასე, რომ ვერ გაიგებ რა მდგომარეობაში იქნება... აჯობებს თადარიგი დაიჭირო და თან იქონიო, თუ არ დაგჭირდდება მომავალში გამოგადგება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 11-November 14 მომხმარებელი № 4,721 ![]() |
გამარჯობათ მეგობრებო,
დავრეგისტრირდი თქვენს ფორუმზე. მანამდე სტუმრის სტატუსით ვათვალიერებდი ხოლმე ამ გვერდს და მინდა ავღნიშნო და მადლობა გადაგიხადოთ ყველას ვინც დაუზარელად სცემს პასუხებს და დებს ინფოებს ახალი და გამოუცდელი ხალხისთვის. სასიამოვნოა შორიდან ყველას გაცნობა და მომავალში იმედს ვიტოვებ რომ კიდევ უფრო დავვახლობდები ჩემი მომავალი მანქანის მოყვარულ გუნდთან. მოკლედ დავიწყებ ჩემი ისტორიის ჩამოყალიბებას: 2007 წლიდან ვზივარ საჭესთან, მყავდა 5 მანქანა, 2-3 კვირაში ველოდები ჯაპანში ნაყიდ ფორესტერს. მანქანა 2002 წლიანია (მეორე კუზაო) 2.0 პრასტოი, 106 გარბენით. ყველა მანქანა რაც კი აქამდე მყოლია ასე თუ ისე შესწავლილი მქონდა. ამ მანქანას (თავისი ხარჯიდან გამომდინარე, ანუ რაც მიჯდება) იდეაში დიდ ყურადღებას არ ვაქცევ, მაგრამ არ მინდა მაინც ჩემით "მოვკლა" (რაც ვიყიდე მას მერე მესმის ამ ოპოზიტურ ძრავზე და ზოგადად სუბარუზე მითქმა მოთქმები) მინდოდა საოჯახო მანქანის ყოლა, რომელიც იქნებოდა 4*4ზე და მხოლოდ ამ ორი კრიტერიუმით ვიყიდე ზემოთ აღნიშნული მანქანა. ეხლა თუ შეიძლება ჩამოვწერ ორიოდ კითხვას და თქვენი მხრიდან კონსულტაციასაც ორივე ხელ აწეული მივესალმები ვაპირებ: ზეთის თბილისიდან წაღებას, რომელი მოტული ჩავასხა, 5*30 თუ 5*40 რომელი ბრენდის რა ბენზინი ვასხა, წვა რა ვიანგარიშო.. 106 გარბენზე რა შანსია იყოს გამოცვლილი რემენი (აუქციონის მანქანაა) ანუ გამოვცვალო თუ არა? ამ კონკრეტულ მოდელზე ყველაზე ძალიან რას უნდა მოვერიდო... დიდი მადლობა წინასწარ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] მინდოდა საოჯახო მანქანის ყოლა, რომელიც იქნებოდა 4*4ზე და მხოლოდ ამ ორი კრიტერიუმით ვიყიდე ზემოთ აღნიშნული მანქანა. სწორი არჩევანი გაგიკეთებია დავიწყოთ მაგით ![]() ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] ვაპირებ: ზეთის თბილისიდან წაღებას, რომელი მოტული ჩავასხა, 5*30 თუ 5*40 60 000-ზე ზევით უკვე 5W-40 ვასხავთ ხოლმე... წაღება სავალდებულო არაა, თუ ფოთში ჩამოგდის, იქვეა თეგეტა და იქვე იყიდი (წინასწარ დარეკე და გადაამოწმე რომ ჰქონდეთ)... თუ არადა მერე წაიღე, შეგიძლია სუბარუ-მოტორსში იყიდო ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] რომელი ბრენდის რა ბენზინი ვასხა, წვა რა ვიანგარიშო.. MOTUL X-CESS 5W-40, 4 ლიტრი ჩადის უტურბინო ძრავში... 5 ლიტრი იყიდე ბარემ, მერე დასამატებლად რომ გქონდეს... 7000-მდე შეგიძლია გაატარო უტურბინო ძრავს მაგ ზეთზე... ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] რომელი ბრენდის რა ბენზინი ვასხა, წვა რა ვიანგარიშო.. კარგი იქნება რომ პრემიუმი ასხა, მაგრამ ევრო რეგულარზეც ამუშავებს ბევრი... ლუკოილის პრემიუმს გირჩევ, სხვა ბრენდების ევრო რეგულარის ფასი აქვს. წვა ტრასაზე 8-9 ლიტრამდე იანგარიშე თუ 110-ზე ზევით არ ივლი. ქალაქში 11-12 ლიტრი გაზიც იდეალურად დგება თუ სურვილი გექნება ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] 106 გარბენზე რა შანსია იყოს გამოცვლილი რემენი (აუქციონის მანქანაა) ანუ გამოვცვალო თუ არა? თუ გამოცვლილია ბირკა უნდა ჰქონდეს მიკრული ან სალონში ან კაპოტ ქვეშ (შეიძლება რემნის პლასმასის ხუფზეც), თუ გამოცვლილი არაა გამოცვალე სუბარუ-მოტორსში ციტატა(utonega @ 11th November 2014 - 14:37) [snapback]625250[/snapback] ამ კონკრეტულ მოდელზე ყველაზე ძალიან რას უნდა მოვერიდო... ეგ კონკრეტული მოდელი არის ერთერთი ყველაზე გამძლე... არ გადაახურო ძრავი უაზროდ და სანამ არ შეამოწმებ ყველაფერს (სავალი ნაწილი, ძრავი, კარობკა), მანამდე არ გაიმეტო უგზოობებზე... გირჩევდი რომ უკანა ხიდში ზეთი შეცვალო თუ შეცვლილი არ იქნება, 800 გრამი ჩადის და ლიტრი 25 ლარი ღირს მგონი სულ... ასევე მაგ გარბენზე შეიძლება კარობკის ზეთიც შესაცვლელი გახდეს თუ ავტომატიკაა (ქარხნულად 100 000-ზე იცვლება) P.S. მშვიდობაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 11-November 14 მომხმარებელი № 4,721 ![]() |
გაიხარე, მადლობა, ვერ გთაგავ, არ ვიცი
![]() ესეთ პოსტს ველოდებოდი და დამხვდა კიდეც.. გაიხარე.. მოკლედ დავრეკავ თეგეტაში და გავარკვევ ექნებათ თუ არა ადგილზე და ჩავასხამ 5-40 -სს იდეაში გაზი მინდა აუცილებლად, გამოცვადე რა არის გაზიანი მანქანა, მაგარი სიამოვნებაა )) ალბათ ზამთარს გადავატარებ ბენზინზე და მერე ფულს რო მოვიგდებ ვხევ რამე კაი სისტემას. 11-12 ლიტრი ნამდვილად არ არის პრობლემა, აუვალ რამენაირად ![]() უგზოობას არ ვუპირებ (მაქს გუდაური, სოფელი, სადაც თბილისზე კაი გზებია) ხიდში და კარობკაში მერე მივხედავ რომ ჩამოვა.. კარგია ესე იგი რომ არ შევცდი არჩევანში. მთავარია მოვლილი მანქანა ჩამოვიდეს და აქ არ მოვაკლებ არაფერს გაიხარე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
utonega
თუ გინდა რომ ზამთარში გასიამოვნოს მაქსიმალურად, კარგი ზამთრის საბურავები დაუთრიე აუცილებლად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 11-November 14 მომხმარებელი № 4,721 ![]() |
გაუმარჯოს კაი ხალხს.
გუშინ გამოვიყვანე მანქანა ფოთიდან, ჩამოვედი თბილისში და დავპოსტავ ბარემ ![]() მანქანა ხოშიანია, გარედან უდეფექტო, შიგნიდან ცოტა ნაკაწრები აქვს სალონში, მარა არაფერი დიდი.. მოკლედ საბურაები ჩანდა სურათში და მეგონა ზამთარი ვივლიდი უპრობლემოდ და რომ ჩამოვიდა და ვნახე, ვაფშე სხვა ზომებია. 265 70 16 იანებია.. ბლიზაკებია 90+ პროტექტორით. მაგრად მეწყინა. ![]() მერე დავდებ ერთი ორი კნობკის სურათს რომელიც არ მესმის და ხომ გამარკვევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 836 რეგისტრ.: 1-March 14 მომხმარებელი № 4,060 ![]() |
ციტატა(utonega @ Dec 2 2014, 20:08) [snapback]629273[/snapback] მერე დავდებ ერთი ორი კნობკის სურათს რომელიც არ მესმის და ხომ გამარკვევთ? ვეცდებით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 11-November 14 მომხმარებელი № 4,721 ![]() |
გაუმარჯოს კაი ხალხს.
![]() დავწერ რა გავუკეთე ჩემ მანქანას: ჩამოყოლილი დიდი ზომა პაკრიშკები გავყიდე, ვიყიდე ჩემი ზომა ბლიზაკები, ზეთი გამოვცვალე. ბოქსებში მითხრეს რომ ზუბჩატია გამოსაცვლელი და უკანა ცაბკის პაჩებნიკი. რემენს ხვალ გამოვცვლი და დამრჩება ღუღუნა პაჩებნიკის გამოცვლა ანუ მთავარი პრობლემები ასე რომ ვთქვათ მოგვარებული მექნება მალე.. ეხლა 2-3 პატარა შეკითხვას ჩამოვწერ: 1. პულტი აღებდა ხოშიანად, ეხლა ფაქტიურად აღარც აღებს, აღარც კეტავს. ერთი ორჯერ შემთხვევით გააღო და ჩაკეტა. 2. დვორნიკებიდანაც ასხამდა წყალს, ეხლა აღარ ასხამს (ბაკი სავსეა) 3. სიგნალი მუშაობდა, აღარ მუშაობს (ერთხელ შემტხვევით დაასიგნალა დღეს) 2 დღეში ამდენი რამე როგორ "დავმართე" მანქანას... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#90
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(utonega @ 4th December 2014 - 21:23) [snapback]629687[/snapback] 1. პულტი აღებდა ხოშიანად, ეხლა ფაქტიურად აღარც აღებს, აღარც კეტავს. ერთი ორჯერ შემთხვევით გააღო და ჩაკეტა. ელემენტი პულტის ციტატა(utonega @ 4th December 2014 - 21:23) [snapback]629687[/snapback] 2. დვორნიკებიდანაც ასხამდა წყალს, ეხლა აღარ ასხამს (ბაკი სავსეა) ნაგავს შეიტანდა, წვრილი ნემსი გაატარე კერხერებში. ნახე შლანგი არ იყოს გამომძვრალი კაპოტქვეშ ციტატა(utonega @ 4th December 2014 - 21:23) [snapback]629687[/snapback] 3. სიგნალი მუშაობდა, აღარ მუშაობს (ერთხელ შემტხვევით დაასიგნალა დღეს) სიგნალის კონტაქტები ნახე გაწყვეტილი არ იყოს ან გამომძვრალი P.ს. მცველები შეამოწმე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13 რეგისტრ.: 11-November 14 მომხმარებელი № 4,721 ![]() |
1. ელემენტს შევამოწმებ ხვალ ბარემ
2. შლანგებს გამოვუყევი ბაჩონკიდან და არსად არ არის გამომძვრალი. ესე ორივე გამომსხმელი ერთდროულად როგორ გაჭედავდა.. 3. არც კონტაქტები ვიცი სად არის სიგნალის და არც პრედახრანიწელები... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#92
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 35 რეგისტრ.: 4-December 14 მომხმარებელი № 4,787 ![]() |
გამარჯობათ, რა მაინტერესებს ეხლა ჩამომდის ლეგასი ბ4 3.0რ, გავლილი აქვს 97000 კმ, რისი შეცვლა დამჭირდება? მადლობა წინასწარ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
dalaqa20
თვალი გადაავლე წინაგვერდზე დაწერილ პოსტებს -------------------------------------------------------------------------- ზეთი აუცილებლად მოტული და არაფერი მოტულის გარდა. ორიგინალი მოტული იყიდება სუბარუს კლუბის ბოქსებში და თეგეტაში მანქანის წამოყვანისას პორტიდან, აუცილებლად შეცვალეთ ზეთი იქვე, ჩაასხით კატალოგის მიხედვით, ზუსტად იმდენი რაც უწერია თუ 100-სს მიუკაკუნა გარბენმა და რემენი შეცვლილი არაა შეცვალეთ, როლიკები შეგიძლიათ აღადგინოთ თუ ექვემდებარება აღდგენას. რემნის შემდგომი შეცვლისას კი როლიკებიც უნდა შეიცვალოს ახალ ჩამოყვანილმა მანქანამ აუცილებლად უნდა გაიაროს კონსულტაცია ბატონ შოთასთან (SUB-300) ძრავის ამბებში, კარგ რჩევებს მიიღებთ და მშვიდადაც იქნებით ტურბინიანებმა ზეთი ცვალეთ არაუგვიანეს 5000 კილომეტრისა, უტურბინო 6-7 მოჟნა... ტურბინიანებმა აუცილებლად ასხით მხოლოდ სუპერი თუ მანქანა ჩეკს ან სხვა რამეს ანთებს, ან არ მოგწონთ მუშაობა (პრებოი, ძიორგანიები და ა.