IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო
TwinTurbo
გამოხმაურება Dec 12 2009, 13:29
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე

ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის

ჩემმა დაიწყო sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Dec 12 2009, 14:07
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ტურბინა უნდა გათიშო, ალბად. ვეისტგეიტი გახსნილი დატოვო (როგორ უნდა ქნა არ ვიცი). ტურბინა რომ ზეთს ჭამს, მაშინ დიდი შატკა უნდა ქონდეს და წესით უნდა ხრიალებდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Dec 12 2009, 14:21
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არაა აუცილებელი რომ ხრიალებდეს. თუ გათიშავ ტუბინას მაშინ 3000 აბაროტზე მეტი არ მიცე, ტოღე გაგიბაგატებს ძალიან. ვეისთგეითის აქტუატორი უნდა გაჭედო გაჭებულ მდგომარეობაში და ტურბინა გაცილებით დაბალ აბაროტზე იტრიალებს ვიდრე ჩვეულებრივად, თუმცა შეიძლებ მაინც შეჭამოს, ასე რომ ბოლპომდე ვერ გაიგებ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Dec 12 2009, 18:27
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ტურბინა როცა ზეთს ჭამს ბოლავს თეთრად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 12 2009, 21:54
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback]
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე

ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის

ჩემმა დაიწყო sad.gif

ტურბინიდან გამომავალ შლანგს დააკვირდი გარედან ცოტა ზეთიანი იქნება. ისე ინტერკულერს თუ მოხსნი და ნახავ შიგნიდან ძალიან ზეთიანი
ხომ არ არისთ. ტურბინა ზეთს შეიძლება ზუსტათ კომპრესორის მზარეს აპარებს მერე ინტერკულერში ხვდება შემდეგ კი მატორი ყლაპავს
და წვავს ამ შემთხვევაში მატორი არ ბოლავს. ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო
ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Dec 12 2009, 23:40
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 22:54) [snapback]62728[/snapback]
PCV კლაბანი

ეგ რაარის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 12 2009, 23:46
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 21:54) [snapback]62728[/snapback]
ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო
ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას.

ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BUB-010
გამოხმაურება Dec 12 2009, 23:49
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,998
რეგისტრ.: 14-May 09
მდებარ.: SUBARLANDIA
მომხმარებელი № 88




Pოზიტივ ქრანკეის ვენტილეიშენ ველვ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Dec 13 2009, 00:20
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




ციტატა(TwinTurbo @ Dec 12 2009, 14:29) [snapback]62558[/snapback]
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე

ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის

ჩემმა დაიწყო sad.gif

რა ზეთი გისხია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 13 2009, 00:22
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(akm777 @ 13th December 2009 - 00:20) [snapback]62775[/snapback]
რა ზეთი გისხია?

მაგით ნამდილად ვერ დაადგენ მატორის ბრალია თუ ტურბინის biggrin.gif
მაგით უბრალოდ იმას გაიგებ მანქანისა ბრალია თუ ზეთის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 13 2009, 12:23
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




PCV კლაპანი 205 ძრავებზე დგას დროსელის ქვევით ჩახრახნილია პირდაპირ "პაუკში" მოკლედ ეგ ვალვი ნახევრად ღიაა დაბალ აბაროტზე
ღიაა საშუალოძე და ჩაკეტილია მაღალზე. მოკლედ ეს კლაპანი პასუხიმგებელია უარყოფითი წნევა იყოს კარტერში ანუ ზეთის ბოლი/ორთქლი
მაქსიმალურ გაიწოვოს დროსელის გვერდის ავლით რომ დროსელი სუფთა იოყოს. დიდ აბაროტზე PCV ჩაკეტილია და ზეთის ბოლი/ორთქლი
შედის ტურბინამდე. ორივე გალოვკის კრიშკიდან ვენტილაციის შლანგები შედის ტურბინამდე. ეხლა წარმოიდგინეთ PCV გაჭედილია კარტერში
წნევაა მთელი ბოლი შედის ტურბინამდე ამ დროს მიეცი გაზი დაბზრიალდა ტურბინა გამოსასვლელზე 0.8 წნევა შესასვლელზე -0.2 ან -0.4
და ჩაყლაპა მთელი ზეთი ტურბინამ. შეტენა ინტერქულერში მერე დროსელში და გაქრა ზეთი.
დროსელი როცა გავწმინდე PCV ც მოვხსენი და კარბ ქლინერით გავრეცხე. მაგარი ჭუჭყიანი იყო ჰაერს საერთოდ აღარ ატარებდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:37
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




Sturbo
მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს?
მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია :
ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა.
როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის


მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:42
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Dec 13 2009, 00:46) [snapback]62770[/snapback]
ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს

მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა smile.gif



ეგ არის კარტერის გაზების ვენტილაციის კლაპანი, რომელსაც გამოაქვს კარტერის გაზები ინთეიქში smile.gif

თუ ეგ კლაპანი არ მუშაობს კარგად, გაზები გადის კოლექტორის ტრუბკიდან ფილტრთან რომ შლანგია, მანდედან, შესაბამისად ზეთიც გადააქვს, თუმცა საკმაოდ ცოტა რაოდენობით, მაგრამ იმდენი რომ ინტერქულერიც და ფილტრიც გააზეთიანოს smile.gif

ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:37) [snapback]64888[/snapback]
Sturbo
მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს?
მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია :
ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა.
როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის
მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს smile.gif

ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა ეგ კლაპანი არ იკეტება კარგად, ტურბინის წნევა მაგ კლაპანში მოშნად უბერავს და გაზები გააქვს ინთეიქის ტრუბაში და მერე ინტერქულერში smile.gif


ატმოსფერულზე ეგეთი რამე არ ხდება, იქ ძირითადად პირიქით არის ხოლმე, ეგ კლაპანი იჭედება და მაგ დროს გადის გაზები ინთეიქში smile.gif

თუმცა ტურბინიანის შემთხვევაში ორივე ვარიანტი შეიძლება მოხდეს, ან გაიჭედოს კლაპანი, ან ვაბშე გახსნილი დარჩეს, იმიტომ რომ ტურბინიანზე PCV კლაპანი ცოტა სხვა კონსტრუქციის არის....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:49
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 18th December 2009 - 10:38) [snapback]64890[/snapback]
მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა

აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა smile.gif
მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა.
გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი?

PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:50
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:49) [snapback]64896[/snapback]
აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა smile.gif
მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა.
გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი?

PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა?

ხო რავი, 1 კვირის წინ 3 დღე ინტერნეტი არ მქონდა, მერე 1 დღე ბანი მქონდა მორჭობილი biggrin.gif



ხოდა ზუსტად ეგ შავი ებონიტისმაგვარი შტუცერებიდან შეიძლება გამოვიდეს კარტერის გაზები, თუ PVC კლაპანი გაჭედილია ან პირიქით გახსნილი (ტურბინიანის შემთხვევაში) smile.gif

ატმოსფორიკაზე ეგ შტუცერები პირდაპირ ფილტრის ყუთში შედის ორივე მხარეს smile.gif ტურბინიანებზე აღარ მახსოვს სად შედის, სქემის ნახვა მეზარება ახლა smile.gif

ბუსტზე ზუსტად არ ვიცი, შეიძლება რაღაცნაირად იმოქმედოს წნევის არასტაბილურობაზე, მაგრამ რამდენად, ეგ არ ვიცი.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 18 2009, 11:07
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 18 2009, 11:11
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:07) [snapback]64907[/snapback]
ჩემთან 0.75-ზე ზემოთ არ ადის ბუსტი და ტურბინები და ინტერქულერიც ზეთიანია. ტურბინის შლანგეი რომ დავაზაგლუშკე და კოლექტორი კომპრესორით რომ გავბერე წნევას არ იჭერს და ახლა გამიჩნდა ეჭვი რომ PCV აპარებს. დღეს დავშლი თუ დავადგინე როგორ გავიგო კლაპნის ვარგისიანობა

ვააა, საინტერესოა, თუ კოლექტორი წნევას არ იჭერს, ესე იგი ბუდეა smile.gif


PCV კლაპანი თუ გახსნილია მუდმივად, ეგრე იქნება ნამდვილად......

აბა გაწმინდე ინტერქულერი და ინთეიქის ტრუბები და მერე ნახე რამდენ ხანში გაზეთიანდება, თუ ძაან მალე ნახე ზეთი, ესე იგი PCV არის დაბრედილი....


კლაპნის ვარგისიანობის დადგენა მგონი მარტივად უნდა მოხდეს, დროსელის მხრიდან ჰაერს არ უნდა ატარებდეს არცერთ შემთხვევაში, პირიქით კი ბატონო smile.gif მაგრამ მაგას როგორ აკეთებს, ეგ ზუსტად არ ვიცი, მგონი რაღაც დამატებითი კლაპანი უნდა იდგეს შიგნით რომელიც კოლექტორი დადებითი წნევის შემთხვევაში ძირითად კლაპანს კეტავდეს smile.gif ტურბინიანი მატორის PCV კლაპანი ცოტა უფრო რთული კონსტრუქციის არის როგორც ვიცი, ატმოსფერულებზე უბრალო პრუჟინიანი კლაპანი დგას, 1 ვხოდით და 1 ვიხოდით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Dec 18 2009, 11:42
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 18 2009, 12:10
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 12:42) [snapback]64916[/snapback]
მე რაც ვნახე ტურბინიანზეც უბრალო ზამბარიანი კლაპანია. ხამბარა აწვება კოლექტორიმ ხრიდან, ანუ უარყაფითი წნების დროს კეცავს ზამბარას და იწოვს ზეთის ორთქლს და დადებითის შემთხვევაში ზამბარას წნევაც ეხმარება და კლაპანი იკეტება, მაგრამ მე ის მაინტერესებს რამდენად მჭიდროდ უნდა იკეტებოდეს, იმიტომ რომ რაც მე ვნახე ის მჭიდროდ არ იკეტებოდა, ანუ კი იკეტებოდა, მაგრამ ცატა ჰაერს მაინც აპარებდა და მაინტერესებს ეს ნორმალურია თუ არა

დადებითი წნევის დროს საერთოდ არ უნდა აპარებდეს smile.gif აბა რა აზრი აქვს მაშინ?? ტურბინა ისეთი წნევით უბერავს, სულ გამოიტანს მანდედან გაზებს biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 18 2009, 12:30
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




დადებით წნევაზე აპარებს მაგრა ცოტას ეგ კრიტიკული არაა . აი უარყოფით წნევაზე კონუსური კლაპანი დგას და პრუჟინა ხალასტოიზე
როცა უარყოფითი წნება მაღალია ეგ კლაპანი თითქმის ჩაკეტილია ასევეა ბურსტის დროს. უბრალოდ გარეცხე და ეგაა როცა ანჯღრევ
შტოკი უნდა დადიოდეს შიდნით თავისუფლად ფაქტიორად უნდა დახტოდეს. კარბ ქლინერია მაგის წამალი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge