![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაუმარჯოს ყველას!
რაღაც მიზეზების გამო მუდმივ ოფენ ლუფზე მინდა გადასვლა. ვიცი როგროც გაკეთდეს და იმაზეც ბევრი წავიკითხე რა აქვს სავარაუდო მინუსები მუშაობის მხოლოდ ამ პრინციპზე გაწერას. მაგრამ რეალური გამოცდილება ვინმეს გაქვთ? რას მეტყოდიტ, რას მირჩევდით, რაზე მიმექცია ყურადღება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემი აზრი მაგ თემასთან დაკავშირებით ცალსახაა. სპორტულ მანქანაზე ქლოუზლუპის დედაც.
ჩემ მანქანები ყველა ოფენ ლუპში მყავდა. მინუსი კრუიზის დროს ბენზინის დიდი ხარჯია ზერელე.ნასტროიმის შემთხვევაში. კარგი ნასტროიკით არცისე დიდია რაზ იცა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რაკერ,
გადასვლის დილეი მივუთითე 0; აბაროტებბზე მივუტითე, რომ ნებისმიერ აბაროტზე გადავიდეს ოფენ ლუფში; მივუტითე რომ ნებისმიერ სიჩქარეზე გადავიდეს ოფელ ლუფში; მივუთითე, რომ დროსელის ნებისმიერ პოზიციაზე იყოს ოფელ ლუფში; წყლის ტემპერატურაზე 120 გრადუსამდე იყოს ოფელ ლუფში. კიდევ გამოვაძრობ ლამბდებს და ვთიშავ ლამბდების ჩეკ ლაითებს; კიდევ მინდა რამეს მითითება, რომ სულ იყოს ოფენ ლუფში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ცოტა ფორუმიც გაანათლეთ და რაარის ეს ოფენ ლუპ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გუგლი დეიდა კეთილია და გულუხვი.
closed loop vs open loop fueling ქლოუსდ ლუფის დროს კომპიუტერი უყურებს სზვადასხვა მონაცემებს სენსორებიდან და ცდილობს მიიღოს საწვავის ოპტიმალური ნაზავი. ოფენ ლუფის დროს კომპიუტერი აღარ უყურებს ლამბდას, კიდია ოპტიმალურობა, რასაც გაუწერ იმას გააკეთებს, რამდენ საწვავსაც გაუწერ იმდენს შეასხამს და ასე შემდეგ. სტანდარტულად კომპიუტერი დაბალი დატვირტვის, დაბალი აბაროტების და კიდევ სხვა ფაქტორების დაკმაყოფილების დროს მუშაობს ქლოუსდ ლუფში, რომ იყოს მაქსიმალურად ეკონომიური და ეკოლოგიური. როდესაც გაზს მიაჭერ რაღაც დონემდე და დაკმაყოფილდება სხვადასხვა გაწერილი პირობები, კომპიუტერი გადადის ოფენ ლუფში რომ დატვირთვაზე რამე ჩეპე არ გაიპაროს და ძრავი იყოს მაქსიმალურად ეფექტური და დაცული სახის გახევისგან... შეგვიძლია ეს ოფენ ლუფზე გადასასვლელი პარამეტრების სიდიდე შევცვალოთ და კომპიუტერმა სულ იმუშაოს ოფენ ლუფში.... ეს მოკლედ და ჩვენებურად ახსნილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
bako
აჰა გასაგებია მემგონი რო ჩემიც ოფენ ლუპზეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ბაკოჯან არ გინდა მაგდენი ჩალიჩი. ოპენ ლუპ მინიმუმ ენრიჩმენტი გაუწერე 14.7 ჰო და ფუელინგ მეპში სადაც 14.7 წერია ყველგან ჩაუწერე 14.6 და მუდმივად ოლენ ლუპში იქნება
მანამდე ქლოზ ლუპში კარგად გარეცხილი მსფი დსკალე კარგად რომ ბევრი არ დაგიწვას და ეგაა სულ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
bako
აი მახომ დაწერა აგერ უკვე უმტკივნეულო გზა. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
maxouni
RACKER მეც ოფენ ლუპი მაქვს? +ები და -ები რა აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მახო, ლოგირებისას მარტივად შემიძლია ამოვიცნო რომ ოფენ ლუფშია? გასაგებია სმესებით შემიძLია მივხვდე, ამგრამ სიტყვაზე რამე სტატუსი რომ იყოს და დავლოგო ეგსტატუსი ეგეთი ვერ ვნახე ...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
როგორ არა. არსებობს ლოგის ასეთი პარამეტრი cl/ol fuelling stagus სადაც 7 ნიშნავს რომ ლამბდა თბება 8 ქლოზ ლუპი და 10 ოპენ ლუპი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
karlo-fan
შენ სულ ოფენლუპში ხარ. გაზიან მანქანაზე ქლოუსლუპი სისულელეა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მახო, რომრაიდერში მხოლოდ ამ პარამეტრებს ვხედავ