შ.), აუცილებლად ბატონ მალხაზს (maxouni) ან ბატონ შოთას (RACKER) აჩვენეთ და გაიარეთ ლოგირება. გახსოვდეთ, მცირეოდენმა წვრილმანმაც კი შეიძლება სერიოზული დაზიანება გამოიწვიოს. თუ აპირებთ მანქანის ნასტროიკას/დაბუსტვას, არავიტარ შემთხვევაში ხელოვნურად არ მოუმატოთ ბუსტი, 0.1 მომატებამაც კი შეიძლება სავალალო შედეგი გამოიღოს ნასტროიკის გარეშე, მითუმეტეს რომ იაპონურ ბენზინზეა დანასტროიკებული ქარხნული ეკუ და ჩვენ ბენზინთან ვერ მეგობრობს ნასტროიკამდე... სასურველია ზეთის წნევის და ზეთის ტემპერატურის დაჩიკების დაყენება, მაგ დროს ხედავ როდის აუშვა ფეხი პედალს და დაასვენო მანქანა, ან ზეთის ნასოსს თუ მოეკითხება დაინახავთ და გააჩერებთ მანქანას, შესაბამისად სტუკს აირიდებთ თავიდან. არ შეიძლება რედლაინზე (აგრანიჩიწელზე) დიდ ხანს აბაროტის თამაში შესაბამისი მომზადების გარეშე არ შეიძლება ფულ ბუსტით გაზგაყრილი სიარული პედალზე ფეხაუშვებლად დიდ ხანს, თუ მაღალი სიჩქარით მიდიხართ, მაგ. 200+ არაა აუცილებელი მანქანა ბუსტზე იყოს სულ. არ შეიძლება ცივი ძრავით გაზაობა, აცადეთ სანამ წყლის ტემპერატურა ნორმამდე არ აიწევს... სასურველია პერიოდული ვიზიტები და კონსულტაციები დოქტორებთან, თუნდაც 3 თვეში ერთხელ... თუ ძრავს ხმა აქვს და დაზიანება, უმჯობესია აღარ იაროთ და ეგრევე გაკეთებაზე იფიქროთ, თუ საშუალება არ გაქვთ გააჩეროთ, წინააღმდეგ შემთხვევაში სხვა დეტალებსაც დააზიანებთ და ორმაგი დაგიჯდებათ შეკეთება თუ ყველა რჩევას გაითვალისწინებთ და მოუფრთხილდებით, ტქვენი მეგობარი ხშირად გასიამოვნებთ -------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#94
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
ციტატა(SNIKERSA @ 4th December 2014 - 23:54) [snapback]629713[/snapback] ზეთი აუცილებლად მოტული და არაფერი მოტულის გარდა რატომ დაახველებს სხვა ზეთზე თუ როგორაა ეგ ამბავი? ამერიკულის მანუალი 3.0 ზე ვაბშე კასტროლს აძლევს რეკომენდაციას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#95
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 139 რეგისტრ.: 28-November 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,770 ![]() |
გამარჯობა. სავარაუდოდ 31 იანვარს იაპონიიდან ჩამომდის 2002 წლის ფორესტერი ტურბინიანი 112 ათასი გარბენით. და მაინტერესებს რამდენად შეიძლება რომ მანქანას დავხვდეთ ისეთი ადამიანები ჩამოსაყვანად, რომლებსაც შეხება არ გვქონია სუბარუსთან..? ზემოთ თქმული რჩევები წავიკითხე და ზოგადი შეხედულება გამიჩნდა როგორ უნდა მოვექცე ახალ ჩამოყვანილ მანქანას. და კიდევ, მაინტერესებს რამდენად შეიძლება ვენდო ბათუმში არსებული პროფილაქტიკაში დასმულ დიაგნოზს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#96
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1 რეგისტრ.: 30-December 14 მომხმარებელი № 4,875 ![]() |