![]() რამე პარამეტრები მაკლი სოფტში? false A/F Adjustment Voltage V false A/F Correction #1 % false A/F Correction #2 % false A/F Correction #3 (16-bit ECU) % false A/F Correction #3 (32-bit ECU) % false A/F Heater Duty % false A/F Lean Correction % false A/F Learning #1 % false A/F Learning #2 % false A/F Learning #3 % false A/F Sensor #1 com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@651f73 false A/F Sensor #1 Current mA false A/F Sensor #1 Heater Current A false A/F Sensor #1 Resistance ohms false A/F Sensor #2 com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@1f3f16b false A/F Sensor #2 Current mA false A/F Sensor #2 Heater Current A false A/F Sensor #2 Resistance ohms false Accelerator Pedal Angle % false Alternator Duty % false Atmospheric Pressure com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@16bc07a false Battery Voltage V false Brake Booster Pressure com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@12da6df false CO Adjustment V false CPC Valve Duty Ratio % false Cold Start Injector (Air Pump) ms false Coolant Temperature com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@189136d false Differential Pressure Sensor Voltage V false Engine Load (Calculated) g/rev false Engine Load (Relative) % false Engine Speed rpm false Exhaust Gas Temperature com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@10713e3 false Exhaust OCV Current Left mA false Exhaust OCV Current Right mA false Exhaust OCV Duty Left % false Exhaust OCV Duty Right % false Exhaust VVT Advance Angle Left degrees false Exhaust VVT Advance Angle Right degrees false Fine Learning Knock Correction degrees false Front O2 Heater Current #1 A false Front O2 Heater Current #2 A false Front O2 Sensor #1 V false Front O2 Sensor #2 V false Fuel Consumption (Est.) com.romraider.logger.ecu.definition.EcuDerivedParameterImpl@8bdd6b false Fuel Injector #1 Pulse Width ms false Fuel Injector #2 Pulse Width ms false Fuel Level V false Fuel Pressure (High) com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@10101fb false Fuel Pump Duty % false Fuel Tank Pressure com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@b6dcf9 false Fuel Temperature com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@16566fb false Gear Position gear false IAM multiplier false Idle Speed Control Valve Duty Ratio % false Idle Speed Control Valve Step steps false Ignition Total Timing degrees false Injector Duty Cycle % false Intake Air Temperature com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@1ee30d2 false Intake OCV Current Left mA false Intake OCV Current Right mA false Intake OCV Duty Left % false Intake OCV Duty Right % false Intake VVT Advance Angle Left degrees false Intake VVT Advance Angle Right degrees false Knock Correction Advance degrees false Learned Ignition Timing degrees false Main Accelerator Sensor V false Main Throttle Sensor V false Manifold Absolute Pressure com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@5d646b false Manifold Relative Pressure com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@42510 false Manifold Relative Pressure (Corrected) com.romraider.logger.ecu.definition.EcuDerivedParameterImpl@1d4bce false Mass Airflow g/s false Mass Airflow Sensor Voltage V false Memorised Cruise Speed com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@57a1e false Number of Exh. Gas Recirc. Steps steps false Pressure Differential Sensor com.romraider.logger.ecu.definition.EcuParameterImpl@1965791 false Primary Wastegate Duty Cycle % false Rear O2 Heater Current A false Rear O2 Heater Voltage V false Rear O2 Sensor V false Roughness Monitor Cylinder #1 misfire count false Roughness Monitor Cylinder #2 misfire count false Roughness Monitor Cylinder #3 misfire count false Roughness Monitor Cylinder #4 misfire count false SCV Step steps false Secondary Wastegate Duty Cycle % false Sub Accelerator Sensor V false Sub Throttle Sensor V false Throttle Motor Duty % false Throttle Motor Voltage V false Throttle Opening Angle % false Throttle Sensor Voltage V false Tumble Valve Position Sensor Left V false Tumble Valve Position Sensor Right V false Vehicle Speed |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
სად იპოვე ეს დეფინიშენი ტო.
აქ არაფერი არაა ისეთი რითიც მიხვდები ცლ-ოლ-ს ძაან სტრანი დეფინიშენია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ბიჭებ, ეს მოძრაობები გავაკეთე, მაგრამ მაინც ვერ გადამყავს ოფენ ლუფში. რამე მირჩიეთ.
ლამბდაზე აბაგრევი მაქვს დამწვარი და შეიძლება ფუელინგ სტატუსი მაგიტომ იჭედება 7 ზე? ასეთი რამე გავაკეთე: minimum active primary open loop enrichment - 14.7 primary open loop fueling A და B და კიდე falesafe-ებიც, თუ სადმე 14,7 ეწერა, ყველა დავწიე ერთი ბიჯით დაბლა, ანუ 15.59 ზე. მაინც არ გადადის ოფენ ლუფში, სტატუსი რჩება 7 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 22nd December 2014 - 10:22) [snapback]633289[/snapback] ლამბდაზე აბაგრევი მაქვს დამწვარი და შეიძლება ფუელინგ სტატუსი მაგიტომ იჭედება 7 ზე? სტატუსი ყოველთვის 7 იქნება სანამ ლამბდას არ დააყენებ ან წინაღიბას არ ჩასვამ ჰითერის ნაცვლად. 7 არს ვარმაპი, ჰო და წინაღობას რომ ვერ ხედავს თვლის რომ ლამბდა ჯერ გაცხელების პროცესშია. ციტატა(bako @ 22nd December 2014 - 10:22) [snapback]633289[/snapback] ველა დავწიე ერთი ბიჯით დაბლა, ანუ 15.59 ზე. ალბათ 14.59 უნდა დაგეწერა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 22 2014, 11:20) [snapback]633313[/snapback] სტატუსი ყოველთვის 7 იქნება სანამ ლამბდას არ დააყენებ ან წინაღიბას არ ჩასვამ ჰითერის ნაცვლად. 7 არს ვარმაპი, ჰო და წინაღობას რომ ვერ ხედავს თვლის რომ ლამბდა ჯერ გაცხელების პროცესშია. ალბათ 14.59 უნდა დაგეწერა კი, 14.59 უნდა მეწეროს ![]() -ანუ, ლამბდა მინდა ფიზიკურად მოვხსნა და ზაგლუშკა დავაყენო. შესაბამისად გამათბობის წინაღობის ჩასმა მაინც მომიწევს ხომ შტეკერთან? -ეხლა 7 კი წერია, მაგრამ ფიზიკურად ოფენ ლუფში ვარ? თუ ამ პრობლემის გამო არ გადადის ოენ ლუფში? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 776 რეგისტრ.: 22-April 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,393 ![]() |
bako
კი ბატონო შენ კი გაქვს გაწერილი მუდმივ ოპენ ლუპში რომ იყოს მარა მაგას აკეთებს მაშინ როცა სმეს გაზომავს და ექნება 14.59ზე მეტი შესაბამისად როცა ლამბდა დაბრედილია და სტატუსი არის 7 ანუ არის ვარმ აპში არ გადავა ოპენ ლუპში. ჩახსენი ლამბდა საერთოდ ჩასვი წინაღობა და ეგ არის იქნები სულ ოპენ ლუპში უკვე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(zaza1987 @ 22nd December 2014 - 16:02) [snapback]633358[/snapback] კი ბატონო შენ კი გაქვს გაწერილი მუდმივ ოპენ ლუპში რომ იყოს მარა მაგას აკეთებს მაშინ როცა სმეს გაზომავს და ექნება 14.59ზე მეტი ძალიან სხვაგან ხარ ციტატა(bako @ 22nd December 2014 - 13:01) [snapback]633331[/snapback] -ანუ, ლამბდა მინდა ფიზიკურად მოვხსნა და ზაგლუშკა დავაყენო. შესაბამისად გამათბობის წინაღობის ჩასმა მაინც მომიწევს ხომ შტეკერთან?-ეხლა 7 კი წერია, მაგრამ ფიზიკურად ოფენ ლუფში ვარ? თუ ამ პრობლემის გამო არ გადადის ოენ ლუფში? ოპენ ლუპში ხარ თუ დიაგნოსტიკის კოდი გათიშული გაქვს. თუ არ გაქვს FაილსეიFში. არსებობს ფორს ოპენ ლუპ პატჩები რომელიც სწორედ მაგას აკეთებს რომ მუდმივად 7-ია სტატუსი და ჩეკს არ ანთებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მახო, კოდები ლამბდასთან რაც კავშირშია გათიშული მაქვს. ანუ ტყუილად არ ვიჩალიჩო რეზისტორი ჰეთერის მოსატყუებლად?
|
|
|
![]() ![]() |