gamarjobat :* forumze axali var da dges davregistrirdi kitxvebi maq tqventan vinc magrad icit subaru .foresteris chamoyvana minda iaponidan 2001 ianis 2.0 turboti da mainteresebs rogorimanqana an romel mators mirchevt gamdzlea tu ara da saertod damexmaret mirchiet rame BMW s egredwodebuli pani da momxmarebeli gaxlavart su bmw ebi myavda da iqneb damexmarott
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#97
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 75 რეგისტრ.: 17-November 12 მომხმარებელი № 3,094 ![]() |
kaxaloria
გაუმარჯოს, აქ ბევრი თემაა თუ როგორი მანქანაა სუბარუ და ნახე, რაც შეეხება ბმვ-ს, სუბარუს მერე შეიძლება აღარც ჩაჯდე ბმვ-ში, მე პირადად ასე მოვიქეცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#98
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,102 რეგისტრ.: 8-October 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,630 ![]() |
[quote name='kaxaloria' date='Dec 31 2014, 00:11' post='634799']
ზოგადად სუბარუ კაი არჩევანია,ყველა რეზბაზე ერგება ![]() [quote name='misho0' date='Dec 5 2014, 00:24' post='629732'] რატომ დაახველებს სხვა ზეთზე თუ როგორაა ეგ ამბავი? +1 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#99
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 39 რეგისტრ.: 6-January 15 მდებარ.: sachxere მომხმარებელი № 4,887 ![]() |
ციტატა(crimson @ Feb 18 2014, 18:37) [snapback]574474[/snapback] karlo-fan კარგი თემაა, მე შენი ჩAმოთვლილიდან აუცილებლად ხაზს გავუსვავდი 2) პუნქტს და დავამატებდი იმას, რომ სანამ თბილისში კვალიფიციურ ხელოსანს არ გაასინჯებს ძრავს არ აგაზაავოს გზაში ზედმეტად !!! ჩAმოგორდეს წყნარად და აუღელვებლად. თვე არ გავა რომ გზაში დასტუკული ტურბინიანი სუბარუ არ მოიყვანონ ჩვენთან. ამიტო ჩემი რჩევაიქნებოდა ის, რაც ზევით დავწერე ![]() 100%-ით დარწმუნებით ამბობ მაგას თუ ისე, ვარაუდით ? ![]() ძირითAდად ეგ შემთXვებია ხოლმე და ასევე ალკოჰოლის გადამეტებული მოხმარება და მერე საჭესთAნ დაჯდომა, რაც რეალურად არამარტო მანქანიას, ადამიანის სიცოცხლესაც საფრთხეში აგდებ. ტურბინიანი სუბარუ ნამდვილად არაა განკუთვნილი ისეთი ტიპებისთვის, ვისაც მანქანის გააზრებულად მოვლა არ უყვარს. უტურბინო სუბარუ კი ჩემი აზრით, პირველი პოსტიდან რამოდენიმე პუნქტზე თვალის დახუჭვას თავისუფლად აიტანს ![]() uturbiიno 3.0 li matorit legasze ras metyvit pirveli subarua da yvelaferi mainteresebs mis shesaxeb gansakutrebit sisusteebi ციტატა(dalaqa20 @ Dec 4 2014, 22:34) [snapback]629698[/snapback] გამარჯობათ, რა მაინტერესებს ეხლა ჩამომდის ლეგასი ბ4 3.0რ, გავლილი აქვს 97000 კმ, რისი შეცვლა დამჭირდება? მადლობა წინასწარ ი3.0 legasi cefzea rogorc me vici |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#100
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 62 რეგისტრ.: 17-March 15 მომხმარებელი № 5,120 ![]() |
ეჰ ეს თემა მენახა სანამ ვიყიდდი სუბარუს. რამდენი მაწვალა და მაწამა ა?
![]() |
|
|
![]() ![]() |